![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 41708, Latviešu literatūra, 7 klase рассказ Zēns un laiks! Ответьте на вопрос ---> Kas ir šķērslis ļaunā eksperimenta īstenošanai?
pozalusjtaa ja zdu! zaranee sps | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Kas ir šķērslis ļaunā eksperimenta īstenošanai?
Eksperimenta īstenošanais vajag būt, kads pieaugušais, kurš varētu skatīties, ka ietu eksperiments, bez pieauguša eksperimentus taisīt nevar, jo ja kautko notiktu, tad neviens nepalidzētu. | | |
| | ![gladiator6a](/profiles/upic_20026.jpg)
![gladiator6a](/images/sch_level_sml_0.gif) gladiator6a | Pirmais šķērslis ir pats zens? jo vinam negribas palidzet Svesam, bet otrais vanas jauna draudzene no nakotnes, kura var iebremzet eksperimentu īstenošanu. | |
| | № 41713, Latviešu literatūra, 11 klase kapeec daudzu cilveeku dziivee ir intelektualo, moraalo veertiibu vakums? Veido apceri par kaadu ,tavupraat, gariigi bagaatu laika biedru, kas ieveerojami ietekmeejis tavu domaashan..... luudzu ljoti vajag!!!! paldies!!!! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Mans klasesbiedrs ietekmēja manu domāšanu par naudu. Agrāk es domāju, tas ne tikai es tā domaju, ka pasaulē vada nauda... Bet tas tā nav, vajag atrast to, kas tev piestāv, vajg atrast dzīve kautkādu mērķi, intereses par kautko, un tad dzīve atversies tev ar paklāju. Nauda nav galvvenais cilvēku dzīve, butība viņa mums palīdz dzīvot, bet pirmkārt cilvēku dzīve jabūt mīlestībai un kautkādai interesei dzīvošanai. Agrāk es domāju, ka nauda - tas ir galvvenais, bez kuras mēs nevaram izdzīvot, bet es klūdijos, tas nebija tā... | |
| № 41727, Latviešu literatūra, 11 klase luudzu kads ja var man atsuutiit anotaaciju par rainja lugu Indulis un Aarija
obigati ielikshu thanks :D | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Lejaskurzemē, uz pašām leišu robežām, atrodas Embūte. Embūtes apgabals ļoti kalnains un gravains. Daudz vietās kalnus pušķo kupli skuju un lapu koki, bet pa vidu redzami ciemati, druvas. Kādā ielejā, augstu kalnu vidū, paceļas Embūtes muiža un baznīca. Sudmalu upīte, kas muižā griež dzirnavu lielo riteni, tek pāra simts soļu lejup gar stāvu, augstu, kupliem lapu kokiem apaugušu kalnu. Abās pusēs kalnam izrakti dziļi grāvji, to starpās samesti vaļņi, un pati kalna virsa līdzena.
Fail. | | |
| | ![INGA](/profiles/upic_20017.jpg)
![INGA](/images/sch_level_sml_0.gif) INGA | Raiņa luga “Indulis un Ārija” ir traģēdija. To spilgti attēlo lugas beigas, kad abi galvenie varoņi iet bojā. Galvenais traģisms izpaužas faktā, ka divas mīlošas dvēseles nevar būt vienotas dzīvē. “Tu vācu klaidone, es latvju virsaitis, Starp mūsu tautām mūža naids ir likts, Kā staigni purvi, meži, upes, klintis, Kas mūsu zemes šķir, ko nevar pārkāpt.” Valoda un izteiksmes līdzekļi Luga ir rakstīta dzejā. Tekstā bieži tiek lietoti svešvārdi un vārdi bez galotnēm. Vietām ir arī vārdi no vācu valodas. Teikumu uzbūvē bieži pielietota inversija. Luga ir rakstīta tēlaini. Bieži izmantoti salīdzinājumi.... | | |
| | ![kikīdrilla](/profiles/upic_18632.jpg)
![kikīdrilla](/images/sch_level_sml_0.gif) kikīdrilla | „Indulis un Ārija” ir jaunības traģēdija piecos cēlienos. Tajā Rainis attēlo stipras varoņu mīlestības jūtas, tomēr galvenajiem varoņiem – Indulim un Ārijai – jābūt ienaidniekiem, jo starp vāciem un kūriem pastāv ass konflikts. Lasot lugu, es domāju par to, ka tā ir līdzīga V. Šekspītra lugai „Romeo un Džuljeta”, jo arī tur varoņiem bija jācīnās par savām jūtam, neskatoties uz viņu vecāku un sabiedrības viedokļiem.
Turpinājums failā. | |
| № 41747, Latviešu literatūra, 11 klase ludzu, kas varetu palidzet ar eseju par vienu Aspazijas dzejoli no krajuma "Dveseles kresla"...nav svarigi par kuru dzejoli,bet vajag aprakstit to eseja,ludzu,kas varetu,busu loti pateiciga jums....paldies....(200)vardi | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Eseja par Aspāzijas dzejoli "Sarkanās puķes".
Šaja dzejoli autore redz, to ko mēs neredzam, ka parastie lasitāji. Viņa tās sarkanās puķes nozīme, kautko svarīgu un skaistu viņu dzīve. Tā krāsa, sarkanā padara viņu ikdienu par krāsainu. Viņa aizmirst par pelēkumu un atveras, to kas tagad viņai ir - un tas ir sarkanās puķes. Tās puķes viņa atcerēsies ilgi, viņa salīdzini to ar stariem, kas spīd uz tām puķem. Atnāks laiks, kad puķes aizies uz savu dzīvi, bet autore zinās, ka viņu dvēselē, tās puķes būs visu laiku... | |
| № 41764, Latviešu literatūra, 9 klase Gaidu kādu gatavu runu. [latviešu valodas eksāmenam]
Milzīgs Paldies. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Publiskā runa
Kas tad īsti ir publiskā runa? Lai ko mēs ikdienā arī darītu – regulāri esam spiesti saskarties ar dažādiem oratoriem un viņu teiktajām runām. Vienalga, vai tas ir tad, kad sēžam pie televīzijas ekrāniem un skatāmies kādu ziņu raidījumu vai televīzijas šovu.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Lizunjcik](/profiles/upic_19687.jpg)
![Lizunjcik](/images/sch_level_sml_0.gif) Lizunjcik | Reti kad domājam par mūžības un nāves jautājumiem. Jo mums ir jādzenas pēc laimes. Visi gribam būt laimīgi un pēc tās skrienam. Visu atliekam uz rītdienu – arī laimi. Vai laime ir kaut kur tālumā? Mēs dzīvojam šajā mirklī, tāpēc – vai laimi arī nevaram baudīt šajā mirklī? Pat dzīvojot un pildot savus ikdienas pienākumus. Laime var pastāvēt nemanīta, tomēr to saprast bieži vien spējam tikai tad, kad blakus bijusi nelaime.
Turpinājums failā. | |
| | № 41771, Latviešu literatūra, 11 klase palīdziet lūdzu uzrakstīt domrakstu par "Kapitālisma attīstību Latvijā un to ietekmi uz cilvēka dzīvi...":) | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Kapitālisma attīstība Latvijā 19. gs. norisa, pastāvot spēcīgām feodālisma paliekām. Vienlaikus ar feodālisma sairumu un kapitālisma attīstību Latvijā veidojās jauna vēsturiska kategorija - latviešu nācija. Nāciju kā cilvēku stabilu kopību raksturo: kopēja ekonomiskā dzīve, teritorija, valoda un kultūra, kas radusies uz kopējās psihiskās struktūras bāzes.
Fail. | |
| № 41774, Latviešu literatūra, 10 klase Man vajag sižeta līkni R.Blaumaņa nevelei "Andriksons" | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | I Daiļdarba tēma, problēma, autora iecere un pozīcija
Novelē „Andriksons” galvenā problēma ir likuma pārkāpšana. Andriksona tēvs atstājis daļu ozolu dēlam mantojumā, bet laika gaitā likumi mainījušies, un koki pieder muižai. Andriksons nocērt kokus zinādams, ka rīkojas pret likumu. Barons liek maksāt sodu, bet Andriksons aizstāvas sakot, ka ozolus saņēmis mantojumā
Fail. | | |
| | ![chirsty](/profiles/defined_pic_2.gif)
![chirsty](/images/sch_level_sml_0.gif) chirsty | 1. Konflikts par kokiem (ar baronu) 2. Meža aizdedzināšana 3. Bērnu pazušana 4. Bērnu meklēšana 5. Barons atrod bērnus. 6. Andriksona pārdzīvojums - atzīšanās | |
| № 41788, Latviešu literatūra, 9 klase Man 9.klase ir referats par Individualiem latviesu strelnieku teliem un koptelien ludzu jusu palidzibu ceru ka jums ir kads matreals par strelniekiem ceru kam izpalidzesiem mans skype **Nauris.V.~ | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | Te būs par strēlniekiem. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Latviešu strēlnieki un tauta, tāpat kā, pie mēram Somija, Japāna pasaules vēsturē ir pieskaitāmi pie pašaizliedzīgiem. Latviešu strēlnieku gaitas no 1915. – 1920 gadam bija dažnedažādākās, no Baltijas jūras līdz pat Melnajai jūrai. Vēsturnieki šīs cīņas un karagājienus ir vērtējuši dažādi, pat pretrunīgi. Kā šīs cīņas un gājienus vērtēt 21. gadsimta cilvēkam?
Fail. | |
| № 41796, Latviešu literatūra, 9 klase epika(proza) tiek iedalita romana, stasta, makslinieciskaja apraksta. stasts iedalas garaja stasta | | |
| | ![Echo](/profiles/upic_6294.jpg)
![Echo](/images/sch_level_sml_0.gif) Echo | Stāsts tiek iedalīts divos paveidos: - Īsais stāsts (autors runā zemtekstos; vēstījuma centrā viens notikums) - Garais stāsts (attēlo notikumu virkni viena cilvēka dzīvē)
Romāns tiek iedalīts paveidos: - Sadzīves - Satīriskais - Biogrāfiskais - Ģimenes - Vēsturiskais - Detektīvromāns - Fantastiskais
Pasaka tiek iedalīta divos paveidos: - Dzīvnieku - Sadzīves | |
| | № 41817, Latviešu literatūra, 12 klase partulkojiet ludzu uz latv.valodu. Язык - это дыхание.
Гордость каждой страны - это государственный язык. Все мы с почётом должны уважать его и только улучшать. Каждая страна несёт свою культуру,свои обычаи,свой язык. Нравится нам это или нет,но это так. Наша речь состоит из слов,а слова вылетают из уст,а значит разносятся быстро,со
скоростью ветра. Язык- как дыхание,сделав вдох,мы как бы получаем информацию,сделав
выдох мы передаём её. Один человек на фоне тысячи людей - это не никто,а это личность. Это каждый из нас. Родившись мы уже становимся маленькими защитниками родины,культуры и
своего языка.Как важно всё эт | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Valoda - tas ir elpošana. Gods katrai valstī - tas ir valsts valoda. Mums visiem ir jacieņ viņu un padarīt to labāku. Katra valsts nes savu kultūru, savas tradīcijas un savu valodu. Patik tas mums, vai ne, bet tas ir tā. Musu saruna sastāv no vārdiem, a vārdi lec ara no mutes, tas nozme, ka tas ļoti ātri lido. Valoda - ka elpošana, daridams elpošanu, iegūstam informāciju, izdarot izptienu, mēs to iedodam. Viens cilvēks, stāvot uz fona tukstoš cilvēkiem - tas nav neviens, bet tas ir tu, kam pieer kautkas. Katrs no mums. Piedzimstot, mēs klūstam par mazajiem aizsargiem, kuri aizsargā savu valsts... | |
|
|