![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 42091, Latviešu literatūra, 6 klase Kāds var pateikt kas ir trīsdaļīgs plāns? | | |
| | ![LauRRina](/profiles/defined_pic_2.gif)
![LauRRina](/images/sch_level_sml_0.gif) LauRRina | nūū man liekas 1)ievads 2)iztirzājums 3)nobeigums | | |
| | ![heart](/profiles/defined_pic_2.gif)
![heart](/images/sch_level_sml_0.gif) heart | manuprāt, tas ir ievads, galvenā daļa un nobeigums | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Trīsdalīgs plāns - tas nozīme, ka tev vajg sasist tekstu uz 3 daļam, kur būs 3 nozīmigākie punkttu plāni.
Piemēram:
1. Ievads. 2. Darbība 3. Nobeigums. | | |
| | ![burbuliits.](/profiles/defined_pic_2.gif)
![burbuliits.](/images/sch_level_sml_0.gif) burbuliits. | Trīsdaļīgs plāns ir plāns ar trim punktiem: ievadu, iztirzājumu un nobeigumu. :) | | |
| | ![sofija292](/profiles/defined_pic_1.gif)
![sofija292](/images/sch_level_sml_0.gif) sofija292 | Tas ir plans kursh sastav no 3 daljam 1)ievads 2)galvena dalja 3) nobeigums par katru viena teikuma visu iekljaut! | |
| | № 42094, Latviešu literatūra, 10 klase varbut kads var isi pastastit par Rudolfa Blaumana lugu Pazudusais dels? kas tur vispar noticis u.t.t. ?? | | |
| | ![diaana555](/profiles/defined_pic_2.gif)
![diaana555](/images/sch_level_sml_0.gif) diaana555 | R. Blaumaņa luga “Pazudušais dēls” veido ieskatu jauniešu dzīves gaitās, vecāku attieksmē pret saviem bērniem, mīlestības plūsmā, kura rodas ikviena cilvēka sirdī, sāpēm un vilšanos cilvēka neapdomīgai rīcībai. Lugas galvenais tēls Krustiņš ir sižeta saasinājums, viņa paviršā uzvedība radīja neatgriezeniskas sekas viņa dzīvē, kas pārņēma apkārtējo domas un prātu. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | “Pazudušais dēls” – no paaudzes paaudzē dzīvo Bībelē rakstītā leģenda par šo noklīdušo tēva dēlu, kurš atgriežas, nožēlā noliecot galvu. Un ik pa brīdim literatūrā un mākslā atrodas kāds cilvēks, kurš “pazudušā dēla” tēmu izvērš savā daiļradē.
Fail. | | |
| | ![mupuce](/profiles/upic_18208.jpg)
![mupuce](/images/sch_level_sml_0.gif) mupuce | deels piekaasa gjimeni, vinjsh nodzeera visu naudu un gjimene palika paraados bet vinjam bija viss vienalga, vinjsh sastriideejaas ar maati un veelaak vinja pateica ka vinjsh vairs nav vinjas deels un vinjsh aizgaaja prom. Tas taa no muusu graamtas mazs fragments kas bija iisumaa sakot ;) | |
| № 42115, Latviešu literatūra, 10 klase Man ir vajadzīga eseja par "pieklājību". Kāds var pielikt vismaz pāriz adreses, kurās var kaut ko atrast. | | |
| | ![-=::KaZiņA::=-](/profiles/upic_17224.jpg)
![-=::KaZiņA::=-](/images/sch_level_sml_0.gif) -=::KaZiņA::=- | http://news.frut.lv/lv/ppl/life/8157 | | |
| | ![Echo](/profiles/upic_6294.jpg)
![Echo](/images/sch_level_sml_0.gif) Echo | Šajās adresēs noteikti atradīsi sev ajadzīgo informāciju 1) http://ankh.id.lv/viewtopic.php?t=6960&sid=78cc148f9dfc65f102206b7664b6be56 2) http://www.ogresvestis.lv/news.php?newsid=10209 3) http://www.aforismi.lv/taxonomy/term/72 | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | http://www.dialogi.lv/article.php?id=322&t=&rub=&la=2 http://www.aforismi.lv/taxonomy/term/72 http://www.ogresvestis.lv/news.php?newsid=10209 http://kandava.blogiem.lv/2007/05/14/7944.html | |
| № 42116, Latviešu literatūra, 7 klase A. Pumpura dzejolis: "Tautai" "Imanta" izrakstīt personifikācijas, metaforas, epitetus, salīdzinājumus! Raksturot saturu, valodu ( sinonīmus, vecvārdus), mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus- mans viedoklis! Darbs uz rītdienu! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Dzejolis "Imanta"
Personificējums:
″Imanta nevaid miris, Bet tikai apburts kluss, No darbošanās rimis, Zem Zilā kalna dus.″
Šajā Imanta Ziedoņa dzejolī dinamika panākta nevis, kā parasti, ar darbības vārdiem, bet gan samērā netipiski- ar lietvārdu un divdabju izvēli, pieturzīmju lietojumu, atkārtojumiem un pretstatiem. Lietvārdi šajā dzejolī ir lietoti īpaši. Sevišķi daudz ir tādu, kas asociējas ar ko trauksmainu: šakāļi (asociācijas: dzīvnieks, kas nakts tumsā skraida pa prērijām un kauc uz mēnesi), zibens (pēkšņs gaismas uzliesmojums), ērglis (spēcīgs, ātrs, varens putns), sprinteris (sevišķi ātri īsas distances skriet...) | |
| № 42132, Latviešu literatūra, 10 klase Sameklet piemērus libiskaijem un augšzemnieku dialektu un uzrakstit šos tekstus latviesu literaraja valoda. Lūdzu palidziet!!!! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Augšzemnieku dialekts.
As savai mameņai Zàlabeņis padarèju: Pats pádejs reita mòlş Piķim kryta sejójùt
Lībiskais dialekts.
Čuza, čuza, puža, puža Še atbrauca vakarôs; Mūsu skaiste, mūsu daile, Ta aizbrauca vedejô | |
| | № 42142, Latviešu literatūra, 10 klase Labu dienu VISIEM! Šis uzdevums ir domāts tiem cilvēkiem , kuri skatījās Alberta Bela romānu "Būris" . Lūdzu palīdziet! Ir jāatbild uz 6 jautājumiem! 1) Kas ir stiprāks : Bērzs vai Būris? Atbildi pamato 2) Kādu patiesību par Padomju laiku autors pasaka ar Būra metaforu? 3) Raksturot laiku un telpas kategorijas romānā? 4) Kāda ir atšķirība starp jēdziniem : vientulība un pamestība? 5) Kā izpaužas izdzīvošanas alkas , rūpe par izdzīvošanu? 6) Kas nosaka cilvēka rīcību ekstremālās situācijās? Lūdzu , pacentieties izpildīt līdz otrdienai! :) LIELS PALDIES PILDĪTĀJIEM! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Tēlu raksurojums: Buris Dindāns Kārlis. pierakstīts Rīgā. 32 gadu vecs. 3 gdi armijā bijis. 3 gadi autobāzē. vecāki- pensionēti skolotāji, pārtikuši cilvēki, cienījmai sabiedrības cilvēki.viņš ir vienīgais dēls.reti dzīvojas mājās.
Fail
Darbs sastāv no 2 daļas. Atbildes uz jautājumiem, un varbut ja noderes domraksts. | |
| № 42155, Latviešu literatūra, 9 klase ludzu iesakat par kadu temu vareetu runat examena mutiskaja dalja???????? | | |
| | ![saulux](/profiles/upic_19805.jpg)
![saulux](/images/sch_level_sml_0.gif) saulux | es runaaju par naakotnes profesijas iespeejaaam. | | |
| | ![-=::KaZiņA::=-](/profiles/upic_17224.jpg)
![-=::KaZiņA::=-](/images/sch_level_sml_0.gif) -=::KaZiņA::=- | es staastiiju par Staburagu. pastaastiiju to teiku un bik no veestures. bij labi ;D
nu man klasesbiedri staastiija par sportu, par upeem, tad par atkariibaam. | | |
| | ![saulux](/profiles/defined_pic_2.gif)
![saulux](/images/sch_level_sml_0.gif) saulux | viennozīmīgi par kaut ko tādu, kas tevi pašu interesē. Es runāju par savu veco pilsētu. Draugi runāja par hobijiem. Vienalga kāda tev būs tēma, galvenais, ka tu pati esi par to labi informēta un spēsi atbildēt uz jautājumiem. | | |
| | ![Alex](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Alex](/images/sch_level_sml_0.gif) Alex | Eiropas Savieniba, Massu Informacijas Lidzekli, Svetki, Interesanti notikumi, Latviesu Literatura, Preses izdevumi, Latvijas Novadi un skaistakas vietas tajos, Veseligs dzivesveids, Mana skola, Mana Klase, Manu draugi un es, Kaitigie ieradumi un atkariba, Valasprieks, Sports, Interesants Celojums, Dabas Aizsardziba, Mode, Aktualakie notikumi Latvija un pasaule.
Atvainojos, ka bez garumzimes, man vel nav datora Latviesu valodas( | | |
| | ![Lienjuxene](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Lienjuxene](/images/sch_level_sml_0.gif) Lienjuxene | Tu varētu runāt par draugiem. Tajā tēmā tiešām daudz var pateikt. Pastāsti kā tu ar viņiem pavadi laiku, utt. Domāju, ka šī tēma ir diezgan laba. Ja nē, tad varbūt par dabu, vai to, ko tu redzi visapkārt. Cerams, ka palīdzēju :) | |
| № 42202, Latviešu literatūra, 10 klase Palidziet uzrakstit sacerejumu "R. Blaumanis - sievietes dvēseles pāzinējs" ! Lūdzu vajag uz ritdienu! apmeram 150 - 200 v. Thanks | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | Novele vēsta par cilvēka jūtu pasaules īpatnībām – par to, ka mīlestību nav iespējams nopirkt un ka tā viegli spēj pārtapt naidā un apmātībā. Bagātība ir pieradinājusi noveles galveno tēlu, bagāto atraitni Raudupieti, pie domas, ka viņai ir vara pār sev apkārt esošajiem cilvēkiem, ka ar savas mantas un naudas palīdzību viņa spēj piespiest Kārli – mirušā Raudupu saimnieka krustdēlu – kļūt par viņas vīru.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | "Rudolfs Blaumanis - sievietes dvēseles pāzinējs".
Lasot Blaumaņa novēles, mēs - lasītāji varam saprast, par ko domā katrs varonis un autors. Viņu izjūtas un attiecības mēs varam redzēt, ka no lasītāju puses.
Fail. | |
| № 42357, Latviešu literatūra, 11 klase Izlasīt kādu izvēlētu Jāņa Ezeriņa noveli pēc izvēles: “Mērkaķis”, “Muitnieks un varizejs”, “Pusdienas ar mūziku”, “Šaha partija”, “Zvanītājs”, “Prātnieka atriebšanās”, “Kaprači”, “Joču pirts”, “Kādas blusas stāsts”, “Bēres”, “Vecais pulkstenis”, “Jaunsaimnieks Čukans”, “Bendesmaiss”, “Burbeka tēva noslēpums”, “Tornis”.
Veikt teksta analīzes uzdevumus pēc prozas teksta analīzes kritērijiem.
1.Raksturojiet prozas darba tēmu! 2.Raksturojiet prozas darba problēmu! 3.Raksturojiet prozas darba vēstījumu! 4.Raksturojiet prozas darba varoņus! 5.Raksturojiet prozas darba valodu (leksiku, tēlainās iz | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Manuprāt, J. Ezeriņš ir bijis izcils noveļu meistars. Ņemot vērā to, ka es grāmatas lasu diezgan reti, viņš ar savām izcilajām novelēm spēja piesaistīt manu uzmanību. Ezeriņa meistarību pierāda vēl viens fakts. Proti, literatūrzinātniece Benita Smilktiņa ir sacījusi: „Var teikt, ka J. Ezeriņš bija dzimis novelists, viņu valdzināja iespēja novelē parādīt dzīvi kā nejaušību pilnu likteņa rotaļu.”
Fail. | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | Jāņa Ezeriņa noveles „Zvanītājs” ..
Jāņa Ezeriņa noveles „Zvanītājs” galvenā tēma ir cilvēku kaislīgā mīlestība pret savu darbu, kas kļūst par dzīves jēgu. Krišs Krustdēls, noveles galvenais varonis, ir baznīcas zvanītājs. To nevar nosaukt par vienkārši darbu, tas bija viņa aicinājums. „Jau divdesmit gadus viņš kāpa savā tornī, nesaņemdams ne grašā atlīdzības.”
Turpinājums failā. | |
| | № 42385, Latviešu literatūra, 7 klase Luudzu, luudzu uzrakstiet kautko par Bonjuka un vinj vecaaku attieciibamm... kaadas taas bija? Un ko veel par vinja vecaaiem juu varat pateikt? :) jaw ieprieksh paldies | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | Boņuka un vecāku attiecības bija labas, bet tomēr viņa vecāki īpaši tēvs bija stingri boņuka audzināšanā, tāpēc savu reizi Boņuks dabūja no vecākiem rājienu. | | |
| | ![cat11](/profiles/upic_21031.jpg)
![cat11](/images/sch_level_sml_0.gif) cat11 | Boņs mīlēja vectēvu viņiem bija ļoti labas attiecības. ar mammu arī tā neko. Ar tēti dažreiz varēja parunāt! bet tad nedaudz mainijā attieksme kad viņi atdeva žiku.Un māsas viņš ne īpaši mīlēja, bet brāli jā mīļēja!:) veiksmi! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Romānā galvenais varonis Boņuks daudz ko pārdomā un izpauž savas jūtas. Viņš visvairāk uztraucas par to, kas viņam īsti nav skaidrs.
Fail. Ceru noderēs. | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | attiecības bija normālas, Boņuka vecāki bija stingri, viņi lika Boņukam pa dienu lasīt Bībeli... | |
|
|