![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 66173, Matemātika, 8 klase Aprēķini aritmētiskās progresijas 21.-38.locekļu summu,ja a(1)=3,a(2)=7. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | diference=7-3 diference=4
a21=3+(21-1)*3 a21=3+20*3 a21=3+60 a21=63
a38=3+(38-1)*3 a38=3+37*3 a38=3+111 a38=144
21.-38. locekļu summa=1593
Ja nav grūti, nospied paldies :)
| |
| | № 66174, Matemātika, 8 klase Aprēķini aritmētiskās progresijas diferenci un a(1),ja S(4)=28;S(6)=57 | | |
| | ![awbht3h513hb5](/profiles/defined_pic_1.gif)
![awbht3h513hb5](/images/sch_level_sml_0.gif) awbht3h513hb5 | S(4)=28 S(6)=57
57-28=29 29:2=14,5 d=14,5
| |
| № 66175, Matemātika, 8 klase Aritmētiskās progresijas ceturtā un sestā locekļa summa ir 14.Aprēķini S(9). | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Aritmētiskās progresijas loceklis ir 1.75, jo 0; 1.75;3.5;5.25;7;8.75 4 loceklis-5.25 6 loceklis-8.75 5.25+8.75=14
tātad, S(9)=14
Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66177, Matemātika, 8 klase Alpīnisti pirmajā dienā uzkāpa 1400m augstumā,bet pēc tam katru nākamo dienu viņi pagāja uz 100m mazāk nekā iepriekšējā .Cik dienās viņi sasniegs 5km augstumu? | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 5km=5000m 1 diena-1400m 2 diena-1300m 3 diena-1200m 4 diena-1100m
5000=1400+1300+1200+1100 5000=5000
Atbilde: Al'pīnisti 5 km augstumu sasniegs 4 dienās
Ja nav grūti, nospied paldies :)
| | |
| | ![meee](/profiles/defined_pic_3.gif)
![meee](/images/sch_level_sml_0.gif) meee | 1400+1300+1200+1100=5000m
4dienās | | |
| | ![awbht3h513hb5](/profiles/defined_pic_1.gif)
![awbht3h513hb5](/images/sch_level_sml_0.gif) awbht3h513hb5 | a1=1400 d=-100 a2=a1+d=1400+(-100)=1300 a3=1200
S=5000 a1+a2=1400+1300=2700 a1+a2+a3=1400+1300+1200=3900 a1+a2+a3+a4=1400+1300+1200+1100=5000 Tātad 4. dienā
| |
| № 66179, Matemātika, 8 klase Gliemezis lien pa koku.Pa pirmo minūti viņš norāpoja 30cm,bet pa katru nākamo minūti uz 5cm vairāk,nekā pa iepriekšējo.Cik ilgā laikā gliemezis sasniegs koka virsotni 5,25m garumā,ja skaitīt,ka kustība ir iesākta no tā pamata? | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![Niks1333](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Niks1333](/images/sch_level_sml_0.gif) Niks1333 | Gliemezis nogāja pa 10 minūtēm 5.25m, kā dabuja ? Dari - 30(1min) +35+40+45+50+55+60+65+70+75= 525 cm= 5.25m 10 reizes saskaitiju , tatad 10 min, ceru ak saprati . :) | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 5,25m=525cm 1min-30cm 2min-35cm 3min-40cm 4min-45cm 5min-50cm 6min-55cm 7min-60cm 8min-65cm 9min-70cm 10min-75cm
525=30+35+40+45+50+55+60+65+70+75 525=525
Atbilde: Gliemezis sasniegs koka virsotni 10min. laikā
Ja nav grūti, nospied paldies :)
| |
| | № 66336, Matemātika, 8 klase Kvadrātvienādojumi. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 1. uzdevums skaitlis 0 nav, jo -2 nav vienāds ar 0 skaitlis -2 ir, jo skaitlis 0=0
2. uzdevums 4x^2-8x-5=0 D=(-8)^2-4*4*(-5)=144 x1=(8+12):8=2.5 jeb 2 un 1/2 x2=(8-12):8=-0.5 jeb -1/2
3. uzdevums a) x(x+5)=0 x=0 x+5=0 x=-5
b) 96:6=16 x=4 (jo jāizvelk kvadrāts no 16)
c) vienādojumam nav sakņu, jo jebkuru skaitli kāpinot kvadrātā (gan pozitīvu, gan negatīvu), skaitlis ir pozitīvs. Tātad, pie 9 pieskaitot jebkuru skaitli kvadrātā, rezultāts nekādā gadījumā nebūs vienāds ar 0
Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66344, Matemātika, 8 klase Noteikt,vai eksistē paralelograms,kura diagonāļu garumi ir 4cm un 6cm,bet vienas malas garums ir 2.cm.Pamato. | | |
| | ![GANS](/profiles/defined_pic_4.gif)
![GANS](/images/sch_level_sml_0.gif) GANS | Нет не может существовать, так как длины диагоналей не могут быть длиннее самой стороны параллелограмма | | |
| | ![Sergejs](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Sergejs](/images/sch_level_sml_0.gif) Sergejs | Eksiste. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Manuprāt nē, jo: 1. Četrstūris ir paralelograms, ja tā pretējās malas ir pa pāriem vienāda garuma. (šeit ir dota tikai 1 mala, kura ir 2 cm) 2. Četrstūris ir paralelograms, ja tā divas malas ir vienāda garuma un paralēlas. (nav dota neviena cita mala) Dotā mala 2cm neatbilst paralelogramam.
Īsti nezinu, bet zīmēju uz papīra un man sanāca tā | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| № 66345, Matemātika, 8 klase Perimetrs paralelogramam ABCD=36cm;Perimetrs trijstūrim ABC=26cm.Aprēķināt AC garumu(AC paralelograma diagonāle). | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Dots: P(ABCD)=36cm P(ABC)=26cm
Aprēķināt: AC
Aprēķins: 1) P(ABCD)=2*(AB+BD) AB+BD=P(ABCD):2 36:2 18
2) P(ABC)=AB+BC+AC=26cm AC=P(ABC)-AB+AC 36-26 10
Atbilde: AC=10cm | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1) Cik liels ir pusperimentrs jeb malu AB un BC summa? 36/2=18cm 2) Cik gara ir paralelograma diagonāle AC? 26-18=8cm
Atbilde. Paralelograma diagonāle AC ir 8 cm gara. | | |
| | ![anastasiya](/profiles/defined_pic_2.gif)
![anastasiya](/images/sch_level_sml_0.gif) anastasiya | AB+BC=p(pusperimetrs paralelogramma) p=P(paralelogramma):2=36:2= 18(cm) AC=P(trijstūra)-p(paralelogramma)=26-18= 8(cm) Atbilde: AC=8cm | |
| № 66359, Matemātika, 8 klase Taisnstūra perimetrs ir 30 cm un viena no malām ir x. a) Izsaki visu malu garumus kā izteiksmes, kas satur x! x b) Sastādi un uzraksti taisnstūra laukuma izteiksmi, izmantojot izteiktos malu garumus! c) Aprēķini šī taisnstūra malu garumus, ja tā laukums ir 36 cm2
| | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | a) pretējās malas ir vienādas. Divas malas ir x un otras divas malas ir 4x b) S=mala*mala, tātad: x*4x c) 36=4x^2 36:4=9 kvadrātsakne no 9=3, tātad, x=3 30=3+3+12+12, 36=3*12 | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| | № 66361, Matemātika, 8 klase Pitagora teorēma. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | PITAGORA TEORĒMA 2.variants.
1. uzdevums (5 punkti) Dots taisnstūris KLMN. Tajā novilkta diagonāle NL un perpendikuls MS pret šo diagonāli.
Turpinājums failā. | |
|
|