| Atbilžu arhīvs | № 53806, Ķīmija, 11 klase 2. uzdevums (4 punkti) Sudrabam reaģējot ar koncentrētu slāpekļskābi, izdalās brūna gāze ar asu smaku. Pabeidz ķīmiskās reakcijas vienādojuma shēmu, sastādi elektronu bilances vienādojumus, izliec koeficientus ķīmiskās reakcijas vienādojumā! _Ag + _HNO3 (konc.) → _AgNO3 + _........ + _......... Kurš elements ir oksidētājs šajā reakcijā? | | |
| |
vikusja777 | 0 +5 +1+5 +4 Ag + 2HNO3(konc.)--> AgNO3 + NO2 + H2O
0 +1 | Ag - e -> Ag | |1 +5 +4 | N + e -> N |
Oksidētājs - N | | |
| |
AMANDA1005 | Ag + 2HNO3(konc.) = AgNO3 + NO2(brūna gāze ar asu smaku) + H2O Oksidētājs šajā reakcijā ir slāpeklis. | |
| | № 53822, Ķīmija, 11 klase Dzeltenais zelts ir sakausējums, kura sastāvā ir 3 metāli - zelts, sudrabs un varš. Aprēķini tīra zelta masu 5 gramos sakausējuma, kurā zelta masa daļa ir 58,5%! | | |
| |
AMANDA1005 | Dots: m(zelta sakausejumam) = 5g W%(Au) = 58,5% - zelta masas daļa saukausejuma. m(Au) = 5 · 0,585 = 2,925g tīra zelta masa sakausējumā ir 2,925g | | |
| |
dixon | m(Au)5·0.585=2.925g | |
| № 53857, Ķīmija, 8 klase 1) kuram ap atoma kodola rinko 11 elektroni 2)kura atomam ir 7 vertibas elektroni 3)kura atoma kodola ir 8protoni 4)ar atomnummuru 13 5)kura atoma kodola ladins ir +5 6)kura ar =24 7)kurs atrodas || A grupa palidzat ludzuuuu
| | |
| |
snow | 1) Na 2) F, Cl, Br, I, At 3) O 4) Al 5)B 6) Cr 7) Be, Mg, Ca, Sr, Ba, Ra | |
| № 53868, Ķīmija, 12 klase 500 ml mērkolbā iebēra 4,0 gramus NaOH, ielēja apmēram 100 ml destilēta ūdens, izšķīdināja NaOH un uzpildīja mērkolbu līdz 500 ml atzīmei ar destilētu ūdeni. I. Aprēķini NaOH daudzumu šķīdumā! II. Aprēķini NaOH molāro koncentrāciju šķīdumā! | | |
| |
AMANDA1005 | n(NaOH) = m(NaOH)/M(NaOH) = 4/40 = 0,1mol V(H2O) = 500mL = 0,5L C(NaOH) = n/V = 0,1/0,5 = 0,2mol/L
| | |
| |
snow | M(NaOH)=40g/mol I. n=m/M=4/40=0,1 mol II. C=n/V(litri)=0,1/0,5=0,2M | |
| № 53879, Ķīmija, 9 klase ludzu palidziet! vajag noteikt savienojumu un veidu. ja variet pastastiet ka to var dabut gatavu! Ba+S-> Ba+Cl-> BaO+HCl-> Na2CO3-t-> Na2CO3+HCl-> Al2(SO4)3+NaOH-> H3PO4+NaOH-> H2SO3-t-> H2S-t-> H3PO4-t-> H3PO4+CaO-> | | |
| |
AMANDA1005 | Ba+S-> BaS bārija sulfīts Ba+Cl2-> BaCl2 bārija hlorīds aktīviem metaliem reaģejot ar sēru vai halugēniem rodas sāļi. BaO+2HCl-> BaCl2 + H2O Bāziskam oksīdam reaģējot ar skābi rodas sāls un ūdens Na2CO3-t-> Na2O + CO2 Daži sāļi karsējot sadalās Na2CO3+HCl-> | | |
| |
snow | Ba+S-> BaS savienošanās Ba+2Cl-> BaCl2 savienošanās BaO+HCl->BaCl2 + H2O apmaiņas Na2CO3-t->Na2O + CO2 sadalīšanās Na2CO3+2HCl->2NaCl + H2O +CO2 apmaiņas (H2CO3 sadalās) Al2(SO4)3+6NaOH->2Al(OH)3 + 3Na2SO4 apmaiņas H3PO4+3NaOH->Na3PO4 + 3H2O apmaiņas H2SO3-t-> SO2 + H2O sadal. H2S-t-> nekas nenotiek H3PO4-t-> nekas nenoiek 2H3PO4+3CaO->Ca3(PO4)2 + 3H2O apmaiņas
A+B=AB savienošanās AB=A+B sadalīšanās AB+CD=AC+BD apmaiņas A + BC= AC+B aizvietošanās | |
| | № 53885, Ķīmija, 12 klase Varat lūdzu palīdzēt uzrakstīt šos savienojumus Bārijafluorīds Fe(2) hidroksosulfīds Fe(3) dihidroksosilikāts Na hidrogēnkarbonāts Ni (2)dihidrogēnborāts | | |
| |
kristcal | Neesmu īsti pārliecināta, bet nu varbūt pareizi: BaF2 ; [FeOH]2S ; [Fe(OH)2]2SiO3 ; NaHCO3 ; Ni(H2BO3)2 | | |
| |
snow | BaF2 (FeOH)2S (Fe(OH)2)2SiO3 NaHCO3 NiH2(CO3)2 | | |
| |
♪Djia♪ | 1. Ba F2 2. Fe OH S 3. Fe H2 SiO3 4. Na H CO3 5. Ni H2 B Skaitļi pie elementiem - indeksi | | |
| |
AMANDA1005 | BaF2 Bārija fluorīds NaHCO3 nātrija hidrogēnkarbonāts NiH2BO3 niķeļa(II)dihidrogēnborāts Fe(OH)S dzelzs(II) hidroksosulfīds (FeOH)2(SiO3)3 dzelzs(III) dihidroksosilikāts
| |
| № 53902, Ķīmija, 11 klase 1.Nosauciet Butanola izomēru struktūrformulas un nosaukumus 1 kopa 2.Nosauciet Butanola izomēru struktūrformulas un nosaukumus 2 kopa 3.Formulē spirta izomēru veidošanas principu katrā kopā! 4.Izskaidro propanola izomēru veidošanās principu!
| | |
| |
AMANDA1005 | Butanolam var but hidrokso grupas novietojuma izomerija un virknes izomerija. | |
| № 53903, Ķīmija, 11 klase Трюк с монетами. Фокусник попросил тебя достать из кошелька три желтые (20, 10 и 5 сантимов) и положить их на стол. После этого он отвернулся и попросил взять в руки одну из монет в руки. Он утверждал, что после того, как монета будет положена обратно на стол, он сможет угадать, какую из монет ты брал в руки. Поговорив какое - то время , фокусник попросил положить монету обратно на стол. Когда ты выполнил его просьбу. Он быстро повернулся и взял в руки все три монеты, положил на ладонь и подержав каждую безошибочно угадал, какую из них ты брал в руки | | |
| |
bavarde | монета чуть нагрелась | |
| № 53904, Ķīmija, 11 klase 2 dala
| | |
| |
bavarde | Свойства Cu Fe Al посмотрите на википедии. 1.Гипотеза верна. 2.Данные совпадают 3.Нужно выбирать не по цвету а по теплопроводности. Чем выше тем лучше. Если вы считаете что современные желтые монеты сделаны из меди - ошибаетесь. Они из стали, лакированной томпаком. 4.Из металлов - серебро. | |
| | № 53910, Ķīmija, 9 klase uzrakstiet ludzu sacerejumu uz temu bridinajuma zimes kjimuja un citur... loti loti ludzu..var ari krievu valodaaaa | | |
| |
cittrons | Lai viss ritētu gludi ķimijas labratorijas darbos, protams, ir jāievēro zināma drošība. Ir lietas, kuras var darīt, kuras ir aizliegsts darīt un ir tādas, kuras brīdina par kaut ko ķīmisku. Ķīmijā parasti tiek lietotas 10 brīdinājuma zīmes. Sprādzienbīstama viela, brīdina, lai te pēkšņi nesāktu jaukt citas vielas ar sprādzienbīstamo, jo var uzsprāgt. Degšanu veicinoša viela ir līdzīga iepriekšējai vielai, bet šī var sākt degt, ja izlej. Ļoti bieži uz ķīmiskiem tīrīšanas līdzekļiem tiek uzrādīta indīga viela, kodīga viela, viegli uzliesmojoša, veselībai kaitīga un videi bīstam viela. Kodīga viela ja tiek virsū uz cilvēka rokām, tad sākās ķīmiskais process, kurā ir jāskalo roka ar lielu ūdens daudzumu. Brīdinājuma zīmi Bīstami – elektrība parasti uzstāda elektrības mājiņas vai tuvu elektrības padevei. Kā pēdējo brīdinājuma zīmi ķīmijā es miņēsu Vispārīgā bīstamīga. Šī zīme nozīme, ka vairām vai mazāk ir bīstam visās iepriekšminētajās zīmes. | |
|
|