| Atbilžu arhīvs | № 57571, Bioloģija, 10 klase cilveka un vides mijiedarbiba | | |
| |
tatufka2 | 1.uzd. Gēnu banka-vieta kur glabajas ģenētiskais materiāls. Biondikatori-ir organismi,kas ar savām reakcijas īpašibām uz noteiktām vielām palīdz noteikt konkrētās vides kvalitāti,stāvokli. Skābais liets-jebkurš nokrišņu veids ,kurš ir piesārņots ar skābajiem oksīdiem un tam ir zems pH līmenis. Intensīv lauksaimniecība-saimniekošanas veids,kad produkcijas apjoma pieaugumu panāk,paaugstinot kultūraugu ražību un lopu produktivitāti. 2.uzd. a)lilajā saimniecība kartupeļi tiek smidzināti,mēsloti,bet piemājas nē. Lielajā saimniecībās nedomā par eko produktiem,īpašniekiem ir svarīga lilaka raža. | |
| | № 57572, Bioloģija, 10 klase Labaratorijas darbs . Temperaturas ietekme uz seklu digsanu. 10 dienas audzeja 22grados ,15 grados un 5 grados videjais garums 22grados 18cm, 15grados 13cm ,5grados 2,5cm | | |
| |
wineta-s | 22 grādos -18 cm 15 grādos 13 cm 5 grādos 2.5 cm
22-15=7 grādi mazāk 18-13=5cm, tas nozīmē ja temperatūra ir par 7grādiem mazāk, tad arī sēklas dīgšana aug par 5 cm mazāk nekā 22 grādos. 15-5=10 grādi 13-2.5=11.5 cm, tas nozīmē , ka ja temperatūa ir par 10 grādiem zemāka , tad sēkla aug 11.5 cm mazāk nekā 15 grādos Secinājums -jo zemāka temeratūra -jo lēnāka sēklas dīgšana. | | |
| |
Lachuks | 4.uzd. Hipotēze: Sēklas dīgst labāk, ja ir augstāka gaisa temperatūra.
5.uzd. Sēklas, trauciņi ar nepieciešamo augsni, termometrs.
Turpinājums failā. | | |
| |
Murrmurs | Atbildes failā>> | |
| № 57573, Vēsture, 10 klase Jātaisa ZPD darbs par kādu no šīm tēmām,varbūt kāds man var kautko palīdzet un ieteikt tēmu( darbam nav jabut 100% gatavam tas būs uz 11.klasi) vai nu kadu info par šīm tēmām . Pateicos!
1. Kārlis Ulmanis: nodevējs vai varonis? (1940. gada notikumi Latvijā). 2. Nirnbergas process: tautu tiesa vai politiskā izrēķināšanas? (rudens1945. - rudens 1946.). 3. Vai varēja glābt Padomju Savienību (1991. gada augusta notikumi). 4. Cik ilgi vēl pastāvēs mūsu planēta? (globalizācija un apkārtējās vides piesārņošanas problēma). 5. Latviešu biedrība Jelgavā. 6. Arodizglītība jelgavā.
| | |
| |
Murrmurs | Vislabāk būtu rakstīt par šiem, jo par to vēsturi Tu nevari neko jaunu uzzināt, Tu tikai varēsi meklēt grāmatās un veikt aptaujas, ko citi zin par to. (aptaujas zpd jātaisa obligāti, lai darbs būtu labs): 4. Cik ilgi vēl pastāvēs mūsu planēta? (globalizācija un apkārtējās vides piesārņošanas problēma). 5. Latviešu biedrība Jelgavā. 6. Arodizglītība jelgavā.
Manuprāt, vislabākā ir 4.tēma, jo 5. un 6. Tev vajadzētu kādu labāku to nosaukumu. Ieej paskaties šeit zpd tēmas, kādas ir bijušas-> zdk.miga.lv Un tad, kad izvēlies kādu tēmu, tad Tev jāzin pilnīgi viss par to, lai Tevi neiegāztu ar jaut. | | |
| |
wineta-s | Stāsts par lietām ar Anniju Leonardu
Šī filma līdz mums ir atceļojusi no ASV , latviešu valodā to tulkoja Cēsu Forums . Šī tēma, par ko stāsta šis video materiāls ir svarīgs mums visiem , jo tajā esam iesaistīti visi uz zemeslodes dzīvojošie cilvēki . Es šo filmu raksturoju kā zinātniecisku materiālu , jo šeit Annija pastāsta , kas notiks pēc tam , ja mēs neko savā rīcībā nemainīsim .
Turpinājums failā. | | |
| |
♪Djia♪ | Padalīšos ar savām domām par šīm tēmām. 1.tēma – salīdzinoši daudz un viegli būs pieejama literatūra. Liels pluss tam, ka varēsi katram avotam izteikt savu viedokli, salīdzināt dažādu autoru teikto, saskatīt pretrunas. Respektīvi, tiešām varēsi veikt pētījumu. Ir iespējams izveidot arī aptauju un noskaidrot, ko Tavi vienaudži domā, un vai viņiem vispār ir kāda informācija par šo personu. Kopumā var izvērsties ļoti plaši un izveidot kvalitatīvu pētījumu.
Turpinājums failā. | | |
| |
POTERINS | Sveicināts , man liekas ka ir vieglāk būtu rakstīt par 4. tēmu tur var plaši izvērsties un daudz informācijas no interneta var dabūt un tas mūsdienās ir aktuāli un var būt tu ar savu ZPD tiksi uz rajona olipiādi. | |
| № 57574, Algebra, 10 klase Salīdzināt izmatojot eksportfunkcijas īpašības! | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
wineta-s | . | |
| № 57575, Bioloģija, 11 klase Ludzi izpalidziet.. | | |
| |
Murrmurs | Medūzām ir dzimuma un bezdzimuma paaudžu maiņa. Tās ir šķirtdzimumu dzīvnieki, kuri ūdenī izdala dzi- mumšūnas. Pēc apaugļošanās rodas kāpurs jeb planula, kurš piestiprinās pie jūras dibena un pārveidojas par polipu. Polipam daloties, rodas jaunas medūzas.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Medūzām ir dzimuma un bezdzimuma paaudžu maiņa. Tās ir šķirtdzimumu dzīvnieki, kuri ūdenī izdala dzi- mumšūnas. Pēc apaugļošanās rodas kāpurs jeb planula, kurš piestiprinās pie jūras dibena un pārveidojas par polipu. Polipam daloties, rodas jaunas medūzas.
Turpinājums failā. | |
| | № 57576, Bioloģija, 10 klase Lūdzu palīdziet izpildīt! | | |
| |
Lachuks | 2.uzd. a) Dažāds mēslošanas režīms, kopšana (revēšana, aplaistīšana) utt., augsnes dažādības b) Attīstības priekšrocības: *var palielienināt platību un vairāk rūpēties par kartupeļu labklājību. Trūkumi: *Iespējams nav labvēlīga uagsne priekš kartupeļiem; laikapstākļi.
3.uzd. a) Mietturaļģes izūd, ja tuvumā ir kartupeļu lauks. b) Salīdzināt disu ezerus: vienam blakus ir kartupeļu lauks, otram nav. c) Šādu ezeru tuvumā nedrīkst ieriekot saimniecības laukus. d) Neaudzēt kartupelus tieši pie ezera, vai nu kaut kur citur, vai arī nedaudz lielākā attālumā no ezera. | | |
| |
tatufka2 | 2.uzdevums a)Lielajā sainmiecībā kartupeļi tiek smidzināti,mēsloti,bet piemājas nē. Lielajā saimniecībā nedomā par ilgtermiņa audzīšanu,īpašniekiem ir svarīga lilāka raža. b)Jlgspējīgās priešrocības ir tādas,ka piemājas saimniecībā vairāk gadus varēs audzēt kartupeļus tajā vietā,bet lilajā vajadzēs mainīt platību. Ekonomiskie trūkuni:raža bus mazāka,līdz ar to būs mazāka peļņa. 6.uzdevums a)Jo tie ir agresīvi augli,kuri spējīgi izkonkurēt vietējās augus un tie ir ļoti grūti iznīcināt. b)Viņi aktīvi vairojas un bojā bioloģisko daudzveidību,kā arī apdraud cilvēku veselību. | |
| № 57577, Latviešu valoda, 10 klase Palīdzēsiet lūdzu. | | |
| |
wineta-s | 1. uzdevums. Turpiniet iesāktos teikumus! ( 16 punkti)
( 1p.) Valoda ir saziņas veids un personības atspoguļojums. ( 1p.) Tā pastāv katrā atšķirīgā sabiedrībā .
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | ( 5p.) Valoda veic dažādas funkcijas: a)saziņas jeb komunikatīvā funkcija b)domāšanas un domu izteikšanas funkcija c)objektīvās īstenības atspoguļošanas un izziņas jeb kognitīvā funkcija d)emociju izteikšanas jeb ekspresīvā funkcija e)ietekmēšanas jeb voluntatīvā funkcija
Turpinājums failā. | | |
| |
Murrmurs | 1.uzd. Valoda- cilvēku sazināšanās līdzeklis, domu radīšanas līdzeklis. Tā pastāv (jau kopš Kristus dzimšanas) Funkcijas: .• saziņas jeb komunikatīvā funkcija,• izziņas un domāšanas jeb kognitīvā funkcija,• jūtu izteikšanas jeb emocionālā funkcija,• ietekmēšanas jeb voluntatīvā funkcija,• identitātes izteikšanas jeb etnoloģiskā funkcija,• mākslinieciskā jeb estētiskā funkcija,• kultūras veidošanas un uzkrāšanas jeb kulturoloģiskā funkcija. Vissvarīgākā- saziņas jeb komunikatīvā funkcija, jo cilvēku sabiedrības pastāvēšanu un attīstību nosaka sazināšanās iespēja, un valoda modernajā sabiedrībā ir galvenais sazināšanās veids. • ~6000 valodu | |
| № 57578, Ķīmija, 10 klase Oksidēšanās - reducēšanās procesi starp metāliem. | | |
| |
ivuks=) | Uzdevums izpildīts! (failā) | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
ღ MudiiTe..ღ | :) | |
| № 57579, Ķīmija, 10 klase Skābju, bāzu un sālu disociācija. | | |
| |
Murrmurs | Failā! | | |
| |
dzinis | Lūdzu | | |
| |
ivuks=) | Uzdevums izpildīts! (failā) | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
ღ MudiiTe..ღ | :) ludzu | |
| | № 57580, Biznesa ekonomiskie pamati, 10 klase Palīdziet lūdzu! Tas, kas jau ir uzrakstīts, var būt arī nepareizs. | | |
| |
Lachuks | Failā | |
|
|