Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
№ 57571, Bioloģija, 10 klase
cilveka un vides mijiedarbiba
Apskaties uzdevumu
<1/1>

tatufka2
tatufka2
tatufka2
1.uzd.
Gēnu banka-vieta kur glabajas ģenētiskais materiāls.
Biondikatori-ir organismi,kas ar savām reakcijas īpašibām uz noteiktām vielām palīdz noteikt konkrētās vides kvalitāti,stāvokli.
Skābais liets-jebkurš nokrišņu veids ,kurš ir piesārņots ar skābajiem oksīdiem un tam ir zems pH līmenis.
Intensīv lauksaimniecība-saimniekošanas veids,kad produkcijas apjoma pieaugumu panāk,paaugstinot kultūraugu ražību un lopu produktivitāti.
2.uzd.
a)lilajā saimniecība kartupeļi tiek smidzināti,mēsloti,bet piemājas nē.
Lielajā saimniecībās nedomā par eko produktiem,īpašniekiem ir svarīga lilaka raža.
№ 57572, Bioloģija, 10 klase
Labaratorijas darbs .
Temperaturas ietekme uz seklu digsanu.
10 dienas audzeja 22grados ,15 grados un 5 grados
videjais garums 22grados 18cm, 15grados 13cm ,5grados 2,5cm
Apskaties uzdevumu
<1/3>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
22 grādos -18 cm
15 grādos 13 cm
5 grādos 2.5 cm

22-15=7 grādi mazāk 18-13=5cm, tas nozīmē ja temperatūra ir par 7grādiem mazāk, tad arī sēklas dīgšana aug par 5 cm mazāk nekā 22 grādos.
15-5=10 grādi 13-2.5=11.5 cm, tas nozīmē , ka ja temperatūa ir par 10 grādiem zemāka , tad sēkla aug 11.5 cm mazāk nekā 15 grādos
Secinājums -jo zemāka temeratūra -jo lēnāka sēklas dīgšana.

Lachuks
Lachuks
Lachuks
4.uzd.
Hipotēze:
Sēklas dīgst labāk, ja ir augstāka gaisa temperatūra.

5.uzd.
Sēklas, trauciņi ar nepieciešamo augsni, termometrs.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Murrmurs
Murrmurs
Murrmurs
Atbildes failā>>
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57573, Vēsture, 10 klase
Jātaisa ZPD darbs par kādu no šīm tēmām,varbūt kāds man var kautko palīdzet un ieteikt tēmu( darbam nav jabut 100% gatavam tas būs uz 11.klasi)
vai nu kadu info par šīm tēmām . Pateicos!

1. Kārlis Ulmanis: nodevējs vai varonis? (1940. gada notikumi Latvijā).
2. Nirnbergas process: tautu tiesa vai politiskā izrēķināšanas? (rudens1945. - rudens 1946.).
3. Vai varēja glābt Padomju Savienību (1991. gada augusta notikumi).
4. Cik ilgi vēl pastāvēs mūsu planēta? (globalizācija un apkārtējās vides piesārņošanas problēma).
5. Latviešu biedrība Jelgavā.
6. Arodizglītība jelgavā.

Murrmurs
Murrmurs
Murrmurs
Vislabāk būtu rakstīt par šiem, jo par to vēsturi Tu nevari neko jaunu uzzināt, Tu tikai varēsi meklēt grāmatās un veikt aptaujas, ko citi zin par to. (aptaujas zpd jātaisa obligāti, lai darbs būtu labs):
4. Cik ilgi vēl pastāvēs mūsu planēta? (globalizācija un apkārtējās vides piesārņošanas problēma).
5. Latviešu biedrība Jelgavā.
6. Arodizglītība jelgavā.

Manuprāt, vislabākā ir 4.tēma, jo 5. un 6. Tev vajadzētu kādu labāku to nosaukumu. Ieej paskaties šeit zpd tēmas, kādas ir bijušas-> zdk.miga.lv
Un tad, kad izvēlies kādu tēmu, tad Tev jāzin pilnīgi viss par to, lai Tevi neiegāztu ar jaut.

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Stāsts par lietām ar Anniju Leonardu

Šī filma līdz mums ir atceļojusi no ASV , latviešu valodā to tulkoja Cēsu Forums . Šī tēma, par ko stāsta šis video materiāls ir svarīgs mums visiem , jo tajā esam iesaistīti visi uz zemeslodes dzīvojošie cilvēki . Es šo filmu raksturoju kā zinātniecisku materiālu , jo šeit Annija pastāsta , kas notiks pēc tam , ja mēs neko savā rīcībā nemainīsim .

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

♪Djia♪
♪Djia♪
♪Djia♪
Padalīšos ar savām domām par šīm tēmām.
1.tēma – salīdzinoši daudz un viegli būs pieejama literatūra. Liels pluss tam, ka varēsi katram avotam izteikt savu viedokli, salīdzināt dažādu autoru teikto, saskatīt pretrunas. Respektīvi, tiešām varēsi veikt pētījumu. Ir iespējams izveidot arī aptauju un noskaidrot, ko Tavi vienaudži domā, un vai viņiem vispār ir kāda informācija par šo personu. Kopumā var izvērsties ļoti plaši un izveidot kvalitatīvu pētījumu.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

POTERINS
POTERINS
POTERINS
Sveicināts , man liekas ka ir vieglāk būtu rakstīt par 4. tēmu tur var plaši izvērsties un daudz informācijas no interneta var dabūt un tas mūsdienās ir aktuāli un var būt tu ar savu ZPD tiksi uz rajona olipiādi.
№ 57574, Algebra, 10 klase
Salīdzināt izmatojot eksportfunkcijas īpašības!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā
Apskaties risinājumu
<1/1>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57575, Bioloģija, 11 klase
Ludzi izpalidziet..
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Murrmurs
Murrmurs
Murrmurs
Medūzām ir dzimuma un bezdzimuma paaudžu maiņa. Tās ir šķirtdzimumu dzīvnieki, kuri ūdenī izdala dzi-
mumšūnas. Pēc apaugļošanās rodas kāpurs jeb planula, kurš piestiprinās pie jūras dibena un pārveidojas par polipu.
Polipam daloties, rodas jaunas medūzas.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Medūzām ir dzimuma un bezdzimuma paaudžu maiņa. Tās ir šķirtdzimumu dzīvnieki, kuri ūdenī izdala dzi-
mumšūnas. Pēc apaugļošanās rodas kāpurs jeb planula, kurš piestiprinās pie jūras dibena un pārveidojas par polipu.
Polipam daloties, rodas jaunas medūzas.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57576, Bioloģija, 10 klase
Lūdzu palīdziet izpildīt!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
2.uzd.
a) Dažāds mēslošanas režīms,
kopšana (revēšana, aplaistīšana) utt.,
augsnes dažādības
b) Attīstības priekšrocības:
*var palielienināt platību un vairāk rūpēties par kartupeļu labklājību.
Trūkumi:
*Iespējams nav labvēlīga uagsne priekš kartupeļiem;
laikapstākļi.

3.uzd.
a) Mietturaļģes izūd, ja tuvumā ir kartupeļu lauks.
b) Salīdzināt disu ezerus: vienam blakus ir kartupeļu lauks, otram nav.
c) Šādu ezeru tuvumā nedrīkst ieriekot saimniecības laukus.
d) Neaudzēt kartupelus tieši pie ezera, vai nu kaut kur citur, vai arī nedaudz lielākā attālumā no ezera.

tatufka2
tatufka2
tatufka2
2.uzdevums
a)Lielajā sainmiecībā kartupeļi tiek smidzināti,mēsloti,bet piemājas nē.
Lielajā saimniecībā nedomā par ilgtermiņa audzīšanu,īpašniekiem ir svarīga lilāka raža.
b)Jlgspējīgās priešrocības ir tādas,ka piemājas saimniecībā vairāk gadus varēs audzēt kartupeļus tajā vietā,bet lilajā vajadzēs mainīt platību.
Ekonomiskie trūkuni:raža bus mazāka,līdz ar to būs mazāka peļņa.
6.uzdevums
a)Jo tie ir agresīvi augli,kuri spējīgi izkonkurēt vietējās augus un tie ir ļoti grūti iznīcināt.
b)Viņi aktīvi vairojas un bojā bioloģisko daudzveidību,kā arī apdraud cilvēku veselību.
№ 57577, Latviešu valoda, 10 klase
Palīdzēsiet lūdzu.
Apskaties uzdevumu
<1/3>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1. uzdevums. Turpiniet iesāktos teikumus! ( 16 punkti)

( 1p.) Valoda ir saziņas veids un personības atspoguļojums.
( 1p.) Tā pastāv katrā atšķirīgā sabiedrībā .

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
( 5p.) Valoda veic dažādas funkcijas:
a)saziņas jeb komunikatīvā funkcija
b)domāšanas un domu izteikšanas funkcija
c)objektīvās īstenības atspoguļošanas un izziņas jeb kognitīvā funkcija
d)emociju izteikšanas jeb ekspresīvā funkcija
e)ietekmēšanas jeb voluntatīvā funkcija

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

Murrmurs
Murrmurs
Murrmurs
1.uzd. Valoda- cilvēku sazināšanās līdzeklis, domu radīšanas līdzeklis. Tā pastāv (jau kopš Kristus dzimšanas)
Funkcijas: .• saziņas jeb komunikatīvā funkcija,• izziņas un domāšanas jeb kognitīvā funkcija,• jūtu izteikšanas jeb emocionālā funkcija,• ietekmēšanas jeb voluntatīvā funkcija,• identitātes izteikšanas jeb etnoloģiskā funkcija,• mākslinieciskā jeb estētiskā funkcija,• kultūras veidošanas un uzkrāšanas jeb kulturoloģiskā funkcija.
Vissvarīgākā- saziņas jeb komunikatīvā funkcija, jo cilvēku sabiedrības pastāvēšanu un attīstību nosaka sazināšanās iespēja, un valoda modernajā sabiedrībā ir galvenais sazināšanās veids.
• ~6000 valodu
№ 57578, Ķīmija, 10 klase
Oksidēšanās - reducēšanās procesi starp metāliem.
Apskaties uzdevumu
<1/1>

ivuks=)
ivuks=)
ivuks=)
Uzdevums izpildīts! (failā)
Apskaties risinājumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā
Apskaties risinājumu
<1/1>

ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
:)
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57579, Ķīmija, 10 klase
Skābju, bāzu un sālu disociācija.
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Murrmurs
Murrmurs
Murrmurs
Failā!
Apskaties risinājumu
<1/1>

dzinis
dzinis
dzinis
Lūdzu
Apskaties risinājumu
<1/1>

ivuks=)
ivuks=)
ivuks=)
Uzdevums izpildīts! (failā)
Apskaties risinājumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā
Apskaties risinājumu
<1/1>

ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
:) ludzu
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57580, Biznesa ekonomiskie pamati, 10 klase
Palīdziet lūdzu! Tas, kas jau ir uzrakstīts, var būt arī nepareizs.
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 2663/3663 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV