| Atbilžu arhīvs | № 69424, Bioloģija, 12 klase Lūdzu palīdziet... Organismu regulācija 1. Salīdzini neirālo un humorālo regulāciju: (12 punkti). Pazīme Humorālā regulācija Neirālā regulācija Sūtījums Avots Adresāts Pārnesējs Ātrums Iedarbības ilgums Turpinājums failā... | | |
| |
paliidziiba01 | Organismu regulācija | | |
| |
Lachuks | Failā | |
| | № 69425, Bioloģija, 11 klase Šūnu dalīšana un dzimšūnu attīstība 1.variants. Ievelciet krustiņu pie 5 apgalvojumiem,kuri raksturīgi mitozei! 1.uzd. Daloties mātšūnai, rodas divas meitšūnas. Meišūnas ir ģenētiski identiskas. Meitšūnas saglabājas tāds pats hromosomu skaits kā mātšūnā. Pirms dalīšanās notiek DNS dubultošanās. Daloties mātšūnai,rodas četras meitšūnas. Meitšūnas ir ģenētiski daudzveidīgas. Meitšūnas ir uz pusi mazāk hromosomu nekā mātšūnā. Dalīšanās sākumā notiek homologo hromosomu krustmija.
| | |
| |
paliidziiba01 | Daloties mātšūnai, rodas divas meitšūnas Meišūnas ir ģenētiski identiskas Meitšūnas saglabājas tāds pats hromosomu skaits kā mātšūnā Pirms dalīšanās notiek DNS dubultošanās Dalīšanās sākumā notiek homologo hromosomu krustmija.
| | |
| |
M.K | failā | |
| № 69430, Bioloģija, 11 klase Šūnu dalīšanās un dzimšūnu attīstība 1.variants. 1.uzd. Norādiet, kuri jēdzieni atbilst dotajiem skaidrojumiem! Viens hromosomas identiskās puses,kas rodas pēc DNS replikācijas. DNS dubultošanās. Somatisko šūnu dalīšanās veids. Sievišķo dzimšūnu attīstība. Šūnas dzīves cikla fāze,kurā notiek DNS replikācija. Homologo hromosomu pārkrustošanās un apmainīšanās ar atsevišķiem iecirkņiem. Jēdzieni. A Replikācija B Hromatīdas C Sintēzes fāze D Mitoze E Profāze F Krustmija G Ooģenēze
| | |
| |
paliidziiba01 | Pildīts pēc bioloģijas datiem
B Viens hromosomas identiskās puses, kas rodas pēc DNS replikācijas A DNS dubultošanās D Somatisko šūnu dalīšanās veids G Sievišķo dzimumšūnu attīstība C Šūnas dzīves cikla fāze, kurā notiek DNS replikācija F Homologo hromosomu pārkrustošanās un apmainīšanās ar atsevišķiem iecirkņiem
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | failā | |
| № 69432, Bioloģija, 11 klase Šūnu dalīšanās un dzimšūnu attīstība 1 variants. 1.uzd... Skolēns,izlasot informāciju par spermatoģenēzi un ooģenēzi,izdarīja secinājumus:"Spermatozoīda un olšūnas attīstība un uzbūve ir pilnīgi atšķirīga." Skolotājs atbildēja,ka viņš šim spriedunam piekrīt tikai daļēji. Salīdziniet spermatoģenēzi un ooģenēzi raksturīgākās iezīmes un uzrakstiet argumentus par un pret skolēna izteikto apgalvojumu! (Par un Pret izteikto argumentu skaits var atšķirties) Par.... Pret ...... | | |
| |
paliidziiba01 | Skolēns, izlasot informāciju par spermatoģenēzi un ooģenēzi, izdarīja secinājumus: „Spermatozoīda un olšūnas attīstība un uzbūve ir pilnīgi atšķirīga”. Skolotājs atbildēja, ka viņš šim spriedumam piekrīt tikai daļēji. Salīdziniet spermatoģenēzi un ooģenēzi raksturīgākās iezīmes un uzrakstiet argumentus par un pret skolēna izteikto apgalvojumu! (Par un Pret argumentu skaits var atšķirties)!
Turpinājums failā. | |
| № 69475, Bioloģija, 11 klase Bioloģija | | |
| |
paliidziiba01 | Tēma: ŠŪNU DALĪŠANĀS 11. klase
1. uzdevums: (6 punkti)Papildini iesāktos teikumus par šūnu dalīšanos! a) Aknu šūnu tiešo dalīšanos sauc par amitozi b) Dzimumšūnās ir 23 hromosomu skaits. c) Cilvēka somatiskajās šūnās ir 2. hromosomas. d) Ja hromosomas kodolā ir pa pāriem, tad tās sauc par diploīdām hromosomām. e) Pēc mitozes seko citoplazmas atdalīšanās jeb citokinēze. f) Mejozē notiek (cik?) 2 secīgi šūnu dalīšanās cikli.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā | |
| | № 69664, Bioloģija, 10 klase Palīdziet lūdzu izpildīt bioloğiju. Помогите пожалуйста с биологией. | | |
| |
Lachuks | PĀRBAUDES DARBS BIOLOĢIJĀ 10. KLASEI Tēma: EKOLOĢISKIE FAKTORI. POPULĀCIJA. LABU VEIKSMI! 1.Uzdevums. Pareizo atbildi apvelc ar O! (7 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts.] 1.Ekoloģija pēta: a) dzīvo organismu un vides attiecības; b) organisma un virsorganisma, biosistēmu un vides attiecības; c) organisma, sugu un kopu attiecības ar dzīves vidi. 2.Ierobežojošais faktors: a) ir kaut viens faktors, kas ir ārpus optimuma; b) ir kaut viens faktors, kas ir aiz vai zem eksistences maksimuma vai minimuma; c) ir kaut viens faktors, kas ir virs eksistences minimuma; 3.Redīsi vasaras sākumā un beigās veido uzkrājējsaknes, bet, iestādīti vasaras vidū zied, tie ir: a) garās dienas augi; b) īsās dienas augi; c) viengadīgi augi.
Turpinājums failā. | |
| № 69692, Bioloģija, 12 klase Часто возделываемая в Латвии сельскохозяйственная культура – это картофель. На Приекульской селекционной станции создаются новые сорта картофеля. Урожайность картофеля в большой мере зависит от климатических условий. В последнии годы урожай картофеля значительно снижает картофельна гниль. Это заболевание, вызванное паразитическими грибами.
a) Какие приёмы выращивания могут изменить описанную ситуацию?
b) Какие свойства картофеля необходимо создать в ходе селекции?
| | |
| |
slava112 | A) Генная терапия, отбор селекцией наиболее устойчивых к паразитам картофелин,использование химикатов для уничтожения грибов-паразитов Б)Устойчивость к паразитам и болезням, подстроить под сырой климат Латвии | |
| № 69693, Bioloģija, 12 klase В наше время микроорганизмы используются очень широко: в пищевой промышленности, медицине, сельском хозяйстве. Опишите 3 примера использования генетически модифицированных организма в разных отраслях для улучшения качества жизни. Обоснуй необходимость своих рекомендаций.
| | |
| |
paliidziiba01 | rakstīju latviešu valodā, jo Tev nebija pierakstīts, kādā valodā vajag
1) Ģenētiski modificēto produktu priekšrocības ir to uzlabotās spējas, piemēram, neuzņemt slimības, aizsargāties no parazītiem, izaugt un nogatavoties ievērojami ātrāk, lieluma ziņā pārspēt dabiskos produktus, izskatīties vizuāli pievilcīgāk nekā parastajiem produktiem.
Turpinājums failā. | |
| № 69707, Bioloģija, 12 klase Maņas.Kustības un balsts | | |
| |
paliidziiba01 | Maņa, kustība un balsts | |
| | № 69755, Bioloģija, 12 klase help | | |
| |
paliidziiba01 | 5.Uzdevums. Apskati attēlu par vielu transportu augos! Izlasi un pasvītro tekstā pareizo vai pieraksti trūkstošo informāciju! (4 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par 5.1.- 1 p., par 5.2- 5.3- 1 punkts par katru.]
Turpinājums failā. | |
|
|