| Atbilžu arhīvs | № 72554, Bioloģija, 12 klase Organismu vairošanās un attīstība | | |
| |
KEICHA25 | 1.uzd. Raksti secībā
8.,7.,4.,9.,10.,3.,6.,2.,5.,1.,
Nevaru nākamo uzdevumu izpildīt jo diemžēl nav pievienots apraksts,ceru,ka palīdzēju tev | | |
| |
smith | a b a a c b | | |
| |
bronzor | Atbildes pielikumā. | | |
| |
aal | Pielikumā. | |
| | № 72555, Bioloģija, 12 klase Organismu vairošanās un attīstība | | |
| |
KEICHA25 | 1.uzdevums Raksti seciba6, seklinieks, parosanas, hermafrodits, olnica, sparmatozoids,skirtdzimuma vairosanas
2.uzdevums Esmu pret Sievietei pašai ir slikts veselības stāvoklis, grūtniecība apdaud kā grūtnieces, tā arī mazuļa veselību Tiek iedragāts sievietes psihiskais stāvoklis
| | |
| |
smith | ·5678¼ | | |
| |
viktorija6112 | vairošanas un attistiba | | |
| |
bronzor | Atbildes pielikumā. | | |
| |
aal | 5.uzdevums Nezinu, kas ir rakstīts teksta, bet varbūt kas noder: Aborta pretinieki norāda, ka nedzimis bērns ir dzīvība un aborts ir slepkavība. Tā atbalstītāji pastāv uz grūtnieces tiesībām izvēlēties, sievietes, apstākļu spiestas, izdarītu nelegālus abortus, kas var būt bīstami dzīvībai un veselībai. Bieži vien abortu atbalstītāji norāda, ka piedzimstot negribēts vai slims bērns ciestu lielākas morālas un fiziskas mokas nekā aborta izdarīšanas brīdī. (https://lv.wikipedia.org/wiki/Aborts) 6.uzdevums 1.jā 2.jā 3.jā 4.jā 5.nē 6.jā 7.jā | |
| № 72559, Bioloģija, 12 klase Lūdzu palīdziet! | | |
| |
bronzor | Priekšrocības: Trūkumi: 1.Iznīdē noteiktu zāļu grupu 1.Nav iespējams likvidēt visas nezāles 2.Augiem raksturīga svešappute 2.Var iznīdēt lauksaimniecības kultūras 3.Izmantojot ģen. modifikācijas var 3.iespējams lietot herbicīdu novērst nepareizi lietotu herbicīdu sekas. neierobežotā daudzumā
| |
| № 72658, Bioloģija, 12 klase Organismu vielmaiņa | | |
| |
bronzor | Organismu vielmaiņa
1. Aplūkojiet doto meža ekosistēmas barošanās tīklu! Izmantojot barošanās tīklā ietverto informāciju, nosakiet, kāds ir katra organisma barošanās veids! Pie katra organisma pierakstiet tam atbilstošo jēdzienu burta kodu! (7 punkti) Dažādiem organismiem ir atšķirīgs jēdzienu skaits.
Turpinājums failā. | | |
| |
KEICHA25 | Sk.pielikuma | |
| № 72663, Bioloģija, 11 klase Palīdzēt lūdzu | | |
| |
KEICHA25 | 1.uzdevums 1 ja 2 ne 3 ja 4ja 5 ne 6ne 7ja 8 ne 9 ja 10 ja 11 ne 12 ja | |
| | № 72733, Bioloģija, 10 klase ORGANISMS UN VIDE | | |
| |
KEICHA25 | Producenti-1,2,3 Primārie konsumenti-5,6,7,8,9 Sekundāri konsumenti-4 Reducenti-10 | |
| № 72737, Bioloģija, 10 klase Palīdziet lūdzu!!! Oganisms un vide.2 variants. 10 klase | | |
| |
Vadims | 1. Producenti 4. 6. Primārie konsumenti 2. 7. 10. Sekundārie (un agstāka līmeņa) konsumenti 1. 9. Reducenti 3. 5. 8. | | |
| |
KEICHA25 | 1.uzd. producenti-2.,3., primarie konsumenti-5.,6,7., sekundarie konsumenti-1.,4.,9., reducenti-10.
4.uzd. 1.konkurence 2.simbioze 3.plēsonība 4.Parazītisms | |
| № 72792, Bioloģija, 10 klase Palīdzēt lūdzu! Pārbaudes darbs ORGANISMS UN VIDE 2. variants
| | |
| |
KEICHA25 | 1.uzd. 1b 2.e 3.d 4.a 5.c
2.uzd. D A
6.uzd.
a)plavas kimene b)fotosintēze c)rudā lapsa f)3 h)lauku pele konkurenti:zalktis un meža pūce 7.uzd.
a)sēklas b)Novembris-Februāris c)citi kukaiņi d)klimats,mehāniskie faktori(mežu izciršana)
| |
| № 72950, Bioloģija, 11 klase Cilvēka ādas krāsas tumšuma pakāpi nosaka divu gēnu pāru dominanto alēļu kopskaits. Melna ādas krāsa veidojas, jo visas alēles ir dominantas (AABB), balta - visas alēles ir recesīvas (aabb). Kāda ir varbūtība, ka mulatiem ar šādiem genotipiem piedzims bērns ar pilnīgu melnu vai pilnīgi baltu ādas krāsu: 1.) AaBb x AaBb 2.) aaBB x AAbb 3.) AaBB x AABb | | |
| |
e123 | Cilvēka ādas krāsas tumšuma pakāpi nosaka divu gēnu pāru dominanto alēļu kopskaits. Melna ādas krāsa veidojas, jo visas alēles ir dominantas (AABB), balta - visas alēles ir recesīvas (aabb). Kāda ir varbūtība, ka mulatiem ar šādiem genotipiem piedzims bērns ar pilnīgu melnu vai pilnīgi baltu ādas krāsu: 1.) AaBb x AaBb 2.) aaBB x AAbb 3.) AaBB x AABb
Turpinājums failā. | |
| | № 72951, Bioloģija, 11 klase Tomātiem sarkana augļu krāsa (A) dominē pār dzeltenu (a), bet garš stumbrs (B) dominē pār zemu (b). Kādi būs pēcnācēji, ja krustos vecāku formas ar šādiem genotipiem. 1.) AAbb x aaBB, 2.) AABb x Aabb, 3.) AaBa x aabb? | | |
| |
e123 | Tomātiem sarkana augļu krāsa (A) dominē pār dzeltenu (a), bet garš stumbrs (B) dominē pār zemu (b). Kādi būs pēcnācēji, ja krustos vecāku formas ar šādiem genotipiem. 1.) AAbb x aaBB, 2.) AABb x Aabb, 3.) AaBb x aabb? 1)AAbb x aaBB
Turpinājums failā. | |
|
|