| Atbilžu arhīvs | № 66283, Bioloģija, 11 klase ................................................................................................................................................................................. 10.Uzdevums. (5 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru loģisku pētījuma darba gaitas soli – 1p., Kopā: 5p.] Laboratorijā studentiem bija jānosaka ūdens un organisko vielu masa divu dažādu kartupeļu šķirņu augos. Uzraksti pētījuma darba gaitu, kā varētu salīdzināt minēto vielu daudzumu abu šķirņu augos!
4.Uzdevums. Izlasi situāciju un izpildi prasīto!(3 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts: 1x3=3p.] Lai efektīgāk attīrītu | | |
| |
Lachuks | Failā | |
| | № 66419, Bioloģija, 11 klase Lab.darbs.Palīdziet CO2 IZDALĪŠANĀS RAUGA ŠŪNU ELPOŠANĀ Situācijas apraksts Maizes raugu izmanto mīklas pagatavošanai, jo izdalītais oglekļa dioksīds padara mīklu irdenu. Parasti maizesraugs (Saccharomycescerevisiae) kā izejvielu vielmaiņā enerģijas ražošanai izmanto vidē esošos ogļhidrātus – fruktoze,glikozi, bet galaprodukti ir etilspirts un ogļskābā gāze (CO2).Vielmaiņas reakciju norisei nepieciešami noteikti apstākļi, piemēram, optimāla temperatūra, pH. Uzdevums Pārbaudīt rauga vielmaiņu, mērot izdalītās ogļskābās gāzes daudzumu. Pētāmā problēma Kāpēc maizes raugu izmanto maizes cepšanai?
| | |
| |
Lachuks | Failā :) | |
| № 66470, Bioloģija, 11 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. un 2. uzdevums :) | | |
| |
Lachuks | 1.Uzdevums. Pareizo atbildi apvelc ar O! (5 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts: 5x1=5p.] 1.Vielu maiņu citādāk sauc: a) anabolisms; b) katabolisms; c) metabolisms; d) asimilācija. 2. Šūnas enerģētiskajā vielu maiņā vislielākā loma ir a) olbaltumvielām; b) ogļhidrātiem; c) vitamīniem; d) ūdenim 3. Par glikolīzi sauc:
Turpinājums failā. | |
| № 66471, Bioloģija, 11 klase 3.uzdevums un 4.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
Lachuks | 3.Uzdevums. Pabeidz fotosintēzes shēmu, daudzpunktes vietā ierakstot atbilstošos jēdzienus! (10 punkti) Uzmanību! Atsevišķi jēdzieni ir lieki! [Vērtēšanas kritēriji:Par katru pareizi ievietotu jēdzienu- 1p.: 1x10=10p.] Jēdzieni: stroma, fotosintēze, gaisma, tilakoīds, grana, NADPH, NADP+, glikoze, ūdens, tumsa, hlorofils, hloroplasts, mitohondrijs, ogļskābā gāze, skābeklis, ADP + P, ATP.
Turpinājums failā. | |
| № 66472, Bioloģija, 11 klase 5.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
Lachuks | 5.Uzdevums. Izpēti doto grafiku, kurā redzams, kkuru nosaka, mērot izdalītāogļskābās gāzes tilpumu noteiktā laika vienībā! (15 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Skat. pie katra apakšpunkta!]
5.1. Uzraksti vismaz 3 faktorus, kas ietekmē šūnu elpošanas aktivitāti! [3p.-par katru faktoru] Rūgšana, glikozes daudzums, temperatūra
Turpinājums failā. | |
| | № 66511, Bioloģija, 11 klase palīdziet! | | |
| |
samis* | 1.uzd. A Dzimumhromosomas B Homoloģiskās hromosoma C X hromosoma D Y hromosoma E Gēna nēsātājas F Daltonisms G Hemofilija
| |
| № 66523, Bioloģija, 11 klase Lūdzu palīdziet!!! | | |
| |
lix | Daltoniķi veseli
Turpinājums failā. | |
| № 66602, Bioloģija, 11 klase 5.Uzdevums. Izpēti doto grafiku, kurā redzams, kkuru nosaka, mērot izdalītāogļskābās gāzes tilpumu noteiktā laika vienībā! (15 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Skat. pie katra apakšpunkta!]
5.1. Uzraksti vismaz 3 faktorus, kas ietekmē šūnu elpošanas aktivitāti! [3p.-par katru faktoru] ................. . 5.2. Kurš no šūnu elpošanu ietekmējošiem faktoriem izraisa šādu grafisko sakarību? Pieraksti šo faktoru pie atbilstošās ass! [1 p.-par faktora nosaukumu] 5.3. Nosaki šī eksperimenta lielumus! [4p.-par katru pareizi noteikto lielumu] Neatkarīgais – ...................; Atkarīgais – ....................... | | |
| |
Alina | 5.1. Uzraksti vismaz 3 faktorus, kas ietekmē šūnu elpošanas aktivitāti! [3p.-par katru faktoru] Rūgšana, glikozes daudzums, temperatūra 5.2. Kurš no šūnu elpošanu ietekmējošiem faktoriem izraisa šādu grafisko sakarību? Pieraksti šo faktoru pie atbilstošās ass! [1 p.-par faktora nosaukumu] 5.3. Nosaki šī eksperimenta lielumus! [4p.-par katru pareizi noteikto lielumu] Neatkarīgais – temperatūra, oC; Atkarīgais – izdalītais CO2 daudzums, ml; Fiksētie – cukura masas daļa, g; laiks 5.4. Uzraksti šī eksperimenta pētāmo problēmu! [2p.-par pareizi noformulēto pētāmo problēmu] Kā temperatūra ietekmē oglekļa dioksīda tilpuma daudzumu? | |
| № 66604, Bioloģija, 11 klase luuuudzuuuu | | |
| |
Lachuks | PĀRBAUDES DARBS BIOLOĢIJĀ 11. KLASEI Tēma: VIELU UN ENERĢIJAS MAIŅA ŠŪNĀ Vārds___________________ Uzvārds________________________ Klašu grupa___ Datums_______________ LABU VEIKSMI!
1.Uzdevums. Pareizo atbildi apvelc ar O! (5 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts: 5x1=5p.] 1.Vielu maiņu citādāk sauc:
Turpinājums failā. | |
| | № 66647, Bioloģija, 11 klase заранее большое спасибо | | |
| |
Lachuks | Nukleīnskābes un olbaltumvielu biosintēze 1. Izmantojot dotos jēdzienus, aizpildiet daudzpunktes tekstā! (8 punkti) Jēdzieni: dezoksiriboze, riboze, timīns, uracīls, citozīns, fosforskābes atlikums, transports, ribosoma. Nukleīnskābju uzbūves vienība ir nukleotīds. DNS nukleotīds sastāv no slāpekļa bāzes, dezoksiriboze un fosforskābes atlikums. DNS sastāvā var būt viena no četrām slāpekļa bāzēm: adenīns, guanīns, citozīns un timīns. Šūnās ir vairāku veidu RNS ar atšķirīgām funkcijām - matricas RNS, transporta RNS un ribosomas RNS. RNS nukleotīdā dezoksiribozes vietā ir riboze, bet slāpekļa bāzes timīna vietā ir uracīls.
Turpinājums failā. | |
|
|