| Atbilžu arhīvs | № 38362, Bioloģija, 12 klase Hormonu izmantošana medicīnā | | |
| |
gars | 1. Dopinga definīcija Panākumu gūšanai daži sportisti izmanto neatļautus paņēmienus gan treniņos, gan sacensībās. Lai nodrošinātu vienlīdzīgus apstākļus visiem, ir pieņemti noteikumi, kas aizliedz dopinga vielu lietošanu. Dopingu var definēt šādi: Tādu vielu vai metožu lietošana, kuras ir aizliegtas saskaņā ar atbilstošo starptautisko vai nacionālo sporta vadošo organizāciju noteikumiem.
Turpinājums failā. | |
| | № 40583, Bioloģija, 12 klase Vadziigs kaut-kas par veseliibu un vides biologiskiem faktoriem. | | |
| |
Triobet | http://www.jaunatneslietas.lv/page/1081 | | |
| |
Salaatinjsh | Jauniešu veselību ietekmē visdažādākie faktori, ieskaitot sociālos un vides aspektus. Veselība ir fiziskā, garīgā un sociālā labklājība. Veselība lielā mērā ir atkarīga no cilvēka dzīves veida. Veselīgu dzīves veidu ietekmē tādi faktori kā fiziskās aktivitātes, dzīves un atpūtas režīms, ēšanas ieradumi un savstarpējās attiecības. Daudzi no mums apzināti un neapzināti kaitē savai veselībai, bet veselīgs dzīves veids nav tikai ēšanas paradumi, bet arī māksla pareizi dzīvot, strādāt un atpūsties. | | |
| |
dandzix | http://rex.liis.lv/liis/prog/macmat.nsf/10d216d8b8f0cb4dc22565820056266e/9446d539e93aeee5c22565e60032b689!OpenDocument | |
| № 40917, Bioloģija, 12 klase Vīrusi, monēras, prokarioti, sēnes, sporaugi. 1) uzrakstiet pie kuras organismu valsts pieder minētas dzīvas būtnes: parasta egle, zarnu nūjiņa, delfīns, pneimokoks, bērzu beka, ciānobakterijas, bērzu piepe, vīna raugs, lāčšūna, stepresvīruss, kreimene, strauspaparde.
2)Pabeidziet dota definīcijas un teikumus. a)Augus, kas vairojas ar sporām, sauc par..... b)augu attīstības cikla daļu, kas veido sporas, sauc par... c)Paparžaugu orgāni:..., ..., ..., .... d)sūnu pirmdīgli sauc par... e)sporas satur..... hromosomu skaitu. f)sporofītam raksturīgs....hromosomu skaits.
| | |
| |
ewija | parasta egle-ja tas domtas koks tad seklaugs, zarnu nūjiņa -monera, delfīns-zīdītajs, pneimokoks-moneras, bērzu beka-sene, ciānobakterijas-monera, bērzu piepe-sēne, vīna raugs-sēne, lāčšūna-sūna, stepresvīruss-vīrusi, kreimene-sēklaugs strauspaparde-papardes augu valsts
a)sporaugiem b)Apotēciji c)stumbras,lapas saknes vai sakneņi d)sūnu pirmdīgli sauc par...protonēma e)n puse no hromosomu sk. f)2n pilns hromosomu komplekts | |
| № 40934, Bioloģija, 12 klase lūdzu uzrakstiet visas jums zināmās medicīnas skolas,koledžas un tml. un arī vidusskolas kur piemēram ir pieejami ķimijas,fizikas vai bioloģiajas novirzieni.varbūt varat arī kko pastāstīt par ārsta karjeru un tml lietām kas saistītas ar medicīnas skolām un karjeru:)* | | |
| |
ewija | P.Stradiņa veselības un sociālās aprūpes koledža-Biomedicīnas laborants , Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledža -Biotehnoloģija.Biologs
http://www.karjerascentrs.lv/203/section.aspx/ProfesijaView/21 vispr pskaties pati seit ir ļoti daudz profesiju rakstits cik ir alga,kur jamacas utt. ;) ees jau ari mekleju sad veida skolas,pgaidma vel neesmu atradusi tadu baigi labo ;) | |
| № 41937, Bioloģija, 12 klase Raksturot smēķētāja iespējamos ieguvumus un zaudējumus!!!! paldies
| | |
| |
Triobet | Smēķētājiem nav nekādi labi ieguvumi, bet ir tikai zaudējumi. Smēķētājs pirmkārt zaudē savu veselību ar katru dienu viņam paliek sliktāk un sliktāk, bet to saprast viņš nevar; viņu sirds near elpot, ka bija grāk, ; viņs ietekmē uz mūsu vidu, ar savu smēķēšanu; viņš tērē naudu uz to, ko necajadzētu, taja vietā viņs varētu nopirkt kautko vitu, kas ir labs mūsu organismam; smēķētāji ļoti cieš, kad atnāk viņu nāve. | | |
| |
gitchens | smeekjeetaajam lielaaks risks saslimt ar dazhaadiem veezha veidiem,bojaajas zobi,saiisinaas muuzha ilgums,atkariiba,aatraak zaudee uznjemtos vitamiinus no eediena.ieguvumi-sevis apmaans,ka nedarot neko,uzsmeekjeejot tomeer kautko dara.ceru,ka paliidzeeju;) | | |
| |
kamis135 | Tabaka ir unikāls patēriņa produkts: tabakas dūmi satur tūkstošiem ķimikāliju. Ir zināms, ka daudzas no tām bojā asinsvadus. Tādējādi šīs ķimikālijas var ietekmēt jebkuru ķermeņa daļu.
Turpinājums failā. | |
| | № 43344, Bioloģija, 12 klase Sveiki visiem! LŪDZU PALĪDZIET MAN, BŪSU PATEICĪGA :) Tēma ģenētika. Jāpaskaidra jēdzienus ko kas apzīmē. Varbūt kāds ir jav lasijis so tēmu palīdziet lūdzu, jo es nesaprotu no šī visa neko. AA,aa - Aa - F1 - ) - Mutācija - Gēns - lūdzu steidzami vajag uz rītdienu līdz plksens 13:00 Paldies iepriekš!!! | | |
| |
disko_diva | F1 - Pirmā pēcnacēju paaudze, ko rada vecāki. Gēns - Hromosomas nukleīnskābes fragments, kurš viens pats vai kopā ar citiem gēniem atbild par kādu noteiktu pazīmi. Mutācija - dzīvo organismu ģenētiskā aparāta (DNS, RNS) izmaiņa.
| | |
| |
scoubie | AA-hemozigots (vienāds alēlu pāris hromosomā) A=dominatais gēns,bet a=recesīvais gēns aa-recesīvā pazīme Aa-heterozigots(izteikta dominantā pazīme) (heterozigotiskajai formai ir abi gēni) F1-pirmā hibrīdu paaudze Mutācija- Gēns-Iedzimtības materiālais faktors | |
| № 43410, Bioloģija, 12 klase Grāmata: Ģenētika vidusskolai (Raipulis J.) Uzdevuma numurs: 13 Palīdzitiet izdmāt 3 argumentus kāpēc klonēšana var būt ieguvums.... | | |
| |
Grizzlybear | 1. Pastāv uzskats ka ar klonēšanas palīdzību būtu iespējams atjaunot jau gadu tūkstošiem izmirušas sugas. 2. Klonēšana varētu būt līdzeklis aizsardzībā pret sugu izmiršanu ,jo ar tās palīdzību varētu pavairot retās dzīvnieku sugas . 3.Klonēšana varētu tikt saistīta arī ar cilvēka dzīvi. Piemēram, radīt ideālu kareivi, sportistu, zinātnieku utt - viss gēnu inženierijas celjā :D :D | | |
| |
Izgrauzējs | Tā ļauj radīt audus un orgānus ar pilnīgi identisku ģenētisku kodu Klonētie orgāni būs glābiņš cilvēkiem, kas nokļuva avārijās un citās katastrofās, cilvēkiem, kam ir sirds, nieru, aknu u.c. traucējumi, savukārt klonētos audus varēs izmantot ārstējot slimību izraisītos defektus. Varēs paglābt no nāves daudzus cilvēkus | | |
| |
edmundinjs | 1) izturiigi pret slimiibām 2) fiziskaa sagatovotiiba labāka 3) spejam paciest radiāciju 4) esam gudraaki 5) varam klonee torgaanus, tai skaitā sirdis. 6) klonet organus visus un kermeni... ceru ka paliidzeeeju kautmazliet... =] | | |
| |
disko_diva | 1) var dziiviibaa atgriezt cilveekus un dziivniekus, kuri ir aizgaajushi citaa pasaulee. 2) var nopelniit labu naudu 3) var kloneet gudrus cilveekus | | |
| |
Hermaine | Ar klonēšanas palīdzību būtu iespējams pavairot tieši tos indivīdus, kuriem ir kāda ļoti vajadzīga un laba īpašība, kas sasvsatrpējās krustošanās rezultātā varētu pazust. Vēl labums ir tas, ka tad var kontrolēt mātes augus vai dzīvniekus un nevar netīšām dabūt kādu slimību, ja tāda līdz šim nav bijusi. Klonēšana paver iespējas audzēt kaut ko dažādām citām vajadzībām, piemēram, var izaudzēt cilvēka orgānus, kurus iznēsā dzīvnieki, un šo orgānu cilvēka organisms neatgrūdīs, jo ir klonēts no viņa paša šūnām. | |
| № 43952, Bioloģija, 12 klase Man jātaisa projekts un jebkada informācija noderēs! Temats: "Invazīvās sugas Latvijā!" | | |
| |
Desperado | Latvijas flora jeb pašreizējais augu sugu sastāvs ir attīstījies aptuveni 10 tūkstoš gadu laikā. Kopš pirmo svešo augu ievešanas ir pagājuši vairāki gadu simti. Atsevišķas svešās augu sugas - arheofīti ir spējušas pārvarēt vietējo augu konkurenci un kļuvušas par dabisko ekosistēmu sastāvdaļu jeb naturalizējušās, vienlaicīgi nenomācot vietējos augus.
Turpinājums failā. | | |
| |
sunlove | http://www.lva.gov.lv/daba/lat/biodiv/invazivas_sugas.htm#latvanis http://lv.wikipedia.org/wiki/Invaz%C4%ABva_suga http://www.lhei.lv/lv/projekti-2006-1.php http://biodiv.lvgma.gov.lv/cooperation/invaz/i-netam_invazivie.xls | |
| № 44126, Bioloģija, 12 klase Kādam nav kāda sēnes shēma?? loti vajag.. nevaru atrast nekur interneta... | | |
| |
Наташа | shema ailaa | | |
| |
komac | ķipa šķersgriezums? nu nez varbūt noderēs šis te, tikai pašai ar tildi vai vārdnīcu būs jāiztulko
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/Mushroom_cap_morphology2.png
http://www.infovisual.info/01/024_en.html | |
| | № 48709, Bioloģija, 12 klase Lūdzu palīdzietizpildīt uzdoto nedēļas mājasdarbu par maņu orgāniem :) Lielslielspaldies :) | | |
| |
Triobet | 1) Nē. Jā. Nē. Jā. Jā. Jā. Jā. Nē. Jā. Jā, Jā. Nē. Nē. Nē.
2)
3. 13. 5. 2. 9. 12. 8. 7.
| | |
| |
zahar | 1. ne ja ja ja ne ja ne ja ja ne ja ne ja 2. | |
|
|