| Atbilžu arhīvs | № 68305, Literatūra, 11 klase par G. Merķeļa grāmatu „Latvieši”. http://www.letonika.lv/literatura/Reader.aspx?r=162 1.uzd.Kāpēc, jūsuprāt, G. Merķelis savam darbam izvēlējies šādu moto: „Mēs gribam pamudināt, nevis dzelt; būt noderīgi, nevis aizvainot; veicināt cilvēku tikumus, nevis stāties tiem ceļā!”? 2.uzd. Kā autors ievadā pamato sava darba aktualitāti un nozīmīgumu! 3.uzd. Pret ko, jūsuprāt, G. Merķelis darbā „Latvieši” protestē? 4.uzd. „Es zinu, ko lieku ķīlā savu mieru un varbūt visu, ko es varu zaudēt”. Kā jūs saprotat šos rakstnieka vārdus? Ar ko , jūsuprāt, G. Merķelis riskē, laižot klajā grāmatu „Latvieši”? | | |
| |
M.K | failā :) | |
| | № 68553, Literatūra, 11 klase Vajag izpildit uz 5 ballem,ja bus vairak tad labi. | | |
| |
ShamanCat | Творческая работа по роману И.С.ТУРГЕНЕВА «ОТЦЫ И ДЕТИ».
1. СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЕВ.
Turpinājums failā. | |
| № 68959, Literatūra, 11 klase Vajag izpildit uz 5 ballem, ja bus vairak tad labi)))) | | |
| |
ShamanCat | КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. МОРФОЛОГИЧЕСКАЯ НОРМА
1. Отметьте существительные 40х0,5=20п ______ мужского рода общего рода женского рода среднего рода 1.Вышибала. 2. Воротила. 3. Бюро. 4. Директор. 5. Забияка. 6. Занавес. 7. Какаду. 8. Кашпо. 9. Мозоль. 10. Солист. 1. Вокалист 2. Выскочка. 3. Гроздь. 4. Дизайнер. 5. Запевала. 6. Недотрога. 7. Недоучка 8. Тамада. 9. Учитель 10. Ябеда. 1. Бездарь 2. Врач. 3. Городище. 4. Депо. 5. Занавес. 6. Медаль. 7. Невежа. 8. Псалтырь. 9. Ректор. 10. Секретарь 1. Пари. 2. Бра. 3. Запевала. 4. Зимовье. 5. Медаль. 6. Меню. 7. Рояль. 8. Пианино. 9. Фойе. 10. Шампунь.
...
| |
| № 69087, Literatūra, 11 klase Pārbaudes darbs par romantismu. | | |
| |
Mariagurl | Es esmu 11.klases skolniece un literatūrā nav zemākas atzīmes par 8. Iespējams darbā ir kāda drukas kļūda, tāpēc būtu labi, ja Tu to pārlasītu. Cerams, ka noderēs. :) | | |
| |
Lachuks | Failā | |
| № 69248, Literatūra, 11 klase Vajag izpildit uz 5 ballem, ja bus vairak tad labi)))) | | |
| |
Mellott | Контрольная работа. По роману Ф.М.Достоевского «Преступление и наказание». 1 вариант.
1.Имя,отчество Лужина- Пётр Петрович 2.В какой месяц происходит действие романа- июль 3.Кухарка Раскольникова- Настасья 4.Кому в романе являются призраки- Свидригайлов 5.Кто вместо Раскольникова был арестован по подозрению в убийстве старухи-процент- Щицы- Маляр Миколка
Turpinājums failā. | |
| | № 69376, Literatūra, 11 klase Prezentaacija par dzejoli " Gaismas pils "
| | |
| |
paliidziiba01 | "Gaismas pils" | |
| № 70736, Literatūra, 11 klase Andrejs Upītis | | |
| |
paliidziiba01 | Kontroldarbs Literatūrā 11. klasei Andrejs Upīts (kopā 38 punkti) 1. Andreja Upīša dzimšanas datums un vieta (2 punkti) 1877. gada 4. decembris, Skrīveri
2. Andreja Upīša biogrāfija īsumā (2 punkti) Dzimšanas dati: 1877. gada 4. decembris, Skrīveri Izglītība: mācījies Skrīveru pamatskolā, pēc tam izglītojas pašmācības ceļā Darbs: strādājis par skolotāju, tulkotāju, bijis aktīvs sabiedriskais darbinieks. 1924. – 1930. gadā darbojies žurnālā „Domas”; 1940. gadā – LPSR Rakstnieku savienības valdes priekšsēdētājs un žurnāla”Karogs” atbildīgais redaktors; 1944. – 1948. Latvijas Valsts universitātes Latviešu literatūras katedras vadītājs; 1945. – 1951. Latvijas Valsts universitātes profesors; 1946. – 1951. Lavtijas PSR Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta dibinātājs un tā direktors; 1944. – 1954. Rakstnieku savienības priekšsēdētājs Sasniegumi: 1945. gadā piešķits filozofijas zinātņu doktora grāds; 1943. gadā – LPSR Tautas rakstnieka goda nosaukums; 1946. gadā – LPSR Zinātņu akadēmijas akadēmiķa nosaukums Atrašanās sabiedībā: 1917. gadā ievēlēts Rīgas Strādnieku deputātu padomē; 1919. gadā – Latvijas Sociālistiskās Padomju Republikas Izglītības komisariāta mākslas departamenta vadītājs Nāve: 1970. gada 17. novembris
Turpinājums failā. | | |
| |
ritusja55 | A.Upīsa darbs | |
| № 70755, Literatūra, 11 klase Nepieciešams 1 un 3 uzd. Jau iepriekš liels paldies. | | |
| |
paliidziiba01 | № 70755, Literatūra, 11 klase
Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. un 3. uzdevums 3. uzdevumā uzrakstīju ļoti daudz - izvēlies par kuriem vēlies
1. uzdevums Rūdolfa Blaumaņa novelēs ir divas galvenās problēmas: 1) attiecības starp vecākiem un bērniem. Novele „Nāves ēnā”. Ekstremāli apstākļi. Izvēle, kam palikt dzīvam – tēvam vai dēlam. Paliek dzīves dēls. „Indrānos” bužāziskais saimniekošanas veids sāk dominēt pār patriarhālo – jaunais, progresīvais paliek un vecais, ne tik izdevīgais aiziet ēnā. 2) dzīves vērtību meklējumi. „Salna pavasarī”. Kalpa dzīve ar mīlamu, jaunu dzīvesbiedru, vai saimnieka dzīve kopā ar vecu veci. Kulminācijas – negaidītas – liek lasītājam domāt pašam. Ekspozīcijas – īsas. Īsā tekstā viss i uzrakst;its skaidri un saprotami.
Turpinājums failā. | |
| № 71137, Literatūra, 11 klase Paldies | | |
| |
paliidziiba01 | 1. uzd. 1.1. Atrodi dzejnieka vai rakstnieka literāro darbu! 1.2. Aizpildi tabulu, pareizi lietojot ortogrāfiju un interpunkciju!
jānis jaunsudrabiņš iedomu spoguļi jānis akuraters pelēkā akmens stāsti jānis poruks dvēseļu putenis vilis plūdonis kalpa zēna vasara kārlis skalbe straumēni fricis bārda piemini latviju ernests birznieks upītis pansiju pilī aleksandrs čaks bendes meitiņa edvarts virza atraitnes dēls aleksandrs grīns zaļā zeme anšlavs eglītis zemes dēls andrejs upīts pērļu zvejnieks
Turpinājums failā. | |
| | № 71949, Literatūra, 11 klase Uzrakstīt pārspriedumu "Latvietis Latvijā un pasaulē 21.gs. " (350-400 vārdi). | | |
| |
paliidziiba01 | Latvietis Latvijā un pasaulē 21.gs.
Mūsdienu latvieši ir izklīduši pa visu plašo pasauli, nav tā, ka latvieši dzīvotu tikai un vienīgi Latvijā un piekoptu savas ieražas. Latvietis vairāk nelepojas ar savu valsti kā tas bija agrāk, kad ikviens bija gatavs nolikt galvu par savu tēvu zemi, neskatoties uz to, vai bija liels, vai mazs, vīrietis, vai sieviete. Manuprāt, tagad daudzi nemaz nesteigtos palīgā Latvijai, ja kaut kas notiktu, jo no tās ir “izstumti” un ir zaudējuši saikni ar to.
Turpinājums failā. | | |
| |
bronzor | Pārspriedums pielikumā. | |
|
|