| Atbilžu arhīvs | № 36983, Psiholoģija, 10 klase Referats uz Temu "Vecāku un Bērnu Konflikti" 5 lapas | | |
| |
cittrons | Katrs no mums ir unikāla būtne - tiešai tādas otras vairs nav nekur pasaulē. Var būt līdzības, kopīgas pazīmes, bet ne absolūtas kopijas. Arī domāšana un pasaules uztvere mums ir dažāda. Līdz ar to arī lēmumus, kā dzīvot, mēs pieņemam atšķirīgus.
Turpinājums failā. | | |
| |
*** | Pusaudžu un vecāku konflikts Jau diezgan ilgu laiku ir bijis tā, ka pusaudži bieži vien nespēj atrast kompromisu ar saviem vecākiem. Vecāki ir neizpratnē par to, kas notiek ar viņu bērniem, bērni ir aizvainoti par to, ka vecāki viņus nesaprot...
Turpinājums failā. | | |
| |
.:___:. | http://www.saimniece.lv/news/2723/Pusaudzu-un-vecaku-konflikts/ | | |
| |
dagnixxx | varu paliidzeet uzraxtot vnk punktus, ko vareetu tajaa temataa raxtiit : 1. Konflikti par neatļautām balleem vai citiem tusiem, kad vecāki nevēlas laist bērnu. 2. Kabatas nauda - pārāk maza 3. Bieži saskaramies ar interneta (datora) nesadalīšanu mājās starp ģimenes loceķļiem 4. Vecāķi dusmojas par pārāk ilgu pastaigu ar draugiem.. 5. Brāļu / māsu ķildas ģimenē. | |
| | № 38824, Psiholoģija, 11 klase Esseja 200 - 250vardi Manas sociālās lomas (dzives viglak un smagaka loma) Piem. loma, Dels, Skolneiks, Bralis, Draugs
| | |
| |
banana | Katrs mēs iedalamies kādā sociālajā grupā un spēlējam kādu lomu tajā. Gimene ir 1. sociālā grupa, bērnam piedzimstot ...Mana loma manā ģimenē ir radīt prieku vecākiem būt kā saulestariņam kas priecē manus vecākus otra lome gimenē ir būt saprotoshai/am vecākajai māsai brālim ... Kā brālis māsa rādu piemēru mazākajam un saprotams ka uz mani tiks likta atbildiba parupeties par jaunako brali masu kad vecaki nolems apmeklet teārti un ziedot laiku sev ....... Principa tu vari liet ūdeni izlasi vienreiz pihologija 2 lpp un talak vienkarshi pa tematu .... | |
| № 39055, Psiholoģija, 10 klase vajag uzrakstiit referaatu par atminu.plizz paliidziet | | |
| |
Леса | Atmina ir speja pie saglabasanas, iekrasanas un informacijas atveidojuma, viena no psihiskajam funkcijam un gara darbibas ainam. Spejas ilgstosi glabat informaciju par arpasaules notikumiem un organisma reakcijam un daudzkart izmantot vinu pecnakamas darbibas samanas organizacijai sfera. Iedala dazas atminas ainas: neirologisku, genetisku, imunu, socialu un dr.
Turpinājums failā. | |
| № 39244, Psiholoģija, 10 klase Lūdzu Lūdzu uzrakstiet lidz ritdienai man eseju par milestibu... Lūdzu ;) (300vardi) | | |
| |
Леса | Milestiba ir psiholoģisks stāvoklis, jūtas. Saistīts ar augstāko nervu darbība dzīva organisma. Ir paredzama eksistence augstākajiem dzīvniekiem formās, ko pieiet šis dzīvnieks (piemēram, pieķeršanās). «Tāda attieksme pret citu būtni vai priekšmetu, pie kura rodas vēlme būt labāk, nekā tu esi. Īsa mīlestības definēšana: „nedrīkst būt bez“» (M. ir Epshtejn). Tās ir jūtas, kas ir daudzveidīga pa saturu un spēkam, attiecības, kas noslēdzas galēji spēcīgā simpātijā un garīgā tuvībā.
Turpinājums failā. | | |
| |
Triobet | http://www.rigarulle.lv/LV/Channels/Jaunie/Relationship/love.htm
Смотри в файле ещё. | | |
| |
Gundzite | Vislabāk jēdzienu “mīlestība” mums palīdz izprast vecāki, bērni sievas vai vīri, taču neviens no viņiem mums šajā pasaulē nepieder. Ir sacīts: “Mīlestība ir lēnprātīga, mīlestība ir laipna, tā neskauž, mīlestībā nelielās, tā nav uzpūtīga. Tā apklāj visu, tā tic visu, tā cer visu , tā panes visu. Mīlestība ir stiprāka par nāvi un lielāka par ticību un cerību. Nekas nav tik konservatīvs un tik liberāls un moderns kā mīlestība. Mīlēt -tas ir piedot, bet piedot -tas arvien ir nedaudz mirt.” Ar piedošanu es domāju savu gatavību sadzīvot ar kādu pāridarījumu –piedodot, es palīdzu un paeju pretī, pirmām kārtām sev un pēc tam otram. | |
| № 40661, Psiholoģija, 12 klase sveiki, man ļoti steidzami ir vajadziga pavisam neliela eseja ar tematu "Kā uzveikt stresu" noderēs arī jebkāda cita informācija par sho tematu | | |
| |
Triobet | "Kā uzveikt stresu"
Lai uzveiktu stressu cilvēkam sev pašam japaska - ka viņs nenokā nebaidās, un to vajag sev daudz reizes teikt. Ja tev tas nesanāk pamēģini skatīties uz spoguli un mēģināt runāt, un tajā laika skaties sev acīs. Lai uzveiktu stressu, tev vajag vvairāk runāt ar cilvēkiem, lai viņus uzzinātu, tad tu sevi ērtājk jutīsies šajā lielajā pasaulē. | | |
| |
Swettyy | Sevī paturētas sliktās emocijas un stress var sagādāt nopietnas veselības problēmas, tāpēc neļaujiet uztraukumiem uzvarēt.
Nebaidieties izteikt savu viedokli. Sevī paturētas negācijas tikai rūgst un aug augumā. Pārvērtiet stresu darbībā, metiet šautriņas, spēlējiet bumbu vai burziet papīra gabalu. Novērtējiet to, kas jums pieder, un nelauziet velti galvu par lietām, kuras iegūt neizdodas. Tāpat nekad nenožēlojiet noslinkotu laiku. Aptveriet savu iespēju robežas un neuzņemieties pārāk daudz. Necentieties visu izdarīt perfekti, bet atcerieties, ka pārāk labi arī nav labi. Nekļūstiet atkarīgs no apkārtējo viedokļa... | |
| | № 40834, Psiholoģija, 8 klase НаДо НаПиСаТь СоЧиНеНиЕ...ЕсЛе Бы мИр БыЛ бЕз МоЕгО лЮбИмОгО ЧеЛоВеЧкА, Я бЫ....ЗаДаНиЕ ОчЕнЬ пРиКоЛьНоЕ, ДаЖе Не ВеРиТсЯ ЧтО ТаКоЕ МоГуТ ЗаДаТь, Но ВсЁ тАкИ ЗаДаЛи...Но ДеЛаТь ЕгО нЕт ВрЕмЕнИ...ПоЖаЛуЙсТо ПоЙмИтЕ мЕнЯ!!! ;( | | |
| |
lixykus | ... То я бы возможно и не понимала бы как трудно когда его нет рядом. Ведь только сейчас когда у меня есть любимый человек я могу представить как тяжело было бы мне без него | | |
| |
Triobet | Если бы мир без моего любимого человека...
В этом мире у каждого есть свой любимый человек, вне семьи. Мы с эти человеком познакомились, дружим и живём вместе, но если представить, что его не было? То я бы не смогла прожить и не минуты! Мне нужен помощник, который сможет меня морально поддержать в трудную минуту, и который выручит меня, когда мне плохо и больно. В этом мире у каждого из нас есть такой человек, которым мы дорожим, но если представить, что его не было бы, то я бы не смогла прожить и минуты... | |
| № 42274, Psiholoģija, 10 klase Tāksh.. Lieta sekojoša. Man vajadzīgs ziņojums/ referāts/ prezentācija/ jebkāda informācija/ vai varbūt pat ZPD par ~Kreiļu fiziskās un psihiskās īpašības~. Apjoms - vismaz 5-7 lpp ;]
P.S. - nepieciešams ZPD darbam. ;] | | |
| |
Triobet | http://www.gudrinieks.lv/referati/referats/kreilu-fiziskas-un-psihiskas-ipasibas.html
http://www.gudrinieks.lv/referati/referats/kreilu-fiziskas-un-psihiskas-ipasibas-puslapis2.html
Paskaties te. | | |
| |
disko_diva | IEVADS
Kreiļu problēmām kopumā Latvijā nepievērš vajadzīgo uzmanību. Joprojām daudzi vecāki un skolotāji seko vecajam uzskatam, ka labāk būt labrocim, nekā kreilim. Tāpēc daži vecāki un arī vecās paaudzes skolotāji cenšas savu bērnu kreili pārmācīt.
Turpinājums failā. | | |
| |
Aleksejeva* | KREILĪBA: KAS IR KREILIS Daļa cilvēku par vadošo izmanto kreiso roku. Bet rakstīšana ar labo vai kreiso roku nav pietiekams kritērijs, lai strikti pateiktu, ka bērns ir kreilis. Ja viss būtu tik vienkārši, tad nebūtu nekādu problēmu kreili pārmācīt par labroci, un otrādi.
Turpinājums failā. | |
| № 42660, Psiholoģija, 11 klase Kads varetu luudzu uzrakstit eseju par stressu? Ko man izraisa stressu, Ka es ar to cinos , kas man palidz lai stresu nebutu .. | | |
| |
Triobet | °Stress ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Stresam ir pakļauti visi, un no tā nav iespējams izvairīties. Tulkojot no angļu valodas vārds “stress” nozīmē spriegumu, spriedzi. Stress var būt gan patīkams, gan nepatīkams. Sadzīvē parasti ar šo vārdu saprot negatīvo stresu jeb distresu. Distress vienmēr ir nepatīkams, un tulkojumā no angļu valodas nozīmē bēdas, ciešanas, briesmas. Savukārt patīkamu stresu cilvēkam rada, piemēram, liels prieks.
Fail. | | |
| |
-=::KaZiņA::=- | STRESS MANĀ DZĪVĒ.
Mūsdienās stress ir ļoti izplatīta parādība. Ar to saskārās gan pieaugušies, gan jaunieši, gan bieži arī bērni. stress ir kļuvis par neatņemamu un ikdienišķu katra cilvēka dzīves sastāvdaļu. Gandrīz katrs no mums ir pakļauts stresa situācijām un no tām nav iespējams izvairīties, ar stresu satopamies ikdienā. Vienīgais kā var pārvarēt stresa situācijas, ir draugu, pazinu atbalstu un mierinājumu.
Turpinājums failā. | | |
| |
disko_diva | Mūsdienās stress ir ļoti izplatīta parādība. Ar to saskārās gan pieaugušies, gan jaunieši, gan bieži arī bērni. stress ir kļuvis par neatņemamu un ikdienišķu katra cilvēka dzīves sastāvdaļu. Gandrīz katrs no mums ir pakļauts stresa situācijām un no tām nav iespējams izvairīties, ar stresu satopamies ikdienā.
Turpinājums failā. | |
| № 43387, Psiholoģija, 6 klase man ir jāraksta domraksts par krāsām vai kāds nezin kādu www kur būtu rakstīts kaut kas par to spējām (piemēram dziedēt, priecēt, noteikt vecumu) un kādiem cilvēkiem šādas krāsas patīk | | |
| |
XXXXX10 | santagute.wordpress.com/2007/01/25/krasu-nozime-un-ietekme/ - 46k - santagute.wordpress.com/category/krasu-nozime/ - 38k - www.reikinet.lv/home/menu_124/ - 42k - www.tavavieta.lv/public/raksti/raiba_pasaule/Tava_milaka_krasa.html - 25k - www.jrp.lv/faili/Pretkrasas.doc - https://irma.cs.llu.lv/pls/pub/kursi.kurss_dati?l=1&p_kods=GMAK1001&p_par=druk - 6k -
nu tach pamekle google | | |
| |
kristux... :* | http://santagute.wordpress.com/category/krasu-nozime/ | | |
| |
kristy0811 | http://daksnike.narod.ru/Inter/i34.htm http://www.diary.ru/~violet-prison/p45555371.htm | | |
| |
Beta. :) | Kkas mazliet te ir, ceru ka tev noderēs :)
Atceries - saulainie toņi spēj uzmundrināt darbiniekus, kamēr tumšie toņi padarīt drūmus un nomāktus. Košie toņi stimulē, taču ofisos var būt pārāk traucējoši, radīt koncentrēšanās spēju trūkumu, padarīt darbiniekus nemierīgus.
Turpinājums failā. | | |
| |
Ichimaru | Pasaule ir krasaina. Krasa – ta ir atstarota gaisma. Krasu valoda ir loti unikala, un ir labi, ka var taja ieskatities un saule mirdzosa rasas piliena ieraudzit varaviksni. Visapkart mums ir krasas, bet vai mes esam padomajusi, kas vispar ir krasas. No kurienes tad isti rodas sis dabas estetiskas skaistums – krasas, un kapec mes varam tas redzet? To ir petijusi neskaitami dabaszinatnieki, fiziki un teoretiki, ari rakstnieki un filozofi. Pasi ieverojamakie krasu teoriju autori ir anglu dabaszinatnieks Izaks Nutons (1642-1727), kurs 1666. gada uzkonstrueja pasu pirmo 7 krasu apli, ka ari vina darba turpinatajs daudzpusigais domatajs, dzejnieks, dramaturgs, makslas kritikis, filozofs un zinatnieks Johans Volfgangs fon Gete (1749-1832), kurs vadoties pec saviem eksperimentiem, krasas iegustot caur prizmu, uzkonstrueja savu – 6 krasu apli. Gadsimtu gaita interese par krasu uztveri palielinajas, tapec saja laika radas loti daudz un dazadu krasu teoriju. Krasu lietojums ir ciesi saistits ari ar cilveka emocionalajam izjutam.
Turpinājums failā. | |
| | № 43900, Psiholoģija, 11 klase Jūsuprāt,kāda ir emociju unjūtu nozīme?Lūdzu,atbildiet ātri [!]! | | |
| |
Ichimaru | Emocijas. Psihisks process, kas tieša pārdzīvojuma veidā atspoguļo cilvēka attieksmi pret realitātes faktiem un parādībām. Emocijas cieši saistītas ar subjekta vajadzībām. Emocijām ir situatīvs raksturs, jūtām – patstāvīgs, taču jūtas izpaužas tieši ar emociju starpniecību. Emocijas ir tie procesi, uz kuru pamata veidojas jūtas kā personības īpašības.
| | |
| |
Наташа | EMOCIJAS, TO VEIDI
Cilvēka dzīve nav iedomājama bez emocijām un jūtām. Mēs nevaram iztikt bez priekiem, ciešanām, dusmām, bez mīlestības un naida. Ir noskaidrots, ka cilvēkam ir pastāvīga vajadzība pēc pārdzīvojumiem un emocionālas piesātinātības.
Turpinājums failā. | |
|
|