| Atbilžu arhīvs | № 57445, Psiholoģija, 10 klase Nosauciet un raksturojiet galvenos cēloņus kāpēc staprp cilvēkiem veidojas pretrunīgas attiecības! 1. 2. 3. 4. | | |
| |
Lachuks | 1. Atšķiras viedokļi kādā jautājumā. 2. Dažādi pārpratumi. 3. Sasprindzinājums. 4. Nepatīkamas izjūtas. | | |
| |
barbiite | 1.atšķirīgi uzskati 2.finansiālie jautājumi 3.aizvainojums 4.dusmas
| | |
| |
ivuks=) | 1. Nespēja izrunāties. Neieklausās viens otrā. 2. Egoisms. Uzskats, ka tikai tev ir taisnība, bet citi nesaprot ko runā. 3. Slinkums. Nevēlēšanās kaut ko darīt lai nerastos pretrunas. 4. Aizvainojums. Pāridarījumu saskatīšana kur to nemaz nav. | | |
| |
wineta-s | 1.Atšķirīgi resursi. Piemēram, cilvēkiem var piederēt dažāds naudas daudzums,tie var būt talantīgi vai neapdāvināti, garīgi bagāti vai primitīvi.Atšķirīgas var būt cilvēku iespējas ietekmēt situāciju – viņiem var būt lielāka vai mazāka vara.
Turpinājums failā. | | |
| |
janka | 1. Interešu atšķirība 2. nespēja vienoties kādā jautājumā 3. rakstura dažādība 4. atšķirīgas sociālās vides | |
| | № 57446, Psiholoģija, 10 klase Raksturojiet konflikta četras „ sastāvdaļas”!
1.-----------------; 2. ----------------; 3. ----------------; 4.--------------------------. | | |
| |
barbiite | 1. KONFLIKTU BŪTĪBA Konflikts ir pretēju vēlmju, interešu, viedokļu, pozīciju un mērķu sadursme. Daniels Vebsters konfliktu definē šādi: 1. Sacensība vai ķīviņš starp atšķirīgi domājošiem, savstarpēji nesaderīgiem indivīdiem; 2. Antagonisks stāvoklis vai rīcība (kas attiecas uz dažādiem uzskatiem, interesēm vai cilvēkiem); 3. Cīņa, ko izraisījušas atšķirīgas vajadzības, centieni, vēlmes vai prasības; 4. Naidīga sadursme. Konflikta pamatā vienmēr ir cīņa par kaut ko konkrētajam cilvēkam ļoti nozīmīgu.
| | |
| |
qx | a)uzklaisīt otru,neuztraukt vienam otru, b)saprast otras puses viedokli c)neizrādīt naidīgumu,dusmas d)izturēties ar cieņu | | |
| |
wineta-s | a)uzmanīgi uzklaisīt otru,neuztraukt vienam otru, b)mēģināt saprast otras puses viedokli,nevis kritizēt to, c)neizrādīt naidīgumu,dusmas arī tad,ja nepiekrītat otram, d)izturēties ar cieņu vienam pret otru. =) | | |
| |
Katrina123 | 1.Pats pirmais signāls, kas liecina par briestošu konfliktsituāciju, ir iekšējs diskomforts, nepatīkama izjuta. Piemēram, pēkšņi saskarsmē ar kādu jūti, ka kaut kas nav kārtībā, kļūst arvien grūtāk sarunāties, negribas viņu satikt.
Turpinājums failā. | | |
| |
janka | KONFLIKTA TRĪS STADIJAS Pirmā stadija: ikdienišķi ķīviņi un uzskatu sadursmes. Pirmā jeb agrīnās stadijas konflikti ir visnekaitīgākie, tos vislabāk risināt ar miermīlīgiem līdzekļiem.
Otrā stadija: nozīmīgākas viedokļu sadursmes.
Turpinājums failā. | |
| № 57447, Psiholoģija, 10 klase konflikti | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
ivuks=) | Konfliktu risināšanas stratēģija. Izvairīšanās. Ko var iegūt to izmantojot? Laiku konflikta risināšanai. Ko var zaudēt to izmantojot? Tā neatrisina konfliktu. Pozitīvais piemērs. Starp diviem dusmībiem cilvēkiem radies konflikts vien no viņiem pavelk laiku līdz abi nomierināsies.
Turpinājums failā. | | |
| |
wineta-s | Izvairīšanās-iegūst- nebojā savus nervus konfliktējot-zaudēt var ko jaunu uzzinot, jo bieži vien dusmās cilvēks pasaka visu ko domā un tādā veidā var atklāties dažādi pārsteidzoši jaunumi. Piemērs: Jānis pasmaidīja un pagrieza galvu uz otru pusi , kad meitene viņu apsaukāja.
Turpinājums failā. | | |
| |
Converse213 | Izvairišanas. Dod-iespeju neiesaistities konflikta un savas domas veltit svarigakam nodarbem. Zaude -iespeju izteikt savas domas, gut atzinibu par viedokli un sava risinajuma nepielietošanu. Piemers -Sievas dusmas par vira izmetatajam zekem un vira izteikts kompliments par sievas izskatu noveršoties no zeku jautajuma.
Turpinājums failā. | |
| № 57448, Psiholoģija, 10 klase Nosauciet visbiežāk konfliktsituācijās izmantojamās uzvedības taktikas 1. ..............................; 2. ..............................; 3. ..............................; 4. ..............................; 5. ............................. . | | |
| |
rencux | 1.uzvarētāja 2.zaudētāja taktika 3.aiziešanas taktika 4.kompromisa taktika 5.uzvaras taktika
| | |
| |
barbiite | 1.aiziešanas 2.apspriešanas 3.zaudētāja 4.kompromisa 5.uzvaras taktika | | |
| |
wineta-s | Nosauciet visbiežāk konfliktsituācijās izmantojamās uzvedības taktikas 1. aiziešanas taktika; 2. apspriešanas taktika;
Turpinājums failā. | | |
| |
Katrina123 | 1.Aiziešanas taktika 2.Apspriešanas taktika 3.Uzvarētāja-zaudētāja taktika 4.Kompromisa taktika 5.Uzvara-uzvara taktika | | |
| |
janka | 1. Agresivitāte 2. Neiecietība 3. Destruktīva uzdevība 4. Destruktīva valoda 5.Aizkaitinātība, nevēlēšanas ieklausīties otrajā pusē. | |
| № 57549, Psiholoģija, 10 klase vajadziga eseja es iepazistu sevi vismaz 2 lpp | | |
| |
wineta-s | Es Iepazīstu Sevi Kad biju zīdainis tad es sevi iepazinu atklājot pasauli un savu ķermeni un kad mani varēja jau saukt par bērnu , es biju maza meitene, spēlējos smilšu kastē, savās domās izveidoju dažādas versijas, kas es būšu nākotnē. Sevi sāku iepazīt tajā vecumā kad es sāku apzināties sevi kā personību, tas bija aptuveni 5 gados.
Turpinājums failā. | | |
| |
žirka | Es iepazīstu sevi! Manuprāt, mūsdienās ir ļoti aktuāls šis aicinājums - „Iepazīsti pats sevi”. Domāju, ka katram no mums ir svarīgi iepazīt, izzināt un izprast sevi un savu patieso būtību.
Turpinājums failā. | |
| | № 57906, Psiholoģija, 10 klase Izveidojiet definīciju no dotajiem vārdiem! grupa, cilvēku kopība, intereses, par , sauc, kuru, vieno, pazīme, kāda
| | |
| |
Kane | cilveku kopiba, kuru vienointeres par kadu pazime sauc grupa | | |
| |
Lachuks | Cilvēku kopība, kuru intreses vieno kāda pazīme sauc par grupu. | | |
| |
žirka | cilveku kopiba, kuru vienu interese par kadu pazimi sauc- grupa Uzspied ludzu paldies:) | | |
| |
wineta-s | Pazīme kāda vieno cilvēku grupu cilvēku intereses sauc par cilvēku kopību. | | |
| |
♪Djia♪ | Grupu, kuru vieno kāda interešu pazīme, sauc par cilvēku kopību. | |
| № 57907, Psiholoģija, 10 klase Kas mūsdienās cilvēkam var traucēt darboties komandā? 1) 2) 3) | | |
| |
Kane | 1)Nav peiradusi rekinaties ar citiem 2)Grupas nesaliedetiba 3)Neieentrisetiba stradajot grupa | | |
| |
Lachuks | 1) Vairāk cilvēku, vairāk viedokļu 2) Nespēja nonākt pie viena viedokļa 3) Konkurence savā starpā | | |
| |
wineta-s | 1.personīgie uzskati 2.stereotipi 3.pati komanda | | |
| |
žirka | 1)Nesaliedets kolektivs. 2)Grupejumi, kuri savstarpeji konkure. 3)Cilveki nav pieradusi pie grupas darba Uzspied ludzu paldies:) | | |
| |
♪Djia♪ | 1. Cilvēki cenšas būt individualitātes, līderi, taču pārāk izteikta vēlme būt galvenajam var traucēt kopīgu lēmumu un darbību veikšanā. 2. Atšķirīgā domāšana, viedokļu dažādība traucē pieņemt vienotus lēmumus. 3. Neproduktīva komunikācija, dažādu iemeslu dēļ cilvēki nevēlas komunicēt ar kādu noteiktu personu. | |
| № 57908, Psiholoģija, 10 klase GRUPA UN GRUPU VEIDI, PROCESI GRUPĀ, KOLEKTĪVS | | |
| |
žirka | Grupu veids Kontaktēšnās iespējas Kontaktēšanās stils Lielums Klases kolektīvs Skolā, stundās un strabrīžos Sarunvaloda Klases biedri
Turpinājums failā. | |
| № 57909, Psiholoģija, 10 klase GRUPA UN GRUPU VEIDI, PROCESI GRUPĀ, KOLEKTĪVS | | |
| |
žirka | Process un likumsakarības 1)Līderība Raksturojusms- Vieodjoties grupai, tajā vienmēr izveidojas grupas līderis, kurš ir aktīvākais vai specīgākais biedrs.
Turpinājums failā. | |
| | № 57910, Psiholoģija, 10 klase GRUPA UN GRUPU VEIDI, PROCESI GRUPĀ, KOLEKTĪVS | | |
| |
žirka | Atbilde failā | | |
| |
Lachuks | Atbilde failā | |
|
|