| Atbilžu arhīvs | № 70109, Vēsture, 12 klase 2.uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | 1. b 2. a 3. c | | |
| |
M.K | failā | |
| | № 70111, Vēsture, 12 klase 5.uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | 1905. gada revolūcija
Revolūcijas uzdevumi Mērķi bija veicināt latviešu izglītotību un ar publikācijām vērsties pret latviešu sociāli ekonomisko apspiestību.
pareizticīgās baznīcas iespiešanās Vidzemē, rosinot zemniekus aiziet no vāciski orientētās evaņģēliski luteriskās baznīcas, „Pēterburgas Avīzes” un citi izdevumi, kas veicināja nacionālismu un naidu pret vāciešiem, Rīgas Latviešu biedrības nacionālistiskā darbība, Baltijas provinču autonomijas pretinieku ierosinātā senatora Nikolaja Manaseina revīzija 1882. gadā, kas izraisīja Baltijas pārkrievošanu, latviešu zemnieku dēlu studēšana Maskavas un citās Krievijas universitātēs, no kurienes tika atnests krievu studentu nihilistiskais,sociāldemokrātiskais gars. Bez šiem iemesliem, kurus saskatījis Augusts Bīlenšteins, revolūcijai bija dziļāki cēloņi: nacionālais jūgs, lielākās iedzīvotāju daļas grūtie dzīves apstākļi un politiskā beztiesība.
Turpinājums failā. | |
| № 70112, Vēsture, 12 klase 7.uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | kadu redz LV 1905.-1907.
Cilvēki vēlas panākt, lai viņiem nebūtu vairs jācieš no evanģēliski luteriskās baznīcas likumiem, ka katrs pats ir savas laimes vai nelaimes kalējs. Visi vēlas panākt, ka vāciešiem ir jāatstāj šī zeme, jo tā nepieder viņiem.
Turpinājums failā. | |
| № 70237, Vēsture, 12 klase Pasaule un Latvija 19gadsimta beigās -20gadsimta sakumā | | |
| |
paliidziiba01 | Revolūcijas pozitīvās sekas: 1. carisms liberalizēja savu poitiku paplašinot ticības, apziņas, vārda un biedrošanās brīvību; 2. latviešu skolās atļāva vairāk lietot latviešu valodu; 3. latviešu sociāldemokrātiju pasludināja par egālu partiju; 4. tika atļauts veidot kooperācijas Baltijas guberņās; 5. revolūcijas iespaidā izveidojās vairākas spilgtas latviešu inteliģences personības, kuras vēlāk kļuva par poitiķiem un Latvijas valsts dibinātājiem.
Turpinājums failā. | |
| № 70253, Vēsture, 12 klase Pie to tautu vārdiem, kurām 20. gadsimta sākumā bija savs valstiskums, ielieciet " +", pie tām, kurām nacionālā valstiskuma (neatkarīgas valsts) nebija, ielieciet " -" ! Poļi.. Fraņči.. Čehi.. Itāļi.. Zviedri.. Somi.. Igauņi.. Rumāņi.. Serbi.. Horvāti..
| | |
| |
paliidziiba01 | Poļi..+ Fraņči..+ Čehi..+ Itāļi..+ Zviedri.. Somi..+ Igauņi..+ Rumāņi..- Serbi..- Horvāti..- | | |
| |
♪Djia♪ | Poļi - (bija Krievijas Impērijas sastāvā) Franči + Čehi - (bija Austroungārijas sastāvā) Itāļi + Zviedri + Somi - (bija Krievijas Impērijas sastāvā) Igauņi - (bija Krievijas Impērijas sastāvā) Rumāņi + Serbi - (bija Austroungārijas sastāvā) Horvāti - (bija Austroungārijas sastāvā) | |
| | № 70254, Vēsture, 12 klase Uzrakstiet, kā sauc šīs uzskatu sistēmas jeb ideoloģijas! 1. Iedomāta un "zinātniski pierādīta" nākotnes sabiedriskā iekārta, bezšķiru sabiedrība, kur ražošanas līdzekļi piederēs visiem kopīgi, sabiedrības locekļi būs vienlīdzīgi un darbosies princips "No katra pēc spējām, katram pēc vajadzībām". Ar šo vārdu apzīmē arī citus sabiedriskās iekārtas bez privātīpašuma redzējumus, kā arī ideoloģiju un kustību, kas tiecas šādu sabiedrību uzbūvēt. 2. Ebreju nacionālā kustība, kas par savu mērķi ir izvirzījusi ebreju tautas apvienošanu un atdzimšanu tās vesturiskajā dzimtenē-Izraēlā. | | |
| |
paliidziiba01 | 1. loģistika 2. Ābramiskā reliģija | | |
| |
♪Djia♪ | 1. Komunisms 2. Cionisms | | |
| |
M.K | failā | |
| № 70294, Vēsture, 12 klase Vajag izpildit uz 6 ballem , ja bus vairak tad labi)))) | | |
| |
paliidziiba01 | № 70294, Vēsture, 12 klase
Pasaule un Latvija 19gadsimta beigās -20gadsimta sakumā.
Turpinājums failā. | |
| № 70390, Vēsture, 12 klase 1.1., 1.2., 1.3. uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | Sieviešu mode 20-30g.
1.1. Tērpus sāk pielāgot sieviešu formai, lai izceltu sieviešu formu aprises. Visas sievietes neveidoja pēc viena tēla, bet izcēlakatras sievietes figūru.
1.2. Sievietes kļuva modīgākas, īsākas kleitas, kas izcēla sieviešu kājas. Izteiksmīgas kurpes, kuras tagad jau bija saskatāmas, kuras nevarēja redzēt zem garajām, kuplajām kleitām.
Turpinājums failā. | |
| № 70392, Vēsture, 12 klase 2. uzdevums - 2.1., 2.2., 2.3. un 3. uzdevums | | |
| |
paliidziiba01 | 2. uzdevums 2.1. Arhitektūras stili mainās. Ir redzams, ka vēlākajos gados paveras plašāks skatiens un dažāda veida figūru izmantojumu ēkās. 20. gs. sākumā, ceļot jaunas dzīvojamās ēkas, parasti, it sevišķi Vecrīgā, izmantoja maksimālo, būvnoteikumos atļauto, ēku augstumu – 6 stāvus. Lielākā daļa ēku, kuras cēla 20. gs sākumā, bija daudzfunkcionālas: 1. stāvā – veikali, kantori, bankas, bet augšējos stāvos – dzīvokļi. Šo ēku fasādes parasti tika noformētas racionālā vertikālisma stilā. 20. gs. 30. gados būvēja ēkas, kas bija funkcionālisma stilā. Ēkas tika veidotas ļoti lielas.
Turpinājums failā. | |
| | № 70393, Vēsture, 12 klase Pielikums № 70392 (3.uzdevums) | | |
| |
♪Djia♪ | Failā | | |
| |
paliidziiba01 | Austroungārija - tās vietā izveidojās Austrija, Ungārija, Čehoslovākija, Dienvidslāvija.
Vācija - zaudēja visas savas kolonijas un 13% savas teritorijas Eiropā. Vācijai bija jāatzīst Polijas neatkarība un jāatdod tai daļa poļu zemju, ko bija sagrābusi Prūsija. Austrijas, Šveices, Polijas, Čehijas, Itālijas un Francijas
| |
|
|