| Архив решений | № 32624, Биология, 10 класс varbut kadam ir kads referats vai informacija par pārtikas piedevām – emulgatoriem(tautā saucamie E),un vinu ietekmi uz cilveka veselibu...ja naw referata,tad varbut varat ieteikt kadas gramatas kur man meklet informaciju.i-neta adreses NEVAJAG rakstīt.....
Paldies jau ieprieks :)) | | |
| |
snow | Fails | |
| | № 33330, Биология, 10 класс Uzrakstīt 3 barības ķēdes ar vismaz 5iem posmiem katrā, kur ķēdes "locekļi" normālos apstākļos uzturas virszemē. (piemēram putni, augi, dzīvnieki) Ja var, tad cenšaties iztikt bez vārda "mikrobi" | | |
| |
Maddock | a) cilvēki ēd liellopus, liellopi ēd zāli, zāle pārtiek no cilvēku/dzīvnieku mēsliem b) putni ēd kukaiņus, kukaiņi pārtiek no augiem, augi savukārt - no trūdvielām c) kāmīc apēdīs graudinju, bet runčuks notiesās kāmīti. Vuj, sāpīgi. Hehe.
| |
| № 34784, Биология, 10 класс Kāds varētu sniegts aptuvenu un īsu informāciju par nozīmīgākajiem atklājumiem bioloģijā, vēlems lai tie atklājumi būtu senēki, un nvis pārāk jauni. Vaig 6 nozīmīgākos atklājumus. | | |
| |
Saana | http://www.infran.ru/tchuikin/contents.html o4enj poleznij sait mozet prigoditsa . Nadejus prigoditsa | |
| № 35023, Биология, 10 класс Kāds var pateikt kādas ir bioloģijas apakšnozares?(jo ātrak uzrakstisi,jo labak) | | |
| |
kria | Chaw, nu piemēram anatomija, zooloģija, botānika | | |
| |
snow | BOTĀNIKA (Dendroloģija, Fikoloģija, Brioloģija, Lihenoloģija), ZOOLOĢIJA(Mammoloģija, Ornitoloģija, Herpetoloģija, Ihtioloģija, Entomoloģija, Malakoloģija), | | |
| |
ostin | BIOLOGIJAS NOZARES:Botānika;zooloģija,Mikrobioloģija,Vīrusoloģija,Morfoloģija,anatomija,Fizioloģija-procesi,citoloģija-šūnas,Histoloģioja-audi,embrioloģija-induviduālā attīstība,Etaloģija-dzīvnieku uzvedība, Sistemātika.
| | |
| |
Marraid | http://www.dzm.lv/bio/IT/default.aspx@tabid=9&id=105.html | | |
| |
Margrieta | anatomija zoologija botanika | |
| № 35108, Биология, 10 класс jaraksta eseja par 3 dzivibas pazimes mazak svariga svariiga un vissvarigaka un ievadu nau nejausmas par ko lai raksta moz kadz zin kur jau ir gandiz gatavs teksts ? | | |
| |
Bufs | 1.Mazāksvarīga - organisma reaģēšana uz dabas, vai kaut kāda veida kairinājumu, respektīvi reakcija uz kaut ko. 2.svarīga - organisma spēja apstrādāt informāciju, un atbildēt uz to. 3.Vissvarīgākā - organisma orgānu pilna darbība un funkcionēšana.
| |
| | № 35441, Биология, 10 класс Kādas dzīvbas formas varētu veidot dzīvības organizācijas līmenii kurs ir augstaks par diosferas limeni? piedava šī dzīvības līmenīm nosaukumu! Lūdzu palīdziet, mēs visi kopā esam gudri vai ne?? | | |
| |
agent. | cik man zinams aiz diosferas limenja neviens organisms nedzivo .. bet ja tev vajag to izdomat tad : nosaukums: kosmossferas limenis kas veido: dzivas shunas ( marsieshi) un virusi | |
| № 36228, Биология, 10 класс Vajadzigs eksperimenta apraksts uz ritdienu LUdzu Palidziet aizmirsu :( !
No Apraksta ir jaspej Izvirzit Hipotezi un ta talak .. | | |
| |
agent. | hipoteze- zieda kermenis balstas uz udens ka pieradit paniemt 2 vienadas pukies vienu ielikt udeni otru atstat ta pat _ rezultats viena puke novidis( bez udens) pec tam samainit pukies ar vietam ( kura bija udeni izniemt ara bet kura bez ielikt udeni) un vares redzet ka pukie ar udeni klust nomala bet bez udens novidis ...
2) var paniemt un iekrasot udeni ( ar guash krasan) un ielikt balto puki -- pec dienas pukie jau nebus balta bet iekrasosies | | |
| |
Es | tāds warētu buut k/d ---> pielikumā | |
| № 37783, Биология, 10 класс Vai kāds no jums var pateikt definīciju, kas ir mikrokanāli (šūnām), un ko tieši tie dara? | | |
| |
grecis | Tas ir saistīts ar makromolekulu pārvietošanos starp šūnām. ... proteīni (NCAPs) saistās ar plazmodesmu un izraisa mikrokanālu paplašināšanos. ...
| |
| № 38146, Биология, 10 класс Uzrakstīt izskaidrojumu šiem vārdiem - Bioloģija Botānika Zooloģija Mikrobioloģija Virusoloģija Morfoloģija Anatomija Fizioloģija Citoloģija Histoloģija Embrioloģija Etoloģija Sistemātika Bioģeogrāfija Paleontoloģija Antropoloģija Ekoloģija Molekulārā bioloģija Ģenētika Bioķīmija Biofizika
| | |
| |
alin4eg18 | Биология-наука о жизни, одна из естественных наук, предметом которой являются живые существа и их взаимодействие с окружающей средой. Биология изучает все аспекты жизни, в частности, структуру, функционирование, рост, происхождение, эволюцию и распределение живых организмов на Земле. Классифицирует и описывает живые существа, происхождение их видов, взаимодействие между собой и с окружающей средой. Ботаника-наука о растениях. Зоология-биологическая наука, предметом изучения которой являются животные. Вирусология — раздел биологии, изучающий вирусы. Гистология-раздел биологии, изучающий ткани. | | |
| |
anitaaa123 | Bioloģija ir zinātne par dzīvību visās tās izpausmēs un par dzīvās matērijas organizāciju līmeņos (molekulārā, šūnu, audu, orgānu, organismu, organismu kopu līmenī).
Botānika ir zinātne, kas pēta augus, to dzīvības norises.
Zooloģija ir bioloģijas nozare, kas nodarbojas ar dzīvnieku pētīšanu.
Mikrobioloģija ir zinātne par mikroorganismiem un to attiecību ar augstāk attīstītajiem organismiem.
Продолжение в файле. | | |
| |
kjirsis123 | Bioloģija-Zinātņu komplekss, kas pētī dzīvību, dzīvības procesus Botānika-zinātne par augiem Zooloģija-Zinātne par dzīvniekiem, to organisma uzbūvi un funkcijām, attīstīšanos un izplatību Mikrobioloģija-pēta mikroorganismus Virusoloģija-Mācība par vīrusiem Morfoloģija-Zinātne par organismu formām un uzbūvi Anatomija-Organisma vai orgāna uzbūve Fizioloģija-zinātne par šiem procesiem un funkcijām utt. varu ieteikt http://www.ailab.lv/Vardnica/,jo te rakstot nepietika vietas.Ceru,ka palīdzēs. :) | | |
| |
sincca15 | Bioloģija Zinātne par dzīvību – organismiem un dzīvajām sistēmām. Botānika Bioloģijas nozare kas pēta augus. Zooloģija Bioloģijas nozare kas pēta dzīvniekus. Mikrobioloģija Bioloģijas nozare kas pēta mikroorganismus.
Продолжение в файле. | |
| | № 38286, Биология, 10 класс varbūt kādam būtu referāts vai kāda informācija par Atmiņas izpēti būšu ļoti pateicīgs. Man jāveido pētnieciskais darbs. | | |
| |
asais | ATMIŅA "Atmiņa ir komplicēts process ar vairākiem krasi manāmiem un samērā patstāvīgām funkcijām un darbības vienībām. Un viens no galvenajiem atmiņas likumiem un noteikumiem ir – uzmanība. ... | |
|
|