Архив решений Архив решений
№ 71555, История, 11 класс
Krusta karu cēloņi un organizācija.
Посмотреть задание
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
1. Uzd.
Aristokrāti
Garīdzniecība
dižciltīgie
zemnieki


2. Uzd.
313. g. ar imperatora pavēli kristietība kļuva par vienīgo oficiālo Romas impērijas reliģiju;
5. gs. vidū Svētais Patriks pabeidza Īrijas kristīšanu, pārvēršot to par kristietības atbalsta punktu barbaru Eiropā;
6. - 9. gs. notika Rietumeiropas un Centrāleiropas zemju kristīšana; to veica šo zemju valdnieki, kuri misionāru ietekmē pasludināja kristietību par valsts reliģiju; baznīca nostiprināja savu ietekmi sabiedrībā un valsts pārvaldē;
10. gs. kristietību grieķu pareizticības formā pieņēma Senkrievu valsts; vispirms ticību pieņēma kņazs Vladimirs I Svētais, tad tautu kristīja piespiedu kārtā;
10. - 12. gs. Ziemeļeiropas tautas iepazinās ar kristietību un misionāru darbības ietekmē pieņēma to;
13. - 14. gs. ar varu notika Baltijas tautu kristīšana.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71612, История, 12 класс
paldies
Посмотреть задание
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Pārbaudes darbs 12. klasei
„Pasaule, Eiropa, Baltija 19.gs. beigās un 20.gs. sākumā”
Kopā 35 punkti

1. Izskaidro jēdzienus! 5 punkti
Koloniālisms - kādas nācijas suverentitātes paplašināšana ārpus savas teritorijas un politiskas kontroles ieviešana šajā teritorijā, tādējādi izmantojot kolonizētās teritorijas resursus, darbaspēku un iegūstot dažādus citus labumus un priekšrocības
Demokrātiskās brīvības - stāvoklis, kad nepastāv nacionāli politiska atkarība; stāvoklis, kad nav nacionāli politisku, politisku, ekonomisku u. tml. spaidu un ierobežojumu
Parlamentārā monarhija - valsts iekārta — konstitucionālā monarhija, kur valsts galva ir monarhs, bet augstākā vara pieder parlamentam

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71615, История, 11 класс
Krusta kari. Lūdzu palīdziet, savādāk nepabeigšu 11. klasi. :D
Посмотреть задание
<1/1>

KEICHA25
KEICHA25
KEICHA25
Krusta kari bija vairākas militārās kampaņas no 11. līdz 13. gadsimtam, kuras sankcionēja Romas pāvests.
Krustneši-Krusta karu dalībnieki ar krusta zīmi uz apģērba
Rekonkista (Reconquista) bija gandrīz 800 gadus (539 gadi Portugālē) ilgs periods viduslaikos, kad vairākām kristiešu karalistēm izdevās pārņemt varu musulmaņu kontrolētajās teritorijās Pireneju pussalā.
№ 71646, История, 12 класс
II PK- un tehnoloģiju attīstība.
Ir vajadzuga eseja, kads var ludzu palidzet?

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
2. pasaules karš un tehnoloģiju attīstība

Otrais pasaules karš bija lielākais bruņotais konflikts cilvēces vēsturē. Otrais pasaules karš notika no 1939. gada 1. septembra līdz 1945. gada 2. septembrim (6 gadus) starp Ass valstīm (Vācija, Itālija, Japāna) un Sabiedrotajiem (ASV, Lielbritānija, PSRS un Ķīna), kas prasīja vairāk kā 70 miljonus civiliedzīvotāju un militārpersonu dzīvību.
Otrā pasaules kara laikā par izcilu sasniegumu kļuva kodolieroči. Otrā pasaules kara noslēgumā ASV tos pielietoja pret Japānas pilsētām Hirosimu un Nagasaki, tādā veidā nogalinot aptuveni 200000 cilvēku.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71647, История, 12 класс
Poesmodernisms_eseja
Izpalidziet lūdzu!

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
POSTMODERNISMS

Lai varētu uzrakstīt darbu, no sākuma ir jāizzina, kas ir postmodernisms.
Postmodernisms ir kultūras stils sabiedrībā, kas ir augsti tehnoloģiski attīstīta un, kas ir orientēta uz ražošanu un, kurā arvien nozīmīgāki kļūst mēdiji. Tas nozīmē, ka postmodernisms dod priekšroku visam jaunajam, t.i., attīstībai.
Postmodernisms ir attiecināms uz ideju krīzes laikmetu, kas aizsākās 60. gadu beigās, kad mainījās daudzas lietas, piemēram, dzīves stils, uztvere, vērtības un orientācijas. Līdz ar modernisma parādīšanos pasaule kļuva savādāka un mainījās cilvēku dzīve.
Postmodernisms izpaužas, kad ir zudusi ticība sistēmai, vienībai un veselumam. Rodas kaut kas jauns – kaut kas nebijis.
Svens Bitkerts, amerikāņu eseists un literāro latviešu senču kritiķis, uzskata, ka postmodernisma rašanās cēloņi ir:

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>

KEICHA25
KEICHA25
KEICHA25
neliels skatijums
Postmodernisms- radies 20. gs. otrajā pusē (sākot ar 70. gadiem) ir specifiska mūsdienu garīgās dzīves orientācija, kurā atspoguļojas būtisku ideju un ticējumu krīze, kas cilvēkus orientējušas vairāk nekā divus gadu tūkstošus. Tas seko modernisma laikmetam, padziļina postklasiskās filosofijas pamatnostādnes un patlaban spēcīgi izpaužas Rietumeiropas mākslā, literatūrā, kultūrā, kā arī politikā, arhitektūrā un citur. Postmodernisma idejas brīvi var attīstīties tikai atvērtajās sabiedrībās, kas pieļauj uzskatu daudzveidību, plurālismu, sekmē atteikšanos no metanaratīviem (vispārējiem sižetiem par progresu, prāta uzvaru, vi
№ 71689, История, 11 класс
Пожалуйста,очень срочно! Можно на латышском или русском
Посмотреть задание
<1/1>

Silvias12
Silvias12
Silvias12
fails
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71741, История, 11 класс
Lūdzu izpalīdziet izpildīt Pārbaudes darbu Latvijas un pasaules vēsturē 11.klaise - Renesanse.Reformācija
Посмотреть задание
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Renesanse - Progresīvs kultūras attīstības posms (Rietumeiropā no 14. gadsimta beigām līdz 16. gadsimta pirmajai pusei), kas ir saistīts ar kapitālistisko attiecību un humānistiskā pasaules uzskata veidošanos
humānisti - ideju un intelektuālo meklējumu strāva Renesanses laikā pasaules uztveres paradigma domāšanā: cilvēka kā figūras nolikšana pasaules skatījuma centrā (antropocentrisms), brīvdomīga apziņa un pasaulīgs individuālisms, zināšanu izvirzīšana par pašvērtību, kas ietilpa t.s. humānistu - ļaužu ar klasisko izglītību un interesēm valodās, vēsturē, grāmatniecībā, - interešu lokā

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71748, История, 11 класс
Renesanse. Reformācija.
Посмотреть задание
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Reformācija

1. Uzd.
Renesanse - laika posms atsevišķu Eiropas valstu kultūras un ideoloģijas attīstībā, ko raksturo spožs zinātnes, mākslas un literatūras uzplaukums
humānisti - ideju un intelektuālo meklējumu strāva Renesanses laikā pasaules uztveres paradigma domāšanā: cilvēka kā figūras nolikšana pasaules skatījuma centrā (antropocentrisms), brīvdomīga apziņa un pasaulīgs individuālisms, zināšanu izvirzīšana par pašvērtību, kas ietilpa t.s. humānistu - ļaužu ar klasisko izglītību un interesēm valodās, vēsturē, grāmatniecībā, - interešu lokā
protestanti - reformācijas piekritēji

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 71823, История, 12 класс
Palīdziet lūdzu
Посмотреть задание
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Uzdevumi tēmai
“Demokrātisko un totatlitāro valstu attīstība 20.-30.gados”
1.uzd. Uzmanīgi aplūko kartoshēmu! Atbildi uz jautājumiem, apvelc pareizās atbildes burtu! (6p)

1. Kurš vēstures periods attēlots kartoshēmā?
A mūsdienas B absolūtisma periods C „Aukstā kara” periods D 20. gs. starpkaru laikmets
2. Kura vēstures notikuma rezultātā izveidojās šāda politiskā karte?
A Parīzes miera konference B Vīnes kongress C Vestfālenes miers D Romas līgums
3. Valstis, kuras izveidojās, sabrūkot Austroungārijas impērijai:


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Золотое задание (50+20 очков за решение) № 71824, История, 12 класс
Palidziet lūdzu.
Посмотреть задание
<1/1>

bronzor
bronzor
bronzor
Atbildes pielikumā.
Посмотреть решение
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Pārbaudes darbs: Latvijas Republika 1920-1934 12.klase
1.uzd. Sakārto hronoloģiskā secībā notikumus. (5 punkti)
A Agrārā reforma 1920. g.
B K.Ulmaņa apvērsums 1934.g. 15. maijs
C Tiek noslēgts robežlīgums starp Latviju un Poliju 1920. g.
D Tiek uzbūvēts Ķeguma HES 1939. g.
E Tiek atklāts Brīvības piemineklis 1935. g. 18. novembris
F Satversmes sapulces vēlēšanas 1920. g. 17. - 18. aprīlis

A, F, C, B, E, D

2.uzd. Kādiem vārdiem jābūt ciparu vietā? (5 punkti)
1920.g. Latvijā beidzās 1 C, gandrīz visa Latvijas teritorija bija atbrīvota no 2 B un varēja sākt neatkarīgas valsts veidošanu. 1920.g. 1.maijā darbu sāka demokrātiski ievēlētā 3A, tās galvenais uzdevums bija izstrādāt Latvijas pamatlikumu – 4 D un agrāro likumu. 3 A bija pārstāvēti dažādu politisko uzskatu cilvēki un diskusijas izvērtās diezgan asas, it īpaši jautājumā par zemnieku nodrošināšanu ar zemi. Muižnieki protestēja pret zemes konfiskāciju – atsavināšanu bez atlīdzības -, taču 3 A delegātu vairākums nobalsoja tieši par šādu radikālu lēmumu, un tas atspoguļojās Latvijas Republikas 5 C.

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
|< << 181/193 >> >|
Вернуться >>
Реклама
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV