| Архив решений | № 70394, История, 12 класс 5. uzdevums - 5.1., 5.2., 5.3., 5.4., 5.5. | | |
| |
paliidziiba01 | № 70394, Vēsture, 12 klase | | |
| |
♪Djia♪ | 5.1. Raksturojiet avota A autora mērķus! Autora mērķis ir konkrētā režīma un tā vadoņa cildināšana, āriešu rases pārākuma apliecināšana. Tikai vācu tautas rase ir “tīra” un pelnījusi eksistenci, mazvērtīgās rases ir jāiznīcina. Autors apelē pie vāciešu nacionālā lepnuma un norāda, ka, neraugoties uz to, ka Vācijā dzīvo dažādu tautu pārstāvji, valstī jāvalda tikai patiesajiem vāciešiem. Turklāt visi vācieši, lai kur tie nedzīvotu, ar asiņu starpniecību ir saistīti ar savu māti – Vāciju, un pienāks diena, kad visas vāciešu zemes būs apvienotas vienā sasaistē, kas nozīmē to, ka tiek attaisnota citu zemju iekarošana ar mērķi apvienot visus vāciešus un veidot “tīru rasi”
Продолжение в файле. | | |
| |
Mandy | failā | |
| | № 70413, История, 12 класс Lūdzu palīdziet !!! | | |
| |
♪Djia♪ | Lielbritānija – uzskatīja, ka vienīgā leģitīmā Latvijas valdība ir K. Ulmaņa vadītais kabinets. Lietuva, Igaunija – Ulmanis bija atzinis abu valstu neatkarību, turklāt gan Lietuva, gan Igaunija tajā laikā arī cīnījās par savu neatkarību.
Продолжение в файле. | |
| № 70526, История, 12 класс Учебник: Vēsture vidusskolai, II (Klišāns V.) Номер задания: _ 21.11.1.; 21.11.2.; 21.11.3. | | |
| |
paliidziiba01 | 21.11.1. Lietuva visiem uzspieda savu pavalstniecību, pat poļu pasēs bija ierakstījuši, ka viņi ir lietuvieši. Lietuva nenāca pretī poļiem un apspieda viņus, kā vien varēja. Tie, kuri mācīja poļu bērniem poļu valodu, tos skolotājus ieslodzīja cietumos. Lietuva cīnījās par savu varu un vēlējās pierādīt, ka var visu. Visi, kas ienāca Lietuvas zemē, uzreiz, arī dokuemntāli, kļuva par lietuviešiem.
Продолжение в файле. | |
| № 70556, История, 12 класс Учебник: Vēsture vidusskolai, II (Klišāns V.) Номер задания: _ 3.uzd. | | |
| |
♪Djia♪ | 1. D 2. C 3. B 4. A 5. F 6. H 7. G | | |
| |
paliidziiba01 | 1. D 2. C 3. B 4. A 5. F 6. H 7. G | | |
| |
M.K | failā | |
| № 70557, История, 12 класс Учебник: Vēsture vidusskolai, II (Klišāns V.) Номер задания: _ 6.uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | Autoritārais režīms, K. Ulmanis
Iekšpolitiskā situācija – parlamentārā iekārta nespēja tikt galā ar politku. Saeimas likumdošanas abu traucēja lielais partiju skaits – viņi nespēja vienoties savā starpā, bieži tika mainīta valdība. Saimnieciskais stāvoklis – saimniecība un ekonomika bija zem katras kritikas. Visi vēlējās kaut ko jaunu, lai varētu pacelt savu stāvokli un uzlabot dzīves situāciju.
Продолжение в файле. | | |
| |
M.K | failā | |
| | № 70695, История, 12 класс Jāizpilda visi 7 uzdevumi.Lai atzīme ir vismaz uz 7 ballēm.iepriekš paldies | | |
| |
paliidziiba01 | 4.KONTROLDARBS VĒSTURĒ 12. KLASEI ,,LATVIJA NO 1. LĪDZ 2. PASAULES KARAM”. 12__.klase vārds uzvārds Atbildes raksti salasāmi un atbildēm paredzētajās vietās ! 1.Saliec gadus hronoloģiski no senākā uz jaunāko: (6)____ A. Ulmaņa autoritārais apvērsums 1934. gada 15.maijs B. Pasaules ekonomiskā krīze 1929. gada oktobrī C. Satversmes Sapulces ievēlēšana 1920. gada 17. un 18. aprīlī D. Lata ieviešana 1922. gads E. Neatkarīgas Latvijas valsts proklamēšana 1918. gada 18. novembris F. Hitlers nāk pie varas Vācijā 1933. gada 30. janvāris G. Brīvības pieminekļa atklāšana 1935. gada 18. novembris
Продолжение в файле. | |
| № 70712, История, 12 класс Vēsture | | |
| |
ritusja55 | lielākā daļa izpildīta | | |
| |
paliidziiba01 | № 70712, Vēsture, 12 klase | |
| № 70799, История, 12 класс 1.uzd. Sarindojiet notikumus hronoloģiskā secībā! A. Vācija okupē Dāniju un Norvēģiju. B. Vācijas uzbrukums Polijai. C. Japānas atombombardēšana. D. ASV sakauj japānas floti. E. Staļingradas kauja. F. Kauja pie Alameinas Ziemeļāfrikā. 2. uzd. Sarindojiet notikumus hronoloģiskā secībā! A. Latviešu SS leģiona dibināšana. B. J.Kureļa un K.Upelnieka pretošanās vienību izveide. C. Latvijas PSRS līgums par kara bāzu izvietošanu Latvijā. D. Sarkanās armijas ienākšana Latvijā 17.jūnijā. E. Padomju varas pasludināšana Latvijā. F. 201. Latviešu strēlnieku divīzijas dibināšana sarkanās armijas sastāvā. | | |
| |
paliidziiba01 | № 70799, Vēsture, 12 klase Sarakstīju klāt arī gadskaitļus, lai zini, kad kas notika
1. uzd. B-A-D-E-F-C A – Vācija okupē Dāniju un Norvēģiju 1940.gads B – Vācijas uzbrukums Polijai 1939.gada 1.septembris C – Japānas atombombardēšana 1945.gada u.augusts D – ASV sakauj Japānas floti pie Midvejas atola 1942.gada jūnijs E – Staļingradas kauja 1942.gada 17.jūlijs F – Kauja pie Alameinas Ziemeļāfrikā 1942.gada 23.oktobris
2. uzd. C-E-D-F-A-B A - 1943. g. janvāris B - 1944. g. vasarā C - 1939. g. 5. oktobrī D - 1940. g. 17. jūnijā E - 1940. g. F - 1941. g. 3. augustā
| | |
| |
M.K | failā | |
| № 70871, История, 12 класс Vēsture 1 | | |
| |
paliidziiba01 | Pārbaudes darbs vēsturē 12. klasei - aprīlis „Pēckara pasaule” Kopā 45 punkti
1. Izskaidro jēdzienus! 5 punkti Aukstais karš - stāvoklis starp valstīm, kad nenotiek reāla karadarbība, bet cīņa ar pretējo pusi notiek ar ekonomiskām un politiskām darbībām, spiegošanu, kā arī lokālos karos atbalstot cīņu pret pretinieka sabiedrotajiem vai satelītvalstīm Denacifikācija - lustrācija, komplekss no pasākumiem, vērstiem uz pēckara vācu un austriešu sabiedrības, kultūras, preses, ekonomikas, izglītības, jurisprudences un politikas attīrīšanu no nacistiskās ideoloģijas ietekmes
Продолжение в файле. | |
| | № 70872, История, 12 класс Vēsture 2 | | |
| |
paliidziiba01 | Pārbaudes darbs Latvijas un pasaules vēsturē 12. klasei - maijs „Baltija komunisma varā”
1. Izskaidro jēdzienus! 5 punkti Mežabrāļi - nelielas bruņotas cīnītāju grupas, kuras ar partizānu kara metodēm cīnījās pret padomju okupācijas varu Latvijā Kolektivizācija – tautsaimniecības politika, lauksaimniecības pārveidošana – „sabiedriskošana” – PSRS, pārejot no individuālo zemnieku saimniecību saimniekošanas un kolektīvo saimniecību – kolhozu un sovhozu saimniekošanu kā lauksaimniecības pamatu
Продолжение в файле. | |
|
|