| Архив решений | № 25617, Литература, 11 класс Kāds ir lasijis gramatu Takaši Macuoka "Samurajs" Stāstiet visu ko zinat par so gramatu, kadi notikumi taja risinas utt tikai neparrakstiet tekstu no gramatas aizmugures. | | |
| |
kašķīte | http://64.233.183.104/search?q=cache:Cn70oWupsPcJ:www.lffb.lv/forums/viewtopic.php%3Fp%3D750%26sid%3Dfb3abb970ca13c917882cd3498cf545c+Taka%C5%A1i+Macuoka+%22Samurajs%22&hl=lv&ct=clnk&cd=3&gl=lv
http://64.233.183.104/search?q=cache:Exr-VVHKpp4J:notikumi.delfi.lv/news/book/article.php%3Fid%3D11480279+Taka%C5%A1i+Macuoka+%22Samurajs%22&hl=lv&ct=clnk&cd=4&gl=lv
varbūt noderēs! | | |
| |
Sandra | http://notikumi.delfi.lv/news/book/article.php?id=11480279 | |
| | № 26156, Литература, 11 класс Рассказать об особенностях лирики природы А.Фета на основе этих двух стихотворений: 1) "Учись у них, у дуба, у берёзы" 2) "Как здесь свежо, под лирою густой" | | |
| |
bavarde | http://bobych.ru/soch/fet/raznoe_47.html
| |
| № 26849, Литература, 11 класс Lūdzu palīdziet! Kādas ir galvenās līdzības un atšķirības starp romantismu un tautisko romantismu!? | | |
| |
mmazinjaa | Raksturīgākās romantisma īpatnības ir dabas pielūgsme, interese par bezgalīgo, tālo, kontrasti starp īstenību un ideāliem u.c. Vienlaikus ar reālisma un sentimentālisma attīstību latviešu prozas darbos un dzejā 19.gadsimta 70. – 80. gados uzplauka romantisms. Latviešu nacionālās literatūras sākumposmā romantisms izpaužas kā tautiskais romantisms. Šeit minami tādi autori kā A.Pumpurs, Auseklis, kuru sabiedriskie un estētiskie ideāli saistīti ar nacionālajiem centieniem pret vācu ideoloģiskajiem autiomiem. Ceru, ka noderēs!!! | |
| № 28026, Литература, 11 класс Steidzīgi vajadzīgs referāts "Romantisms un tautiskais romantisms: kopīgais un atšķirīgais". Lūdzu palīdziet! Noderēs jebkāda informācija par šiem literatūras virzieniem! | | |
| |
disko_diva | http://wapedia.mobi/lv/Romantisms | | |
| |
whatever | nu taa, saliku kopaa kaut ko no saviem iepriekshejiem darbiem par tautisko romantismu :) Good luck! :)) | |
| № 28494, Литература, 11 класс Vajdzīgs Viktora Igo dzejolis. Izņemot dzejoli "Ekstāze" | | |
| |
DJ Kalle | Viktora Igo dzejoļi
bez nosaukuma! | |
| | № 28711, Литература, 11 класс jebkaados 2 dzejoļos jasamakle liriska Es pardzivojums, tas jaraksturo ,piemeeri, komentaari, jau ieprieksh paldies | | |
| |
DJ Kalle | Dzejoļa liriskā ‘’Es’’ pārdzīvojums ir par to, cik milzum daudz prieka, līksmes un enerģijas tomēr spēj radīt tik niecīgas lietas, kā ievas zieds, kas reālajā dzīve ir mazs balts ziediņš no milzīga koka, kas ir tikai vien miljonā daļa no tā. Liriskais ‘’Es’’ apcer sapņojumu, kā šis mazais, burvīgais ievas zieds rotās parastu, ikdienišķu darba rakstāmgaldu.
| |
| № 28957, Литература, 11 класс Man vajag dzejoļa analīzi.Dzejolis: Nosaukums Pats. Priekš citiem darbodamies,attīsti Pats savus spēkus negurstošā karā- Un mūžīgs darba lauks būs tavā varā Un mūžam jaunots spēks un ieroči.
Bet sargies būt kā nabadzīgie garā, Kas, sevi projām sviežot,laimīgi- Uz tevi spļaus un samīs tevi barā.
Pats cīnies,palīdz,domā,spried un sver, Pats esi kungs,pats laimei durvis ver.
Pēc šādiem kritērijiem:tabulas veida.motīvs un tā rakksturojums,liriskā "es" attieksme,dzejoļa forma,divu tēlu raksturojums,citāti,tēlainās izteiksmes līdzekļi. | | |
| |
Annushka | ceru ka palidzes.. :) | |
| № 29176, Литература, 11 класс Учебник: Literatūra 11.kl. (Auzāne D. u.c.) Номер задания: 1 Analizēt divus A.Čaka dzejoļus, atbildot uz jautājumiem:
1. Nosaukt un raksturot dzejas motīvu. 2. Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu. 3. Raksturot dzejoļa kompozīciju. 4. Raksturot dzejoļa tēlus. 5. Kādi tēlainās izteiksmes līdzekļi tiek izmantoti? 6. Salīdzināt kopīgo un atšķirīgo dzejoļos.
Dzejoļi pielikumā. ;) Paldies jau iepriekš | | |
| |
DJ Kalle | Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu
Ceru, ka noderēs! | |
| № 29225, Литература, 11 класс Lūdzu palīdziet ar šo uzdevumu, vnk nav mana stipra puse sada veida uzdevumi, varesu jums palidzet citos prieksmetos. ;)
Analizēt divus A.Čaka dzejoļus, atbildot uz jautājumiem:
1. Nosaukt un raksturot dzejas motīvu. 2. Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu. 3. Raksturot dzejoļa kompozīciju. 4. Raksturot dzejoļa tēlus. 5. Kādi tēlainās izteiksmes līdzekļi tiek izmantoti? 6. Salīdzināt kopīgo un atšķirīgo dzejoļos.
Dzejoli ir pielikuma. Nav gari | | |
| |
neciesamie | Puisitis ar zilumu uz vaiga.. 1.kādas neizteiktas sapes.pārdzīvojums 2. 3.15 rindinu pants..atskaņas nav..baltā vārsma 4.Tēvs-milzīgs, k;a vērsis, vecs Māte-bāla kā porcelānkrūze Puisitis-nesaprotams 5.Salīdzinājumi-tēvs kā vērsis, sieviņa, kā porcelānkrūze, krūtis kā dēlis, mati kā misiņa kloķis, raksturs kā māls, saule kā airoplāns Hiperbola-tēvs milzīgs kā vērsis 6.
Savas zināšanas 5. Salīdzinājumi-debesis kā vīrieša acs un degvīns, sirēnu kaucieni kā mākoņi melni Epiteti-debesis zilas, mākoņi melni, kaislību spelti
škiet neko vairāk nezinam..;)
| |
| | № 29388, Литература, 11 класс Recenzija par lugu "..pie spieķa skāries..." | | |
| |
DJ Kalle | pie spieķa skāries.
Ceru, ka derēs! ;) | |
|
|