| Архив решений | № 65893, Литература, 11 класс Jauneklim rentes kungā nepatika ............ . Kad vecāki uzzināja par meitas un skolotāja attiecībām, viņi nolēma .................................... Vīksnas kungam bija jāatsakās no darba, jo ..................................... un savu algu viņš ...........................Vīksnas kunga rīcība ........................................................ Manuprāt, Vīksnas kungs bija ....................................... ..................Līvijas jaunkundze ... | | |
| |
wineta-s | Bruklenaju vaiņags (failā) iepriekš bija jautajums par Viksnas kunga vecumu -20 gadi un nākotnē vēlas kļūt par filologu | | |
| |
M.K | failā. | |
| | № 66028, Литература, 11 класс • Kāda nozīme jaunlatviešu darbībā bija „Pēterburgas Avīzēm”?
2.Nosauc un raksturo viena jaunlatvieša darbību, kurš darbojās kā literāts un valodnieks?
3.Nosauc galvenos jaunlatviešu darbības virzienus!
4.Kas raksturīgs tautiskā romantisma dzejnieku darbiem?
5.Kuram autoram pieder šīs rindas? Raksturo dzejoļa tēlus, noskaņu, tematiku! „Tautas dēli uzminēja Sen aizmirstu svētumu; Gaismu sauca, Gaisma ausa Augšām ceļas Gaismas pils!”
6. Kas ir laime K. Skalbes izpratnē? Pamato atbildi, izmantojot autora pasakas!
7. Kāpēc un par ko K.Skalbes | | |
| |
paliidziiba01 | Tev 7. nebija pilns jautājums, tāpēc nevarēju uz to atbildēt.
Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66049, Литература, 11 класс 7. Kāpēc un par ko K.Skalbes pasaku varoņi cieš?
8.Kuram dzejniekam pieder šīs dzejas rindas? Kādam virzienam pieder viņa darbi?
„Manas dzimtenes svētie bērzi Stāv pulciņos zilgani bāli Un klusi plaukstošām rokām Svētī dīgstošo zāli…”
| | |
| |
rinars | 7. Sasniedzot dzīves mērķi visi nomirst tapat. 8.Fricis Bārda ja nau grūti nospied paldies:) | | |
| |
paliidziiba01 | 7. Skalbes pasaku varoņi parasti ir skumji meklētāji, vientulīgi cietēji un pazemīgi humānisti, kuri iet bojā darba beigās.
8. Fricis Bārda - viņa literārais virziens ir dzeja | |
| № 66051, Литература, 11 класс 2. Raksti par vienu no tēmām!(200-250 vārdi)15 punkti • Gaisma pils simbols senatnē un mūsdienās. • Jaunlatvieša(pēc izvēles)………. .loma latviešu kultūrā. • „Ko spēj, to tūdaļ vajag uzņemties.”(J.V.Gēte)
| | |
| |
paliidziiba01 | Ceru, ka patiks :)
Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66225, Литература, 11 класс Atbildēt uz jautājumiem ar ne pārāk garām un ne pārāk īsām atbildēm. | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
paliidziiba01 | Šī grāmata man ļoti patika, atceros vēl jo projām, lai gan lasīju ļoti daudzus gadus atpakaļ
DŽ. ORVELS „DZĪVNIEKU FERMA”
TĒLU SALĪDZINĀJUMS AR REĀLO PASAULI Vimpers – Bernards Šovs, cilvēks, kurš 1931. gadā apmeklēja Padomju Savienību un pēc tam pārējai pasaulei stāstīja par redzēto un pieredzēto. Kviecējs – līdzīgs kā preses sekretārs, kas ataino Staļina vienu no uzticamākajiem līdzgaitniekiem Vjačeslavu Molotovu. Mozus – Grigorijs Rasputins, līdzeklis, kas derēja tikai kā dzīvnieku masas nomierināšanai. Napoleons – balstīts uz Josifa Staļina personas, kurš ar militāru spēku ieguvis diktatora lomu un brīžiem pat pielieto personības kultu citu dzīvnieku vidū. Sniedziņš – viņā saredzama saistība ar revolucionāra Staļina opozicionāra Ļeva Trocka personu.
Продолжение в файле. | |
| | № 66247, Литература, 11 класс Tu esi Iekšlietu Ministrs partijai "Tīrība un Kārtība" Uzrakstīt runu 150-200 vārdu garumā. | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
rinars | ja nau grūti tad nospied paldies:) | | |
| |
paliidziiba01 | ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66275, Литература, 11 класс Radošais darbs (prezentācija) "F. Tjutčevs, А.Fets. Lirika" | | |
| |
Frgh | Prezentācija failā. | |
| № 66371, Литература, 11 класс Hamleta 1.Cēliens Atbildēt uz jautājumiem par Hamleta 1.Cēlienu 1. Komentēt hamleta vārdus:"Ļauns darbs nav redzams pat kapa smiltīm! Reiz top visiem redzams" 2.Novērtēt Polonija padomus dēlam Laertam. Ko tie liecina par Poloniju pašu. 3.Kuri hamleta vārdi raksturo situāciju, atbilst mūsu sakām vārdan "Piliens darvas sabojā mucu medus". | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
M.K | failā. | |
| № 66487, Литература, 11 класс Atbildet uz jautajumiem faila par Hamleta 3 cēlienu | | |
| |
Lachuks | HAMLETS 3.CĒLIENS.
1. JAUTĀJUMS. Hamleta iekšējs monologs „Būt vai nebūt” ir par apkārtējo sabiedrību. Brīdis, kad cilvēks ir svarīgas izvēles priekšā darīt kaut ko vai tomēr nē. Bieži vien šī izvēle var izmainīt šī cilvēka turpmāko dzīvi un likteni. Hamleta gadījumā tā ir izvēle starp „ciest tās bultas, ar ko mūs vaļā ļaunais liktenis” vai „pacelt ieročus pret posta jūru”.
Продолжение в файле. | |
| | № 66509, Литература, 11 класс Atbildet vajag uz jautajumiem Kā cilvēka dzīvi ietekmē godkāre? . Kad tev ir bijusi nepieciešamība līdzsvarot jēdzienus gribēt – varēt? Izsaki savu viedokli par varas attiecībām?? | | |
| |
M.K | failā | | |
| |
paliidziiba01 | Godkāre cilvēku padara ļaunu, jo cilvēks ir slimīgs simptoms, no kura nav iespējas tikt vaļā. Godkāre cilvēku slikti iespaido, jo godkāres dzīts cilvēks vēlas tapt pamanīts.
Gribēt ir viens, bet varēt ir pavisam kas cits. Piemēram, ja es vēlos iegādāties saldējumu, kas maksā eur 1,00, bet tajā mirklī man ir eur 0,80, protams, ka šo saldējumu nevarēšu iegādāties. Vai nu man ir jāizvēlas kāds cits saldējums, vai arī ir jāpaliek bešā.
Vara cilvēku padara tikai ļaunāku, jo, sajūtot, ka ir pārāks par kādu, cilvēks kļūst ļauns un to izmanto savā labā. | |
|
|