| Архив решений | № 70607, Математика, 11 класс PRIZMAS | | |
| |
M.K | 5.uzd. a) ABC b) <B1A1D=900 – taisns leņķis, jo prizmas pamats ir regulārs četrstūris (regulāra četrstūra visi leņķi ir taisni).
Продолжение в файле. | |
| | № 70608, Математика, 11 класс PRIZMAS ŠĶĒLUMA AR PLAKNI KONSTRUĒŠANA | | |
| |
M.K | PRIZMAS ŠĶĒLUMA AR PLAKNI KONSTRUĒŠANA
Продолжение в файле. | |
| № 70609, Математика, 11 класс PRIZMAS ŠĶĒLUMA AR PLAKNI KONSTRUĒŠANA | | |
| |
M.K | 3.uzd. 1) Savieno punktus X un Y, jo tie atrodas vienā plaknē 2) Savieno punktus Y un Z, jo tie atrodas vienā plaknē. 3) Pagarina taisnes YZ un BA, atrod punktu K.
Продолжение в файле. | |
| № 70673, Математика, 11 класс Varbūtības teoriju elementi | | |
| |
paliidziiba01 | № 70673, Matemātika, 11 klase | |
| № 70676, Математика, 11 класс Trigonometriskās nevienādības | | |
| |
paliidziiba01 | Nevienādība Attēlojums vienības riņķa līnijā Nevienādības atrisinājuma pieraksts, izmantojotkopu simboliku 1 Sin x>0
п 2 п
X pieder (2п n; п+2п n) n pieder Z 2 Cosx> kvadrātsakne no 3/2 п/2
3 п/2 X pieder (п/2+2п n; 3п/2+2п n), n pieder Z 3 Sin x<1/2
5п/6 п/6
X pieder (п/6+2п n; 5п/6+2п n), n pieder Z
Продолжение в файле. | |
| | № 70745, Математика, 11 класс 1.uzdevums. Iluzionists numura iestudēšanai izmanto sešus dažādu krāsu trauciņus. Cik dažādos veidos viņš tos var izkārtot rindā uz galda? 2.uzdevums. Skolas padomes sēdē piedalījās 15 skolēni. Lai sēde varētu notikt, bija jāizvirza sēdes vadītājs un protokolists. Cik dažādos veidos to varēja izdarīt? 3.uzdevums. Erudītu konkursam nepieciešams klasi, kurā ir 15 skolēni, sadalīt komandās pa 5 skolēni. Cik dažādos veidos to var izdarīt? 4.uzdevums. Kādas skolas ll.b klasē mācās 14 meitenes un 15 zēni. Uzraksti piemēru situācijai, kurā no šīs kopas tiek veidota nesakārtota izlase.
| | |
| |
paliidziiba01 | № 70745, Matemātika, 11 klase
1. uzd P6=6!=1*2*3*4*5*6=720
2. uzd. C2(augšā) 15 (apakšā)=15!/(2!(15-2)!)=15!/(2!*13!)=(14*15)/2!=210/1*2=105
3. uzd. C5(augšā) 15 (apakšā)=15!/(5!(15-5)!)=15!/(3!*10!)=11*12*13*14*15/3!=11*12*13*14*15/1*2*3=11*12*13*14*15/6=360360/6=60060
4. uzd. No no II. b klases 29 skolēniem jāizvēlas 2 dežuranti. | |
| № 70782, Математика, 11 класс Paldies iepriekš | | |
| |
paliidziiba01 | № 70782, Matemātika, 11 klase | |
| № 70861, Математика, 11 класс 1.uzd. No punkta S ir novilkts 2 cm garš perpendikuls SB pret vienādsānu trijstūra ABC plakni. Noteikt attālumu no punkta S līdz malai AC, ja zināms, ka AB = BC= 10cm, AC = 16cm! 2.uzd. No punkta pret plakni ir novilktas divas slīpnes. Aprēķināt attālumu starp slīpņu galapunktiem plaknē, ja garākā slīpne ir 8 cm gara, slīpnes ar plakni veido 45° un 30° lielus leņķus un slīpņu projekcijas savā starpā ir perpendikulāras! | | |
| |
Lilija-kor | AZ=ZC=16/2=8, jo BC ir virsotne un mediāna (ABC tr. Ir vienādsānu) SZ ┴ AC, BZ ┴ AC, SB ┴ABC Triju perpendikulu teorēma BZ2= 100-64=36 pēc Pit. teor. no tr. ABZ BZ =6 SZ2=4+36=40 pēc Pit. teor. no tr. BSZ SZ=
Продолжение в файле. | |
| № 70972, Математика, 11 класс Nogrieznis KL krusto plakni β punktā O, bez tā plaknē β atrodas vēl divi punkti M un N tā, ka MK parallel to NL. MK = 5 dm, LN = 15 dm, KL = 24 dm. Aprēķiniet KO un OL. Izveidojiet attiecīgu zīmējumu un paskaidrojiet risinājuma gaitu.
| | |
| |
bronzor | Risinājums bildē! | |
| | № 70982, Математика, 11 класс Taisnstūra malas ir 9 cm un 16 cm. No virsotnes A pret taisnstūra plakni ir novilkts 12 cm garš
perpendikuls AL. Nosakiet attālumu no punkta L līdz taisnstūra malām. Neaizmirstiet uzzīmēt zīmējumu. | | |
| |
paliidziiba01 | Aprēķins: AL=12cm DC=AB=9 cm DA=BC=16cm
LB2= AB2+ AL2 LB2= 122+ 92 LB2=144+81 LB2=225 LB=15 Punkts B atrodas 15cm attālumā no punkta L
Продолжение в файле. | |
|
|