| Архив решений | № 29236, Математика, 8 класс Atrisināt vienādojumu:
1] (x+3)(x+2)+(x+2)²=3x+10 2] (3+x)(9-3x+x²)=15+x²(x+3) 3] (5+3x)(7-x)=(7+x)(5+2x) 4] (5-3y)(7+y)=(5-2y)(7-y) 5] (2y+1)²-8y²=(2y-1)² 6] (1-3b)²-(1+3b)²=12b² 7] (4k+17)(k-4)+(3k-10)(k+3)=2 8] (5m-7)(m+4)+7(m+1)(m-2)=6(m+1)
Atbildes: 1] 0; 3 2] -2; 2 3] -0,6; 0 4] 0; 0,6 5] 0; 1 6] 0; -1 7] -10; 10 8] -2; 2
Lūdzu risinājuma piemēru! Pati mocos 101 reizi un neko nesaprotu ;[ | | |
| |
snow | (x+3)(x+2)+(x+2)²=3x+10 x²+5x+6+x²+4x+4=3x+10 2x²-6x=0 x(2x-6)=0 x1=0 x2=3
(3+x)(9-3x+x²)=15+x²(x+3) 27-9x+3x²+9x-3x²+x³=15+x³+3x² 3x²=12 x²=4 x1=2 x2=-2
(5+3x)(7-x)=(7+x)(5+2x) 35-5x+21x-3x²=35+14x+5x+2x² 5x²+3x=0 x(5x+3)=0 x1=0 x2=-0,6
4] (5-3y)(7+y)=(5-2y)(7-y) 35+5y-21y-3y²=35-5y-14y+2y² 5y²-3y=0 y(5y-3)=0 y1=0 y2=0,6
(2y+1)²-8y²=(2y-1)² 4y²+4y+1-8y²=4y²-4y+1 8y²-8y=0 y(8y-8)=0 y1=0 y2 = 1
(1-3b)²-(1+3b)²=12b² 1-6b+9b²-1-6b-9b=12b² 12b²+12b=0 b(12b+12)=0 b1=0 b2=-1
Fails
| | |
| |
Lora | 1) Vispirms atveram iekavas reizinot katru ar katru x²+2x+3x+6+x²+4x+4=3x+10 tad savelkam vienādos 2x²+9x+10=3x+10 pārnesot no labās uz kreiso pusi zīmes mainās uz pretējo 2x²+9x-3x+10-10=0 2x²+6x=0 tad sadala reizinatajos x(2x+6)=0 pirmais reizinatajs var buut nulle un 2. x=0 vai 2x+6=0 x=0 2x=-6 x=-3 | |
| | № 29421, Математика, 8 класс Narod pomogite re6itj primeri(po diskriminantu). 2x² - 5x - 3 = 0; Y² = 52Y - 576; 3 ( x + 4 )² = 10x + 32; Zaranee spasibo. | | |
| |
angel | 2x² - 5x - 3 = 0 D=25+24=49 x=(5+7)/4=12/4=3 x=(5-7)/4=-2/4=-0,5 Y² = 52Y - 576 Y²-52Y+576=0 D=2704-2304=400 Y=(52+20)/2=72/2=36 Y=(52-20)/2=32/2=16 3 ( x + 4 )² = 10x + 32 3x²+24x+48-10x-32=0 3x²+14x+16=0 D=196-192=4 x=(-14+2)/6=-12/2=-6 x=(-14-2)/6=-16/6=-8/3 | | |
| |
Speechless | 2x² - 5x - 3 = 0 D=b²-4ac=25+24=49 x1=-b+√D=5+7= 12/2=6 2a 2 x2=5-7=-2/2=-1 2
Y² = 52Y - 576 y²-52y+576=0 D=(b/2)²-ac=676-576=100 y1=-b+√D= 52+10=62 a y2=52-10=42
3 ( x + 4 )² = 10x + 32 3(x²+8x+16)-10x-32=0 3x²+24x+48-10x-32=0 3x²+14x+16=0 D=(b/2)²-ac=49-48=1 x1=-b+√D=-14+1= -13/3 a 3 x2=-14-1=-15/3=-5 3 | | |
| |
runcitta | 1) 2x²-5x-3=0 D= (-5)²-4·2·(-3)=25+24=49 x1=-(-5)+7:(2·2)=12:4= 3 x2=-(-5)-7:(2·2)=-2:4= -½
2) y²=52y-576 y²-52y+576=0 D= (-52)²-4·576=2704-2304=400 x1= -(-52)+20:2=72:2= 36 x2= -(-52)-20:2=32:2= 16
3) 3(x+4)² = 10x+32 3 (x²+8x+16) = 10x+32 3x²+24x+48=10x+32 3x²+14x+16=0 D= 14²-4·3·16=196-192=4 x1= -14+2:6=-12:6= -2 x2= -14-2:6=-16:6= -2un diwas treshaas | | |
| |
vaarna | zadanie v faile | | |
| |
kolba | sk.piel. | |
| № 29637, Математика, 8 класс Vai kāds varētu man vienuviet ievietot Pitagora, kosinusa, tangensa, un sinusa teorēmas?[formulas] Būšu ļoti pateicīga. ;] | | |
| |
Feldar | world faila wiss bus velu veiksmi risinat | | |
| |
snow | Pitagors - katesu garumu kvadratu summa ir vienada ar hipatanuzas kvadratu Kosinuss- piekatetes un hipatanuzas garumu attieciba Sinuss - pretkatetes un hipatanuzas _,,_,,_,, Tangens - pretkatetes un piekatetes _,,_,,_ | | |
| |
ewija | Par leņķa sinusu sauc taisnleņķa trijstūra pretkatetes attiecību pret hipotenūzu Par leņķa kosinusu sauc taisnleņķa trijstūra piekatetes attiecību pret hipotenūzu Par leņķa tangensu sauc taisnleņķa trijstūra pretkatetes attiecību pret piekatetes Pitagora teorēma ir sakarība starp taisnleņķa trijstūra malu garumiem un tā hipotenūzas garumu: ja taisnleņķa trijstūra katešu garumi ir a un b un hipotenūzas garums ir c, tad a2 + b2 = c2.
| | |
| |
verinja89 | зшефпщкф еущкуьфы ефвфы тфм | | |
| |
burka | te buus tew formulas utt!!! | |
| № 29884, Математика, 8 класс Sadali reizinatajos (izmantojot dazadus panemienus).
b²-b-30
-7c²+c³+7c( v 4etertoj)
9k²-0,25L²
-14p²+5p+1
6x²-5x+3
8z³-1 | | |
| |
disko_diva | ÷ | | |
| |
Gold4you | reizinātāju dalīšana
| |
| № 30322, Математика, 8 класс R.l. novilkti 2 diametri kuri veido 120 gradus Apreikini hordas garumu kas savieno diametra galapunktu ja R.l. radius ir 5cm.Lūdzu,ātrāk! | | |
| |
Gold4you | trijstūris | | |
| |
uglyduckling | Ja varat iztēloties zīmējumu, tad riņķi izveidojas tāds kā "taurenītis". - resp. 2 3stūri, kuru viena virsotne ir apļa centrā. trijstūru pamata mala arī ir tā aprēķināmā horda (tādas ir divas, ja leņkis starp diametriem ir 60, tad 3stūri ir vienādmalu, tātad visas malas ir vienādas = rādiuss= 5 cm. Itk kā gan varētu būt arī garākā mala, tad tā rēķināšana ir mazliet sarežģītāka - 2 x √1875 ;) | |
| | № 30669, Математика, 8 класс Varat man kaads luudzu paliidzeet atrisinaat dazus piemeerus? nawa taks gruuti.. luudzu!!! :) 1. 4 ²/3 : 1 ²/5 [cetri un divas tresaas daliits ar viens un divas piektaas] 2. skaitlju 3;5;19 videejais aritmetiskais ir? 3. Skaitlu viean sestaaa un 0,4 starpiiba ir? PALDIES jau ieprieks... :) | | |
| |
richnlv | 1. =14/3:12/5=35/18=1 un 17/18 2.(3+5+19)/3=9 3.1/6-4/10=1/6-2/5=5-12/30=-7/30 | | |
| |
aart | 1. 3un1/3(trīs un viena trešā) 2. 9 3. -7/30(mīnus septiņas trīsdesmitās) | | |
| |
Knopkens | 1. 2 un 20/21 2. 9 3. -7/30 | | |
| |
vaarna | failā | | |
| |
Evana | 1) neliela zagvozdka 2)3+5+19=97; 27/3=9 3)septiņi 30 | |
| № 30687, Математика, 8 класс Помогите пожалуста мне по геометрии задали написать Геометрическую сказку про рпямоугольник или про ромб обьём не важен главное что было прмерно на целый A4 | | |
| |
agent. | жила-была когдато неизвестная фигура- четырёхугольник, у которого все стороны равны.Герон и Паппа Александрийский впервые его так назвали.Термин «ромб» образован от греч. ρομβος — «бубен». Если сейчас бубны в основном делают круглой формы, то раньше их делали как раз в форме квадрата или ромба. Кстати, название карточной масти бубны, знаки которой имеют ромбическую форму, происходит ещё с тех времён когда бубны не были круглыми. Разумеется как и у любой другой фигуры есть свои своиства
Продолжение в файле ->
| | |
| |
disko_diva | СКАЗКА О ПРЯМОУГОЛЬНИКЕ Жили-были в чудесной стране Геометрии Карандаш и Линейка. Как-то раз задумали они начертить четырехугольник, у которого все углы – по 90о. Чертили-чертили целый день. Особенно старалась Линейка. Она ложилась ровно, не наклоняясь. Карандаш отчетливо проводил и соединял линии. В конце концов у них получилась такая фигура . На радостях отправились они к своему другу Транспортиру. Он жил неподалеку от наших героев. Это был удивительно трудолюбивый и внимательный инструмент. Он напоминал половину круга, и поэтому его еще иногда ласково называли Пирожок. Пришли наши герои и попросили у него помощи
Продолжение в файле -> | |
| № 31101, Математика, 8 класс Daļas skaitītājs ir par 3 mazāks nekā saucējs. Ja daļas skaitītāju un saucēju palielina par 1, tad iegūtās daļas vērtība ir par 3 56 lielāka nekā dotās daļas vērtība. Aprēķini doto daļu! | | |
| |
Rakstinikai | x-daļas skaitītājs, x+3-daļas saucējs Ja palielina x+1-daļas skaitītājs, x+4-daļas saucējs (x/x+3) + 3/56 = (x+1/x+4) (56x²+224x+3x²+21x+36)/(56(x+3)(x+4))=(56x²+224x+168)/(56(x+3)(x+4)) x²+7x-44=0 56(x+3)(x+4)≠0
x=-11, x=4 x≠-3, x≠-4
Otrā daļa ir vai nu 10/7 vai 5/9, bet uzdevuma nosacījumam atbilst 10/7, jo 10/7 - 11/8 ir 3/56.
| |
| № 31348, Математика, 8 класс Kā var % izteikt daļās?
| | |
| |
angel | procentus dalot ar 100, iegūst daļu, piemēram, 20%=20/100=1/5 | | |
| |
snow | 100% = 1/1 = 12/12 var izveidot vienadojumu. 100% - 12/12 30% - x
x = (30 · 12/12) ÷ 100 = 3/10
Taatad, var teikt, ka 30% = 30/100 45% = 45/100 u.tt | | |
| |
seerskaabe | 1 procents ir viena simtdalja jeb 1/100, 2 procenti ir 2/100 jeb 2*1/100, tā arī izsaki...Ja 50 procentu, tad 50/100=1/2, piemēram. | | |
| |
Katamotoka | 1 % = viena simtā daļa | | |
| |
LindūC* | 1% = 1/100 ; 100% = 100/100 ; ¾ = 75 % ; ¼ = 25 % ½= 50 %
u,t,t,
| |
| | № 32046, Математика, 8 класс там где у гены было.... | | |
| |
disko_diva | ¼ | | |
| |
snow | x.. stoka kaset u Geni 60 - x.. stoka kaset u mi6i.
x - 4 < 3(60 - x + 4) 4(60 - x - 3) < x + 3
x - 4 < -3x + 192 228 - 4x < x + 3
2x < 196 5x >225
x < 98 x > 45
xE(45; 98)
| |
|
|