Архив решений Архив решений
№ 20971, Музыка, 4 класс
skazite kakoi samii velikii kompozitor muziki

krista
krista
krista
Чайковский

конфетка
конфетка
конфетка
Моцерт, потом Бах.

ORANGE
ORANGE
ORANGE
Iogan sebastian bah !
:)

kalebspid
kalebspid
kalebspid
samie vilikie- mozart bah grieg brams beethowen strauss vevaldi ravel shubert tshaikovskij handel

AndR
AndR
AndR


_____ 100 ВЕЛИКИХ
КОМПОЗИТОРОВ
Как показали исследования, для 9999 слушателей из 10 000 вся музыка - это как
раз сто композиторов и пятьсот произведений

остальное в файле
Посмотреть решение
<1/10>
№ 20980, Музыка, 4 класс
na kakoj stro4ke pishetsja nota mi?

Анфиса
Анфиса
Анфиса
Помойму на 3

ORANGE
ORANGE
ORANGE
v skripi4nom - na 1.
v basovom - mezhdu 4 i 5 !
:)

sakura
sakura
sakura
na 2

dr
dr
dr
na 1

galjasik
galjasik
galjasik
nota mi pisitsja na 1 stro4ke!
№ 21034, Музыка, 5 класс
kaads minors ir paralels do mazoram??:D

ORANGE
ORANGE
ORANGE
la minors !:D

AnGeL
AnGeL
AnGeL
Mi minor

Da6usja!
Da6usja!
Da6usja!
a-moll ili lja minor

ivetinja
ivetinja
ivetinja
do mazors

minka
minka
minka
la minors eju muzikas skola
№ 21122, Музыка, 4 класс
u fermera bilo 5 korov priwlli ewe patj i uwli ewe 7 potom ewe 5 prewli skoko vsego

AndR
AndR
AndR
5+5-7+5=8 korov vsego

vivinka
vivinka
vivinka
v itoge ostalosj 8

Sergikkk
Sergikkk
Sergikkk
5+5-7+5=8
Ответ: у фермера осталось 8 коров

Pusik
Pusik
Pusik
осталось 8 коров

l-o-k-a
l-o-k-a
l-o-k-a
stalo 8 korov
№ 21167, Музыка, 6 класс
kas ir Faktūra..??

Kartupele
Kartupele
Kartupele
Faktūra [lat. factura – apstrāde, uzbūve] ir kāda materiāla virsmas apdares vai uzbūves īpatnības.


zubre
zubre
zubre
Faktūra ir mūzikas izklāsta veids.

Anjutik
Anjutik
Anjutik
ljoti smalki par faktuuru ir aprakstiits te
http://64.233.183.104/search?q=cache:9S5wuEqiBxYJ:www.colciencias.gov.co/rec/virt/VIR14a/4.htm+fakt%C5%ABra+m%C5%ABzik%C4%81&hl=lv&ct=clnk&cd=1&gl=lv

Tā, piemēram, Grova vārdnīcā (Texture. The new Grove dictionary .. , 2001, 323) tiek piedāvāta definīcija, kurā faktūru skaidro, balstoties uz mūzikas skanējuma īpatnībām: termins, kas tiek izmantots saistībā ar muzikālas struktūras skaņas aspektiem. Tas var attiekties gan uz skaņdarba vertikāli, piemēram, veidu, kādā tiek apvienotas vairākas balsis vai slāņi, gan uz tembru vai ritmu, gan uz izpildījuma artikulācijas vai dinamiskā līmeņa raksturojumu.
Vairāki faktūras teorijas aspekti analizēti jau sen, taču da˛i ir zinātniski pamatoti tikai 20. gadsimta otrajā pusē. Tādējādi gribētos atzīmēt interesantu J. Nazaikinska (Назайкинский, 1982) domu par faktūras dziļuma un telpiskuma izpausmes nozīmi skaņdarba tēlainības un satura atklāsmē. Galvenokārt jāatzīmē, ka faktūra pati par sevi ir primārais paņēmiens, kas raksturo telpiskumu mūzikā. Tās īpatnības ir jūtamas visda˛ādāko stilu mūzikā, kurā īpa i interesants ir dziļuma efekts, kad izklāsta veids rada daudzu slāņu, plānu perspektīvu.
Посмотреть решение
<1/1>

vladdius
vladdius
vladdius
Faktura-akordu,arpedzios,intervalos,harmonija-saskanam

AndR
AndR
AndR
FAKTŪRA

Faktūra [lat. factura – apstrāde, uzbūve] ir kāda materiāla virsmas apdares vai uzbūves īpatnības.
Struktūra nozīmē uzbūvi, veselā sastāvdaļu savstarpējo izvietojumu.
Faktūra akcentē priekšmeta raksturu (piemēram, smalks – rupjš, gluds – grubuļains). To var attēlot grafiski (plaknē) vai ar reljefu (telpiski). [Reljefs (fr. relief – ar izcilni) ir dažādu nelīdzenumu kopojums.]
Dabā faktūra saskatāma it visur: gan ikvienā konkrētā objektā, aplūkojot to tuvplānā (piemēram, raupjāks vai gludāks koka stumbrs), gan kādā laukumā kopumā (piemēram, smiltājs, zālājs, ūdens virsma). Gaismas iedarbībā faktūra vizuāli var diezgan radikāli mainīties: spilgtā gaismā tā ir aktīva, ar kontrastainām gaismēnām, bet puskrēslā virsma kļūst it kā mierīgāka.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 21397, Музыка, 9 класс
Mūzikas kritiķi (Kategorija Personālijas)
Atrodiet sekojošu informāciju:
Biogrāfija;
Darbība;
Fotogrāfijas

capitolium
capitolium
capitolium
http://www.peoples.ru/art/music/producer/troitckiy/ atver tur ir gan foto, gan biografija

Anjutik
Anjutik
Anjutik
Emīls Dārziņš (1875 - 1910)
Emīls Dārziņš - viens no ievērojamākajiem 20. gadsimta latviešu komponistiem - dzimis 1875. gada 3. novembrī Jaunpiebalgas Jāņaskolā. Pēc pirmo muzikālo iemaņu apguves ģimenē mācījies Vecpiebalgas un Jaunpiebalgas draudzes skolās, bet mūzikas studijas no 1898. gada turpinājis Pēterburgas konservatorijā. Grūto materiālu apstākļu dēļ, nepabeidzot studijas, spiests atgriezties dzimtenē, kur darbojas kā mūzikas kritiķis, skolotājs, arī kordiriģents un koncertmeistars. Kā mūzikas kritiķis un vairāk kā 200 kritisku rakstu un recenziju autors, paužot savu viedokli par kultūras dzīves norisēm, guvis atzinību daudzu laikrakstu redakcijās.

Turp. faila
Посмотреть решение
<1/2>
№ 21440, Музыка, 6 класс
palīdziet uzrakstīt stāstiņu par Johanu Sebastiānu Bahu!
Pomogitje napisatj razskaz pro Johana Sebastiana Baha!

manager
manager
manager
Johans Sebastians Bahs, Eliasa Gotliba Hausmana 1748. gada portrets
Johans Sebastians Bahs (dzimis 1685. gada 21. martā pēc vecā stila, miris 1750. gada 28. jūlijā pēc jaunā stila) bija baroka perioda vācu komponists un ērģelnieks un tiek uzskatīts par vienu no visu laiku izcilākajiem vācu komponistiem. Viņa darbi ir devuši iedvesmu daudziem Eiropas tradicionālajiem mūziķiem, piemēram, Mocartam.
Baha mūziku sāka atzīt tikai apmēram 100 gadus pēc viņa nāves. Savas dzīves laikā Bahs neguva pelnīto atzinību kā komponists, bet bija slavens ērģelnieks un klavesīnists. Tikai 1829. gadā vācu komponista Mendelsona vadībā tika atskaņota "Mateja pasija", pirmo reizi tika izdots Baha skaņdarbu pilns izdevums. Vācu komponists Bēthovens par Bahu ir teicis: "Nevis strauts - Jūra būtu viņa īstais vārds." (no vācu val. "bach" - strauts )
J.S. Bahs dzimis Vācijā, Eizenahas pilsētā, mūziķa ģimenē. No Bahu dzimtas nākuši flautisti, trompetisti, ērģelnieki un vijolnieki. Zēna pirmais skolotājs ir tēvs, vēlāk vecākais brālis. 9 gadu vecumā zēns zaudē vecākus un atbildību par viņu uzņemas viņa vecākais brālis, kurš bija ļoti neiejūtīgs un garlaicīgs skolotājs.
15 gadu vecumā Bahs nolemj sākt patstāvīgu dzīvi un dodas uz Lineburgu, lai mācītos ģimnāzijā. Savas dzīves laikā Bahs bieži maina darba vietas. Taču lai kādi bija dzīves apstākļi, viņš vienmēr centās apgūt zināšanas un sevi pilnveidot. Viņš pētīja citu komponistu darbus, apmeklēja izcilu ērģelnieku koncertus. Bahs ieguva laba ērģelnieka un klavesīnista slavu.
1708. gadā apmetas uz dzīvi Veimārā, kur strādā par galma mūziķi un pilsētas ēģelnieku. Te rodas izcili Baha ērģeļu skaņdarbi.
1717. gadā Bahs ar savu ģimeni dodas uz Kēteni. Te komponists rakstīja klavesīna un orķestra mūziku Kētenes pilsētas galma vajadzībām. Kētenē Bahs saraksta 2 - un 3 - balsīgās invencijas, 6 "Franču svītas", 6 "Angļu svītas" un "Labi temperētā klavesīna" 1. daļu, kurā ietilpst 24 prelūdijas un fūgas.
1723. gadā Bahs pārcēlās uz Leipcigu, kur aizvadīja atlikušo mūžu. Viņš strādā Sv. Toma baznīcas dziedāšanas skolā. Baham vajadzēja apkalpot pilsētas galvenās baznīcas un atbildēt par baznīcas mūzikas kvalitāti.
Visu savu brīvo laiku Bahs veltīja jaunradei. Leipcigā tiek sarakstīti daudzi vokāli - instrumentāli skaņdarbi, ap 250 kantāšu, "Jāņa pasija" un "Mateja pasija". Bahs raksta arī orķestra un klavesīna mūziku. Daudz laika un enerģijas aizņem baznīcas skolas vadītāja pienākumi. Baha dēli - Vilhelms Frīdermans, Filips Emanuēls, Johans Kristiāns izrādījās talantīgi mūziķi un komponisti. Ar dziļu muzikalitāti izcēlās Baha otrā sieva - Anna Magdalēna. Viņas mūzikas apmācībai Bahs iekārtoja "Annas Magdalēnas nošu burtnīcu".
Komponista pēdējos mūža gadus aptumšoja smaga acu slimība. Pēc neveiksmīgas operācijas Bahs kļuva akls. Taču arī tad viņš turpināja komponēt, diktējot savus skaņdarbus pierakstīšanai.
Baha nāvi gandrīz nepamanīja un drīz viņu aizmirsa pavisam.

janka
janka
janka
http://lv.wikipedia.org/wiki/Bahs te ir viss ko vajag rakstam, labāk uzrakstīt grūti

krasanova10
krasanova10
krasanova10
uzraksti kur vins dzimis !kadu vins muziku rakstija!kura gada nomira!kura piedzima!kur dzivo visus gadus!kur vins macijas ja vispar macijas un u tt

...CandyBoy...
...CandyBoy...
...CandyBoy...
Johans Sebastians Bahs (dzimis 1685. gada 21. martā pēc vecā stila, miris 1750. gada 28. jūlijā pēc jaunā stila) bija baroka perioda vācu komponists un ērģelnieks un tiek uzskatīts par vienu no visu laiku izcilākajiem vācu komponistiem. Viņa darbi ir devuši iedvesmu daudziem Eiropas tradicionālajiem mūziķiem, piemēram, Mocartam.

Baha mūziku sāka atzīt tikai apmēram 100 gadus pēc viņa nāves. Savas dzīves laikā Bahs neguva pelnīto atzinību kā komponists, bet bija slavens ērģelnieks un klavesīnists. Tikai 1829. gadā vācu komponista Mendelsona vadībā tika atskaņota "Mateja pasija", pirmo reizi tika izdots Baha skaņdarbu pilns izdevums. Vācu

capitolium
capitolium
capitolium
Иога́нн Себастья́н Бах (нем. Jóhann Sebástian Bach; 21 марта 1685 (ст. ст.) Эйзенах — 28 июля 1750 (н. ст.) Лейпциг) — всемирно известный немецкий композитор и органист, представитель эпохи барокко. Его считают одним из величайших композиторов мира, его имя регулярно упоминается в списках наиболее известных композиторов мира.
За свою жизнь Бах написал более 1000 произведений. В его творчестве представлены все значимые жанры того времени, кроме оперы; он обобщил достижения музыкального искусства периода барокко. Бах — мастер полифонии. После смерти Баха его музыка вышла из моды, но в XIX веке, благодаря Мендельсону, её открыли вновь. Его творчество оказало сильное влияние на музыку последующих композиторов, в том числе и в XX веке. Педагогические произведения Баха используются по назначению до сих пор.
Иоганн Себастьян Бах был шестым ребёнком в семье музыканта Иоганна Амброзиуса Баха и Элизабет Леммерхирт. Род Бахов известен своей музыкальностью с начала XVI века: многие предки Иоганна Себастьяна были профессиональными музыкантами[1]. В этот период Церковь, местные власти и аристократия поддерживали музыкантов, особенно в Тюрингии и Саксонии. Отец Баха жил и работал в Эйзенахе. В это время в городе насчитывалось около 6000 жителей. Работа Иоганна Амброзиуса включала организацию светских концертов и исполнение церковной музыки.
Когда Иоганну Себастьяну было 9 лет, умерла его мать, а через год — отец, успев незадолго до этого ещё раз жениться. Мальчика взял к себе старший брат, Иоганн Кристоф, служивший органистом в соседнем Ордруфе. Иоганн Себастьян поступил в гимназию, брат обучал его игре на органе и клавире. Иоганн Себастьян очень любил музыку и не упускал случая заниматься ей или изучить новые произведения. Известна следующая история, иллюстрирующая страсть Баха к музыке. У Иоганна Кристофа в шкафу хранилась тетрадь с нотами известных в ту пору композиторов, но, несмотря на просьбы Иоганна Себастьяна, он не давал ему с ней ознакомиться. Однажды юному Баху удалось извлечь из всегда запертого шкафа брата тетрадь, и в течение полугода лунными ночами он переписывал себе её содержимое. Когда работа уже была завершена, брат обнаружил копию и отнял ноты[2].
Обучаясь в Ордруфе под руководством брата, Бах познакомился с творчеством современных ему южнонемецких композиторов — Пахельбеля, Фробергера и других. Возможно также, что он познакомился с работами композиторов Северной Германии и Франции. Иоганн Себастьян наблюдал, как осуществлялся уход за органом, и, возможно, сам принимал в нём участие.
В 15 лет Бах переехал в Люнебург, где в 1700—1703 годах учился в певческой школе св. Михаила. Во время учёбы он посетил Гамбург — крупнейший город в Германии, а также Целле (где в почёте была французская музыка) и Любек, где он имел возможность познакомиться с творчеством знаменитых музыкантов своего времени. К этим же годам относятся и первые произведения Баха для органа и клавира. Кроме пения в хоре а капелла, Бах, вероятно, играл на трёхмануальном органе школы и на клавесине. Здесь он получил первые знания по богословию, латыни, истории, географии и физике, а также, возможно, начал учить французский и итальянский языки. В школе Бах имел возможность общаться с сыновьями известных северонемецких аристократов и известными органистами, прежде всего, с Георгом Бёмом в Люнебурге[3] и Рейнкеном и Брунсом в Гамбурге. С их помощью Иоганн Себастьян, возможно, получил доступ к самым большим инструментам из всех, на которых он когда-либо играл. В этот период Бах расширил свои знания о композиторах той эпохи, прежде всего, о Дитрихе Букстехуде, которого он очень уважал
№ 21464, Музыка, 4 класс
apraksts par Eviju Martinsoni.

piecklasniece
piecklasniece
piecklasniece
Evija Martinsone
soprāns
Valsts: Latvija
Evija Martinsone absolvējusi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmiju, kur mācījusies pie prof. Anitas Garančas. Aktīvi darbojusies prof. Viestura Gaiļa vaītajā operstudijā Figaro. Piedalījusies Stjuarta Stratforda un Paolo di Napoli meistarklasēs. 2005. gadā debitējusi Latvijas Nacionālajā operā Galatejas lomā Georga Fridriha Hendeļa operā Akīds un Galateja. Sadarbībā ar diriģentu Andri Veismani piedalījusies Hendeļa, kā arī Johana Sebastiana Baha, Džovanni Batistas Pergolēzi un Volfganga Amadeja Mocarta vokāli instrumentālo opusu atskaņojumos. Evijas Martinsones repertuārā ir tādas lomas kā Cer

bavarde
bavarde
bavarde
Evija Martinsone absolvējusi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmiju, kur mācījusies pie prof. Anitas Garančas. Aktīvi darbojusies prof. Viestura Gaiļa vaītajā operstudijā Figaro. Piedalījusies Stjuarta Stratforda un Paolo di Napoli meistarklasēs. 2005. gadā debitējusi Latvijas Nacionālajā operā Galatejas lomā Georga Fridriha Hendeļa operā Akīds un Galateja. Sadarbībā ar diriģentu Andri Veismani piedalījusies Hendeļa, kā arī Johana Sebastiana Baha, Džovanni Batistas Pergolēzi un Volfganga Amadeja Mocarta vokāli instrumentālo opusu atskaņojumos.

biba
biba
biba
evija martinsone ir vien no populārākajaam operas dziedaatajaam kaa arii pie daliijaas dziedi ar zvaigzni sovaa .dziedaaja kopaa ar maartinu riitinu bet tika izbalsoti!!!bet nu atkal atgriezusies pie savas dziedaataajas karjeras un atkal ir parasta operdziedaataaja!!!

manager
manager
manager
Evija Martinsone absolvējusi Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmiju, kur mācījusies pie prof. Anitas Garančas. Aktīvi darbojusies prof. Viestura Gaiļa vaītajā operstudijā Figaro. Piedalījusies Stjuarta Stratforda un Paolo di Napoli meistarklasēs. 2005. gadā debitējusi Latvijas Nacionālajā operā Galatejas lomā Georga Fridriha Hendeļa operā Akīds un Galateja. Sadarbībā ar diriģentu Andri Veismani piedalījusies Hendeļa, kā arī Johana Sebastiana Baha, Džovanni Batistas Pergolēzi un Volfganga Amadeja Mocarta vokāli instrumentālo opusu atskaņojumos. Evijas Martinsones repertuārā ir tādas lomas kā Cerlīna (Mocarta Dons Žuans), Barbarīna (Mocarta Figaro kāzas), Galateja (Hendeļa Akīds un Galateja), Nerīna (Žana Filipa Ramo Svētceļnieki), Lolita (Jāņa Kalniņa Lolitas brīnumputns) u. c.
№ 21481, Музыка, 6 класс
noti

Анфиса
Анфиса
Анфиса
Смотри ноты в файле.
Посмотреть решение
<1/1>

nastena
nastena
nastena
Do,re,mi ,fa,sol,la,si,do.

Смотри ноты в файле.
Посмотреть решение
<1/1>

girl
girl
girl
kadu noti do-re-mi-fa-sol-la-si-do kuru

D&A
D&A
D&A
do re mi fa solj lja si do
№ 21612, Музыка, 6 класс
Учебник: Mūzika 6.kl. (Grauzdiņa I., Vasmanis I.)
Номер задания: 9

uzime 2 vienalga kadas notes

Li4naja
Li4naja
Li4naja
varbut tev vajag tadi????
Посмотреть решение
<1/1>

Me4ik
Me4ik
Me4ik
Do,Re ! Do-pod 1 liniji a Re 4utj nize 1 liniji!!!

baby
baby
baby
noti
Посмотреть решение
<1/1>

ORANGE
ORANGE
ORANGE
mi un do !
:)
2 notis !
:)
Посмотреть решение
<1/1>

AndR
AndR
AndR
posmotri v faile
Посмотреть решение
<1/1>
|< << 2/37 >> >|
Вернуться >>
Реклама
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV