| Архив решений | № 73743, Психология, 11 класс Kas ir lietišķa saruna un kāda nozīme, tai ir saskarsmē? | | |
| |
KEICHA25 | Starptautiskā lietišķā etiķete ir uzvedības normu kopums, kas jāievēro lietišķajās attiecībās. Tās mērķis ir palīdzēt veidot veiksmīgu saskarsmi starp dažādu tautu un kultūru pārstāvjiem. Darbs ar citu kultūru pārstāvjiem prasa ļoti augstu profesionālās sagatavotības līmeni. Dažādu kultūras īpatnību pārzināšana un atbilstošu etiķete normu ievērošana palīdz izvairīties no pārpratumiem vai pat attiecību izbeigšanos.[1] (13)
Ir vairāki etiķetes veidi:
· Diplomātiskā protokola norma –
ar stingri ierobežotu un ceremoniālu raksturu – šīs prasības ir ļoti būtiskas un nozīmīgas;
| | |
| |
Nastyaaa | Par lietišķu tiek uzskatīta saskarsme (attiecības, verbālā un neverbālā komunikācija), kas izveidojas starp cilvēkiem, kuri veic darba pienākumus. | | |
| |
M.K | Lietišķā saruna ir formālā valoda, kurā sazinies ar ne tik pazīstamiem cilvēkiem, piemērām, kā arī ar cilvēkiem, kurus uzrunā uz ''jūs'', piemērām, darba devējus, skolotājus vai tikko sastaptus cilvēkus. Tai ir liela nozīme mūsu saskarsmē, jo ar šādiem cilvēkiem ikdienā sastopamies bieži gan veikalos, gan dažādās vietās. | |
| | № 73744, Психология, 11 класс eseja "Skola bez vardarbības!" Esejas garums-vismaz 200 vārdu. Lūdzuuuu :(( | | |
| |
M.K | :) | | |
| |
KEICHA25 | Jaunieši labi jūtas barā, viņi meklē kopības izjūtu, vēlas izjust sevi kā daļu no kāda grupējuma vai kopas, kā arī viņiem patīk apliecināt savu piederību kādai kopai ar apģērbu un izturēšanos. Īpaši interese tiek pievērsta tam, ko par viņiem domā citi. Pusaudža gados viņi intensīvāk meklē draugus, domubiedrus, pieaug labāko draugu kā uzticības personu loma. Taču, mūsdienās, ļoti aktuāla tēma skolās ir mobings un apcelšana. Mobingu mēdz dēvēt arī par vienaudžu savstarpējo vardarbību. Mobings ir agresīva uzvedība, kas citiem nodara tiešu kaitējumu ar fiziskiem uzbrukumiem. Liels faktors, kas ietekmē skolēnu savstarpējās attiecības ir katra skol | | |
| |
Valts JC | https://www.uzdevumi.lv/p/latviesu-valoda/12-klase/tekstveide-6778/re-e90117be-8469-49a6-92ed-009f9a2438ea | |
| № 73866, Психология, 11 класс Pārdomas par psiholoģijas mācību priekšmeta nozīmi vidusskolas posma jaunietim. 7-10 teikumi ~aptuveni. Lūdzuuuu. :(( | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73869, Психология, 12 класс Papildini nepabeigtus teikumus! 1. Verbālā saskarsme ir 2. Neverbālā saskarsme ir 3. Komunikācijas funkcijas ir 4. Konfliktu iespējamie cēloņi ir 5. Monologs ir 3. Uzdevums pārdomām! a.Apraksti situāciju, kurā izpaužas pirmā iespaida efekts! b.Formulējiet, kādi stereotipi ir sastopami jūsu apkārtējā vidē!
| | |
| |
KEICHA25 | Verbālā saskarsme-ir vārdiska sazināšanās, kas ietver sevī prasmes runāt, klausīties, rakstīt un lasīt. Neverbālā saskarsmē informācija tālāk tiek nodota ar acu kontaktu, mīmiku, balss intonāciju, pozu, kustībām un žestiem. komunikācijas funkcijas vissvarīgākais ir informēt, mācīt, izteikt, kontrolēt, kalpot par platformu sociālajām attiecībām un izvairīties no neskaidrībām un pārpratumiem. Konflikta cēlonis ir nesaskaņas par uzdevuma saturu vai darba mērķiem Monologs-viena cilvēka runa | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73871, Психология, 12 класс Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Jūtat, ka jums nav citas izvēles un nav ko zaudēt . 2. Gan viena, gan otra puse ir gatavas piedāvāt apspriešanai kādas idejas un pastrādāt pie lēmuma izstrādāšanas. 3. Vēlaties saglabāt savstarpējās attiecības un jums ir būtiski iegūt kaut daļu, nevis visu zaudēt. | | |
| |
KEICHA25 | 1.piekāpšanās 2.sadarbība 3.kompromiss | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73872, Психология, 12 класс Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Uzskatāt, ka otrs gūs labu mācību no šīs situācijas, ja jūs neiebildīsiet viņa vēlmēm, pat nepiekrītot tam, ko un kā viņš dara. 2. Jums ir grūta diena, bet šīs problēmas risināšana var atnest papildus nepatikšanas 3. Situācija ļoti sarežģīta un jūtat, ka konflikta risināšana no jums prasītu pārāk daudz | | |
| |
KEICHA25 | 1.konkurence 2.piekāpšanās 3.izvairīšanās | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73873, Психология, 12 класс Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Ir bīstami risināt problēmu tagad, jo tās „uzšķēršana” un atklāta apspriešana tikai pasliktinās situāciju 2. Abām pusēm ir vienāda vara, vai arī tās ignorē šādas atšķirības, lai līdzvērtīgi izstrādātu risinājumu | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73874, Психология, 12 класс Lasi stereotipu un nosaki, kurai grupai tas pieder! Visi apsargi ir neveiksminieki. Ar ko saistīts stereotips? ar ārējām pazīmēm, ar profesiju, ar vecumu, ar sociālām pazīmēm, ar dzimumu
Nosaki diskriminācijas veidu! Ģimene iebilda pret pieaugušās meitas karjeras centieniem, atzīmējot, ka viņai būtu labāk, ja viņa veltītu laiku bērniem un ģimenei, nevis dotos komandējumos un veidotu karjeru. Dzimumu diskriminācija, Rasisms, Eidžisms | | |
| |
KEICHA25 | 1.visi apsargi ir neveiksminieki-ar profesiju 2.diskriminācijas veids-dzimumu diskriminācija
| | |
| |
M.K | :) | |
| № 73936, Психология, 12 класс Palīdziet lūdzu. Aprakstot katru uzd.ar 5-6 teikumiem par saskarsmes atziņām. Paldies! | | |
| |
KEICHA25 | 1.Citreiz atrisinājums nāk no pilnīgi negaidītas puses. 2.Dažreiz ir labi ļauties dzīves plūdumam. 3.Un citreiz pat nemaz nevajag domāt par to, kas tas tikko kā bija. 4.Ir labi, ja ir draugi, kuri vienmēr tevi gaida un par tevi uztraucas. 5.Un galu galā – lietām nav jābūt košām, krāsainām vai skaļām, lai tās būtu skaistas. 6.Ir vērts staipīt apkārt smagumu, ja kāds par tavu nesamo pēc tam priecājas. | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 74140, Психология, 10 класс Sveiki , Varbūt kāds var palīdzēt ?
Uzrakstīt eseju par tēmu - "Psihologa loma un nozīme modernajā Pasaulē". Kādos gadījumos ir vēlams vērsties pie psihologa? Kādus paņemienus viņš var izmantot, lai palīdzētu? | | |
| |
M.K | :) | |
|
|