| Архив решений | № 59880, Этика, 11 класс Palīdziet | | |
| |
lestataa | Ta pats uzdevums tiai krievu valoda. atzime bija 9 si uzdevuma | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
wineta-s | Gatavs! | |
| | № 60032, Этика, 11 класс Lūdzu, palīdziet ar testu! Paldies. | | |
| |
wineta-s | Jau gatavas atbildes ! :) | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 60084, Этика, 11 класс paldies | | |
| |
wineta-s | Jau gatavas atbildes ! ;) | | |
| |
AnnaSuhane | 1) c 2)d 3)b 4)a 5)b 6)a 7)c 8)c 9)b 10)c 11)d 12)b 13)a 14)c 15)d 16) a 17)c | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 60161, Этика, 10 класс Lūdzu palīdziet izpildīt. failā | | |
| |
ziga==== | pozalujsta | | |
| |
mazums | man ir tikai latviesu valoda visi etikas darbi | |
| № 60238, Этика, 11 класс Bioligija un ētika! Liels Paldies! | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
bubiits | ja macies rigas 1 vidusskola iesaku nedaudz pamainit tekstu ;) | | |
| |
qscwdv | Pielikuma. | |
| | № 60250, Этика, 11 класс paldies! | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
bubiits | ja macies rigas 1. vidusskola iesaku nedaudz pamainit tekstu ;) | | |
| |
wineta-s | Atšķirība starp eksperimentiem..... | |
| № 60350, Этика, 11 класс Palīdziet | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
wineta-s | Jautājumi par tēmu:
1. Kāda ir atšķirība starp eksperimentiem ar fizikālo dabu un izmēģinājumiem ar dzīvību? Atšķirība ir tāda kad pirmajā eksperimentā ar fizikālo darbu netiek skarta dzīvības drošība , savukārt otrajā eksperimentā tiek riskēts ar dzīvību. 2. Ar ko ir saistīta eksperimentālo metožu ieviešana bioloģijā? Eksperimentālo metožu ieviešana bioloģijā ir saistīta procesa izmēģinājumiem.
Продолжение в файле. | |
| № 60453, Этика, 11 класс PALDIES! tests.. | | |
| |
taisone | pielikuma | | |
| |
Lachuks | 1. Kāda zinātne ir sapludusi kopā ar biotehnoloģiju XX gadsimtā 50. gados? A) Fizika B) Bioloģija C) Ķīmija D) Medicīna 2. Kura no šim zinātņu nozarem nav radījusies uz Darvina evolūcijas ideju bāzes? A) Evolucionārā metafizika B) Evolucionārā izziņas un zinātnes teorija C) Evolucionārā tehnika D) Evolucionārā medicina
Продолжение в файле. | | |
| |
wineta-s | Tests. Ētika. Kāda zinātne ir .... Turpinājums failā :) | |
| № 60469, Этика, 10 класс paskaidro iedzienus! 1-demografiska politika...? 2-dzimumvecumstrukturas piramida....? 3-demografiska slodze....? 4-darbspeigie iedzivotaji....? | | |
| |
qx | Ģeogrāfija.
№ 60469, Ētika, 10 klase paskaidro iedzienus! 1-demografiska politika- sociāli ekonomisku pasākumu sistēma, kuras mērķis ir panākt vēlamo demogrāfisko procesu attīstības tendenci. 2-dzimumvecumstrukturas piramida- Piramīda , kurā attēlota vecumu struktūra , katra dzimuma pārstāvjiem.
Продолжение в файле. | | |
| |
lietotajs | 1)ir valsts izstrādāta un mērķtiecīgi īstenota pasākumu sistēma demogrāfisko procesu ,īpaši -dzimstības regulēšanai. 2)parāda visu vecuma grupu abu dzimumu iedzīvotāju skaitu vai īpatsvaru,kā arī demogrāfisko procesu dinamiku vairaku gadu desmitu periodā. 3)ir materiāli atkarīgo iedzīvotāju skaita attiecība pret 100 darbspējas vecuma iedzīvotajiem. 4) visi iedzīvotāji vecumā no 15 gadiem līdz pensijas vecumam. | | |
| |
pinisbinis | ludzu ceru ka noderes:) | | |
| |
qscwdv | Pielikuma: | | |
| |
Lachuks | 1. Demogrāfiskā politika ir pasākumu sistēma, lai ietekmētu demogrāfiskos procesus, parasti - iedzīvotāju skaita palielināšanu vai ierobežošanu, veicinot vai ierobežojot dzimstību. 2. Dzimumvecumstruktūras piramīda - piramīda, kas atspoguļo iedzīvotāju vecuma un dzimuma sadalījumu. 3. Demogrāfiskā slodze ir darbspējas vecumu nesasniegušo un pārsniegušo personu skaita attiecība pret personu skaitu darbspējas vecumā. 4. Darbspējīgie iedzīvotāji - visi iedzīvotāji darbaspējas vecumā (15-65 gadi). | |
| | № 60553, Этика, 11 класс Palīdziet | | |
| |
paliidziiba01 | lūdzu :) | | |
| |
wineta-s | Mana nākotne pieder....
Pārbaudes darbs Lūdzu dodiet izvērstas atbildes uz jautājumiem. Plānotais darba apjoms – 1 x A4 lapa. 1. Nosauciet dažus, jūsuprāt, svarīgākos argumentus par vai pret apgalvojumu: „Tikumība ir kaut kas reāls, kas pastāv reizē ar cilvēci, tāpēc izteikts tikumības trūkums ir jāvērtē kā novirze sabiedrības attīstībā jeb degradācija.”
Продолжение в файле. | |
|
|