Izglītība Latvijā Izglītība Latvijā
Homework.lv - līdzeklis cīņai ar nesekmību
Portāls homework.lv – tā ir iespēja jaunā interaktīvā veidā izmantojot spēles elementus, izpildīt mājasdarbus. Projekta autori droši vien nekļūdīsies, sakot, ka nesekmība – mūžīgā problēma skolotājiem un skolu galvenā problēma kopumā. Par to daudz runā un piedāvā modernizēt skolu mācību programmas, piešķir skolēniem tiesības izvēlēties mācību priekšmetus. Kā tad Latvijas skolas cīnās ar nesekmību? Par nožēlu, plašu pielietojumu guvuši tikai divi problēmas risinājuma veidi:

1) skolēnu sadalījums ”spēcīgajās” un „vājajās” klasēs;
2) atkārtota mācību kursa apguve, t.i., otrs apmācības gads.

Pirmais risinājums paredz atvieglotu līmeņa apmācības programmu ar zemākām zināšanu prasībām. Šī risinājuma trūkums ir tāds, ka prasību līmeni var pazemināt bezgalīgi, ko skolēni paši ļoti labi apzinās. Rezultātā jautājums par zināšanu kvalitāti un nesekmības problēma paliek bez risinājuma, rezultāts izpaliek, mainās sekmīgas atzīmes kritēriji „vājajās” un „stiprajās” klasēs. Labākajam starp „vājajiem” tiek ielikta attiecīga atzīme un diferencēti tiek novērtēti pārējie skolēni.

Kā rāda prakse, otrais veids neattaisno sevi ne ekonomiski, ne psiholoģiski, ne pedagoģiski. Vairākumā gadījumu otrs apmācības gads nenāk par labu bērnam – viņš zaudē interesi par skolu un pārtrauc to apmeklēt. Svarīgi atzīmēt, ka augstāk minētais risinājums – mēģinājums glābt „grimstošu kuģi”. Bērns jau tiek apzīmogots ar „divnieku karaļa” zīmogu, viņam pazeminās pašnovērtējums un viņš neatgriezeniski zaudē interesi par mācību procesu. Šajā etapā vairs nav svarīgi – atstāj pedagoģiskā padome skolēnu uz otru gadu, vai pārceļ klasē ar atvieglotu programmu – neviens, ne otrs nestimulē bērnu mācīties.

Par nožēlu, nesekmības problēmas Latvijā ar katru gadu saasinās un svarīgu lomu tajā spēlē arī ārējie faktori, piemēram, sabiedrībā izglītība netiek pienācīgi novērtēta. Homework.lv projekta autori piedāvā veidu, kā cīnīties ar skolēnu nesekmību jau sākotnējos etapos. Acīm redzams, ka mācību materiālu skolēns pilnīgāk apgūst pildot mājasdarbus. Ja skolēns mājās neatgriezīsies pie skolā apgūtās tēmas, tad pēc neilga laika aizmirsīs nenostiprinātās zināšanas.

Iespējama situācija, ka skolēns nav izpratis skolā izskatīto materiālu un nevar izpildīt mājasdarbus. Ko viņam šādā gadījumā piedāvā skola? Faktiski neko. Jaunāko klašu skolnieks var vērsties pēc palīdzības pie vecākiem, taču vecāko klašu skolnieks paliek viens pret vienu ar mācību grāmatām un konspektiem. Skolnieks neizpilda mājasdarbus, jo nav sapratis apgūstamo materiālu. Nākamajā stundā tiek skatīta jauna tēma, kura bāzējas uz iepriekšējo un tādējādi skolnieka izredzes to apgūt ar katru reizi samazinās. Neizpratne pieaug un rezultāts nav aiz kalniem – tā ir nesekmība.

Portāls homework.lv – tā ir iespēja jaunā interaktīvā veidā izmantojot spēles elementus, izpildīt mājasdarbus. Tas ir mēģinājums ievirzīt mācību procesu pat reiz tik populāro sociālo portālu tīkla līmenī. Skolniekiem, kam ir grūtības ar mājasdarbu pildīšanu, tiek piedāvāts uzdevuma risināšanu „novelt” to uz citu pleciem. Šī procesa vienkāršība mudina bērnus iesaistīties spēlē. Taču reāli skolnieks „uz paplātes” nesaņem gatavu uzdevuma risināšanu. Tā, piemēram, matemātikā skolnieks var saņemt līdz 5 dažādiem uzdevuma risinājuma veidiem ar dažādām atbildēm. Bērnam nākas izdarīt izvēli un izsekot visiem risinājumu veidiem, lai konstatētu tajos kļūdas. Ar katra piedāvātā risinājuma veida autoru var sazināties un uzdot viņam jautājumus. Bieži skolnieki viens otram, daudz saprotamākā veidā nekā skolotājs, vai izskaidrot neskaidros momentus. Jāatzīmē, ka prasīt palīdzību anonīmā veidā ir mazāk traumējoši bērna pašnovērtējumam, ne kā izlūgties to atklātā veidā.

Skolnieks tādā veidā rod iespēju tikt skaidrībā ar uzdoto mājasdarbu, pat ja sākotnēji to nav izpratis un nav varējis uzsākt pildīšanu. Daudziem skolniekiem grūtības sagādā sacerējumu rakstīšana. Pietrūks ideju. Bieži labprātāk viņi kombinētu svešas tēzes, pievienojot tām savu atteikumu pret problēmu. Homework.lv – vislabākajā veidā izmanto šo ideju un piedāvā tāda veida alternatīvu palīdzību sacerējumu rakstīšanā.

Portāla darba pieredze rāda, ka skolnieki labprāt palīdz cits citam tieši ar idejām, tēzēm, citātiem, bet ne pilniem, pabeigtiem sacerējumiem. Mēs esam dzīli pārliecināti, ka pusaudžu maksimālisms atrodas pastāvīgā konfliktā ar klasisko izglītības sistēmu, kura nepiedāvā alternatīvu. Skolnieks, turklāt, apzinoties savu vājumu kādā no priekšmetiem, bieži vispār „nolaiž rokas”.

Kā ir rādījis laiks, spēcīgie skolnieki portālu arī uzskata par visai interesantu. Viņiem tiek piedāvāts pieņemt izaicinājumu un mēģināt atrisināt sarežģītākas pakāpes uzdevumus vai vecāko klašu uzdevumus. Jebkurā gadījumā skolnieks lielāku laiku velta mācību programmas apguvei, kas noteikti pozitīvāk ietekmē viņu attīstību un kopējo izglītības līmeni, ne kā stundām ilga pļāpāšana sociālo saitu iepazīšanās „čatos”.

Projekta autori tā arī nav spējuši atrast starptautiskajā Interneta tikla analogu piemēru – homework.lv, tāpēc mums ir grūti spriest par mūsu ideju realizācijas kvalitāti. Mēs, pirmkārt, daudz laika veltījām līdzsvaram, centāmies pievērst skolnieku uzmanību ar vienkāršību, vienlaicīgi iesaistot jaunā apmācības „laucinā” ar nosaukumu homework.lv. Būsim pateicīgi par Jūsu atsauksmēm, komentāriem , kritiku, piedāvājumiem.

Homework.lv autori
(Izteicām pateicību par raksta latviešu versijas sagatavošanu V.R.)

P.S.
Jums ir kaut kas sākams par izglītības problēmām? Rakstiet mums!
Jūsu piedāvājumi portāla Homework.lv uzlabošanai
Kā var aprēķināt kvadrātvienādojumus
Saisinātās reizināšanas formulas
Matemātikas aprēķināšanas formulas
Darbības ar saknēm
Laukumi un apjomi
Rīgas 37.vidusskolas Vēstnesis (fragments krievu valodā)
www.homework.lv - учись и помогай другим, пришкольная газета, март 2009


Raksti citos izdevumos par šo tēmu

“Подскажи решение”, Telegraf, Татьяна МАЖАН, [28.08.2008]
“Sēžu netā trešo dienu/nevaru uzrakstīt dzejoli par pienu”, Diena, Ieva Alberte, [27.05.2008]
“Домашние задания.lv”, Digital times, Виталий ПАРАФИНОВ [17.03.2008]

Komentāri
СергейСергей:2008-09-30 11:00:32
Все вышесказанное - философия. Если школьник учится, у него с успеваемостью все ОК, не учится - двоечник. Надо просто переступить через "не хочу". Дети сейчас пошли - мрак, потребители и эгоисты...
Уже работающийУже работающий:2008-09-30 12:16:15
Статью не читал (много букоФ), но остро осуждаю! )
А если серьёзно, то возникло несколько вопросов:
1) Разве до сих пор в школах оставляют на второй год? Как мне кажется, учителя сами рады как можно быстрее выпустить из шклоы двоечников и не мучиться с ними ещё один год )
2) Надеюсь, меня не забанят после этого вопроса и коммент не сотрут ))) Разве этот портал не сделает умненьких ещё умнее, а глупеньких ещё глупее? Вы то точно не заинтересованы в повышении уровня знаний детей, так зачем вам вся эта псевдо борьба за успеваемость?
edzis009edzis009:2008-10-01 16:09:35
на второй год досихпор ОСТАВЛЯЮТ.
по поводу замечания : я согласен с тем что умных портал делает умнее ( т.к. идёт постоянное повторение изученного ) а глупых глупее не сделает т.к. даётся 29 ( если не ошибаюсь) очков - то есть можно опубликовать 2 ! задания .. а постоянно создавать нового пользователя никто не будет ... я дазе думаю что глупый не будет регаться и что то спрашивать .. ему легче списать перед уроком ....
а ученики среднего уравня здесь смогут помочь другим и получить помощь от других .... и это только + для них .... я очень рад что есть такой портал !!!
Уже работающийУже работающий:2008-10-01 22:41:01
Для edzis009:

На счёт оставления на второй год - бедные учителя... Да и для ребёнка это упущенный год, который он уже вряд ли сможет наверстать...

По поводу умненьких и глупеньких – мне показался уровень решений низковатым… Я технарь, потому разместил из интереса несложненькую задачку по высшей математике из старого методического материала по подготовке к ВУЗу… Так никто не решил и задание, провисев два дня, закрылось… Хорошо, что хоть очки вернули, хотя они мне и не нужны особенно )

Ну, а то, что мой вопрос не удалили - уже о чём то говорит ) Либо этот форум ещё никто не модерит, либо авторы придерживаются довольно либеральной политики в отношении цензуры )))
mepssmepss:2008-10-02 13:34:56
А мне кажется,что подавляющему большинству педагогов наплевать на уровень знаний ученика.День прошел и ладно. Как заявил один "учитель" из Д-пилса на родительском собрании,цитирую:"заниматься с ребенком должны вы- родирели,а мы,учителя, будем только их контролировать." О как. Вопрос,а зачем тогда нужен такой педагог?
СергейСергей:2008-10-02 14:08:48
Для meps
Вечный вопрос кто ответственнен за уровень образования детей в школах: Учителя, Родители, Школьники, Министерство образования (именно оно утверждает школьную программу) или вообще общество в стране. Как вы думайте?
Уже работающийУже работающий:2008-10-02 15:01:31
Для Сергей:

А давайте переформулируем Ваш вопрос? И из него легко будет виден ответ )
А кому ВЫГОДНО, что бы Ваш ребёнок получил качественное образование?
Учителю - нет, он получает зарплату "за процесс" обучения, а не за результат.
МО - так там вообще чиновники, который детей последний раз видели на практике после педагогического института ) Ходя на работу, получают зарплату, бумажки марают и перекладывают из кучки в кучку.
Родители? ДА! Именно родители заинтересованы в школьных успехах своих детей, так как сами дети не осознают ценности образования.

Поэтому учителя только руками будут разводить, а страдать будут Ваши дети! Так что ВСЁ лежит на родителях и их способности мотивировать собственного ребёнка на получение качественного образования...
edzis009edzis009:2008-10-02 18:31:16
Для
Уже работающий

я не согласен с тем что учителя незаинтересованны в образование учеников !! наоборот даже очень заинтересованы ( по крайне мере у нас, в елгавской 5 средней школе ) ... если учителям было бы наплевать то они если ты не сдал работу за тобой бы не бегали и не напоминали и даже заставляли тебя её написать и сдать а поставили 1 ... а другие приняли бы твою творческую работу оценили и всё .. но у нас не так делают .. если учитель знает что ты способен на большое то он не примет какое то жалкое сочинение , а заставит написать заново и намного луче ... и ты можешь переписывать 10 раз покуда не усядешься и серьёзно не отнесёшся к работ
edzis009edzis009:2008-10-02 18:33:17
... и по поводу уровня задач .. в школе не нужно уметь решать очень сложные и логические задачи чтобы учиться на 6, 7, 8 баллов .
OlegOleg:2008-11-06 16:56:27
ja scitaju normalnij sajt s domaskoj s pomosju druzej gotova
VtjokVtjok:2008-11-10 21:11:03
A ja tak i neodnovo otveta ili praveljnova zadanija na etom saite ne nawol
KuzjaKuzja:2008-11-10 21:56:00
Nu ti ne nashel, a ja postojanno zdesj poluchaju praviljnie otveti i sam pomogaju drugim reshatj.
maza CaCamaza CaCa:2008-11-11 19:09:35
vajadzetu sutit pie specialajiem pedegogiem...
alisaalisa:2008-11-12 21:58:25
nuzno raditelam zanematsa vospitaniem ditei 4tobi oni u4ilis.Kazdij raz zastovlat delat uroki sidet radom pomogat
cmapyxacmapyxa:2008-12-05 10:24:19
Было бы интересно сделать домашние задания для школьников добровольными. И еще: в своё время (80-е годы ) появилась информация об учителе,который при помощи наглядных конспектов эффективно обучал математике.Буду благодарна за любые сведения о нём. То ли он из Донецка,то ли его фамилия Донецкий. Мой адрес mpu-opexa@indjx.lv (латинской азбукой)
cmapyxacmapyxa:2008-12-05 10:43:20
Прошу прощения! полчаса назад мне сообщили,что я зарегистрирована (это имя действительно есть в списке) но пароль так и не могу найти на своём почт.ящ.
SvekrisSvekris:2008-12-08 16:59:57
Malači - pārliecinājāt :))
MaddockMaddock:2009-02-22 02:23:10
Te ir pārāk daudz galīgi nekaunīgu "otmorozku", kuri caurām dienām dzenā Lineage2 un MuOnline, bet pēc tam lūdz uzrakstīt 20 lappuses garu referātu par "...".
Es ierosinu - varbūt filtrēsim tos uzdevumus, kurus viņi iesūta? Labi, vienādojums atrisināšanai es varu noziedot 20 minūtes no MANAS dzīves, bet rakstīt referātu?!!

P.S. Katra palīdzība skolniekam saīsina Jūsu dzīvi daud vairāk, nekā izsmēķēta cigarete.
mamuxmamux:2009-02-23 22:07:05
ir skolnieki,kuri paši saprot mācībuzdevumu vajadzību savu zināšanu papildināšanai, galu galā mācības ļaus piepildīt savus nākotnes plānus.te arī skolnieks parāda attieksmi pret sevi- atzīmes.skolotāji cenšas ieinteresēt katrā savā priekšmetā, taču katrs zina, kādi priekšmeti būs noteicošie profesijā un uz tiem arī pastiprināti iziet mācībās, meklē individuālās stumdas pie skolotājiem. šajā lapā labs palīgs ideju ģenerācijā.paldies!
Red CapRed Cap:2009-03-15 01:28:20
Идея вообще интересная, но её нужно усовершенствовать, как и сам сайт с его системой!
Новизна радует! =) Похожего ещё не видел!
tigerstigers:2009-04-22 22:38:27
Palielināt pēcstudu laiku!
nigersnigers:2009-04-22 22:41:10
lai ir interesantas stundas tas arī viss un tad viss būs labi ka visiem būs 10 nieki...vairā stundu kad ir labs laiks pavadīt laikā!
Aliso4kaAliso4ka:2009-05-13 22:19:36
для edzis009
Да везёт вам в школе, а нам например можно переписать всего одну контрольную в полугодии, и то в течении двух недель после самой контрольной. :-(
PiksisPiksis:2010-01-24 13:40:11
Tas ir liela palidziba tiem skoleniem kuri nasaprot skolas materjalu vai ka es,macos Latvijas neklatienes skola,bet dzivoju un stradaju Anglija.man ir ljoti maz skolas gramatu,bet ljoti daudz sarezgitu uzdevumu dazados prieksmetos,tapec es ari prasu palidzibu to risinasana.
nezinītenezinīte:2013-04-09 17:48:03
...no vienas puses esmu priecīga, ka mūzikā skolēni atrod atbildes šai mājas lapā, bet no otras puses man skumji, ka nav manā mācibu priekšmetā ne izlasījuši, ne ko skatījušies.....
jurisboikajovjurisboikajov:2014-04-09 18:26:53
Samērā labs portāls, tikai priecātos ja varētu neko nepildot ielikt savu uzdevumu un kad būtu norādes kur atrodas visi raksti ar uzdevumiem.
danikshdaniksh:2014-04-09 20:11:03
Решение проблемы - дать ученикам право выбора предметов. А то сейчас очень много предметов и нет человека, которому все нужны. Например, выбор между Математикой, физикой, химией и Доп. языками, философией, т.д. Но есть и предметы, которые вообще следует убрать из программы. Я говорю о пении, литературе, рисовании.
lilmilyalilmilya:2014-12-02 10:06:07
Diezgan slikta stratēģija. jau vairākas reizes ievieto vienu un to pašu uzdevumu, un neviens neizpilda.. portālam ir daudz trūkumu!
lemurins16lemurins16:2016-02-04 11:45:59
Kapēc homework lapā tiek liktas perversas reklāmas.Tā taču ir mājaslapa bērniem.
BurbulisBurbulis:2020-03-02 21:44:00
Superīga mājas lapa,tikai žēl ka viss šeit nav.
ToshaTosha:2021-05-14 12:14:26
Kā risināt?
Dotajai pārvērtībai uzraksti ķīmiskās reakcijas vienādojumu: FeCO3→Fe(HCO3)2
lisalisa:2021-05-17 18:59:15
palidziet man ar Z. Skujiņš. Gulta ar zelta kāju.
1. Pastāsti un ar piemēriem no teksta raksturo, kas izskatā ir līdzīgs un kas atšķirīgs Noasam un Augustam! (8 p.)


2. Kāpēc Noasam ir skaista un lepna sieva, bet Augustam grūti pie sievas tikt? Atbildi pamato! ( 8 p.)



3. Ko Noasa ārējais izskats liecina par viņa raksturu un dzīvesveidu? (6 p.)

4. Ar ko Augusts atšķiras no Noasa? Kāpēc, tavuprāt, tas tā ir? (8 p.)


5. Kādu no Noasa atšķirīgu ceļu savā dzīvē iet viņa dēls Eduards? Vai to ietekmē Vējgalu dzimtas rakstura īpatnības? (10 p.)

6. Kāda loma Eduarda dzīvē ir izglītībai? Vai tā viņam palīdz? (6 p.)


7. Ko uzzinām par Noasa un Augusta attiecībām, kad runa ir par Eduardu un Pauli? (5 p.)

8. Ar ko Paulis atšķiras no visiem citiem Vējgaļu dzimtas vīriešiem? Mini vismaz 3 piemērus un pamato ar citātiem no teksta! (10 p.)


9. Kādu īpatnēju mantojumu Paulim atstāj Noass? Ko tu par to domā? (8 p.)
10.Kuras Vējgaļu dzimtas rakstura īpašības ir mantojis Pauļa vecākais dēls Viesturs? Pamato ar piemērim no teksta! (10 p.)


11.Kā tu vērtē Viestura attieksmi pret dzimtas mājām - Cietoksni? (6 p.)

12.Kāpēc svarīgais atradums Cietokšņa drupās tiek atdots Viesturam? (6 p.)
wladlenawladlena:2021-05-18 13:41:32
как удалить профиль!!!!11!!!!!!1
gggggg:2021-05-20 00:36:32
Cik grami vara(II) oksīda jāpatērē, lai tas pilnīgi izreaģētu ar 150 gramiem 9,8% sērskābes šķīduma
JānisJānis:2021-05-25 08:32:23
Cik gramus svina(II) nitrāta Pb(NO3)2ieguva, ja pie 63 gramiem slāpekļskābes HNO3pievienoja pietiekamu daudzumu svina (II) hidroksīdaPb(OH)2?
EMKAEMKA:2021-05-25 10:45:39
Lauksaimniecībā labu ražu iegūst, augus nodrošinot ar barības vielām un mitrumu, kuras augi uzņem caur saknēm. Ūdenī izšķīdušās barības vielas nosaka šķīduma pH jeb vides skābumu vai bāziskumu. Ja augsnes vides pH vērtība ir 6,0, tad labi aug tomāti, bet, ja pH ir 7,0, tad bietes un burkāni.

a) Nosaki, kāda vide – vāji skāba, vāji bāziska vai neitrāla – šiem augiem ir jānodrošina!

Tomātiem !

Bietēm, burkāniem !

Augsne ir jākaļķo, ja vides pH ir zemāks par 5,5. Skābuma samazināšanai dažreiz izmanto dedzinātos kaļķus CaO.

b) Uzraksti ķīmiskās reakcijas vienādojumu dedzināto kaļķu reakcijai ar ūdeni!

c) Paskaidro, kāpēc dedzinātos kaļķus var izmantot skābuma samazināšanai!

d) Paskaidro, vai pH skaitliskā vērtība palielināsies vai samazināsies, augsni kaļķojot!
ToshaTosha:2021-05-27 09:49:43
Vajāg uzrakstīt teikumu. Palidzet lūdzu.
1. Jaukts salikts teikums ar vienlīdzīgiem teikuma locekļiem un iespraudumu.
2. Tiešās runas teikums.
lieneliene:2021-06-02 21:13:30
palīdziet lūdzu ar matemātiku.
Dots vienādojuma risinājums. Īsi paskaidro, kāpēc vienādojumam nav sakņu.
2x – 3 = 2x + 1
2x – 2x = 1 + 3
0x = 4
AnrejsAnrejs:2021-06-19 05:09:06
Labo kļūdas, teikumus pārraksti pareizus. Katru labojumu skaidro – kāpēc laboji! (atbilde ‘’jo man tā liekas’’ nederēs).
1.Šaubos, kad šajā veikalā nākošnedēļ pārdosies svaiga maize.
2.Šodien būs pievedums svaigi griestiem ziediem.
3.Es domāju, ka pa lielam mums visiem ir taisnība, jo katram priekš mums ir savs viedoklis.
4.Lūdzu izpildi sekojošos uzdevumus.
5.Stāvot pie kases, sapratu, ka man nav nauda, uz doto brīdi nevaru neko nopirkt.
6.Biju pārsteigta, ka uzzināju, ka manam brālim ir piecus gadus jauns bērns.
7.Vai tiešām nepieciešams šo darbu sākt jau sestdienas dienā?
8.Māris teica, kad nav vērts iet uz skolu. Es domāju tieši tāpatās.
AnrejsAnrejs:2021-06-21 19:22:04
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!

Atrodiet un izlabojiet neloģiski lietotos vārdus! Uzrakstiet teikumu pareizi! 20(punkti)
◦ Vakarā uznāca sīka lietusgāze.
◦ Arī otrā dienā lietusgāze smidzināja.
◦ Pa vārtiem ieauļoja stalts kleperis.
◦ Kalnu ciltij uzbruka mīļš ienaidnieks.
◦ Gliemezis ļoti ātri vilkās pa dadža lapu augšup.
◦ Zaķis lāčoja uz dārzu pēc kāpostiem.
◦ Šonakt mēness zibsnīja visā savā spožumā.
◦ Lektors tērzēja vairāk kā divas stundas.
◦ Māte pamazītēm aizsteidzās uz darbu.
◦ Cilvēki saņem humanitāro palīdzību.
AnrejsAnrejs:2021-06-21 19:23:52
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
11.klase Latviešu valoda!!!!
labo stila kļūdas, pārrakstot teikumus pareizi! 30(punkti)
Ievēro ortogrāfiju un interpunkciju!
1. Parlamentā deputāti aprunā nākošā gada budžeta jautājumus.
2. Treneris stāda priekšā sekojošus sportistus.
3. Veikalā pārdodas uzkrītoši plaukti.
4. Dēļ aukstā laika sacensības nenotika.
5. Dotajā momentā aukstums jau ir -20*, bet gadu atpakaļ ziema bija īsa un tikpat kā bez sniega.
6. Grāmata man vajadzīga priekš referāta rakstīšanas.
7. Pazvani, pirms nāksi pie manīm.
8. Vai atcerieties? Skolotāja vienmēr atgādināja: ,,Sēžat ar taisnām mugurām!”
9. Pateicoties vīrusam, daudzi skolotāji ir saslimuši, tāpēc matene točna nenotiks.
10. Karoče, runāsim pa latviski pareizi!
Pie kura leksikas slāņa pieder trīs izceltie vārdi? Izraksti tos un pieraksti leksikas grupas nosaukumu!
AnrejsAnrejs:2021-06-21 19:25:22
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
11.klase Latviešu valoda!!!!
Labo kļūdas, teikumus pārraksti pareizus. Katru labojumu skaidro – kāpēc laboji! (atbilde ‘’jo man tā liekas’’ nederēs).(30 punkti)
1.Šaubos, kad šajā veikalā nākošnedēļ pārdosies svaiga maize.
2.Šodien būs pievedums svaigi griestiem ziediem.
3.Es domāju, ka pa lielam mums visiem ir taisnība, jo katram priekš mums ir savs viedoklis.
4.Lūdzu izpildi sekojošos uzdevumus.
5.Stāvot pie kases, sapratu, ka man nav nauda, uz doto brīdi nevaru neko nopirkt.
6.Biju pārsteigta, ka uzzināju, ka manam brālim ir piecus gadus jauns bērns.
7.Vai tiešām nepieciešams šo darbu sākt jau sestdienas dienā?
8.Māris teica, kad nav vērts iet uz skolu. Es domāju tieši tāpatās.
AnrejsAnrejs:2021-06-21 19:26:32
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
11.klase Latviešu valoda!!!!
Atrodiet un izlabojiet neloģiski lietotos vārdus! Uzrakstiet teikumu pareizi!(20 punkti)
◦ Vakarā uznāca sīka lietusgāze.
◦ Arī otrā dienā lietusgāze smidzināja.
◦ Pa vārtiem ieauļoja stalts kleperis.
◦ Kalnu ciltij uzbruka mīļš ienaidnieks.
◦ Gliemezis ļoti ātri vilkās pa dadža lapu augšup.
◦ Zaķis lāčoja uz dārzu pēc kāpostiem.
◦ Šonakt mēness zibsnīja visā savā spožumā.
◦ Lektors tērzēja vairāk kā divas stundas.
◦ Māte pamazītēm aizsteidzās uz darbu.
◦ Cilvēki saņem humanitāro palīdzību.
AnrejsAnrejs:2021-06-21 19:30:35
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
11.klase Latviešu valoda ,Kontroldarbs par pieturzīmēm, teikuma uzbūvi, saikļiem
1.uzdevums. Saliec pieturzīmes.(10 punkti)
1.Mūsu zināšanas izglītība karjera mūsu sociāla dzīve ir kaut kas viens. 2.Visu mācību laiku skolēniem un licejistiem liek rakstīt anotācijas un komentārus un šī uzdevuma iespējamie paveidi viņus tā biedē ka lielākā daļa vairs nelasa vispār. 3.Starp citu mūsu gadsimta beigas neko nesakārto valdnieks ir komentārs lielākoties pat tik varens ka liedz mums saskatīt komentējamo objektu. 4.Šai žilbinošajai dūkšanai ir maldinošs vārds komunikācija … 5.Runāt ar pusaudžiem par kādu darbu un prasīt lai viņi par to izsakās var būt ļoti derīgi taču tas nav pašmērķis. 6.Un runājot par lasīšanu pirmkārt viņiem ir tiesības klusēt. 7.Reti kāds priekšmets izraisa tik absolūtu īpašuma izjūtu kā grāmata. 8.Un šī greznā triloģijas grāmata kas tik nožēlojama žūst uz radiatora pēc tam kad bija iekritusi tavā vannā … 9.Jā tā ir grāmatas cena un mums nevajadzētu par to žēloties. 10.Domājot par to es sev reizēm vaicāju vai es arī maksāju tādu pašu cenu kā pārējie.

2.uzdevums. Skaidro pieturzīmes. ‘’Man tā vienkārši šķiet’’ nav atbilde. Katrā norādītajā teikumā skaidro visas pieturzīmes, nevis tikai divas.(10 punkti)
2.teiku


3.teikumā


9.teikumā


10.teikumā


3.uzdevums. Sakārto visus teikumus no 1.uzdevuma tabulā pēc uzbūves veida. Uzraksti arī nosaukumus šiem trim uzbūves veidiem, kas nav minēti (tāpat kā piemērā).(5 punkti)
Teikumi pēc uzbūves veida
Vienkāršs paplašināts teikums



1.,4.



4.uzdevums. Atbildi uz jautājumiem.
noteikt teikuma uzbūves veidu?(5 punkti)

Vai vienkāršs paplašināts teikums var sastāvēt no vairāk nekā 10 vārdiem?
AnrejsAnrejs:2021-06-22 00:56:09
PALDIES MAN VAIRAK NEKO NEVAJAG JAU PAR VĒLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnrejsAnrejs:2021-06-23 01:53:01
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

Atrodiet un izlabojiet neloģiski lietotos vārdus! Uzrakstiet teikumu pareizi! 20(punkti)
◦ Vakarā uznāca sīka lietusgāze.
◦ Arī otrā dienā lietusgāze smidzināja.
◦ Pa vārtiem ieauļoja stalts kleperis.
◦ Kalnu ciltij uzbruka mīļš ienaidnieks.
◦ Gliemezis ļoti ātri vilkās pa dadža lapu augšup.
◦ Zaķis lāčoja uz dārzu pēc kāpostiem.
◦ Šonakt mēness zibsnīja visā savā spožumā.
◦ Lektors tērzēja vairāk kā divas stundas.
◦ Māte pamazītēm aizsteidzās uz darbu.
◦ Cilvēki saņem humanitāro palīdzību.
AnrejsAnrejs:2021-06-23 01:56:02
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda!!!!
labo stila kļūdas, pārrakstot teikumus pareizi! 30(punkti)
Ievēro ortogrāfiju un interpunkciju!
1. Parlamentā deputāti aprunā nākošā gada budžeta jautājumus.
2. Treneris stāda priekšā sekojošus sportistus.
3. Veikalā pārdodas uzkrītoši plaukti.
4. Dēļ aukstā laika sacensības nenotika.
5. Dotajā momentā aukstums jau ir -20*, bet gadu atpakaļ ziema bija īsa un tikpat kā bez sniega.
6. Grāmata man vajadzīga priekš referāta rakstīšanas.
7. Pazvani, pirms nāksi pie manīm.
8. Vai atcerieties? Skolotāja vienmēr atgādināja: ,,Sēžat ar taisnām mugurām!”
9. Pateicoties vīrusam, daudzi skolotāji ir saslimuši, tāpēc matene točna nenotiks.
10. Karoče, runāsim pa latviski pareizi!
Pie kura leksikas slāņa pieder trīs izceltie vārdi? Izraksti tos un pieraksti leksikas grupas nosaukumu!
AnrejsAnrejs:2021-06-23 01:57:50
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda!!!!
Labo kļūdas, teikumus pārraksti pareizus. Katru labojumu skaidro – kāpēc laboji! (atbilde ‘’jo man tā liekas’’ nederēs).(30 punkti)
1.Šaubos, kad šajā veikalā nākošnedēļ pārdosies svaiga maize.
2.Šodien būs pievedums svaigi griestiem ziediem.
3.Es domāju, ka pa lielam mums visiem ir taisnība, jo katram priekš mums ir savs viedoklis.
4.Lūdzu izpildi sekojošos uzdevumus.
5.Stāvot pie kases, sapratu, ka man nav nauda, uz doto brīdi nevaru neko nopirkt.
6.Biju pārsteigta, ka uzzināju, ka manam brālim ir piecus gadus jauns bērns.
7.Vai tiešām nepieciešams šo darbu sākt jau sestdienas dienā?
8.Māris teica, kad nav vērts iet uz skolu. Es domāju tieši tāpatās.

AnrejsAnrejs:2021-06-23 02:06:17
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda ,Kontroldarbs par pieturzīmēm, teikuma uzbūvi, saikļiem








1.uzdevums. Saliec pieturzīmes.(10 punkti)
1.Mūsu zināšanas izglītība karjera mūsu sociāla dzīve ir kaut kas viens. 2.Visu mācību laiku skolēniem un licejistiem liek rakstīt anotācijas un komentārus un šī uzdevuma iespējamie paveidi viņus tā biedē ka lielākā daļa vairs nelasa vispār. 3.Starp citu mūsu gadsimta beigas neko nesakārto valdnieks ir komentārs lielākoties pat tik varens ka liedz mums saskatīt komentējamo objektu. 4.Šai žilbinošajai dūkšanai ir maldinošs vārds komunikācija … 5.Runāt ar pusaudžiem par kādu darbu un prasīt lai viņi par to izsakās var būt ļoti derīgi taču tas nav pašmērķis. 6.Un runājot par lasīšanu pirmkārt viņiem ir tiesības klusēt. 7.Reti kāds priekšmets izraisa tik absolūtu īpašuma izjūtu kā grāmata. 8.Un šī greznā triloģijas grāmata kas tik nožēlojama žūst uz radiatora pēc tam kad bija iekritusi tavā vannā … 9.Jā tā ir grāmatas cena un mums nevajadzētu par to žēloties. 10.Domājot par to es sev reizēm vaicāju vai es arī maksāju tādu pašu cenu kā pārējie.

2.uzdevums. Skaidro pieturzīmes. ‘’Man tā vienkārši šķiet’’ nav atbilde. Katrā norādītajā teikumā skaidro visas pieturzīmes, nevis tikai divas.(10 punkti)
2.teiku


3.teikumā


9.teikumā


10.teikumā


3.uzdevums. Sakārto visus teikumus no 1.uzdevuma tabulā pēc uzbūves veida. Uzraksti arī nosaukumus šiem trim uzbūves veidiem, kas nav minēti (tāpat kā piemērā).(5 punkti)
Teikumi pēc uzbūves veida
Vienkāršs paplašināts teikums



1.,4.



4.uzdevums. Atbildi uz jautājumiem.
noteikt teikuma uzbūves veidu?(5 punkti)

Vai vienkāršs paplašināts teikums var sastāvēt no vairāk nekā 10 vārdiem?

JomāJomā:2021-06-23 02:33:08
Anrejs Anrejs: 2021-06-23 02:06:17
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda ,Kontroldarbs par pieturzīmēm, teikuma uzbūvi, saikļiem








1.uzdevums. Saliec pieturzīmes.(10 punkti)
1.Mūsu zināšanas izglītība karjera mūsu sociāla dzīve ir kaut kas viens. 2.Visu mācību laiku skolēniem un licejistiem liek rakstīt anotācijas un komentārus un šī uzdevuma iespējamie paveidi viņus tā biedē ka lielākā daļa vairs nelasa vispār. 3.Starp citu mūsu gadsimta beigas neko nesakārto valdnieks ir komentārs lielākoties pat tik varens ka liedz mums saskatīt komentējamo objektu. 4.Šai žilbinošajai dūkšanai ir maldinošs vārds komunikācija … 5.Runāt ar pusaudžiem par kādu darbu un prasīt lai viņi par to izsakās var būt ļoti derīgi taču tas nav pašmērķis. 6.Un runājot par lasīšanu pirmkārt viņiem ir tiesības klusēt. 7.Reti kāds priekšmets izraisa tik absolūtu īpašuma izjūtu kā grāmata. 8.Un šī greznā triloģijas grāmata kas tik nožēlojama žūst uz radiatora pēc tam kad bija iekritusi tavā vannā … 9.Jā tā ir grāmatas cena un mums nevajadzētu par to žēloties. 10.Domājot par to es sev reizēm vaicāju vai es arī maksāju tādu pašu cenu kā pārējie.

2.uzdevums. Skaidro pieturzīmes. ‘’Man tā vienkārši šķiet’’ nav atbilde. Katrā norādītajā teikumā skaidro visas pieturzīmes, nevis tikai divas.(10 punkti)
2.teiku


3.teikumā


9.teikumā


10.teikumā


3.uzdevums. Sakārto visus teikumus no 1.uzdevuma tabulā pēc uzbūves veida. Uzraksti arī nosaukumus šiem trim uzbūves veidiem, kas nav minēti (tāpat kā piemērā).(5 punkti)
Teikumi pēc uzbūves veida
Vienkāršs paplašināts teikums



1.,4.



4.uzdevums. Atbildi uz jautājumiem.
noteikt teikuma uzbūves veidu?(5 punkti)

Vai vienkāršs paplašināts teikums var sastāvēt no vairāk nekā 10 vārdiem?
JomāJomā:2021-06-23 02:34:09
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda!!!!
Labo kļūdas, teikumus pārraksti pareizus. Katru labojumu skaidro – kāpēc laboji! (atbilde ‘’jo man tā liekas’’ nederēs).(30 punkti)
1.Šaubos, kad šajā veikalā nākošnedēļ pārdosies svaiga maize.
2.Šodien būs pievedums svaigi griestiem ziediem.
3.Es domāju, ka pa lielam mums visiem ir taisnība, jo katram priekš mums ir savs viedoklis.
4.Lūdzu izpildi sekojošos uzdevumus.
5.Stāvot pie kases, sapratu, ka man nav nauda, uz doto brīdi nevaru neko nopirkt.
6.Biju pārsteigta, ka uzzināju, ka manam brālim ir piecus gadus jauns bērns.
7.Vai tiešām nepieciešams šo darbu sākt jau sestdienas dienā?
8.Māris teica, kad nav vērts iet uz skolu. Es domāju tieši tāpatās.
JomāJomā:2021-06-23 02:35:00
Anrejs Anrejs: 2021-06-23 01:56:02
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

11.klase Latviešu valoda!!!!
labo stila kļūdas, pārrakstot teikumus pareizi! 30(punkti)
Ievēro ortogrāfiju un interpunkciju!
1. Parlamentā deputāti aprunā nākošā gada budžeta jautājumus.
2. Treneris stāda priekšā sekojošus sportistus.
3. Veikalā pārdodas uzkrītoši plaukti.
4. Dēļ aukstā laika sacensības nenotika.
5. Dotajā momentā aukstums jau ir -20*, bet gadu atpakaļ ziema bija īsa un tikpat kā bez sniega.
6. Grāmata man vajadzīga priekš referāta rakstīšanas.
7. Pazvani, pirms nāksi pie manīm.
8. Vai atcerieties? Skolotāja vienmēr atgādināja: ,,Sēžat ar taisnām mugurām!”
9. Pateicoties vīrusam, daudzi skolotāji ir saslimuši, tāpēc matene točna nenotiks.
10. Karoče, runāsim pa latviski pareizi!
Pie kura leksikas slāņa pieder trīs izceltie vārdi? Izraksti tos un pieraksti leksikas grupas nosaukumu!
JomāJomā:2021-06-23 02:36:07
Anrejs Anrejs: 2021-06-23 01:53:01
LŪDZZU PALIDZET ,KAS SAPROT !!!!!!
ES ILGI GAIDU UN ŠODIEN VAJAG ATBILDES ,LUDZUU PALĪDZET...
BUŠUUUUUUU PATEICĪGS..

Atrodiet un izlabojiet neloģiski lietotos vārdus! Uzrakstiet teikumu pareizi! 20(punkti)
◦ Vakarā uznāca sīka lietusgāze.
◦ Arī otrā dienā lietusgāze smidzināja.
◦ Pa vārtiem ieauļoja stalts kleperis.
◦ Kalnu ciltij uzbruka mīļš ienaidnieks.
◦ Gliemezis ļoti ātri vilkās pa dadža lapu augšup.
◦ Zaķis lāčoja uz dārzu pēc kāpostiem.
◦ Šonakt mēness zibsnīja visā savā spožumā.
◦ Lektors tērzēja vairāk kā divas stundas.
◦ Māte pamazītēm aizsteidzās uz darbu.
◦ Cilvēki saņem humanitāro palīdzību.
NataljaNatalja:2021-09-25 18:48:11
FIZIKA 11 KLASSE Palidziet,lūdzu! Vienatomu gāzes daudzums ir 10 moli.gāze adiabātiska procesā veica 1,5kj lielu darbu,apreķini gāzes temperatūru procesa sākumā,ja procesa beigas ta ir 400 c!
davisz6davisz6:2021-09-29 13:37:19
1. Latvijā janvāra vidējā temperatūra ir -2O.
A. neiespējams notikums
B. gadījuma notikums
C. nenovēršams notikums.
BorisxBorisx:2021-10-27 18:55:30
Matematika 11 klase

Dota regulāra četrstūra piramīda.
a) Uzzīmē un pieraksti leņķi, ko veido sānu šķautne EB ar pamata plakni!
b) Uzzīmē un pieraksti divplakņu kakta leņķi pie pamata malas DC!
c) Iekrāso piramīdas diagonālšķēlumu!
d) Uzzīmē un pieraksti apotēmu!
e) Dotās piramīdas pamata malas garums ir 8 cm, bet apotēmas garums ir 6 cm. Aprēķini piramīdas sānu virsmas laukumu, pilnas virsmas laukumu un tilpumu!
f) Dotajā piramīdā leņķis starp pretējām sānu šķautnēm ir a. Aprēķini leņķi, ko veido sānu šķautne ar pamata plakni!
BorisxBorisx:2021-10-27 19:46:51
Nosaki taisnas četrstūra prizmas pamata laukumu, sānu virsmas un pilnas virsmas laukumus, ja pamats ir kvadrāts ar malu 4 cm un prizmas augstums ir 6 cm.

Spam. = cm2

Ssānuv. = cm2

Spilnaiv. = cm2
Gustavs111Gustavs111:2021-11-06 12:23:09
Skolēniem tika dots uzdevums, eksperimentāli iegūt 10 g Cu(OH)2. Laboratorijā skolēniem bija pieejami 10% CuSO4 šķīdums un 20% NaOH šķīdums. Aprēķini, cik ml CuSO4 šķīduma un cik ml NaOH šķīduma nepieciešams, lai izpildītu doto uzdevumu! (10% CuSO4 šķīduma blīvums ρ = 1,107 g/ml un 20% NaOH šķīduma blīvums ρ = 1,219 g/ml)
LauraLaura:2021-11-08 10:54:54
Lūdzu palīdziet!
Uzraksti algebriskubdału, kuras skaitītājs ir 17, bet saucējs ir mainīgā n un skaitła 4 starpība.
KatrīnaKatrīna:2021-11-09 10:24:29
Palīdziet kad nevaru neku atrast 9.kl
Kādi produkti veidojas, dzelzs reakcijā ar atšķaidītu sālsskabi
Alīna Alīna :2022-01-11 09:53:07
CA=15cm, CB=20cm.

Aprēķināt:
tg∢B=

tg∢A=
Marinkaave23Marinkaave23:2022-01-27 15:25:59
Es jau 10 reizes mēģinaju iziet reģistrāciju, nesanāca. Uz e-paste administrators neatbild, ko darīt?
DavisDavis:2022-01-28 00:16:29
Uzzīmēt spēkus, kas darbojas starp abiem lādiņiem!
DaavisDaavis:2022-02-02 14:16:40
Kāpēc Latvijas iedzīvotāji brīvprātīgi iestājās Latviešu strēlniekos?
DaddyDaddy:2022-03-10 21:01:41
kam ir atbildes uz eksāmenu pa latviešu valodu 2017 gadā?
kautkas2006kautkas2006:2022-03-23 22:35:52
lūdzu ,vajadzētu fizikas 9darba burtnīcas 72/72 lappusi.
Paldies :D
Margarita Margarita :2022-03-24 18:36:45
Нужна помощь с заданием 7 класса
50.1 в darba burtnīca 49 страница
AnnaAnna:2022-04-06 13:01:58
zibens uzliesmoja tieši plkst. 18.00. Pērkona grāviens atskanēja plkst. 18:03. Cik tālu no mums uzplaiksnīja zibens?
ASHASH:2022-05-02 18:11:33
Riņķa līnijā ievilktas trapeces garākais pamats ir riņķa līnijas diametrs. Trapeces diagonāle ir 8 cm gara,
bet sānu mala – 4 cm. Aprēķināt trapeces laukumu!
nikolanikola:2022-05-14 12:23:53
rengenstarojumā gredzens cilvēka pirkstā ir labi saskatāms jo?
BbbbcccccBbbbccccc:2022-05-19 03:50:45
8.klase "Laukumi un tilpumi"
5.uzd
c) Zināms ka Sᴀʙᴄ=a. Uzraksti izteiksmi, kas izsaka visu doto laukumu summu!

Izpalīdziet lūdzu!!!!!!!!
EmmaEmma:2022-06-14 11:59:42
Uzraksti virknes (an) pirmos 3 locekļus, ja an=9n+5!
KurtKurt:2022-08-27 15:56:33
Laba diena ,

Vienīgais interneta aizdevējs, kuram es uzticos, ir MOORE FINANCE Inc. Es saņēmu aizdevumu 225 000 eiro, lai paplašinātu savu biznesu, un divi mani draugi, kuriem es atsaucos uz uzņēmumu, arī ir saņēmuši savus aizdevumus no uzņēmuma bez jebkādām grūtībām. Es iesaku jums sazināties ar viņiem, ja jums ir nopietni nepieciešams aizdevums personīgiem vai biznesa mērķiem. Es liecinu par šo uzņēmumu, jo esmu patiesi pārsteigts par viņu pakalpojumiem. Zemāk atrodiet viņu e-pasta adreses, tās ir pazīstamas ar to, ka sniedz ļoti ātrus un uzticamus pakalpojumus.

moorefinance@yahoo.com
Tālr.: +1 373 227 1589

Paldies
Ar cieņu
Kurts Boekmans
RūdolfsRūdolfs:2022-09-24 23:49:19
Man vajag apkopojumu, par to kā Askolda attiecības ar ģimenes locekļiem ietekmē viņa rakstura izkopšanu, grāmatā "Sava ceļa gājējs". Vēlams ar piemēriem no teksta.
RudolphRudolph:2022-09-25 00:01:49
Man vajag apkopojumu par to kā Askolda attiecības ar viņa ģimenes locekļiem ietekmē viņa rakstura izkopšanu grāmatā "Sava ceļa gājējs". Vēlams ar piemēriem no teksta.
markuzzlol1markuzzlol1:2022-10-13 15:42:05
Cik lielu masu cinka oksīda var iegūt, apdedzinot 121,25 tonnas iežu, kas satur 80% cinka sulfīda?

Cinka oksīda molmasa ir 81 g/mol

Cinka sulfīda molmasa ir 97 g/mol

2ZnS + 3 O2 = 2 ZnO + 2SO2
Kmalang Kmalang :2022-10-15 16:48:00
Kvadrāts sadalīts 3 daļās, un E ir malas AB viduspunkts. Kvadrāta iekšpusē tiek atzīmēts patvaļīgs punkts. Kāda ir varbūtība, ka punkts atzīmēts iekrāsotajā daļā? %

MmmMmm:2022-10-15 16:51:40
Andra piezīmju grāmatiņā frizētavas telefona numuram 67**8304 nodzisuši divi cipari. Andris atceras, ka tie bija 1) vienādi un atšķirīgi no pārējiem cipariem. Kāda ir varbūtība, ka, izmēģinot visas iespējas, Andris piezvanīs pareizi ar pirmo mēģinājumu? %
2) Noteikt labvēlīgo iznākumu skaitu notikumam, ka loterijā "6 no 36" tiek uzminēti visi 6 skaitļi (secība nav svarīga).
3) Kastē ir sešas sanumurētas bumbiņas. To numuri ir no 2 līdz 7. Jurim uz labu laimi no kastes vienlaikus jāizņem divas bumbiņas.

 a) Uzraksti visus iespējamos bumbiņu pārus, kurus Juris varētu izņemt.

 b) Aprēķini varbūtību, ka izņemtās bumbiņas būs ar numuriem 3 un 6.

 c) Aprēķini varbūtību, ka viena no izņemtajām bumbiņām būs ar numuru 5.

 d) Aprēķini varbūtību, ka izņemto bumbiņu ciparu summa būs 7.




 
MmmMmm:2022-10-15 17:09:37
Atvilktnē ir 5 sarkani baloni un 11 zili baloni. Atvilktnē ielika vēl dažus sarkanus balonus, un tagad varbūtība uz labu laimi paņemt sarkanu balonu ir 0,45. Cik sarkano balonu ielika atvilktnē?
KičaKiča:2022-11-01 14:20:37
Skolēniem tika dots uzdevums, eksperimentāli iegūt 10 g Cu(OH)2. Laboratorijā skolēniem bija pieejami 10% CuSO4 šķīdums un 20% NaOH šķīdums. Aprēķiniet, cik ml CuSO4 šķīduma un cik ml NaOH šķīduma nepieciešams, lai izpildītu doto uzdevumu! (10% CuSO4 šķīduma blīvums ρ = 1,107 g/ml un 20% NaOH šķīduma blīvums ρ = 1,219 g/ml)
Paskaidrojiet ko Jūs aprēķiniet katrā atrisinājuma solī!
Atcerieties, ka atrisinājumam jābūt pilnā formā: reakcijas vienādojumi; aprēķina formulas ar tajās ievietotajām fizikālo lielumu skaitliskajām vērtībām., mērvienībām!
Valdis1Valdis1:2022-11-09 09:57:57
Kas var palīdzēt ar ķīmijas darba izpildi 12.klase - OGĻŪDEŅRAŽU HIDROKSILATVASINĀJUMI UN KARBONILATVASINĀJUMI
cilvek67cilvek67:2022-11-14 21:33:17
Pozitīvs emocionāls stāvoklis, kam raksturīgs pacilāts garastāvoklis, izteikta labsajūta, gatavība aktīvai rīcībai un ko parasti izraisa realizēti uzdevumi, sasniegti mērķi, labvēlīgs apstākļu kopums, veiksme.
markuzzlol1markuzzlol1:2022-11-22 08:22:50
Lai pilnīgi izreaģētu viss kalcija karbonāts (MCaCO3= 100 g/mol), kuru satur 51,47 g olu čaumalu, izlietoja 0,22 mol sālsskābes (MHCl= 36 g/mol).
Aprēķini kalcija karbonāta masas daļu procentos olu čaumalā! Pieraksti katras darbības rezultātu!
Starprezultātus noapaļo līdz 2 cipariem aiz komata! Atbildi noapaļo līdz veseliem procentiem!

CaCO3+2HCl→CaCl2+H2O+CO2

nCaCO3=....mol
mCaCO3=....g
wCaCO3=...
w%CaCO3=...%
lieneliene:2022-12-04 23:09:41
Cik litru gāzes izdalīsies, ja nātrijs reaģēs ar 3,6 grami glicerīna?
AU2003AU2003:2022-12-08 13:10:15
Vai kāds labi saprot fiziku augstskola,un spēj palidzet ar uzdevumu
Doti divi lādiņi
Q1=+Q un Q2=-2Q
Lādiņi atrodas 1 m attāluma viens no otra.atrast punktu uz lādiņu savienotās taisnes,kur lādiņš Q3=+Q atradīsies līdzsvara.
Atbildei jāsanāk 2,4m,taču kā līdz tam nonākt?
SintijaSintija:2022-12-08 15:08:44
Doti punkti K(3;-2) L(-5;2). Pēc grafika noteikt taisnes krustpunkts ar Ox asi un Oy asi
talmaciba123talmaciba123:2022-12-10 15:05:18
G.Repše "Antonijas ielas sliekas"

Apkopo lasīšanas gaitā noskaidrotos faktus!

Kāpēc stāstā ir norādes par diviem laikiem Latvijas vēsturē?



Kuri fakti norāda uz rakstnieces ģimeni?



Kuri fakti norāda uz dzīvi brīvvalsts laikā?



Kuri fakti norāda uz dzīves apstākļiem padomju laikos?



Kuri fakti norāda uz iespaidiem to laiku skolā?



Kurā epizodē kopā savijas bērna fantāzija un realitāte?



Kurā epizodē runas varētu apšaubīt, ja izmantotu precīzus faktus?
evelinaevelina:2023-01-11 15:01:30
vajadzīgs lai kāds uzraksta ARGUMENTĒTU ESEJU par :
''Lielās Depresijas pozitīvie efekti pasaules ietvaros vai sliktākais 20.gs. notikums?''

RTĒŠANAS KRITĒRIJI
1. IEVADS (4 līdz 5 teikumi):
1) izvērsti izskaidro, kāpēc esejas tēma tev šķiet aplūkošanas vērta un kāpēc tā ir nozīmīga plašākai sabiedrībai.
2) nosauc, kādus argumentus tu izmantosi esejā, un paskaidro, kāpēc tieši šie argumenti tev šķiet svarīgākie saistībā ar esejas tēmu.

2. IZTIRZĀJUMS (3 rindkopas; 12 līdz 15 teikumi):
1) katru rindkopu sāc ar vienu argumenta teikumu par esejas tēmu.
2) katru argumentu pamato ar 3 precīziem, savā starpā saistītiem faktiem vai piemēriem par esejas tēmu.

3. SECINĀJUMI (4 līdz 5 teikumi):
1) apkopo esejas galveno domu, argumentēti atbildot uz esejā izvirzīto jautājumu. 2) izskaidro, kādi ir tavi galvenie secinājumi par esejas tēmu atbilstoši esejā izmantotajiem argumentiem un faktiem.

4. TEHNISKIE KRITĒRIJI:
1) esejas saturs ir loģiski izklāstīts; izmantotie fakti un piemēri ir sasaistīti savā starpā un paskaidro izvirzītos argumentus.
2) esejā ir ievērota pareizrakstība un literārais rakstības stils.
evelinaelevelinael:2023-01-11 15:11:30
vajadzīgs lai kāds uzraksta ARGUMENTĒTU ESEJU par :
''Lielās Depresijas pozitīvie efekti pasaules ietvaros vai sliktākais 20.gs. notikums?''

RTĒŠANAS KRITĒRIJI
1. IEVADS (4 līdz 5 teikumi):
1) izvērsti izskaidro, kāpēc esejas tēma tev šķiet aplūkošanas vērta un kāpēc tā ir nozīmīga plašākai sabiedrībai.
2) nosauc, kādus argumentus tu izmantosi esejā, un paskaidro, kāpēc tieši šie argumenti tev šķiet svarīgākie saistībā ar esejas tēmu.

2. IZTIRZĀJUMS (3 rindkopas; 12 līdz 15 teikumi):
1) katru rindkopu sāc ar vienu argumenta teikumu par esejas tēmu.
2) katru argumentu pamato ar 3 precīziem, savā starpā saistītiem faktiem vai piemēriem par esejas tēmu.

3. SECINĀJUMI (4 līdz 5 teikumi):
1) apkopo esejas galveno domu, argumentēti atbildot uz esejā izvirzīto jautājumu. 2) izskaidro, kādi ir tavi galvenie secinājumi par esejas tēmu atbilstoši esejā izmantotajiem argumentiem un faktiem.

4. TEHNISKIE KRITĒRIJI:
1) esejas saturs ir loģiski izklāstīts; izmantotie fakti un piemēri ir sasaistīti savā starpā un paskaidro izvirzītos argumentus.
2) esejā ir ievērota pareizrakstība un literārais rakstības stils.
laura26laura26:2023-01-13 11:18:37
Izlasi anekdotes un analizē tās, atbildi uz jautājumiem
A
Hruščovs viesojās Ukrainā. Bija ļoti karsts, un viņam sagribējās padzerties. Iegājis Hruščovs veikalā un lūdzis dot viņam arbūzu.
Pārdevējs uzmetis uz letes lielu arbūzu un teicis: „Izvēlies, kāds labāk patīk”.
Hruščovs iepletis acis: „Kas te ko izvēlēties, viens pats arbūzs...”
Pārdevējs paskaidrojis: „Kad tevi vēlēja bija tāpat. Sarakstā tu biju viens, bet visas avīzes rakstīja, ka mēs tevi izvēlējāmies”.
.B
Profesors eksāmenā jautā studentam: „Kāda ir atšķirība starp matemātiku un zinātnisko komunismu?”.
Students atbild: „Ievērojama, matemātikā kaut kas ir dots un kaut kas jāpierāda, bet zinātniskajā komunismā viss jau pierādīts un nekas nav dots”.
C
Pēc revolūcijas satiekas veci draugi: krievs un čigāns.
Krievs prasa: „Nu, kā tev tagad iet?”
„Kad čigānam slikti gājis un kad labi ies”, atbild čigāns. „Un tev pašam”?
Krievs lepni paceļ galvu: „Man tagad labi, ir gan darbs, gan maize”.
Pēc 10 gadiem atkal abi satiekas.
„Nu, brāl, kā tev tagad iet”, prasa čigāns.
„Slikti”, krievs žēlojas. „Darbs ir, ar maizi arī kaut kā iztieku, bet gaļas nav”.
„Ko žēlojies, pats esi vainīgs!” saka čigāns. „Kad revolūcijā gāji ar sarkano karogu, tu prasīji darbu un maizi, par gaļu pats ne vārda neminēji”.
1. Par kādu vēsturisku notikumu vai ideju ironizē katra anekdote?

2. Kas noteicis tieši šādu anekdotes varoņu un darbības vides izvēli?

3. Kādas totalitāra režīma iezīmes saskatāmas anekdotēs

4. Vai šādās izpausmes bija raksturīgas arī fašismam un nacismam?


NikaNika:2023-01-25 14:55:41
Fizika

Bumbu ar ātrumu 15m/s izsviež vertikāli augšup. Gaisa pretestību neievēro un pieņem, kā g = 10 m/s2
A. Cik ilgi bumba kustās vertikāli augšup?
B. Cik ilgi bumba krīt vertikāli lejup?
C. Cik liels ir viss bumbas kustības laiks?
D. Cik augstu bumba pacēlās?
KlaussKlauss:2023-02-01 18:38:39
Help: Romba ABCD leņķis A ir šaurs leņķis. No virsotnes B pret rumba malām AD un CD novilkti divi perpendikulāri BE un BF. Leņķis starp diagonāli BD un nogriezni BF ir 40°. Pierādi , ka BE=BF. Aprēķini rumba virsotņu leņķu lielumus.
fafafafafafafafafafafafa:2023-03-02 20:29:57
Kad esmu ielogojies tad neko atrast nevar, kad neesmu tad var, bet atvērt nevar. Viss sapists te!
nikanika:2023-03-06 16:51:13
ģeogrāfija 8 klase D.B. 43lpp.-45.lpp. 12.;13.;14.; uzd.
Kaate99Kaate99:2023-04-27 13:23:30
Ar ķīmisko reakciju molekulārajiem un jonu vienādojumiem pierādi, kā ar kalcinēto sodu (nātrija karbonātu) var novērst ūdens cietību , ja ūdenī ir konstatēti Mg2+ un Cl1- joni!
1;Molekulārais vienādojums:
2;MgCl2+Na2CO3↔
3.Jonu vienādojums:
4;Saīsinātais jonu vienādojums:
5;Cietības veids: -oti vajadzíga palídzíba,vai var kád uzrakstít pareizás atbildes......



Pārslēgt rīkjoslu
Rindkopa
Nepieļaut automātisku sasaisti
Insert Moodle media
LūkassLūkass:2023-05-09 19:43:02
Cik lielu jaudu attīsta svarcēlājs Viktors Ščerbatihs, ja 2 sekundēs paceļ 2 metru augstumā 1261 N smagu stieni
VeronikaVeronika:2023-05-19 10:44:21
Uzraksti pie kāda ķīmisko reakciju veida pieder katrs reakciju vienādojums
1) 4AL+3O2=2AL2O3
2)AL2O3+6HCL=2ALCL3+6H2O
3)ALCL3+3NaOH =AL(OH)3+3Na
4) 2AL(OH)3+t°=AL2O3+3H2O
PatriikPatriik:2023-05-23 19:11:11
Varbūt kādam ir palikusi eseja par aktiera darbu kādai izrādei, vajadzīga līdz 25.05, ja ir iespējams tad varētu arī
*eseju par scenogrāfiju,
*par muzikālo noformējumu
*un eseja par visu izrādi.
katram punktam sava izrāde.
Es būtu ļoti pateicīgs, jo nav baigā laika tagad skatīties izrādes un rakstīt tās esejas.
Mr Mike Mr Mike :2023-08-17 01:35:11
Sveiki,
Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
Vārds: Maika kungs
E-pasts: agborloanfirm@gmail.com vai sūtiet man ziņojumu WhatsApp +393509685253
 Līga Kolovača Līga Kolovača:2023-09-06 16:58:41
Sveiki visiem, mani sauc Līga Kolovača, es esmu no Latvijas, es tikko saņēmu savu aizdevumu no Patrīcijas Kingsmanas kundzes aizdevuma uzņēmuma, viņi ir jauns legāls 2023. gada aizdevuma uzņēmums, un nav pagājis ilgs laiks, kad es saņēmu no viņiem savu aizdevumu, es saņēmu savu aizdevumu no viņiem šodien un Tagad, kad es ievietoju šo ziņojumu, es esmu ļoti priecīgs, ka šis uzņēmums ir patiešām lielisks, tāpēc ikviens, kam nepieciešams aizdevums, sazinieties ar šo uzņēmumu, viņi ir patiešām lieliski, tur ir patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Ineta LeitāneIneta Leitāne:2023-09-06 16:59:08
Sveiki visiem

Mani sauc Ineta Leitāne, es esmu no Latvijas un dzīvoju Rīgā, es meklēju aizdevumu tiešsaistē, un viss, ko es saņemu, ir krāpnieki, bet es atradu šo aizdevuma kompāniju ar nosaukumu Patricia Kingsman aizdevuma kompāniju un esmu redzējis cilvēkus tiešsaistē liecinām par ir labi darbi, tāpēc es nolēmu vēlreiz izmēģināt, vai es būšu laimīgs, tāpēc es pieteicos aizdevumam 350 000,00 eiro apmērā, un aizdevuma aizdevējs Patrīcija Kingsmena man apliecināja, ka pēc 8 stundām mans aizdevums būs manā bankas kontā, tāpēc šodien es biju strādājot es redzēju, ka mana banka man uzrakstīja ziņojumu, ka manā kontā ir naudas līdzekļi 350 000,00 eiro apmērā, un es pateicos Patrīcijai Kingsmenai, jo viņa ir īsta, tāpēc, ja jums ir nepieciešams kāds tiešsaistes aizdevums, lūdzu, neļaujiet sevi apkrāpt, piemēram, es piesaku šo uzņēmumu, jo viņa ir tikai reāls uzņēmums, kas izsniedz aizdevumu tiešsaistē. Viņu pasta adrese ir patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Alla GurkovskaAlla Gurkovska:2023-09-06 16:59:30
Mani sauc Alla Gurkovska, es esmu no Latvijas, es tikko saņēmu aizdevumu no jaunas legālas 2023. gada aizdevumu kompānijas, un uzņēmuma nosaukums, kas man šodien palīdzēja ar aizdevumu, ir Patricia Kingsman aizdevuma uzņēmums. Tā ir visjaukākā aizdevumu kompānija, kāda man jebkad ir bijusi. es saskāros ar to, ka es vakar pieteicos viņiem aizdevumam, un vienīgais, ko es darīju, bija samaksāt pārskaitījuma maksu, ko viņi teica, ka man jāsamaksā, un es nekavējoties veicu maksājumu nākamo 8 stundu laikā, kad biju ar savu aizdevumu, diemžēl, es nevaru pateikt cik daudz viņi man palīdzēja, bet tā ir liela naudas summa, tāpēc ikvienam, ja jums ir nepieciešams īsts aizdevums, šī ir īstā aizdevuma kompānija, lai sazinātos ar viņu pasta adresi: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Olga Petkeviča Olga Petkeviča :2023-09-06 16:59:53
Mani sauc Olga Petkeviča Panina, es esmu no Latvijas un dzīvoju Daugavpilī, un es vēlos izmantot šo laiku, lai pastāstītu visiem internetā par to, kā es saņēmu savu aizdevumu pēc tam, kad 3 reizes es pieteicos aizdevumam no Patrīcijas Kingsmanas. aizdevuma kompānija vakar redzēju cilvēkus liecinām par viņas labajiem darbiem un to, kā viņa palīdzēja cilvēkiem, tāpēc nolēmu pieteikties, un viņa man pateica, kas man jādara, man bija bail, bet es to izdarīju šorīt, tagad tikko saņēmu brīdinājumu no savas bankas. manā kontā ir nauda, un es pārbaudīju summu, un tas bija mans aizdevums, es esmu tik laimīgs. Tāpēc es vēlos izmantot šo laiku un pateikt visiem interneta lietotājiem, ka šis uzņēmums ir īsts, ja jums ir nepieciešams aizdevums, šis uzņēmums ir īstais uzņēmums, no kura pieteikties, lai netiktu krāpti tāpat kā es, jo ir krāpnieki, kuri iesniedz pieteikumus no šī uzņēmuma un tu būsi laimīgs. viņu e-pasta adrese ir patriciakingsman.loans2016@gmail.com
Lāsmiņa DadzeLāsmiņa Dadze:2023-09-06 17:00:13
Mani sauc Lāsmiņa Dadze Cepurīte. Es esmu no Liepājas Latvijas un vēlos rakstīt internetā, ka, ja jums ir nepieciešams īsts aizdevums Patricia Kingsman ir īstā aizdevuma kompānija, kas izsniedz aizdevumu, es pieteicos aizdevumam no šī uzņēmuma pagājušās nedēļas piektdienā, un es tikko saņēmu savu aizdevumu no viņiem šodien. visi, ja jums ir nepieciešams īsts aizdevums bez izkrāpšanas, tas ir īstais uzņēmums, no kura pieteikties, tāpēc uzņēmums ir patiesi lielisks, un viņi ir īsti tik daudzi cilvēki, kuri ir tikuši izkrāpti, ja jums ir nepieciešams aizdevums bez izkrāpšanas, tas ir īsts uzņēmums, kas izsniedz aizdevumus Es pieteicos aizdevumam no šī uzņēmuma Patricia Kingsman, un es saņēmu savu aizdevumu šodien, tāpēc ikviens visā pasaulē, ja jums ir nepieciešams īsts aizdevums, atrodiet šo uzņēmumu un esiet drošs, ka šis uzņēmums radīs smaidu jūsu sejā. ar uzņēmumu var sazināties pa pastu vai whatsapp, viņu e-pasta adrese ir patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Paldies ikvienam, kurš izlasīs šo ziņojumu, un šis uzņēmums nezina, ka es to daru tikai to cilvēku labā, kuriem nepieciešams īsts aizdevums, lai viņi būtu droši.
Cvetkova JeļenaCvetkova Jeļena:2023-09-06 17:00:29
Mani sauc Cvetkova Jeļena, un es esmu no Rīgas, Latvijā es tikko saņēmu aizdevumu no Patrīcijas Kingsmanas aizdevuma uzņēmuma, un esmu dzirdējis par šo uzņēmumu un domāju, ka tas ir viltots uzņēmums, bet tagad esmu tik priecīgs, ka šis uzņēmums man palīdzēja un 100% šis uzņēmums ir īsts, tāpēc ikvienam, kam nepieciešams aizdevums, tas ir īstais uzņēmums, kuram pieteikties no šī brīža es pieteicos aizdevumam savam biznesam 250 000,00 eiro apmērā, un šis uzņēmums man palīdzēja nekavējoties, es esmu tik laimīgs, ka es liecinu par šo uzņēmumu, jo es redzēju, ka citi cilvēki to dara, un es priecājos būt starp cilvēkiem, kuri dalās liecībās par to, kā šis uzņēmums man palīdzēja, tāpēc ikvienam, ja jums ir nepieciešams īsts aizdevums, jūsu palīgs ir šeit. viņu kontaktinformācija ir patriciakingsman.loans2016@gmail.com
GAME_FruitGAME_Fruit:2024-04-28 22:07:23
Palīdziet lūdzu ar ķīmiju!

Jautājums:

1)vai visas apmaiņas realcijas vienliekus ir arī neitralizācijas reakcijas? kapēc?

2)cik ūdeņraža, slāpekļa un skābekļa atomu modeļu būs nepieciešams lai izveidotu slāpekļskābes molekulas modeli?
KikisKikis:2024-05-09 22:32:53
Dabasvielas Nr.1. , ķīmijā interesē. Bet visur sākums ir, bet pārējais pielikumos. Kā tos atvērt?
dacee.tdacee.t:2024-11-10 12:29:28
Sveiki, vai varat palīdzēt lūdzu izpildīt ķīmijas pārbaudes darbu par "ogļūdeņražu reakcijas"?

Mana piebilde par tematu "Homework.lv - līdzeklis cīņai ar nesekmību"
Lietotāja vārds*:
Teksts*:
Apstiprinājuma kods*:
Apstiprinājuma kodsAtjaunot
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV