| Atbilžu arhīvs | № 61357, Psiholoģija, 11 klase 1.Nosauciet un īsi aprakstiet alternatīvus konfliktu risināšanas metodes? 2.Kādi ir galvenie ģimenes konfliktu rašanas iemesli? 3.Nosauciet 4 galvenās ģimenes funkcijas pēc socioloģijas zinātnes? 5.Kādu no šīm funkcijām Jūs uzskatāt par prioritāro sev un savai ģimenei?
| | |
| |
paliidziiba01 | pildot uzdevumus, redzēju, ka Tev nav 4. punkts, ir 1., 2., 3., 5. tas tā ir domāts vai arī nav pievienots, t.i., kaut ks ir izlaists? Ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
wineta-s | 1.Nosauciet un īsi aprakstiet alternatīvus konfliktu risināšanas metodes? Alternatīva konflika risināšanas metode , būtu tāda , kura konflikta nesaskaņas vēl saasinātu. Piemēram , ja ir bijis strīds , pēc tam rīkot atriebību.... 2.Kādi ir galvenie ģimenes konfliktu rašanas iemesli? • Finansiālie jautajumi • Bērnu vecumu starpība • Vecāku atšķirības uzskatos
3. Nosauciet 4 galvenās ģimenes funkcijas pēc socioloģijas zinātnes? Kādu no šīm funkcijām Jūs uzskatāt par prioritāro sev un savai ģimenei? • Reproduktīvā jeb prokreācijas funkcija; • primārās sociālās kontroles jeb socializācijas funkcija; • audzināšanas funkcija; • sadzīves materiālās nodrošināšanas funkcija.
Turpinājums failā. | |
| | № 61452, Psiholoģija, 11 klase tests | | |
| |
paliidziiba01 | tests pildītspamatojoties uz psiholoģijas terminoloģiju.
Ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
Lachuks | Failā! | | |
| |
wineta-s | Tests Psiholoģijā . Prasmes un iemaņas saskarties ar cilvēkiem.
1. Prasmes un iemaņas saskarties ar cilvēkiem, no kuriem ir atkarīga saskarsmes produktivitāte ir nosaukti par: B) Komunikāciju prasmes C) Prasmēm pakalpot sarunas biedram 2. Viens no pamatfaktoriem, kas palielina cilvēka (vadītāja) autoritāti ir: B) Pakāpeniska padotiem uzdoto uzdevumu atvieglošana C) Ilgstoša cilvēka prombūtne 3. Viens no trim dzirdes sajūtu veidiem nav: B) Muzikālie C) Trokšņi 4. Cilvēka individuālais grupas spiediena ietekmības līmenis ir saucams par:
Turpinājums failā. | |
| № 61943, Psiholoģija, 11 klase Palidziet ludzu:( | | |
| |
tomats21 | Cerams, ka noderēs! Būšu pateicīga, ja nospiedīsi ''paldies''. :) :) :) | | |
| |
paliidziiba01 | jūtas un emocijas
ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 61961, Psiholoģija, 11 klase PD. Emocijas un jūtas. Personība. Paldies | | |
| |
paliidziiba01 | 1. Pārdzīvojuma formas a) Bēdas b) Bailes, kauns c) Bailes, dusmas, nicinājums, kauns d) Bēdas e) Dusmas, nicinājums 2. Emocijas organismā izraisa gan subjektīvas, gan objektīvas izmaiņas. Subjektīvā komponente ir mūsu emocionālais pārdzīvojums, kuru nav iespējams objektīvi novērtēt vai izmērīt. Objektīvo komponenti var novērtēt, un tā sastāv no organisma veģetatīvajām reakcijām un somatiskajām izpausmēm. Veģetatīvās reakcijas rodas sakarā ar izmaiņām centrālā nervu sistēmā un nav pakļautas cilvēka gribai. Veģetatīvās reakcijas izpaužas kā:
Turpinājums failā. | |
| № 62073, Psiholoģija, 11 klase jutu pasaule | | |
| |
Anonmous | 1. Kādas jūtu pārdzīvojuma formas attaisnotas katrā no šiem piemēriem? (5.p.) a) Kad viņu vārtos tika iesista bumba, spēlētāji izmainījās līdz nepazīšanai – kur palika viņu mundrums un cīņas griba? bēdas, nomāktība u.c. b) Iestājeksāmenā spēcīgs skolēns nevar atrisināt vienkāršu uzdevumu, saka, ka viņš atrodas kaut kādā dīvainā stāvoklī – visu ir aizmirsis. satraukums c) Skolēns stāsta, ka reizēs, kad viņš ir ļoti uztraukts, viņš visiem sarunā rupjības, un viņu tā pārņem dusmas, ka gribas tās „izlādēt” uz citiem (kaut gan vēlāk viņš notikušo nožēlo) dusmas
Turpinājums failā. | |
| | № 62445, Psiholoģija, 12 klase PD. Tēma Vecumposmu psiholoģija. 12 klase. Paldies | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
paliidziiba01 | Ir izmantotaĒ. Eriksona vecumposma psiholoģijas teorija
Vecumposmu psiholoģija
Viens no pazīstamākajiem psihoanalītiķiem Ēriks Eriksons, savos darbos ir attīstījis psihoanalīzi izdalot astoņus posmus cilvēka vecumposma psiholoģijā.
Vecumposms Stadija Iekļaušanās + - Piezīmēm Pirmais dzīves gads Zīdaiņa Inkorporācija Pamatuzticēšanās (iekšējadrošība, paļāvība) Pamatneuzticēšanās No šīs stadijas ir atkarīga visa tālākā bērniņa dzīve Otrais – trešais dzīves gads Agrīnās bērnības Autonomija Pastāvīga kauna un šaubu izjūta Ceturtais – piektais dzīves gads Rotaļu vecums Lokomatorā stadija Iniciatīva Vainas izjūta Šajā vecumā beidzas Superego veidošanās, sāk veidoties vainas sajūta Sestais – vienpadsmitais dzīves gads Skolas vecums Spēja radīt kaut ko noderīgu Mazvērtība Var parādīties hiperkompensācija: pozitīvā - pārspēt citus ar labo un negatīvā – pārspēt citus ar slikto
Turpinājums failā. | |
| № 62627, Psiholoģija, 12 klase +++PD. Vecumposmu teorijas. Paldies | | |
| |
paliidziiba01 | Izmantotas zināšanas psiholoģijā
Kontroldarbs 12 klasei Tēma: Vecumposmu psiholoģija. Vecumposmu teorijas. 1. Analizējiet jēdzienus: • Attīstība – pēc Ērika Eriksona iedalījuma cilvēkam ir vairāki attīstības posmi jeb stadijas: Zīdaiņa; Agrīnās bērnības; Rotaļu vecums; Skolas vecums; Agrīnās jaunības stadija jeb pusaudža vecums; Jaunības; Personības brieduma; Personības integrācijas. • Vide – viss, kas atrodas apkārt cilvēkam konkrētā mirklī (pie vides pieder arī apkārtējie cilvēki)
Turpinājums failā. | |
| № 62663, Psiholoģija, 12 klase psihologija. | | |
| |
Lachuks | Failā! | | |
| |
paliidziiba01 | Nesapratu, kāpēc Tev divreiz bija viens un tas pats
Kontroldarbs 12 klasei Tēma: Vecumposmu psiholoģija. Vecumposmu teorijas. 1. Analizējiet jēdzienus: • Attīstība – pēc Ērika Eriksona iedalījuma cilvēkam ir vairāki attīstības posmi jeb stadijas: Zīdaiņa; Agrīnās bērnības; Rotaļu vecums; Skolas vecums; Agrīnās jaunības stadija jeb pusaudža vecums; Jaunības; Personības brieduma; Personības integrācijas. • Vide – viss, kas atrodas apkārt cilvēkam konkrētā mirklī (pie vides pieder arī apkārtējie cilvēki) • Vecums – cilvēka gadi, kur katram vecumposmam ir atkarīga sava stadija; Zīdaiņa - pirmais dzīves gads Agrīnās bērnības - otrais – trešais dzīves gads Rotaļu vecums - ceturtais – piektais dzīves gads Skolas vecums - sestais – vienpadsmitais dzīves gads Agrīnās jaunības stadija jeb pusaudža vecums - divpadsmitais – astoņpadsmitais dzīves gads Jaunības - deviņpadsmitais – divdesmit piektais dzīves gads Personības brieduma - divdesmit piektais dzīves gads – aizliešanai pensijā Personības integrācijas - pensijas gadi un tālākā dzīve
Turpinājums failā. | |
| № 62754, Psiholoģija, 11 klase pārbaudes darbs - Sajūtas, uztvere, uzmanība. | | |
| |
paliidziiba01 | Ir ar pamatojumiem
1. uzdevums Ir iekšējās (interreceptīvās) un ārējās (eksteroreceptīvās) sajūtas. Pie ārējām sajūtām pieder: • redzes sajūtas • dzirdes sajūtas • runas sajūtas • mūzikas skaņu sajūtas • trokšņu sajūtas • ādas sajūtas: o pieskārieni o temperatūras svārstības o sāpes • garšas sajūtas: o skābums o sāļums o rūgtums o saldums • ožas sajūtas
Turpinājums failā. | |
| | № 62855, Psiholoģija, 11 klase Uzrakstiet eseju par vienu no tēmām:
"Grupas ietekme uz cilvēku stresā situācijā"
"Es - grupas līderis. Augsta statusa plusi un mīnusi"
Plānotais darba apjoms: 2-3 A4 lapas.
Galvenais uzdevums: Izvēlēties vienu no tēmām un pastāstīt savu personīgo viedokli par tēmas jautājumu. Ir vēlams darbā parādīt savas teorētiskas zināšanas.
Darbs ir jāielādē sistēmā MS Word vai arī PDF formātā. | | |
| |
wineta-s | ;) | | |
| |
paliidziiba01 | Ceru, ka patiks :)
Grupas ietekme uz cilvēku stresa situācijā
Stress ir cilvēka organisma un psihes kompleksveida reakcija uz emocionāli ļoti spēcīgu kairinājumu, signālu vai problēmsituāciju. Parasti cilvēki stresa situācijā nonāk, kad izjūt neatbilstību starp prasībām pret tiem un pieejamajiem resursiem, lai šīs prasības īstenotu jeb izpildītu. Lielā mērā stresa izpausmes ir raksturīgas no katra indivīda temperamenta, rakstura, gribas, izmanības, emocionalitātes, dzīves pozīcijas, pašcieņas, prāta pakāpes un citām izpausmēm. Ļoti bieži ir tā, ka pusaudžu vidū grupa „uzspiež” individuālam pusaudzim darīt ko tādu, ko pusaudzis nevēlas, piemēram „Smēķējam! Tu nevari? Tev ir bail? Tu esi „mīkstais”?”, līdz ar to pusaudzis nonāk stresa situācijā.
Turpinājums failā. | |
|
|