| Atbilžu arhīvs | № 70966, Ģeogrāfija, 12 klase Uzdariet uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | № 70966 Ekonomiskās sekas - vairs nebūs augļu un dārzeņu dārzi. Lai varētu izbūvēt tik lielu ieceri, ir nepieciešami lieli finansiāli līdzekļi, tur būsjāpiesaista investori, kā arī jāņem kreīti, kas nozīmē, ka būs jāatgriež lielas naudas summas + procenti, kavējumu gadījumā atmaksājamās summas tikai pieaugs. Ir jāizplāno, vai šāda grandioza būvniecība ir nepieciešama, jo tā var nenest iecerēto peļņu. Ir jāizvērtē, ar kurām kompānijām slēgt līgumus un ir jāseko līdzi, vai tiek izpildīti visi līgumos minētie punkti, ņemot vērā, ka būvniecības laikā var rasties papildus izdevumi. | |
| | № 70967, Ģeogrāfija, 12 klase Uzdariet uzd. | | |
| |
paliidziiba01 | № 70967 Ietekme uz vidi - var atstāt paliekošas sekas, jo vide tiek mainīta. Jāņem vērā, kamainot upes straumi, upe ar laiku var atgriezties bijušajā vietā, līdz ar to dambis var tikt sadragāts. Nedrīkst bojār koraļļu rifus, jo tie var izzust pavisam vai arī ar laiku parādīties vietās, kur tie iepriekš nav bijuši. Par cik tiek celtas mājas un rūpnīca, tiks piesārņota apkārtējā vide, līdz ar to var bojā var aiziet esošie augi un dzīvnieki. Raīsies piesārņojums (papīri, pudeles utt.), jo cilvēki mēdz piegružot, neko nesavācot aiz sevis | |
| № 71034, Ģeogrāfija, 12 klase Ģeogrāfija | | |
| |
paliidziiba01 | Pārbaudes darbs Globalizācija – objektīvs pasaules attīstības process
1. Ar X apstipriniet vai noliedziet apgalvojumu! (5 punkti) Nr.p.k. Apgalvojums Jā Nē 1. Globalizāciju veicina migrācija.
x 2. Mūsdienās pasaulē strauji samazinās TNK skaits. x
3. Globalizācija ir mazinājusi daudzu valstu izolāciju. x
4. Vismazāk iespēju izmantot informācijas tehnoloģiju ir Āzijā.
x 5. Pasaulē samazinās plaisa starp pārtikušajiem un nabadzīgajiem.
x
Turpinājums failā. | |
| № 71059, Ģeogrāfija, 12 klase Palidziet lūdzu ar uzdevumiem ģeogrāfija. Pielikumā | | |
| |
paliidziiba01 | № 71059, Ģeogrāfija, 12 klase
1. uzd. 1 a 2 b 3 a 4 b 5 b
2. uzd. 1 nē 2 jā 3 nē 4 jā 5 nē | |
| № 71060, Ģeogrāfija, 12 klase Palidziet lūdzu ar uzdevumiem ģeogrāfija. Pielikumā | | |
| |
paliidziiba01 | № 71060, Ģeogrāfija, 12 klase
3. uzd. A - īpaši aizsagājamās dabas teritorijas B - katastrofa C - trogi D - Teritorija, kurā grupās tur dzīvniekus brīvdabas apstākļos. E - Ozona slāņa ievērojama sarukšana, kā rezultātā tas vairs nespēj pienācīgi absorbēt ultravioleto starojumu un šī starojuma intensitāte uz Zemes pieaug.
4. uzd. A - viņus ķer, lai varētu turēt mājās B - iedzīvotāju skaita pieaugums, līdz ar ko palielinās ūdens patēriņš C - strauji samazinās krokodili un lielie bruņurupuči, jo tie tiek masveidā iznīcināti | |
| | № 71061, Ģeogrāfija, 12 klase Palidziet lūdzu ar uzdevumiem ģeogrāfija. Pielikumā | | |
| |
paliidziiba01 | Ekosistēma Biocinēzes raksturojums Cēlonis (cilvēka darbības veids) Savanna Pārtuksnešošanās, sasāļošanās un augsnes noplicināšanās procesi Mežu un kūmāju izciršana, uguns izmantošana zemes apsaimniekošanā, ekstensīva zemes apstrāde un cilvēku straujš pieaugums Prērija Vjetnamā savvaļas ziloņiem draud izmiršana. 2009. gadā palikuši tikai aptuveni 80 ziloņi Cilvēki medī ziloņus dēļ ilkņiem, jo par tiem var iegūt lielu naudu Stepe Tiek paaugstināts ūdeņu skābuma līmenis, kas traucē augt augiem Skābā lietus rezultātā ir apdraudēti sūnas un ķērpji – ziemeļbriežu barība
Turpinājums failā. | |
| № 71062, Ģeogrāfija, 12 klase Palidziet lūdzu ar uzdevumu ģeogrāfija. Pielikumā | | |
| |
paliidziiba01 | № 71062, Ģeogrāfija, 12 klase
a) 5, Zambija b) 1, Ķīna c) 3, Ķīna d) 12, Indija e) 6, Ukraina f) 13, Kievija | | |
| |
ritusja55 | A) Kabve -cipars 9 valsts - Zambija. B) cipars 1 val;sts Ķīna, C) cipars 7 valsts Dominikāna, D) cipars 12 valsts Orisa, E) cipars 13 valsts Ukraina F) cipars 14 valsts Krievija | |
| № 71136, Ģeogrāfija, 11 klase Paldies | | |
| |
paliidziiba01 | Bioma Valsts, kurā raksturīga bioma Klimata josla Raksturīgā veģetācija Raksturīgas augsnes Cilvēka darbības ietekme Stepe ASV, Anglija, Bahamas, Barbadosa, Jamaika, Kanāda Mērenās joslas dienvidi, subtropu josla Daudzgadīgas graudzāles Melnzemes Audzē labību, tādā veidā noplicinot augsni Mitrie ekvatoriālie meži Jaungvineja, Brazīlija,
Ekvatoriālā Banāni, cukurniedres, kafijkoki, kakaokoki, manioka Mūžzaļa
Augu meži tiek iznīcināti, lai iegūtu vērtīgus kokmateriālus
Turpinājums failā. | |
| № 71312, Ģeogrāfija, 12 klase pamagite pozalujsta | | |
| |
paliidziiba01 | Pasaules saimniecības struktūra 1. Diagrammā attēlota Ķīnas IKP struktūra dažādos gados. Izpētiet to un izpildiet prasīto! !(12 punkti)
Turpinājums failā. | |
| | № 71364, Ģeogrāfija, 11 klase Ekosistēmu daudzveidība. 1.uzd Paskaidrojiet jēdzienus! Ekosistēma -... Biocenoze-... Bioma-... Antropogēnais faktors-... Ģeogrāfiskā ainava-... 2.uzd Kādas ir sauszemes un ūdens ekosistēmas kopīgās un kādas - atšķirīgās iezīmes? Mini 5 piemērus. 3.uzd Uzrakstiet 7 sauszemes biomas un katrai vienu raksturīgo pazīmi. 4.uzd Uzrakstiet 4 koraļļu rifu degradācijas cēloņus! 5.uzd Kas ir eitrofikācija,kas ir tā cēlonis,ietekme ekosistēmas attīstībā? 7.uzd 1)Kas ir mitrāji? 2)Nosauc 3 mitrāju pozitīvās nozīmes! 3)Uzrakstiet četras Ramsāres vietas pasaulē,kur raksturīga mitrāju ekosistēma! | | |
| |
Veronika | 1.uzd Ekosistēma ir biosfēras pamatvienība, kuru veido noteikti dzīvie organismi (biocenoze) un nedzīvā apkārtējā vide(biotops), kurā tie dzīvo. Biocenoze ir dzīvo organismu kopums, kas dzīvo vidē ar vienveidīgiem apstākļiem. Bioma jeb bioms ir ģeogrāfiskās joslas daļa (saukta arī par dabas zonu) ar līdzīgiem klimatiskajiem apstākļiem, kā arī šajā reģionā sastopamo dzīvo organismu kopums.
| | |
| |
paliidziiba01 | kur Tev ir pazudis 6. uzdevums? | |
|
|