![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 74233, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu kds palīdziet. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | :) | |
| | № 74234, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu kāds palīdziet. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | :) | |
| № 74289, Latviešu literatūra, 12 klase Прошу помощи! | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | :) | |
| № 74295, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu palīdziet.:))) | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | :) | |
| № 74296, Latviešu literatūra, 11 klase Uzdevums bildē. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | Mana utopija Pasaule nekad nav bijusi ideāla, bet mēs visi vēlētos, lai tā tāda būtu. Lai tā notiktu, pasaulē jāvalda vienlīdzībai, izpalīdzībai, mīlestībai, godprātībai un draudzīgai attieksmei. Vienlīdzība ir tā utopija, kuru lai kā mēs vēlētos neviens visos šo gadsimtu laikā nav varējis īstenot. Mēs visi vēlamies būt vienlīdzīgi, ar vienādām tiesībām, vienādiem ienākumiem, vienādi mīlētiem, bet pasaulē valda sašķeltība, kas iedala cilvēkus pēc dažādiem to stāvokļiem.
Turpinājums failā. | |
| | № 74313, Latviešu literatūra, 12 klase Pārbaudes darbs 12.klasē – Dž.Orvels „Dzīvnieku ferma” | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | Pārbaudes darbs 12.klasē – Dž.Orvels „Dzīvnieku ferma”
1. Vai apgalvojums ir pareizs. Izlabo nepareizo apgalvojumu! Apgalvojums Pareizi Nepareizi Labojums 1. Dzīvnieki sacēlās pret mistera Džonsa nežēlīgo attieksmi pret viņiem. x 2. Pēc sacelšanās dzīvnieki cilvēka mājās nogaršoja visus cilvēka gatavotos ēdienus. x Cūkas nogaršoja ēdienus. 3. Napoleons vēlējās padzīt Sniedziņu no fermas, tādēļ slēpnī noslēpa mazus sivēnus. x 4. Sniedziņš ierosināja izstrādāt elektrību labākai dzīvošanai un rosināja visus mācīties. x Sniedziņš rosināja visus dzīvot vieglprātīgāk 5. Dzīvnieki izstrādāja 10 baušļus fermā. x 6. Ceļot vējdzirnavas, visvairāk strādāja Bokseris. x 7. Napoleons dzīvniekus – nodevējus liek nogalināt. x 8. Pirmās, kas sacēlās pret cūkām, bija aitas. Aitas ticēja cūkām un bija naivas 9. Cūkas aizveda Bokseri prom no fermas, lai viņu nogalinātu. x Bokseris palika fermā 10. Suņi nespēja aizstāvēt dzīvniekus, jo bija piedzērušies. x Neviens dzīvnieks nedrīkstēja dzert alkoholu
Turpinājums failā. | |
| № 74371, Latviešu literatūra, 12 klase Lūdzu, lūdzu palīdziet! | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | 1. Izvēlēties vienu no piedāvātajiem virzieniem (romantisms, reālisms, modernisms) un izveidot prezentāciju, kurā būtu ietverta informācija par šo virzienu: 1) Kad un kur, kāpēc radies; Radās 19.gs Eiropā kā romantisma noliegums, tas ir patiess īstenības attēlojums 2) Salīdzinājums dažādās mākslas jomās (arhitektūrā, glezniecībā, literatūrā); Arhitektūrā-Arhitektūrā 19.gs 2.pusē iezīmējās lietišķu celtņu būvniecība. Franču inženieris Gistavs Eifelis pavēra jaunas iespējas vieglām tērauda spraišļu konstrukcijām, šis izgudrojums vēlāk būs neaizstājams 20.gs debesskrāpju būvniecībā. 1889.g. Marsa laukumā tika uzsliets 300m augstais Eifeļa tornis. Tajā laikā parīzieši par to smējās, bet šobrīd tas ir viens no Parīzes visslavenākajiem simboliem.
Turpinājums failā. | |
| № 74489, Latviešu literatūra, 12 klase Прошу помощи :) Uzraksti pārdomu darbu ,, Aktuālākās problēmas ārzemju autoru darbos.”Atbildē/savā stāstījumā izmantojiet faktus/argumentus.Ievērojiet pareizrakstību.Ieteicamais vārdu skaits - 150/200 | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | Galvenās izvirzītās problēmas ārzemju autoru darbos ir cilvēka eksistences pasaule, pārdomas par dzīvi, piemērām, A.Kamī romānā ‘’Svešinieks’’, kurā galvenais varonis Merso raugās uz sevi no malas, zaudējis sevī jebkādas jūtas pret apkārt notiekošo. Tāpat tiek pausta arī kara tēma, piemērām, Ē.M Remarka darbā ‘’Triumfa arka’’, kurā tiek parādītas cilvēka sajūtas otrajā pasaules kara laikā. Runājot par šo tēmu prātā nāk arī Dž.Orvela darbs ‘’Dzīvnieku ferma’’, kurš arī balstās uz karu, bet vairāk uz apspiešanas režīmu- totalitārismu un komunismu. Dzīvnieks mācās no cilvēka, pārņem viņa paradumus –Cūkas dzīvo saimnieka mājā, velk drēbes un sāk staigāt uz pakaļkājām. Tā ir tāda kā paralēlā pasaule, kas izveidojusies starp cilvēku un dzīvnieku , kas parādīta ārzemju autora darbā ar sirreālistisku noskaņu. Kopumā, galvenās aktuālās problēmas ārzemju autoru darbos ir eksistences, kara un apspiešanas tēma, kas arī bija raksturīga tā laika uztverei kurā darbi tika uzrakstīti. Galvenie vērojamie virzieni ārzemju autoru darbos ir eksistenciālisms un sirreālisms.
Turpinājums failā. | |
| № 74526, Latviešu literatūra, 12 klase Pārbaudes darbs 12.klasē – I.Ziedonis un O.Vācietis | | |
| | ![56151md](/profiles/upic_135108.jpg)
![56151md](/images/sch_level_sml_3.gif) 56151md | Pārbaudes darbs 12.klasē – I.Ziedonis un O.Vācietis
OJĀRS VĀCIETIS. 1.O. Vācietis bija “liela dāvana mazai tautai”. Šos vārdus par dzejnieku teicis(-kusi) a) gleznotāja Džemma Skulme; b) komponists Imants Kalniņš; c) zinātnieks Jānis Stradiņš; d) dzejnieks Jānis Peters; e) cits variants. 2. O. Vācieša dzimtā vieta ir a) Rīga; b) Trapene; c) Gaujiena; d) Alūksne; e) cits variants. 3. O. Vācieša pirmais dzejoļu krājums “Tālu ceļu vējš” tiek izdots, kad autoram ir
Turpinājums failā. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | :) | |
| | № 74600, Latviešu literatūra, 12 klase Palīdziet lūdzu. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | 3 fakti ko uzzināju Māras Zālītes dzeja izmantota daudzu komponistu dziesmās Sadarbojās ar Latvijas teātriem Rakstīja lielākoties darbus veltītus Latvijai Atziņas Māksla, kas neizraisa nekādas sekas, man nešķiet auglīga. Dzīves vērtības nepieciešamība pēc ētiskuma un garīgo vērtību saglabāšanas.
| |
|
|