![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 56836, Mūzika, 10 klase Pārbaudes darbs mūzikā. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1.KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.
a) Zentai Mauriņai b) Aristotelim c) Raimondam Paulam
2.KAS IR ANDRIS DZENĪTIS ? a) vijolnieks b) vokālists c) komponists
Turpinājums failā. | | |
| | ![Nasti_net](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Nasti_net](/images/sch_level_sml_0.gif) Nasti_net | 1.KAS IR TEMBRS ? a) reģistrs b)nokrāsa c) ilgums
2.SINTEZATORI VEIDO MŪZIKU – a) izmantojot vibrāciju b) izmantojot elektriskos signālus c) izmantojot taustiņus
Turpinājums failā. | | |
| | ![kendza](/profiles/defined_pic_5.gif)
![kendza](/images/sch_level_sml_0.gif) kendza | 1.KAS IR IEVA PARŠA ? a) komponiste b) vokāliste c) pianiste
6. KURŠ SARAKSTĪJA SKAŅDARBU „4 minūte un 33 sekundes”
a) Pēteris Čaikovskis b) Raimonds Pauls c) amerikāņu pianists Džons Keidžs
Turpinājums failā. | |
| | № 56919, Mūzika, 8 klase pilikumā | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Uzraksti Modesta Musorgska svītas „Izstādes gleznas” daļu nosaukumus un stundā, klausoties mūziku, raksturo tās! Katru daļu raksti jaunā rindiņā! 1.daļa.. Neizšķīlušos cālēnu balets 2.daļa. Divi ebreji - bagātais un nabagais 3.daļa. Mājiņa uz vistas kājas
Turpinājums failā. | |
| № 57240, Mūzika, 10 klase Muzika 10 klase HELP | | |
| | ![lienefin](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lienefin](/images/sch_level_sml_0.gif) lienefin | Dazas atbildes atradu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ? SIMFONIJA
Turpinājums failā. | | |
| | ![ღ MudiiTe..ღ](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ღ MudiiTe..ღ](/images/sch_level_sml_0.gif) ღ MudiiTe..ღ | 1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ? Sinfonija.
Turpinājums failā. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Lai izdodas nodot darbiņu ar visām atbildēm , atvaino , ka nesniedzu atbildes uz visiem jautājumiem-diemžēl-man nebija tāda informācija pieejama.
1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ? Ar vārdu 'simfonija' Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā.
...
| | |
| | ![Korinte](/profiles/upic_35241.jpg)
![Korinte](/images/sch_level_sml_4.gif) Korinte | 1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ? simfonija
Turpinājums failā. | |
| № 57337, Mūzika, 10 klase Lūdzu izlīdziet :) | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Mūzika manā dzīvē „Mūzika ir prāta māksla , kas nāk no mūžības” (Akvīns Toms) Kad dievs radīja dzīvību –cilvēci un dabu , tas viņš bija padomājis arī par to , lai mēs spētu viens otru uzlausīt un saprast un to mums nodrošina skaņa. Viss sākas tikai no vienas skaņas , precīzāk-no vienas zilbes.
...
| |
| № 57338, Mūzika, 10 klase Lūgums palīdzēt! | | |
| | ![rencux](/profiles/defined_pic_5.gif)
![rencux](/images/sch_level_sml_0.gif) rencux | 1.Mūzikas daudzveidību nosaka apkērtējie dives faktori-sabiedrības . dazādi pasākumi, notikumi kā arī , katras personības individualitāte.2.daudz adžādi jauni mūziks aranžējumi un žanri.3. jaunas sajūtas kā salīdzinoši ar tādu pašu koncertu cita wietā., citu kwalitāti.4.Zinātne palidz noskakdrot visu kas ir saistīts par un ap mūziku.5.profesionāļi drīkst atklāt jaunu mūzikas veidu.uzskatu , ka ierobežoji šajā ziņā nav vajadzīgi profesionā;leim , jo viņi ir profesionāļi un zina ko dara . | | |
| | ![qx](/profiles/defined_pic_5.gif)
![qx](/images/sch_level_sml_0.gif) qx | 1.pieprasījums nosaka mūzikas daudzveidību. 2. 3.popularitāti 4.zinatne palīdzēs atklāt jaunus m;uzikas žanrus 5.profesionāliem nevajadzetu izpildīt svešas dziesmas | | |
| | ![barbiite](/profiles/defined_pic_2.gif)
![barbiite](/images/sch_level_sml_0.gif) barbiite | 1.cilveku velmes 2.modernie 3.jaunu izskanējumu 4.atklājumus 5.domaju , ka profesionālus nekadā ziņā nevajadzētu irobežot | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | manuprāt :)) 1.Mūzikas daudzveidību nosaka katras personības individualitāte- gaume. 2.Radušies daudz dažādi mūzikas virzieni džezs, roks, klasiskā mūzika. Atšķīrīgos pasākumos tiek atskaņota atbilstoša mūzika, ja piemēram, ir pasākums kur tiek slavināta mūsu valsts tad vienmēr tiek atskaņota valsts himna.
Turpinājums failā. | |
| | № 57339, Mūzika, 10 klase Lūgums palīdzēt! | | |
| | ![ivuks=)](/profiles/upic_49197.jpg)
![ivuks=)](/images/sch_level_sml_1.gif) ivuks=) | 1.Par senākajām dziesmām var uzskatīt tautasdziesmas, tās dziedāja skaļi un skanīgi. 2.Svētkos. 3.kokles 1.vienkārš tautai zināmāks 2.smalkāks, muzikālās sarežģītāks 3.nedaudz, nemainot skaņdarba nozīmi un pamatus | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | analizet gan man ir gruti folkloru kāda bija un kada ir tagad
1.)Mūsu folklora glabā ļoti senas baltu cilšu kultūras pēdas un pat vēl agrīnākas- indoeiropiešu pirmtautas kultūras atbalsis. Senāko slāņu latviešu tradicionālo mūziku pārstāv teicamās dziesmas. Tās vairāk tiek skandētas nekā “daiļi izdziedātas”. Kad ļaudis sanākuši pulkā teicamās dziesmas parasti dziedātas burdona daudzbalsības veidā. Latviešiem raksturīgas burdona dziesmas ar teicējas, locītājas un vilcējas lomu sadalījumu.
Turpinājums failā. | |
| № 57340, Mūzika, 10 klase Lūgums palīdzēt! | | |
| | ![ivuks=)](/profiles/upic_49197.jpg)
![ivuks=)](/images/sch_level_sml_1.gif) ivuks=) | 1.Tā varētu sniegt mieru un garīgu skaidrību. 2.Jo cilvēki gribēja slavināt Dievu. 3.Tai bieži iedalīta viena no galvenajām lomām. Noskaņa ir svinīga, nomierinoša. Ar balsi izceļot skanējumu. Dot pamatu korim. | | |
| | ![monstrins123](/profiles/defined_pic_5.gif)
![monstrins123](/images/sch_level_sml_0.gif) monstrins123 | 1)Tas varētu bagātināt tavu iekšējo pasauli un izjust jūtas. 2) Lai cilvēki , ejot uz baznīcu, varētu justies brīvāk... 3)Tas parāda cik bagāta ir tā reliģija.
1)iedvesmojoša un pacilāta 2)Tas paspilgtina noskaņu vēl vairāk 3) Paspilgtina un ir kā pavadījums | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Es uzskatu , ka šāda veida mūziku klausās dzīves noguruši un nomākti cilvēki, kas meklē savas dvēseles mieru vai citādi – veidu kā savai apbēdinātai dvēselei izpausties.
Turpinājums failā. | |
| № 57367, Mūzika, 8 klase Pielikumā! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Kantrimūzika - Dažādu tautas mūzikas stilu sajaukums.
Turpinājums failā. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | LŪDZU RISINAJUMS MŪZIKĀ. Blūzs No angļu valodas – melanholija, grūtsirdība. Solo dziesma, kurā paustas skumjas par zaudēto laimi. bandžo, ģitāras, vēlāk - klavieru vai instrumentālā ansambļa pavadījumā.
Turpinājums failā. | | |
| | ![bulibay](/profiles/defined_pic_2.gif)
![bulibay](/images/sch_level_sml_0.gif) bulibay | 2. uzdevumu neizpratu Blūzs No angļu valodas – melanholija, grūtsirdība. Solo dziesma, kurā paustas skumjas par zaudēto laimi. MOZAMBIKA ir blūza izpildītāji.
Turpinājums failā. | | |
| | ![janka](/profiles/upic_34714.jpg)
![janka](/images/sch_level_sml_0.gif) janka | lūdzu, es ļoti centos. tikai otrajā kur jāklausas nerakstīju, jo nezinu, kas par žanriem un izpildītājiem ir domāti!
Drāma. No angļu valodas – melanholija, grūtsirdība. Solo dziesma, kurā paustas skumjas par zaudēto laimi.
Turpinājums failā. | |
| № 57503, Mūzika, 10 klase Palīdziet lūdzu atrast informāciju par Messas ( Kyrie, Agnus Deo, utt.) daļām.
Paldies. | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām Kyrie, lūgšana ar draudzes atbildi. Vārdi Kyrie, eleison! grieķu valodā nozīmē “Kungs, apžēlojies” – tie ir vārdi, kurus aklais saka Jēzum, kad lūdz, lai viņu atkal dara redzīgu. Ar šo lūgšanu draudze kopā ar liturgu lūdz gara gaismu un svētību sev un visai pasaulei. Pie Kyrie draudzes atbildes var būt gan latviski, gan grieķiski, jo pilnībā vārdu ‘eleison’ nevar pārtulkot.
Turpinājums failā. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām:
Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām: Kyrie eleison (Kungs apžēlojies); Gloria (Slava);
Turpinājums failā. | |
| | № 57727, Mūzika, 10 klase Lūdzu palīdziet uzrakstīt darbu par baletu! | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!
1.Kas ir balets? Balets ir tiekšanās pēc ideāla mākslā.
Turpinājums failā. | |
|
|