Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57728, Mūzika, 10 klase
Mūzika -opera
Apskaties uzdevumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
2.Savieno atbilstošos!
AIDA....Dž.Verdī.........................Ž.Bizē
BURVJU FLAUTA...Mocarts............G.Rossini
KARMENA...ž.Bižē.....................Dž.Verdī
SEVIĻAS BĀRDDZINIS.G,Rossini..........Mocarts

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

žirka
žirka
žirka
3.Sameklē un paskaidro jēdzienus!
Ārija_ ir noslēgts lirisks skaņdarbs solo balsij (retos gadījumos vairākām balsīm) ar instrumentālo pavadījumu operai, oratorijai, kantātēm vai citam lielam skaņdarbam Uvertīra_ ir instrumentāls skaņdarbs - operas, baleta vai kāda cita dramatiska darba ievads, kā arī kantātes vai oratorijas tipa skaņdarbu sērijas sākuma daļa. Uvertīra – vidēja garuma muzikāla daļa, vai nu iepazīstina kādu dramatisku darbu, vai iecerēta atskaņošanai koncertā.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

janka
janka
janka
2.Savieno atbilstošos!
AIDA.trešais Verdi............................Ž.Bizē
BURVJU FLAUTA Ceturtais mocarts...............G.Rossini
KARMENA. Pirmais(Bizē).......................Dž.Verdī
SEVIĻAS BĀRDDZINIS otrais(Rossīni)...........Mocarts

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57729, Mūzika, 10 klase
Mūzika -ieskaite!
Apskaties uzdevumu
<1/7>

janka
janka
janka
Ieskaites darbs mūzikā –„ Jo vairāk papildmateriāla, jo labāk!”

Jums būs jāatrod internetā un skolas dotajā materiālā atbildes uz šādiem jautājumiem....

1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?

_Atšķir vaļā notis un paklanās publikai

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/11>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57730, Mūzika, 10 klase
Mūzika ieskaite 1.
Apskaties uzdevumu
<1/5>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

♪Djia♪
♪Djia♪
♪Djia♪

PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

loo
loo
loo
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

Deivs
Deivs
Deivs
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57731, Mūzika, 10 klase
Mūzikas lasījums!
Apskaties uzdevumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1. Romanian Orthodox Chant - Psalm 1,2,3 at Putna Monastery
http://www.youtube.com/watch?v=-JfpacjZWyw
1. šai mūzikai raksturīgas ir skumjas.
2.Neparasta manuprāt ir man nesaprotamā valodā kādā šo dziesmu izpilda.
3.Autors viennozīmīgi izsaka skumjas .
4,manas emocijas- skandarbs liek aizdomāties par ko šīs skumjas varētu būt.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

žirka
žirka
žirka
Noklausies dotos mūzikas piemērus un izvērtē (katru piemēru izvērtēt atsevišķi):
• kas raksturīgs šiem mūzikas piemēriem,-kristietibas skanejums un slavinajums
• ar ko tie atšķiras viens no otra, ar basu maiņu(viens ir augstāks par otru)

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 57870, Mūzika, 10 klase
Palīdziet
Apskaties uzdevumu
<1/7>

linux
linux
linux
Ieskaites darbs mūzikā –„ Jo vairāk papildmateriāla, jo labāk!”

Jums būs jāatrod internetā un skolas dotajā materiālā atbildes uz šādiem jautājumiem....

1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?
Pārbauda vai viss ir kārtībā ar instrumentiem, pārlasa un sakārto notis

2.Ieraksti trūkstošos jēdzienus!
Jebkuru skaņas raksturo četras īpašības:

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/7>

žirka
žirka
žirka
Ieskaites darbs mūzikā –„ Jo vairāk papildmateriāla, jo labāk!”

Jums būs jāatrod internetā un skolas dotajā materiālā atbildes uz šādiem jautājumiem....

1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?

Gatavojas priekšnesumam
2.Ieraksti trūkstošos jēdzienus!
Jebkuru skaņas raksturo četras īpašības:

1) augstums, 2)skaļums__,3)_ ritms
4) tembrs.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>
№ 58016, Mūzika, 10 klase
Palīdziet
Apskaties uzdevumu
<1/3>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!

1.Kas ir balets?
Balets ir tiekšanās pēc ideāla mākslā.

2. Kas skatītājus var piesaistīt baletam?
Skatītājus var piesaistīt pasākuma harmoniskā- mierīgā gaisotne- jeb baleta mūzika. Skatītājus piesaista arī pats galvenais baleta dejotāji- ar savu dejas izpildījumu. Visus pārējos iespējamos dejošanas veidus var apgūt visi , bet baletu vajag prast dejot . Apbrīnojama ir baletdejotāju prasme.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

žirka
žirka
žirka
Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!

1.Kas ir balets?
Dejas stils.

2. Kas skatītājus var piesaistīt baletam?

Horiogrāfija,tērpi,izpildījums.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 58206, Mūzika, 10 klase
Palīdziet
Apskaties uzdevumu
<1/2>

žirka
žirka
žirka
Atrodi, noklausies, precizē , pārdomā un uzraksti atbildes !
Tradicionālā mūzika Latvijā.
1. Ko varētu uzskatīt par senākajām latviešu dziesmām, un kā tās dziedāja? Par senākajām dziesmām var uzskatīt tautasdziesmas, tās dziedāja skaļi un skanīgi.
2. Kādos gadījumos mūsu senči muzicēja?
Svētkos(ģimenes vai personiskajos).

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 58207, Mūzika, 10 klase
Palīdziet
Apskaties uzdevumu
<1/1>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1. Uzskatu , ka šāda veida mūziku klausās dzīves noguruši un nomākti cilvēki, kas meklē savas dvēseles mieru vai citādi –veidu kā savai apbēdinātai dvēselei izpausties. Garīgā mūzika manu pasauli varētu papildināt ar to , ka tas vienkārši ir cits man zināms mūzikas žanrs-tas elementāri- paplašina manas zināšanas par mūziku.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

žirka
žirka
žirka
Atrodi! Precizē! Pārdomā! Uzraksti par garīgo mūziku!

1.Pārdomā un uzraksti – ar ko garīgā mūzika varētu bagātināt tavu pasauli?
Ar to ka klausoties šādus mūzikas stilus man gribas kādam palīdzēt un izpalīdzēt,tā rosina kļūt labākam,pievārst uzmanību kaut kam tādam ko citi ikdienā nepamana.(bērni uz ielas,nabagi,utt).

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 58250, Mūzika, 10 klase
muzikala lasijuma veidi muzika
Apskaties uzdevumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1. Romanian Orthodox Chant - Psalm 1,2,3 at Putna Monastery
1. šai mūzikai raksturīgas ir skumjas.
2.Neparasta ,manuprāt ir man nesaprotamā valodā kādā šo dziesmu izpilda.
3.Autors viennozīmīgi izsaka skumjas .

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

žirka
žirka
žirka
kādas emocijas mūzikā izsaka autors,
Autors viennozīmīgi izsaka skumjas .
kādu kategorijas klausītāju varētu piesaistīt dotais mūzikas piemērs,
cilvēkiem,kuri ir līdzjūtīgi un kuriem patīk šāda veida mūzika.
tavas emocijas un pārdomas klausoties dotos piemērus.
manas emocijas- skandarbs liek aizdomāties par ko šīs skumjas varētu būt.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 58251, Mūzika, 10 klase
top 10 klassikal muzik
Apskaties uzdevumu
<1/1>

ziga====
ziga====
ziga====
Прослущай фрагменты классической музыки и напиши последовательность данных примеров и место точек впиши название пьесы или композитора.

В конце , на 10 месте напиши свае любимое классическое проезвидения.


Nr.5) ‘’Менуэт’’ Boccherini - (Очень красивая и утонченная работа.);

Nr.1) ”Ave Maria” Франц Пeтер Шуберт - (Прекрасная чистая музыка, первое мeстo дано по праву);

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

žirka
žirka
žirka
Uzdevums !


Noklausies klasiskās mūzikas fragmentus un atzīmē kādā secībā tie skan. Pieraksti iztrūkstošo komponista uzvārdu vai skaņdarba fragmenta nosaukumu. Iekavās ieraksti atskaņotājsastāvu – simfoniskais orķestris, solo dziesma (vokāls), klavieres, stīgu orķestris, pūtējorķestris.

Lai tas būtu TOP 10 – noslēgumā pieraksti savu klasiskās mūzikas piemēru, iekavās ierakstot atskaņotājsastāvu.


Nr.____ Minuetto..........Boccherini(stīgu orķetrs);

Nr._____”Ave Maria”....Shubert .(_solo dziesma vokāls);

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 33/37 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV