![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 58252, Mūzika, 10 klase jautajumi par baletu | | |
| | ![kendza](/profiles/defined_pic_5.gif)
![kendza](/images/sch_level_sml_0.gif) kendza | Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!
1.Kas ir balets? Mākslinieciskas dejas ar speciālu veiktu mūziku, izmantojot precīzus un ļoti izvirzītas dejas kustības.
2. Kas skatītājus var piesaistīt baletam?
Manuprāt skatītāji dod priekšroku izjustam, dvēseliskam un saturiskam sniegumam nevis tehniski spožam, bet mehāniskam dejojumam.
Turpinājums failā. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!
1.Kas ir balets? Balets ir tiekšanās pēc ideāla mākslā.
Turpinājums failā. | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!
1.Kas ir balets? Dejas stils.
2. Kas skatītājus var piesaistīt baletam?
Horiogrāfija,tērpi,izpildījums.
Turpinājums failā. | |
| | № 58388, Mūzika, 10 klase HELP MŪZIKĀ..... | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Uzdevums !
Noklausies klasiskās mūzikas fragmentus un atzīmē kādā secībā tie skan. Pieraksti iztrūkstošo komponista uzvārdu vai skaņdarba fragmenta nosaukumu. Iekavās ieraksti atskaņotājsastāvu – simfoniskais orķestris, solo dziesma (vokāls), klavieres, stīgu orķestris, pūtējorķestris.
Lai tas būtu TOP 10 – noslēgumā pieraksti savu klasiskās mūzikas piemēru, iekavās ierakstot atskaņotājsastāvu.
Nr._____”Minuetto” Boccherini(_________________);
Nr._____”Ave Maria” Schubert(_________________);
Turpinājums failā. | |
| № 58541, Mūzika, 10 klase Lūdzu palīdziet mūzikā!!! | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | 1. Romanian Orthodox Chant - Psalm 1,2,3 at Putna Monastery http://www.youtube.com/watch?v=-JfpacjZWyw 1. šai mūzikai raksturīgas ir skumjas. 2.Neparasta manuprāt ir man nesaprotamā valodā kādā šo dziesmu izpilda. 3.Autors viennozīmīgi izsaka skumjas . 4,manas emocijas- skandarbs liek aizdomāties par ko šīs skumjas varētu būt.
Turpinājums failā. | |
| № 58542, Mūzika, 10 klase Lūdzu palīdziet mūzikā!!! | | |
| | ![Ekucis](/profiles/upic_50012.jpg)
![Ekucis](/images/sch_level_sml_0.gif) Ekucis | Ieskaites darbs mūzikā –„ Jo vairāk papildmateriāla, jo labāk!”
Jums būs jāatrod internetā un skolas dotajā materiālā atbildes uz šādiem jautājumiem....
1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?
___Pirms vēl diriģents nav uznācis, orķestris noskaņo savus instrumentus. Kad diriģents nāk, orķestrim ir jāpieceļās.____
Turpinājums failā. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?
Gatavojas priekšnesumam.
2.Ieraksti trūkstošos jēdzienus! Jebkuru skaņas raksturo četras īpašības:
1) augstums, 2)skaļums,3)ritms, 4) tembrs.
Turpinājums failā. | |
| № 58543, Mūzika, 10 klase Palīgā!
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Atbildi uz dotajiem jautājumiem. Kas nosaka mūzikas daudzveidību? Mūzikas daudzveidību nosaka apkērtējie dives faktori- sabiedrības, kā arī , katras personības individualitāte.
Turpinājums failā. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | 1.Mūzikas daudzveidību nosaka katras personības individualitāte- gaume. 2.Radušies daudz dažādi mūzikas virzieni džezs, roks, klasiskā mūzika. Atšķīrīgos pasākumos tiek atskaņota atbilstoša mūzika, ja piemēram, ir pasākums kur tiek slavināta mūsu valsts tad vienmēr tiek atskaņota valsts himna.
Turpinājums failā. | |
| | № 58574, Mūzika, 10 klase Nepieciešama palīdzība no cilvēka ar labu muzikālo dzirdi. Paldies jau iepriekš. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Nr. 5. ”Minuet” Boccherini(_________________);
Nr.1.”Ave Maria” Schubert(_________________);
Nr.8. ”Ode Co Yon” Bēthoven (simfoniskais orķestris);
Turpinājums failā. | |
| № 58611, Mūzika, 10 klase Lūdzu palīdziet man uztaisīt nelielu prezentāciju Mūzikā par Nošu piramīdu, pauzi, nošu apzīmējumiem, sinkopi, trioli un par takts sadali.
Slīdos būtu vēlamas tematam atbilstošas bildes. Paldies | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Čav. es uztaisīju prezentāciju, bet par cik te nevar ievietot power point lietotni, tad saliku visu worda pēc kārtas, kā slīdā. Uzspied lūdzu paldies:) | |
| № 58682, Mūzika, 10 klase par barona laika un viduslaika mūziku. (uz 2 lpp)!ludzu | | |
| | ![xanthippe](/profiles/upic_47073.jpg)
![xanthippe](/images/sch_level_sml_2.gif) xanthippe | http://www.laiki.lv/MP3/default.aspx?pg=393b52c4-a6d5-4c69-8c88-1fcf55490785 http://www.laiki.lv/MP3/default.aspx?pg=46176c0b-de11-4115-be0c-c5c811a53f26 Viduslaiku mūzika (un instrumenti), sev vajadzīgo izrakstīsi. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| № 59810, Mūzika, 10 klase Garīgā mūzika | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Nedaudz failā. | | |
| | ![digital343](/profiles/defined_pic_1.gif)
![digital343](/images/sch_level_sml_0.gif) digital343 | Meditatīvā jeb garīgā mūzika no pārējām atšķiras ar melodisko vienkāršību un vārdu kodolainību.
Ir gandrīz neiespējami izmērīt kāda konkrēta skaņdarba vai dziesmas radītās vibrācijas un definēt to ietekmi uz cilvēka – klausītāja čakrām, jo katrā notī no akustiska avota vibrē gan virstoņi, gan zemtoņi . Ja tiek spēlēts akustiskais instruments, tad virsskaņas būs labi saklausāmas, bet, ja tiek spēlēts elektroniskais instruments, tad šo virsskaņu nebūs vispār. Ja skan laba balss, tad būs dzirdamas gan virsskaņas, gan zemskaņas. | |
| | № 61471, Mūzika, 12 klase Lūdzu palīdziet. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | tā kā man loti patika skolas laikā mūzika, un esmu apguvis arī mūzikas kursu, esmu pārliecināts par savām atbildēm :)
1. Domāju, ka mūzikai nav konkrētas definīcijas. Bet, ja jādomā vispārīgi, tad mūzika ir skaņas, kas iedarbojas uz cilvēka psiholoģisko stāvokli. Kas vienam liekas baudāma mūzika, citam tas var likties kaut kas briesmīgs. Piemēram, jauniešiem patīk diskotēku mūzika, bet pensionāriem tas šķiet kaut kas neizturams. 2. Cimbolei 3. Ar kora dziedājumu 4. 1873.gadā 5. Stili:
Turpinājums failā. | |
|
|