![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 31978, Kultūras vēsture, 11 klase Vaacijas un Pruusijas raksturojums 18. gs. (veesturiskaa situaacija) | | |
| | ![Pameliņa mana](/profiles/upic_11402.jpg)
![Pameliņa mana](/images/sch_level_sml_0.gif) Pameliņa mana | Failā par vāciju, par prūsiju paskaties varbūt noderēs http://www.liis.lv/paslit/Literatura/33-34/33-34teksts.html
| |
| | № 32163, Kultūras vēsture, 11 klase Vajag sagatavot prezentaciju par Donato Bramante.Lūdzu līdz 21.aprīlim.. | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | te ir mazliet informacijas par arhitektu Donato Bramante | |
| № 32270, Kultūras vēsture, 8 klase Klausies tu nezini kāpēc 1848. gadu dēvē par "tautu pavasara" gadu?????? | | |
| | ![ievinja188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja188](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja188 | 1848.gada 13.martā Vīnē izceļas 1848.gada revolūcija, kura ir daļa no t.s. Tautu pavasara. | | |
| | ![guanorl](/profiles/defined_pic_1.gif)
![guanorl](/images/sch_level_sml_0.gif) guanorl | beidzās 2 pasaules pkarš un tautām sākās atmoda... | | |
| | ![Zer0](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Zer0](/images/sch_level_sml_0.gif) Zer0 | 848. gadu dēvē par "tautu pavasara" gadu tapec ka shaja gadaa notikai vairakas revolucijas eiropaa [italija, francija, vacija, ungarija polija, rumanija]... Siikaku aprakstu var redzet sheit http://en.wikipedia.org/wiki/Revolutions_of_1848 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Pēc Napoleona sakāves 1814. - 1815.g Vīnē notiek Vīnes kongress , kurā uzvarētāji lemj par jaunajām Eiropas robežām. 1848.gada 13.martā Vīnē izceļas 1848.gada revolūcija Austrijā , kura ir daļa no t.s. Tautu pavasaris | | |
| | ![ievinja*](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja*](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja* | jo tajaa gadaa saakaas daudzaas valstiis revoluucijas. cilveeki centaas atguut savu valstu briiviibu. | |
| № 32521, Kultūras vēsture, 11 klase Kādi notikumi un kā ietekmēja kultūras attīstību 18. gadsimtā ?
Kas notika literatūrā 18.gadsimtā ?
Kas saistīts ar tēlotājmākslu un tēlniecību ? | | |
| | ![Takota](/profiles/upic_12069.jpg)
![Takota](/images/sch_level_sml_0.gif) Takota | 18 gds. bija apgaismības gadsimts. Strauji attīstījas dažādas zinātņu nozares, tadi ka medicīna, fizika, ķīmija un geogrāfija. Džeims Kuks veic ekspedicijas kuri bagātina cilvēku priekšstatu par zemes ģeogrāfiju. attistījas arī literatūra. Tēmas par kuriem rakstija: tragisms, sāpes, svinīgums, mīlestība. Bija uzrakstīti: Gulevera piedzivojumi( džonotans Sfifts). Tas ir satirisks romāns, kur autors apsmej tolaika varu un likumus. | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ² | |
| № 33022, Kultūras vēsture, 12 klase "Kultūras dzīve 19. gs Latvijā no latviešu tautas viedokļa." A4 lapa..
| | |
| | ![Salaatinjsh](/profiles/upic_8159.jpg)
![Salaatinjsh](/images/sch_level_sml_0.gif) Salaatinjsh | Varētu noderēt: http://www.ante.lv/xwiki/bin/view/Humanism/NacionalasUnParnacionalas http://www.etonnantelettonie.org/index.php?&96 | |
| | № 33214, Kultūras vēsture, 10 klase jāuzraksta referāts: "Jēzus Kristus attēlojums glezniecībā" | | |
| | ![Maddock](/profiles/upic_8464.jpg)
![Maddock](/images/sch_level_sml_0.gif) Maddock | Nu nezinu, nezinu... Vispār jau Jēzus attēli precīzi palien zem aizlieguma darināt elkus (liekas, 3. bauslis Vecajā Derībā). Plus vēl tie baznīcas koncili Bizantijas Impērijā, kur aizliedza ikonas (Dieva un svēto attēlus, tad atkal atļāva... vispār, juceklis. Principā, varētu uzskaitīt visas ievērojamākās gleznas, kurās Kristus attēlots. Tālāk tās sadalīt - Kristus bērnībā, Kristus darbībā, Kristus ciešanas, Kristus un...(cilvēks). Tas laikam ir viss. Jā, vēl var Krustus slavēšanu pieminēt. Uz glezniecības vēsturi ietekme? Hmm, man visu laiku likās, ka katra bilde atbilst tālaika stilam, modei | |
| № 34626, Kultūras vēsture, 12 klase Var ludzu kads uzraxtit eseju par senas egjiptes makslu..steidzami vajag.. paldies jau ieprieksh..;) | | |
| | ![KinSize](/profiles/upic_13593.jpg)
![KinSize](/images/sch_level_sml_0.gif) KinSize | Senās Ēģiptes māksla Senās Ēģiptes mitoloģija Senatnē cilvēki ticēja, ka bez pasaules, kurā viņi dzīvo, pastāv vēl dievu pasaule. Cilvēki domāja, ka dievi ir pārāki par viņiem. Dievi nosaka visu cilvēka dzīvi, ir viņam labvēlīgi un pasargā no nelaimēm. Dievi spēja būt arī bargi un sodīt cilvēkus, ja viņi pienācīgi negodināja dievus. Turp. faila
| |
| № 34941, Kultūras vēsture, 10 klase nepiečiešami visdažādākie kultūras vēstures jēdziena definējumi! jo ātrāk jo labāk.
| | |
| | ![SupRiseD :p](/profiles/upic_5826.jpg)
![SupRiseD :p](/images/sch_level_sml_0.gif) SupRiseD :p | kultura- ir sabiedribas attieksmju kopums ko veido simboliskas (valoda, zinatne, maaksla) socialas ( cilveku savstarpejie sakari) un instrumantaalas attieksmes.. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | K.v. : 1. saprātīgu būtņu krietnības izveides pētīšana uz morāles un brīvības pamata. 2. cilvēka un cilvēces pregresa kopuma kā personības garīgā pilnveide pētīšana.
| |
| № 35186, Kultūras vēsture, 12 klase Lūdzu palīdziet par IMPRESIONISMU. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Faila par IMPRESIONISMU | | |
| | ![Saana](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Saana](/images/sch_level_sml_0.gif) Saana | Impresionisms ir mākslas stils, kas radās 19. gadsimta sešdesmitajos gados Francijā. Sākotnēji šis stils saskārās ar asu kritiku, jo, lai padarītu attēloto reālistiskāku, tajā netika ievēroti tā laika akadēmiskās mākslas pamatnoteikumi, piemēram, tika izmantoti redzami otas triepieni, brīva kompozīcija, netika ievērota tradicionālās gaismēnu pārejas. Arī paša stila nosaukums cēlies no kritiska raksta ar virsrakstu Impresionistu izstāde, kurš tā nosaukts apspēlējot Kloda Monē gleznas Impresija. Saullēkts nosaukumu... | |
| | № 35286, Kultūras vēsture, 11 klase man vajadziigs mazs apraksts par to, kas ir Prometejs, ko vinjsh izdariijis utt! Paldies! | | |
| | ![Леса](/profiles/upic_2976.jpg)
![Леса](/images/sch_level_sml_1.gif) Леса | Prometej vilepil ļaudis no zemes, bet Afina piedalīja tos ar elpošanu ; precīzāk - vilepil ļaudis no māla, sajaucot zemi ar ūdeni (Gesioda tas nav); vai viņš atdzīvināja ļaudis, radītos Devkalionom un Pirroj no akmeņiem .
...
| | |
| | ![Supervaronis](/profiles/upic_145.jpg)
![Supervaronis](/images/sch_level_sml_0.gif) Supervaronis | Прометей - в древнегреческой мифологии - титан, сын Иапета и нимфы Климены. После победы богов над титанами Прометей стал на сторону людей в их споре с богами. Прометей похитил огонь с Олимпа и принес его людям. В наказание Зевс повелел приковать Прометея к скале, а огромный орел прилетал и клевал печень титана. Муки Прометея длились тысячелетия, пока Геракл не убил орла и не освободил титана. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | grieķu titāns Prometeju Prometejs un Epimetejs bija pasargāti no ieslodzījuma Tartarā, jo viņi nebija cīnījušies kopā ar citiem titāniem kara laikā pret olimpiešiem. Viņiem tika dots uzdevums iztaisīt cilvēku. Prometejs izveidoja cilvēku no dubļiem, un Atēna iedvesa dzīvību nekustīgajā figūrā.
Turpinājums failā. | | |
| | ![angel](/profiles/upic_3914.jpg)
![angel](/images/sch_level_sml_2.gif) angel | Uzzinot par dievu plāniem, Prometejs, kura sirds bija pārpildīta ar mīlestību pret karojošo cilvēci, nolēma atnest cilvēkiem dievu uguni, pateicoties kurai, cilvēce kļūtu nemirstīga un pat dievi nevarētu to iznīcināt. Prometejs aizlidoja uz Saules dieva māju, aizdedzināja mazo spieķīti pie saules uguns un atnesa to Zemes bērniem, brīdinot, ka uguns ir jāizmanto tikai dievu cildināšanai un nesavtīgai palīdzībai. Bet cilvēki bija nesaprātīgi un ļauni. Viņi paņēma Prometeja atnesto dievišķo uguni un sāka ar to viens otru iznīcināt. Viņi sadedzināja savu ienaidnieku mājas, kausēja tēraudu un taisīja zobenus un bruņas. Viņi kļuva vēl patmīlīgāki un iedomīgāki, sāka ienīst dievus, bet tagad viņus nevarēja iznīcināt, jo viņi bija saņēmuši svēto uguni. | |
|
|