![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 57703, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet !Steidzami! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1. uzdevums (18 p.) Uzrakstiet trīs galveno varoņu rakstura īpašības no Senekas traģēdijas „Medeja”, izmantojot citātus (m.gr. 31.-45.lpp.)
Mēdeja Citāts Jāsons Citāts Korintas valdnieks Citāts 1. Ļauna „Es dieviem uzbrukšu un visu sagraušu” Līdzjūtīgs „Bēdz projām, kamēr var, jo valdītāju dusmas bīstamas arvien!” Varaskārs „Lai klusē tā, to viņai stingri norādiet! Lai iemācās nu beidzot paciest valdnieka pavēles.”
Turpinājums failā. | |
| | № 57705, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet !Steidzami! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Pārbaudes darbs literatūrā 10. klasei Vecfranču eposs „Dziesma par Rolandu”
1. uzdevums (3 p.) Kas ir bruņniecība, kas tai raksturīgs, kas lika bruņniecības literatūras pamatus? Bruņniecība – viduslaiku simbols.
Turpinājums failā. | |
| № 57853, Latviešu literatūra, 10 klase 14.Varoņmīti. Latviešu pasaka kurbads.Izlasi mītu raksturojošas pazīmes ! Blakus pieraksti , kā pasakas teksts atbilst minetajam pazīmēm! (varbūt kādam ir atbildes uz šo darba lapu no 1- 5 piemēram vismaz !!! | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | 1.Milzis trijām - trijgalvis . 2.Kurbads cīnās nevis ar trijgalvi,bet ar milzi,kuram 6 galvas 3.Baļķi savilkti, spāres uzceltas, jumts apjumts un galds istabas vidū klāts.Rūķīši palīdz Kurbadam. 4. Milža sieva, ragana, par vilkaci pārvērtusies. 5. Kurbada ienaidniece,kura cenšās visādi ieriebt Kurbadam parvērtās par vilkaci. Sumpurnis ar suņa rīkli.(mēģina uzklup visādoās ies | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Milzis trijām galvām klāt, trijgalvis (Kurbads cīnās nevis vairs ar milzi,bet ar milzi,kuram ir 3 galvas) Nāk milzis sešām galvām. (Kurbads cīnās nevis vairs ar milzi,bet ar milzi,kuram ir 6 galvas)
Turpinājums failā. | |
| № 58003, Latviešu literatūra, 10 klase paliidziet luudzu! | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | 1. Atbildiet uz jautājumiem! Kādam nolūkam izmantos - iesniegumu, Viens no dokumentiem, ko izmanto iekšējā sarakstē (firmas iekšienē), ir iesniegums, kas satur personas (personu) lūgumu vai priekšlikumu uzņēmumam vai amatpersonai (piemēram, lūgums pieņemt darbā, piešķirt atvaļinājumu utt.)
Oficiāls raksts, ko iesniedz iestādei, uzņēmumam, organizācijai vai amatpersonai, lai ko pieteiktu, lūgtu, paziņotu, sūdzētos u.tml.
Turpinājums failā. | |
| № 58237, Latviešu literatūra, 10 klase 1.Kurā no dzīves lomām Raudupietei šķiet svarīgāka mātes vai sivietes ? Pamato ! 2.Kurā brīdī notiek lūzums Raudupietei, kas liek izdarīt noziegumu? 3.Kādu iemeslu dēļ notiek traģēdija? | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 1. Viņa mīl savu dēlu Matīsiņu, tomēr tad, kad viņai ir izvēle glābt viņu no nāves vai nē. Viņa izvēlas, lai viņš nomirst, un tas viss tikai mīlestības dēļ. No tā var secināt, ka galvenā dzīves loma ir sievetes.
2. Raudupiete notiek lūzums, tad, kad tas vīrietis, ko viņa mīl un, kuru aicina nākt par saimnieku uzs savu māju, pasaka, ka viņam traucē Matīsiņš. Raudupiete nespēj pieņemt šādu atbildi.
3. Pirmkārt, Kārļa dēļ, jo viņš pasaka Raudupietei, ka tas ir Matīsiņa dēļ. Otrkārt, Raudupietes dēļ, jo viņa savu miesīgu bērnu neglābj, bet atļauj noslīgt. | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | 1.Sievietes.Viņa dodas pie Kārļa un lūdz viņa roku,Kārlis atsaka un atbild, ka īstais ‘’Raudupu’’saimnieks ir Matīsiņš.Viņa atgriežas mājās un ļauj bērnam darīt visu ,kas viņam ienāk prātā(pat ar nazi spēlēties),tātad viņa nemīl savu bērnu un viņai nav mātes jūtu. 2.Tajā brīdī ,kad viņa uzzina ,ka traucēklis starp Kārli un viņu ir Matīsiņš. 3.Iemesls-Liktenis viņai atspēlējās par viņas pāri darījumiem un viņu nobrauc pajūgs. | |
| | № 58295, Latviešu literatūra, 10 klase Domraksts(Mīlestības un naida tēlojums V.Šekspīra luga ,Romeo un Džuljeta) apjoms 300 vardi!
| | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Mīlestības un naida tēlojums V.Šekspīra luga ,Romeo un Džuljeta.
Traģēdija „Romeo un Džuljeta” izveidota pēc kādas itāliešu noveles un vēstī par divu dzimtu naidu, kas šķir jauniešus Romeo un Džuljetu; viņi abi aiziet bojā, taču mīlestība uzvar un uzveic arī veco naidu. Abi galvenie varoņi, kā arī drošais un asprātīgais Merkucio, ir jaunā laikmeta cilvēki, kas brīvi no aizspriedumiem un pilni dzīvesprieka un optimisma. Konflikts starp aizejošo un jauno pasauli risinās uz plaša sociālā fona.
Turpinājums failā. | |
| № 58311, Latviešu literatūra, 10 klase – ANTĪKĀ LITERATŪRA, DAŽĀDU MOTĪVU ATSPOGUĻOJUMS LATVIEŠU LITERATŪRĀ. VIDUSLAIKU UN RENESANSES LITERATŪRA | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | 1. Antīkā literatūra ir radusies Senajā Grieķijā un Senajā Romā laikaposmā no aptuveni 8.gs. p.m.ē. līdz 6.gs. m.ē. sengrieķu vai latīņu valodā.
Turpinājums failā. | | |
| | ![kendy](/profiles/defined_pic_5.gif)
![kendy](/images/sch_level_sml_0.gif) kendy | 1.apzīmē literatūru, kas radusies Senajā Grieķijā un Senajā Romā laikaposmā no aptuveni 8.gs. p.m.ē. līdz 6.gs. m.ē. 2.Teātris radās pateicoties lielo (pilsētu) Dionīsa svētkiem. | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Atbilde faila | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Atbilde faila | |
| № 58399, Latviešu literatūra, 10 klase 5. Pārbaudes darbs. Antīkā un viduslaiku literatūra palidzet ludzu!!! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Apgalvojums Jā Nē Labojums Antīkās literatūras posmi ir arhaiskais periods klasiskais periods hellēniskais periods Romas valdīšanas periods
x Sengrieķu literatūras posmi ir arhaiskais periods klasiskais periods hellēniskais periods Romas valdīšanas periods
Turpinājums failā. | |
| № 58400, Latviešu literatūra, 10 klase 6. pārbaudes darbs. Dante Aligjeri, Viljams Šekspīrs PALIDZET LUDZU! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | apgalvojums jā Nē labojums Itāliešu literatūras pārstāvis ir Dante x
,, Dievišķā komēdija’’ nav Dantes darbs
x ,, Dievišķā komēdija’’ ir Dantes darbs ,,Dievišķajā komēdijā” autors rāda 9 elles lokus x
,, Dievišķās komēdijas” galvenais varonis ir Virgīlijs
x
,, Dievišķajā komēdijā ir aprakstīta elle, paradīze, debesis
x ,, Dievišķajā komēdijā ir aprakstīta elle, šķīstītavu un paradīzi.
Turpinājums failā. | | |
| | ![kendy](/profiles/defined_pic_5.gif)
![kendy](/images/sch_level_sml_0.gif) kendy | 3.uzdevums. Pēc V.Šekspīra ,,Romeo un Džuljeta” izlasīšanas. Pārdomu darbs ,, Romeo un Džuljeta mūsdienu pasaulē”
Manuprāt tieši aizraujošs jau ir tas aizliegums, kad tu ļoti kaut ko gribi, bet tev aizliedz. Tas nav tikai mīlestībā, bet arī dzīves ikdienā sastopams. Ģimeņu dzimtu naids ir kā varas cīņa, kura par kuru būs labāka, kura būs varenāka, bagātāka.
Turpinājums failā. | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | apgalvojums jā Nē labojums Itāliešu literatūras pārstāvis ir Dante Jā
,, Dievišķā komēdija’’ nav Dantes darbs
Nē ,, Dievišķā komēdija’’ ir Dantes darbs .
,,Dievišķajā komēdijā” autors rāda 9 elles lokus Jā
,, Dievišķās komēdijas” galvenais varonis ir Virgīlijs
Nē Stāstītājs ir Dante – galvenais varonis, kas nav viena un tā pati persona, kas Dante – autors. Galveno varoni caur “Elli” ved romiešu dzejnieks Vergīlijs.
...
| |
| | № 58401, Latviešu literatūra, 10 klase 7.pārbaudes darbs.Pārspriedums palidzet man luudzu!! | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | ,Man tuvākās lappuses viduslaiku (vai renesanses )laika literatūrā” Viens no maniem mīļākajiem literatūras žanriem ir romatika, tapēc ļoti cienu viduslaiku literatūru. Man tuvākās lapuses viduslaiku literūra ir Viljama Šekspīra romāns „ Romeo un Džulieta”
Turpinājums failā. | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | Man tuvākās lappuses renesanses laika literatūrā VILJAMA ŠEKSPĪRA TRAĢĒDIJA „ROMEO UN DŽULJETA”
Izlasot doto uzdevumu literatūra, es uzreiz skaidri zināju, ka rakstīšu par Šekspīra traģēdiju Romeo un Džuljeta, kura mīlestība tiek atainota renesanses laikmetā Veronā. Es neesmu liela grāmatu lasītāja, bet lasot Šekspīra uzrakstītu darbu „Romeo un Džuljeta”, mani burtiski no pirmajām lapaspusēm pilnība apbūra stāsts. Lasot stāstu, nevar palikt vienaldzīgs, katra lappuse atspoguļo abu mīlētāju traģiskās attiecības.
Turpinājums failā. | |
|
|