![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 58492, Latviešu literatūra, 10 klase E. Veidenbaums '' Kā gulbji balti padebeši iet'' Dzejoļa analīze: Dzejoļa motīva nosaukšana un raksturošana Dzejoļa liriska Es pārdzīvojumu raksturošana Dzejoļa kompozīciju,panta formu un ritmu raksturošana Dzejoļa tēlu raksturošana Dzejoļa izmanto mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu raksturošana Dzejoļī paustā pārdzīvojuma aktualitātes raksturošāna Dzejoļa audiālā zīmējuma noteikšana Dzejoļa nozīme kultūrvēsturiskā laikmeta konteksta Dzejoļa noskaņa | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | E. Veidenbaums '' Kā gulbji balti padebeši iet'' Dzejoļa analīze: Dzejoļa motīva nosaukšana un raksturošana Motīvs: Neaizsniedzamais. Tiekšanās pēc labākā, izcilākā, kas ir tik tālu un gandrīz neaizsniedzams.
Turpinājums failā. | |
| | № 58508, Latviešu literatūra, 10 klase Pārbaudes darbs literatūrā 10.klasei Viduslaiku literatūra
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Pārbaudes darbs literatūrā 10.klasei Viduslaiku literatūra 1.Nosauciet un raksturojiet viduslaiku mākslas un literatūras spilgtākās iezīmes. Bruņinieki – viduslaiku simbols. Bieži sastopams zēnu sapnis – būt par bruņinieku. Vīrišķība un spēks.
Turpinājums failā. | |
| № 58580, Latviešu literatūra, 10 klase DRAMATISKU DARBU INTERPRETĀCIJA PALIDZET MAN LUDZU!! | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | 2.uzdevums. Esat iepazinis Aspazijas lugas ,,Zaudētās tiesības” saturu. Atbildiet uz jautājumiem! Kura ir emocionāli visspraigākā vieta lugā? Kāpēc? Kad meitene Laime nošauj Langartu un pēc tam sevi. Vienkārši Laime vairs nevarēja sadzīvot ar tādu spiedienu no apkārtējiem , jo viņa saprot, ka sabiedrība viņai nekad vairs neļaus dzīvot normālu dzīvi.
Turpinājums failā. | |
| № 58581, Latviešu literatūra, 10 klase DZEJAS TEKSTU INTERRETĀCIJA LUDZU! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | I. Ziedonis „Dīvainos tālumos klusais” Dzejoļa motīvs: Aizgājusī mīlestība. Liriskā „Es” tēlojums un attieksme: Dzejoļa liriskais „es” ir pats rakstnieks, kurš izsaka savas emocijas un jūtas. Emocijas, atmiņas pēc šķiršanās, kad paliek tikai klusums. Dzejas tēli: Cilvēks, kas sajūt ilgas pēc savas mīlestības.
Turpinājums failā. | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | Dzejoļa motīvs. Dzejoļa motīvs ir sapnis, aicinājums sapņot.
Literatūrvēsturiskais konteksts (kultūrkonteksts). A.Čaks rakstīja laikā, kad Latvija pārdzīvoja varas maiņas. Iespējams, ka ar šo dzejoli dzejnieks aicināja cilvēku meklēt iespējas izrauties no dzīves realitātes sapņojot, ja reālā dzīve cilvēku piespieda ievērot noteiktus noteikumus, neļāva īstenot savas ieceres, tad sapņu pasaule atvēra durvis uz neiespējamo un aizliegto.
Turpinājums failā. | |
| № 58846, Latviešu literatūra, 10 klase kā tu saproti šos vārdus ? izsmalcināts maigs brīnumains dramatisks galants aizkustinošs virtuozs cildens komisks saviļņojošs brīnišķīgs aizraujošs traģisks | | |
| | ![xanthippe](/profiles/upic_47073.jpg)
![xanthippe](/images/sch_level_sml_2.gif) xanthippe | izsmalcināts- ar gaumi,stilu(bagāts,milzīgs enerģētisks potenciāls) maigs- ļoti vērīgs,saudzīgs,mīlošs brīnumains-aizraujošs,ar fantāziju,pārsteidzošs dramatisks-kaut kas skumjš,bēdīgs,negaidīts galants-pieklājīgs,labestīgs aizkustinošs- elpu aizraujošs,emociju pilns virtuozs-lietpratīgs,ģēnijs,nepārspējams cildens-taisnīgs,godīgs,ar pašcieņu komisks- jautrs,smieklīgs,ar humora izjūtu saviļņojošs-emocionāls,aizkustinošs brīnišķīgs-kaut kas lielisks,apbrīnojams aizraujošs- interesants,iedvesmojošs,sensacionāls traģisks-kaut kads bezgala bēdīgs,šausminošs,sirdi plosošs | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | uzspied lūdzu paldies:) | | |
| | ![Laura](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Laura](/images/sch_level_sml_0.gif) Laura | Failā :) | | |
| | ![Laine](/profiles/upic_48610.jpg)
![Laine](/images/sch_level_sml_0.gif) Laine | :) | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | izsmalcināts - ar gaumes izjūtu, eleganti. maigs - brīnumains - kaut kas neticams, pārsteidzošs. dramatisks - pārspīlēts. galants - ievēro etiķeti un sabiedrības normas. aizkustinošs - virtuozs - cildens - komisks - smieklīgs atgadījums. saviļņojošs - brīnišķīgs - kaut kas skaists un apburošs. aizraujošs - kaut kas ieintresējošs. traģisks - skumjšs, briezmīgs notikums vai pat nāve.
| |
| | № 59448, Latviešu literatūra, 10 klase Iesakiet kādu ideju domrakstam:Pazudušā dēla tēma pasaules literatūrā. | | |
| | ![Murii..](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Murii..](/images/sch_level_sml_0.gif) Murii.. | Vai nauda ir noteicēja pār cilvēka dzīvi. Vai precības ir atrisinājums naudas problēmām. Vai mātes mīlestība var būt akla. Vai es varu vainot citus savās problēmās. | | |
| | ![qx](/profiles/defined_pic_5.gif)
![qx](/images/sch_level_sml_0.gif) qx | Pazudušā dēla notikumi.. | | |
| | ![xanthippe](/profiles/upic_47073.jpg)
![xanthippe](/images/sch_level_sml_2.gif) xanthippe | kaut kas ;] | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Piemēram- pazudušā dēla stāsts.... | |
| № 59937, Latviešu literatūra, 10 klase Dzejas analīze 1.Nosauciet un raksturojiet dzejoļa motīvu! 2.Raksturojiet dzejoļa liriskā „Es” pārdzīvojumu! 3. Raksturojiet dzejoļa kompozīciju, panta formu, ritmu! 4.Raksturojiet dzejoļa tēlus 5. Raksturojiet dzejolī izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus 6.Raksturojiet dzejolī paustā pārdzīvojuma aktualitāti
| | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Centos palīdzēt, cik varēju | |
| № 60164, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet izpildīt. failā | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | luudzu | | |
| | ![qscwdv](/profiles/upic_55590.jpg)
![qscwdv](/images/sch_level_sml_0.gif) qscwdv | Pielikumā | |
| № 60203, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet ar uzdevumiem. failā | | |
| | ![ziga====](/profiles/defined_pic_5.gif)
![ziga====](/images/sch_level_sml_0.gif) ziga==== | pozalujsta | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Nedaudz. | | |
| | ![qscwdv](/profiles/upic_55590.jpg)
![qscwdv](/images/sch_level_sml_0.gif) qscwdv | Pielikumaā | |
| | № 60213, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu Palīdziet, Paldies! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā. :) | | |
| | ![Rutinjaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Rutinjaa](/images/sch_level_sml_0.gif) Rutinjaa | Par 6 un 10 neesmu pārliecināta. | |
|
|