![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 64455, Latviešu literatūra, 10 klase 7.uzdevums vai 8.uzdevums vai 10.uzdevums vai 11.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 7., 8., 10. vai 11. uzdevums. Izvēlējos 11. uzdevumu
Manuprāt tas ka J. Alunāns prata tik daudz valodas ļoti sekmēja viņa darbību literatūrā, jo viņš bez savām zināšanām nebūtu varējis izveidot krājumu „Dziesmiņas” un atdzejot slavenu autoru darbus | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![dinjuks9](/profiles/defined_pic_2.gif)
![dinjuks9](/images/sch_level_sml_1.gif) dinjuks9 | 5. Pārbaudes darbs („Jaunlatvieši”) | |
| | № 64718, Latviešu literatūra, 10 klase Pārbaudes darbs (radošs) | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | „Sargāsim un kopsim Latvijas dabu!”
Latvijas daba – Tik neatkārtojama tā. Latvijas daba – Tava vienīgā!
Sargā un mīli to, Jo nebūs tev citu tādu, Sargā un cieni to, Jo tā tev ir vienīgā!
Latvijas dabu sargā – Savā azotē liec, Latvijas dabu kop – Atceries par to!
Turpinājums failā. | |
| № 65226, Latviešu literatūra, 10 klase 4.uzdevums vai 5.uzdevums vai 6.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 4., 5. vai 6. uzdevums. Izvelējos pildīt 6. uzdevumu
6. uzdevums. Uzrakstiet skaidrojumu dotajiem literatūras terminiem! (4 p.) • metafora - pārnestā nozīmē izmantots tēlains vārds vai frāze, kurā tiek izmantoti salīdzinājumi ar kopīgām iezīmēm un kas tiek lietots cita vārda vietā uz priekšstatu un nozīmju līdzības pamata
Turpinājums failā. | |
| № 65230, Latviešu literatūra, 10 klase 1.uzdevums vai 7.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. vai 7. uzdevums. Izvēlējos 7. uzdevumu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 7. pārbaudes darbs literatūrā 10. klasei 1. uzdevums. Atbildiet uz jautājumiem! (20 p.) 1. Kādi apstākļi sekmēja literatūras rašanos latviešu valodā? (2 p.) Literatūras rašanos latviešu valodā sekmēja garīgās rakstniecības uzplaukums un laicīgās literatūras sākotne.
Turpinājums failā. | |
| № 65267, Latviešu literatūra, 10 klase LŪDZU STEIDZMU PALĪDZĪBU! Vēlākais līdz 5dienai jānodod! DOMRAKSTS LITERATŪRĀ (300-350 vārdi)
Tēmas: 1. „Valdnieks Oidips – varas cilvēks” vai arī „Katrs pats savas laimes kalējs”. 2.Es Latvijā – Latvija manī. 3.Skaista, skaista tēvu zeme. 4.Slikti, ja mēs neuzklausām citu domas un uzskatus, bet vēl ļaunāk, ja mēs sākam uzklausīt tikai tos. (Gorijs Upītis) 5.Labākais un skaistākais pasaulē. 6.Labākais un skaistākais manā dzīvē. 7.Es izliekos par to, par ko gribu būt.
LŪDZU, LŪDZU PALĪDZIET MANI MĪĻIE UN GUDRIE! :* | | |
| | ![Angelly](/profiles/upic_13701.jpg)
![Angelly](/images/sch_level_sml_3.gif) Angelly | LABĀKAIS UN SKAISTĀKAIS MANĀ DZĪVĒ Katram skaistums un labums nozīme, ko savu. Cits tam piemēro mantisko vērtību, bet cits, savukārt piešķir šiem vārdiem kaut ko pavisam citu. Labs un skaists varbūt cilvēks un viņa rīcība, tā varbūt daba, kas spēj pārsteigt ik dienas, ja vien spēj to saskatīt, tas varbūt jebkurš mirklis, kas notiek ap mums.
Turpinājums failā. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | ceru, ka patiks. Iekļāvu arai pašcerētu dzejoli. rakstīju ar planšeti, tāpēc nesapratu, kā var nolīdzināt malas. Ja nav grūti, nospied paldies :). | |
| | № 65268, Latviešu literatūra, 10 klase PĒDĒJAIS LŪGUMS PALĪDZĒT! ''PAZUDUŠĀ DĒLA TĒMA LITERATŪRĀ UN DZĪVĒ" Ieskaite par R.Blaumaņa stāstu "Pērkoņa negaiss" un lugu "Pazudušais dēls"
Līdz rītdienas vakaram jāiesniedz!
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 3.ieskaite literatūrā – Pazudušā dēla tēma literatūrā un dzīvē
1. Atzīmē, kuru no darbiem tu lasīji! R.Blaumanis stāsts „Pērkoņa negaiss” luga „Pazudušais dēls”
2.Uzraksti, kādas, tavuprāt, problēmas R.Blaumanis apskatījis darbā! (4 punkti) 1) Paaudžu nesaskaņas (tēva un dēla attiecības). 2) Krustiņa vieglprātīgā dzīvē (dzeršana, kāršu spēles uz naudu, iešana uz klubiem). 3) Mātes visatļautība dēlam (nav stingrības) 4) Māte nestāsta savam vīram patiesību, noklusē Krustiņa iešanu ārpus mājas pa naktīm, kamēr tēvs ir aizbraucis no mājām.
Turpinājums failā. | |
| № 66104, Latviešu literatūra, 10 klase PALIDZIET mitologija latviesu literatura aizpildiet tabulu | | |
| | ![katka12345](/profiles/defined_pic_2.gif)
![katka12345](/images/sch_level_sml_0.gif) katka12345 | 1.Kādas romantisma iezīmes saskatāmas F. Bārdas dzejolī ? Atbilde: Fricis Bārda - latviešu filozofiskā romantisma pārstāvis, dzejnieks un domātājs. Gara vertikāli Friča Bārdas dzejā šis Dzīvības koks arī ievelk – lapotne.
2.- 3.Novelē ir aprakstīts par jaunas meitas izvēli apprecēties ar bagātu, bet vecu saimnieku. Noveles ideja būtu, parādīt, tā laika Latvijas dzīves iespējamību, t.i ja izvēlēsies nemīlēt, bet bagātīgu, tad spēsi dzīvot pārticība, tomēr, ja tev svarīgāka būs mīlestība, tad būs grūti pabarot ģimeni un paēst pašam.
| |
| № 66321, Latviešu literatūra, 10 klase Uzraksti savas pārdomas pēc filmas "Pūt, vējiņi"noskatīšanās vai arī recenziju par šo filmu. Напишите на латышском языке, без ошибок. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Uzrakstīts īsi un kodolīgi.
„Pūt vējiņi”
„Pūt vējiņi” filmā ir veiksmīga aktieru izvēle, kas ļoti labi iemiesojās tēlos, tādejādi darbu padarot vēl aizraujošāku. Šajā filmā bija vērojami vairāki slaveni aktieri, piemēram: • Uldis Dumpis atveidoja Didzi; • Elza Radziņa – māti; • Pēteris Gaudiņš – Gatiņu; • Antra Liedskalniņa – Ciepu; • Elita Krastiņa – Andu; • Esmeralda Ermale – Baibu; • Astrīda Kairiša – Zani • Lidija Freimane – Ortru; • Ģirts Jakovļevs – Uldi
Turpinājums failā. | |
| № 70003, Latviešu literatūra, 10 klase 1-5(Atbildes) | | |
| | ![ArmySpy](/profiles/defined_pic_1.gif)
![ArmySpy](/images/sch_level_sml_0.gif) ArmySpy | 2. Indrāni Salva pavasarī Celniņi Skroderdienas silmačos
3. Tālavas taurētājs
4.Tēvs - Matīss; Māte - Kristīne
5.Rūdolfam Blaumanim nav māsu,brāļu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 1. Rūdolfs Kārlis Leonīds 2. Indrāni, Salna pavasarī, Velniņi, Skroderdienas Silmačos 3. "Tālavas taurētājs" 4. Tēvs - Matīss, māte - Karlīne 5. Brālis Arvīds Oto Blaumanis | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | failā | |
| | № 70004, Latviešu literatūra, 10 klase 6-9(Atbildes) | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 6. Klavieres 7. Par redaktoru 8. "Velniņi" 9. "Nāves ēnā" | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | failā | |
|
|