Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
№ 60199, Latviešu valoda, 10 klase
Lūdzu palīdziet ar uzdevumiem. failā
Apskaties uzdevumu
<1/4>

ziga====
ziga====
ziga====
pozalusta
Apskaties risinājumu
<1/4>
№ 60240, Latviešu valoda, 10 klase
Uzrakstiet anotāciju nesen izlasītajai grāmatai. VAI Uzrakstiet 7 tēzes kādam kultūrvēsturiskam tekstam!

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 60248, Latviešu valoda, 10 klase
Lūdzu palīdziet ar uzdevumiem. failā
Apskaties uzdevumu
<1/2>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 60298, Latviešu valoda, 10 klase
Paldies!
Apskaties uzdevumu
<1/2>

linux
linux
linux
dazi uzd.,nav visi
Apskaties risinājumu
<1/2>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Pildīju to, par ko esmu pārliecināts
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 60363, Latviešu valoda, 10 klase
Palīdziet izveidot aptauju par brīvā laika pavadīšanu.Kādus jautājumu uzdot? Apmēram jābūt 12 jautājumiem.

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Tā kā anketām vienmēr ir jābūt arī skaidrojumam, kāpēc tā ir veidota un beigās ir jābūt pateicībai, par anketas aizpildīšanu, tad anketa ir veidota pēc vispārpieņemtajām normām ar kādām strādā iestādes visās vietās.
Apskaties risinājumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1. Vai jums ikdienā atliek laika savam brīvajam laikam ?
2. Cik bieži nedēļā jūs atveltiet laiku savam brīvajam laikam ?
3. Kāda ir jūsu nodarbošanās ,jūsu brīvajā laikā?
4. Vai tas ir arī jūsu hobijs?
5. Kā Jūs uzskatiet, vai jums pietiek sava brīvā laika?
6. Varbūt ir vēl kāda nerealizēta ideja kā pavadīt savu brīvo laiku ?

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

violeta
violeta
violeta
Ka tu pavadi brivo laiku?
Vai tu kautko taisi vai sedi datora?
№ 61074, Latviešu valoda, 10 klase
Paldies!!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
lūdzu

3. uzdevums. Izlasiet Jāņa Grestes teksta fragmentu! Kurš no lietošanas jomas jeb funkcionālajiem stiliem atbilst šim fragmentam? ( 1 punkts ) Savu izvēli pamato, nosaucot 3 šī stila pazīmes! ( 3 punkti )
Ja tev deguna priekšā aiztaisa durvis, tad tas vēl nenozīmē, ka tu iekšā netiksi.
Ja tev pasaka: „Nevar”, arī tad vēl paliek 50% par to, ka varēs gan. Un, ja tev otro un trešo reizi pasaka „nē”, arī tad vēl paliek cerība, ka kādreiz būs „jā”.
Ja tu nobīsties no pirmā nē, tad ej vien mierīgi un tupi aizkrāsnē pie circeņiem. Tur tev īstā vieta. Tādēļ jau kungi ir pasaulē, lai sacītu „nē”. Netraucē viņu ērtības!
Tavs likums lai ir citāds. Ja tev aizliek sētu priekšā, tad zini, ka tādēļ tā likta, lai tu pāri tiktu.


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

yolisha
yolisha
yolisha
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 61080, Latviešu valoda, 10 klase
faila
Apskaties uzdevumu
<1/2>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
3.2. uzdevumā bija prasīti vismaz 5 piemēri, ierakstīju 7

3.1. Izlasiet Andras Neiburgas teksta fragmentu!

Dzīves jēga.
Nokaitināja viņš mani ar to dzīves jēgu vakar! Riktīgi nokaitināja.
- Kur, - prasa, - dzīves jēgu lai atrod?
- A tu nemeklē, - saku, - neiespringsti. Tad arī nebūs kreņķa, ka atrast nevar.
Nu zini taču to veco teicienu: kas meklē, tas atrod? Galīgi aplams teiciens, pa manam. Kas meklē, tas neatrod gandrīz nekad, bet, kas nemeklē, tas tīri kā pa jokam uzgrūžas. Vot, piemēra pēc, - ieej mežā un pamēģini sēņu nazīti atrast. Nedēļu, divas nostaigāsi, ne sūda neatradīsi! Vai piecīti uz ielas? Fig tev! Bet pietupsties, tāpat vien, bez nolūka, tai mežā kādu vajadzību nokārtot, vai arī pa trotuāru tukšu alus bundžu ar kāju paspārdi, - i še tev kā nazītis, tā piecītis. Rokā gan. [..]
Ai, muldu.
Opim putra jādod. Putra ar zapti.
Piens, sviests, putraimi.
Un paldies. Ne jau Dieviņam paldies – pašai, ka varu vēl nopelnīt. Ar fizisku darbu varu.
Citi mākslu taisa, raksta tur mūziku, teātri spēlē, skolās māca, bet tu ( tas ir, es ) – stum ķerru. Stum, vecenīt, stum. Ar savu augstāko, ka tavu almu māteri, izglītību.
Dzīve tevi sašņorē. Daudz spirināsies – šņores tikai ciešāk savilksies. Tā ka labāk jau atslābsti. [..]
Dzīves jēga. Kam ir laiks, tas meklē. Man laika nav.


...
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 61081, Latviešu valoda, 10 klase
Faila!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
klāt pievienoju arī katra stila paskaidrojumus :)

2. uzdevums. Dotajā tabulā pretī nosauktajām stilu pazīmēm ierakstiet atbilstošu funkcionālo stilu! (


ZINĀTNISKAIS VALODAS STILS
stingri tiek ievērotas valodas un rakstības normas;
monologa raksturs;

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

winnis3
winnis3
winnis3
Ceru ka palidzes un nebus kludaini
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 62011, Latviešu valoda, 10 klase
1. Nosauciet 2 stereotipus par tautībām, komentējiet tos! Vai stereotipiem var ticēt?
2.Izsakiet viedokli par tēmu „ Skolēns un valodas = draugi vai ienaidnieki? ”! Darba apjoms - 60-70 vārdi.

Lachuks
Lachuks
Lachuks
Failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
ja nav grūti, nospied paldies :)
Apskaties risinājumu
<1/1>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
1.Uz ķīniešiem neiedarbojas fizikas likumi. Šāds stereotips ir radīts, jo Ķīnieši ir gudra tauta.
2. Visi īri ir alkoholiķi. Šāds stereotips ir radies, jo katrai tautai ir sava kultūra, šai tautai daļa no kultūras ir alkohols, tāpēc arī radies šāds stereotips.
Manuprāt, stereotipiem var ticēt, jo vienmēr kaut kāda daļa no patiesības tur ir.

Skolēns un valodas = draugi vai ienaidnieki? ”! Darba apjoms - 60-70 vārdi.


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 62135, Latviešu valoda, 10 klase
Varbūt kādām ir gatavs pārspriedums, ap 350-400 vārdiem, par tēmu - latviešu valodas situācija mūsdienās?

paliidziiba01
paliidziiba01
paliidziiba01
Latviešu valodas situācija mūsdienās
Latviešu valoda ir mūsu valsts oficiālā valoda, tāpēc – ikviens no mums ir atbildīgs par to, lai mūsu valoda tiktu saglabāta arī nākotnē. Mums ir jārūpējas par to, lai valoda neizzustu lielajā valodu saimē.
Lai varētu valodu saglabāt, ir jāievēro šādi principi:
1. Valodas prasme – sava valoda ir jāizzina, tā ir jāmāk un jāizprot;
2. Valodas lietošana – ir jālepojas ar savu valodu. Tā jālieto ar lepnumu;
3. Attieksme pret valodu – sava valoda ir jākopj, to nevar „piegružot” ar dažādiem cittautu vārdiem, līdz ar to aizmirstot savu valodu.
Mūsdienās ik uz soļa dzirdam, ka visi runā latviski, bet neaizdomājamies par to, ka tie nemaz nav latviešu valodas vārdi - latviešu valodu mēdz izkropļot, tajā „ievazājot” dažādus svešvārdus no citām valodām, kā piemērus, kurus visi izmantojam ikdienā, varu minēt, šādus vārdus:


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
|< << 35/42 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV