| Atbilžu arhīvs | № 60199, Latviešu valoda, 10 klase Lūdzu palīdziet ar uzdevumiem. failā | | |
| |
ziga==== | pozalusta | |
| | № 60240, Latviešu valoda, 10 klase Uzrakstiet anotāciju nesen izlasītajai grāmatai. VAI Uzrakstiet 7 tēzes kādam kultūrvēsturiskam tekstam! | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 60248, Latviešu valoda, 10 klase Lūdzu palīdziet ar uzdevumiem. failā | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 60298, Latviešu valoda, 10 klase Paldies! | | |
| |
linux | dazi uzd.,nav visi | | |
| |
paliidziiba01 | Pildīju to, par ko esmu pārliecināts | |
| № 60363, Latviešu valoda, 10 klase Palīdziet izveidot aptauju par brīvā laika pavadīšanu.Kādus jautājumu uzdot? Apmēram jābūt 12 jautājumiem. | | |
| |
paliidziiba01 | Tā kā anketām vienmēr ir jābūt arī skaidrojumam, kāpēc tā ir veidota un beigās ir jābūt pateicībai, par anketas aizpildīšanu, tad anketa ir veidota pēc vispārpieņemtajām normām ar kādām strādā iestādes visās vietās. | | |
| |
wineta-s | 1. Vai jums ikdienā atliek laika savam brīvajam laikam ? 2. Cik bieži nedēļā jūs atveltiet laiku savam brīvajam laikam ? 3. Kāda ir jūsu nodarbošanās ,jūsu brīvajā laikā? 4. Vai tas ir arī jūsu hobijs? 5. Kā Jūs uzskatiet, vai jums pietiek sava brīvā laika? 6. Varbūt ir vēl kāda nerealizēta ideja kā pavadīt savu brīvo laiku ?
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
violeta | Ka tu pavadi brivo laiku? Vai tu kautko taisi vai sedi datora? | |
| | № 61074, Latviešu valoda, 10 klase Paldies!! | | |
| |
paliidziiba01 | lūdzu
3. uzdevums. Izlasiet Jāņa Grestes teksta fragmentu! Kurš no lietošanas jomas jeb funkcionālajiem stiliem atbilst šim fragmentam? ( 1 punkts ) Savu izvēli pamato, nosaucot 3 šī stila pazīmes! ( 3 punkti ) Ja tev deguna priekšā aiztaisa durvis, tad tas vēl nenozīmē, ka tu iekšā netiksi. Ja tev pasaka: „Nevar”, arī tad vēl paliek 50% par to, ka varēs gan. Un, ja tev otro un trešo reizi pasaka „nē”, arī tad vēl paliek cerība, ka kādreiz būs „jā”. Ja tu nobīsties no pirmā nē, tad ej vien mierīgi un tupi aizkrāsnē pie circeņiem. Tur tev īstā vieta. Tādēļ jau kungi ir pasaulē, lai sacītu „nē”. Netraucē viņu ērtības! Tavs likums lai ir citāds. Ja tev aizliek sētu priekšā, tad zini, ka tādēļ tā likta, lai tu pāri tiktu.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
yolisha | Failā. | |
| № 61080, Latviešu valoda, 10 klase faila | | |
| |
paliidziiba01 | 3.2. uzdevumā bija prasīti vismaz 5 piemēri, ierakstīju 7
3.1. Izlasiet Andras Neiburgas teksta fragmentu!
Dzīves jēga. Nokaitināja viņš mani ar to dzīves jēgu vakar! Riktīgi nokaitināja. - Kur, - prasa, - dzīves jēgu lai atrod? - A tu nemeklē, - saku, - neiespringsti. Tad arī nebūs kreņķa, ka atrast nevar. Nu zini taču to veco teicienu: kas meklē, tas atrod? Galīgi aplams teiciens, pa manam. Kas meklē, tas neatrod gandrīz nekad, bet, kas nemeklē, tas tīri kā pa jokam uzgrūžas. Vot, piemēra pēc, - ieej mežā un pamēģini sēņu nazīti atrast. Nedēļu, divas nostaigāsi, ne sūda neatradīsi! Vai piecīti uz ielas? Fig tev! Bet pietupsties, tāpat vien, bez nolūka, tai mežā kādu vajadzību nokārtot, vai arī pa trotuāru tukšu alus bundžu ar kāju paspārdi, - i še tev kā nazītis, tā piecītis. Rokā gan. [..] Ai, muldu. Opim putra jādod. Putra ar zapti. Piens, sviests, putraimi. Un paldies. Ne jau Dieviņam paldies – pašai, ka varu vēl nopelnīt. Ar fizisku darbu varu. Citi mākslu taisa, raksta tur mūziku, teātri spēlē, skolās māca, bet tu ( tas ir, es ) – stum ķerru. Stum, vecenīt, stum. Ar savu augstāko, ka tavu almu māteri, izglītību. Dzīve tevi sašņorē. Daudz spirināsies – šņores tikai ciešāk savilksies. Tā ka labāk jau atslābsti. [..] Dzīves jēga. Kam ir laiks, tas meklē. Man laika nav.
...
| |
| № 61081, Latviešu valoda, 10 klase Faila! | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
paliidziiba01 | klāt pievienoju arī katra stila paskaidrojumus :)
2. uzdevums. Dotajā tabulā pretī nosauktajām stilu pazīmēm ierakstiet atbilstošu funkcionālo stilu! (
ZINĀTNISKAIS VALODAS STILS stingri tiek ievērotas valodas un rakstības normas; monologa raksturs;
Turpinājums failā. | | |
| |
winnis3 | Ceru ka palidzes un nebus kludaini | |
| № 62011, Latviešu valoda, 10 klase 1. Nosauciet 2 stereotipus par tautībām, komentējiet tos! Vai stereotipiem var ticēt? 2.Izsakiet viedokli par tēmu „ Skolēns un valodas = draugi vai ienaidnieki? ”! Darba apjoms - 60-70 vārdi. | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
paliidziiba01 | ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
wineta-s | 1.Uz ķīniešiem neiedarbojas fizikas likumi. Šāds stereotips ir radīts, jo Ķīnieši ir gudra tauta. 2. Visi īri ir alkoholiķi. Šāds stereotips ir radies, jo katrai tautai ir sava kultūra, šai tautai daļa no kultūras ir alkohols, tāpēc arī radies šāds stereotips. Manuprāt, stereotipiem var ticēt, jo vienmēr kaut kāda daļa no patiesības tur ir.
Skolēns un valodas = draugi vai ienaidnieki? ”! Darba apjoms - 60-70 vārdi.
Turpinājums failā. | |
| | № 62135, Latviešu valoda, 10 klase Varbūt kādām ir gatavs pārspriedums, ap 350-400 vārdiem, par tēmu - latviešu valodas situācija mūsdienās? | | |
| |
paliidziiba01 | Latviešu valodas situācija mūsdienās Latviešu valoda ir mūsu valsts oficiālā valoda, tāpēc – ikviens no mums ir atbildīgs par to, lai mūsu valoda tiktu saglabāta arī nākotnē. Mums ir jārūpējas par to, lai valoda neizzustu lielajā valodu saimē. Lai varētu valodu saglabāt, ir jāievēro šādi principi: 1. Valodas prasme – sava valoda ir jāizzina, tā ir jāmāk un jāizprot; 2. Valodas lietošana – ir jālepojas ar savu valodu. Tā jālieto ar lepnumu; 3. Attieksme pret valodu – sava valoda ir jākopj, to nevar „piegružot” ar dažādiem cittautu vārdiem, līdz ar to aizmirstot savu valodu. Mūsdienās ik uz soļa dzirdam, ka visi runā latviski, bet neaizdomājamies par to, ka tie nemaz nav latviešu valodas vārdi - latviešu valodu mēdz izkropļot, tajā „ievazājot” dažādus svešvārdus no citām valodām, kā piemērus, kurus visi izmantojam ikdienā, varu minēt, šādus vārdus:
Turpinājums failā. | |
|
|