![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 42600, Informātika, 10 klase Vai jus vareetu uzrakstiit kur interneta var samekleet info par distanceetu izgliitiibu latvieshu valoda? | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Izglītības iespējas būvniecības nozarēs Latvijā ir samērā plašas un sazarotas, ietverot kopumā 5 līmeņus.
Profesionālās vidusskolas ir bāze dažādu strādnieku profesiju iegūšanai - galdnieki, namdari, sausās būves, apdares darbu veicēji, metinātāji utt. Iespējas ir samērā plašas, un to pieejamība ir vienmērīgi sadalīta pa reģioniem.
Fail, | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | http://www.lu.lv/szf/BZIZN/DELOS/images/Publ_digbka_L.pdf | | |
| | ![ievinja188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja188](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja188 | http://www.knl.lv/raksti/18/ varbūt šitas der.. | |
| | № 43198, Informātika, 10 klase vajag referats uz temu fotoaparatu veidi un sastavdalas, Loti vajag, ludzu palidziet! | | |
| | ![Angelly](/profiles/upic_13701.jpg)
![Angelly](/images/sch_level_sml_3.gif) Angelly | ļoti labs info: http://anton.world.lv/sakarup/main.php3?sub=view&RID=919 | | |
| | ![-=::KaZiņA::=-](/profiles/upic_17224.jpg)
![-=::KaZiņA::=-](/images/sch_level_sml_0.gif) -=::KaZiņA::=- | http://www.gudrinieks.lv/main/essay/searchres/?p=1&search_text=fotoapar%C4%81ts&search_type=3
(piem. - http://www.gudrinieks.lv/referati/diplomdarbs/fotoaparats-1.html )
| | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | Digitālie fotoaparāti Jau 175 gadus fotogrāfijas izgatavošana nozīmē sarežģītu ķīmisko procesu, kas uz speciāla papīra projicē attēlu. Process ir stipri vienkāršojies, attīstoties tehnoloģijai un ienākot digitālajiem jeb ciparu fotoaparātiem. Pirms dažiem gadiem reti kurš varēja lepoties ar šādu kameru, taču tagad cenas samazinās, bet kvalitāte un aparātu iespējas palielinās.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | Butiskas atskiribas
Butiska atskiriba starp parasto filminu kameru un digitalo kameru ir attela saglabasana. Parastaja kamera gaisma projicejas uz jutigas filminas, kuru pec tam speciali apstrada laboratorija. Tiek izgatavoti negativi, no kuriem var taisit fotografijas.
Digitalaja kamera gaisma projicejas uz jutigas CCD (Charge-Coupled Device) matricas, kura pec tam so gaismu parveido signala, ko apstrada fotoaparata procesors un saglaba attelu atminas karte. Attelu velak var apstradat datora vai ari izdrukat ar printeri. CCD matrica ir viens no butiskiem fotoaparata elementiem. No tas ir atkarigs attela izmers jeb izskirtspeja. Attela bus tiesi tik daudz punktu jeb pikselu, cik daudz gaismas uztveroso elementu ir matrica. Lai atvieglotu lietotaju izpratni, cik tad liels bus maksimali iespejamais attels, pikselu daudzumu norada megapikselos. 1 Mpix ir viens miljons pikselu.
Turpinājums failā. | |
| № 43502, Informātika, 10 klase Palīdziet nosaukt viss dārgākās un viss lētākās fotoaparātu markas, kāpēc tie tā atšķiras. paldies! | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | lētākas: Finepix ; Samsung; Beng; Sony ;Kodak easyshare;Canon;Benq; Olympus; dārgās: Sony alfa; Nikon D3 Canon eos; panasonic; Nikon jo ir citādāka kvalitate
| |
| № 45135, Informātika, 10 klase Elektroniskas masinas izgudrotajs kura darbojas ar perfokar6u palidzibu (9burti) | | |
| | ![Laily](/profiles/upic_6706.jpg)
![Laily](/images/sch_level_sml_0.gif) Laily | Amerikānis Hermanis Hollerits Atbilde : Hollerits (9 burti) | | |
| | ![maxait](/profiles/defined_pic_1.gif)
![maxait](/images/sch_level_sml_0.gif) maxait | Sterlings | | |
| | ![vknok](/profiles/defined_pic_1.gif)
![vknok](/images/sch_level_sml_0.gif) vknok | 1.Bils Geits | |
| № 45245, Informātika, 10 klase ответить на вопросы. заранее спасибо | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | a a b d b a c b a b d b a a c d b d a b d a b c d a b c a a c d b d b a c
| | |
| | ![Angeldiva](/profiles/upic_573.jpg)
![Angeldiva](/images/sch_level_sml_0.gif) Angeldiva | 1 - c, 2 - b, 3 - c, 4 - b, 5 - c, 6 - c, 7 - a, 8 - a, 9 - d, 10 - c, 11 - d, 12 - c, 13 - d, 14 - d, 15 - c, 16 - a, 17 - a, 18 - a, 19 - b, 20 - d, 21 - a, 22 - c, 23 - c, 24 - b, 25 - a, 26 - d, 27 - c, 28 - c, 29 - c, 30 - a, 31 - b, 32 - a, 33 - d, 34 - c, 35 - b, 36 - c | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1. c Regulēt monitora spilgtumu 2. d Brīvpiekļuves atmiņā 3. c Baits 4. b Logam tiek atvivizētas ritjoslas 5. c Iedzīvotāju reģistru 6. c 7. a 8. c 9. d 10. c 11.nav dota bilde 12. b 13.d 14. d 15. c 16. b 17. a 18. a 19. d 20. d 21. d 22. c 23. c 24. b 25. a 26. d 27. a 28. c 29. c 30. a 31. b 32. a 33. a 34. c 35. b 36. c | |
| | № 45653, Informātika, 10 klase Palīdziet man lūdzu izpildīt informātiku jo es pilnīgi neko nesaprotu!! uzdevumu jau vajag sodien 29.09.09 UZDEVUMS IR FAILA
| | |
| | ![dinciky](/profiles/defined_pic_5.gif)
![dinciky](/images/sch_level_sml_0.gif) dinciky | ceru ka noders......tikai viens uzdevums | | |
| | ![osis](/profiles/defined_pic_1.gif)
![osis](/images/sch_level_sml_0.gif) osis | Ceru ka bus pareizs, lai gan dazas vietas nesaprtatu. | |
| № 45657, Informātika, 10 klase Ludzu palidziet man izpildit sos uzdevumus jo es pilnigi neko nesaprotu!! Sutiet cik vien iespejams vairak izpilditus uzdevumu atbilzu variantus!! So man vajag sodien un loti steidzigi 29.09.09 UZDEVUMS IR FAILA | | |
| | ![mikelis18](/profiles/upic_24834.jpg)
![mikelis18](/images/sch_level_sml_0.gif) mikelis18 | Pēdējo uzdevumu neizpildiju un tur pa vidu vienā uzdevumā divus piemērus ar neizpildiju, bet ņem par labu :) Uzdevums failā | | |
| | ![sauliite](/profiles/upic_18835.jpg)
![sauliite](/images/sch_level_sml_0.gif) sauliite | ceru kaut kas noderes. | | |
| | ![dinciky](/profiles/defined_pic_5.gif)
![dinciky](/images/sch_level_sml_0.gif) dinciky | Tikai pirmais uzdevums.....cerams ka noderes.... | | |
| | ![Siren](/profiles/upic_24417.jpg)
![Siren](/images/sch_level_sml_1.gif) Siren | 1) B, D, A, E, C, F 2) Ievad. - pele, skeneris, optiskais zimulis, tastatura Izvad. - monitors, skaļrunis, printeris, ploteris 3) MHz - processora ātrums RAM - operatīva atmiņa ROM - patstavīga atmiņa CD-ROM - kompaktdiska lasīšanas ierīce HDD - cieta diska lasīšanas ierīce 4) Par atmiņām: http://www.liis.lv/mspamati/1.gramata/10103050.htm | | |
| | ![Burkans](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Burkans](/images/sch_level_sml_0.gif) Burkans | To ko zinaju uzrakstiju | |
| № 45731, Informātika, 10 klase Dots vajadzību saraksts: a) uzrakstīt blogu par savu hobiju un publicēt to internetā; b) nosūtīt epastu draugam; c) ielikt kartē punktiņu kur es dzīvoju, lai visi to zinātu; d) ievietot internetā savu brīvdienu video; e) izveidot nedēļas pirkumu tabulu ar kopsummu apakšā un grafiku pa dienām; f) tulkot sveicienu no latviešu valodas uz ķīniešu.
Jāpiemeklē atbilstošie izmantojamie rīki katrai vajadzībai no saraksta: 1) maps.google.com; 2) docs.google.com (Google SpreadSheets); 3) www.Gmail.com; 4) www.google.com/translate 5) www.Blogger.com 6) www.Youtube.com | | |
| | ![Kriits](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Kriits](/images/sch_level_sml_0.gif) Kriits | ots vajadzību saraksts: a) uzrakstīt blogu par savu hobiju un publicēt to internetā; - 5) www.Blogger.com b) nosūtīt epastu draugam; - 3) www.Gmail.com; c) ielikt kartē punktiņu kur es dzīvoju, lai visi to zinātu; - 1) maps.google.com; d) ievietot internetā savu brīvdienu video; - 6) www.Youtube.com e) izveidot nedēļas pirkumu tabulu ar kopsummu apakšā un grafiku pa dienām; - 2) docs.google.com (Google SpreadSheets); f) tulkot sveicienu no latviešu valodas uz ķīniešu. - 4) www.google.com/translate
| | |
| | ![denton](/profiles/defined_pic_1.gif)
![denton](/images/sch_level_sml_0.gif) denton | a) uzrakstīt blogu par savu hobiju un publicēt to internetā - 5) www.Blogger.com b) nosūtīt epastu draugam - 3) www.Gmail.com c) ielikt kartē punktiņu kur es dzīvoju, lai visi to zinātu - 1) maps.google.com d) ievietot internetā savu brīvdienu video - 6) www.Youtube.com e) izveidot nedēļas pirkumu tabulu ar kopsummu apakšā un grafiku pa dienām - 2) docs.google.com (Google SpreadSheets) f) tulkot sveicienu no latviešu valodas uz ķīniešu - 4) www.google.com/translate | | |
| | ![Siren](/profiles/upic_24417.jpg)
![Siren](/images/sch_level_sml_1.gif) Siren | a) 5 b) 3 c) 1 d) 6 e) 2 f) 4 | | |
| | ![Egmo..](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Egmo..](/images/sch_level_sml_0.gif) Egmo.. | a)5); b)3); c)1); d)6); e)2); f)4) | |
| № 45734, Informātika, 10 klase Kas ir MMORPG (no angļu valodas)? Paskaidrot līdzību ar sociālajiem tīkliem. Kas ir čīteri (ang. cheater)? Kāpēc daudziem tie tik ļoti nepatīk? | | |
| | ![kaktyc](/profiles/upic_9758.jpg)
![kaktyc](/images/sch_level_sml_0.gif) kaktyc | MMORPG - для многих MMO-игры уже двно стали своибразным домом, альтернативой реальности погружаясь в которую человек забывает о проблемах реальной жихни и может себе часик-другой в день и не вспоминать об оных. А главное что втечении этого времени вы можете стать кем угодно, хотите стать супер героем? или быть может бойцом космо-десанта? почувствовать себя пилотом болида и космического корабля?
читер- http://lurkmore.ru/%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80 | | |
| | ![Siren](/profiles/upic_24417.jpg)
![Siren](/images/sch_level_sml_1.gif) Siren | MMORPG - (Daudzspēlētāju tiešsaites lomu spēle) - ir spēles žanrs, kas sastāv no spēlēšanas internetā ar citiem spēlētājiem radītā vai īstā virtuālā pasaulē. MMORPG no citiem tīkla RPG atšķiras ar to, ka serveri parasti uztur spēles izstrādātājkompānija, serverī vienlaikus var spēlēt ļoti liels spēlētāju skaits (vairāki tūkstoši) un par spēles spēlēšanu, ar retiem izņēmumiem, ir jāmaksā mēneša maksa. MMORPG ir iespējami uzdevumi (angļu: quest), taču tie nevar izmainīt spēles pasauli, atšķirībā no kvestiem parastajos RPG. | | |
| | ![Egmo..](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Egmo..](/images/sch_level_sml_0.gif) Egmo.. | MMORPG-Daudzspēlētāju tiešsaites lomu spēle, vienkāršāk tas ir spēles žanrs, kas sastāv no spēlēšanas internetā ar citiem spēlētājiem radītā vai īstā virtuālā pasaulē. Līdz'ba ar sociālajiem tīkliem ir vistiešākā. Arī šeit iesaistās vairākas sociālās cilvēku struktūras, kas izmanto MMORPG, kā populārāko, var nosaukt World of Warcraft. Čīteri, ir tie, kas interneta vidē, uzdodas par tevi un izmanto tavu ID, Viņi nepatīk tādēļ, ka var izplatīt dažādas baumas par tevi interneta vidē un sagādāt cilvēkam lielas neērtības, jo visi zin cik ātri internetā izplatās informācija un ko tā dara. | |
| | № 45735, Informātika, 10 klase Dots interenta ļaundaru saraksts: a) spameri b) snifferi c) hakeri / krakeri d) čīteri e) spooferi
Piemeklēt atbilstošo aptuveno precīzāko darbību no saraksta: 1) "noklausās" interneta plūsmā manas paroles; 2) izsūta vai publicē lielu skaitu reklāmu, sacūko komentārus ar linkiem; 3) cenšas uzlauzt programmu vai mājas lapu aizsardzību; 4) uzdodas par mani, t.i. lieto manu ID (nav spameri); 5) lieto speciālus kodus vai programmas, lai spēlē viegli gūtu priekšrocības pār citiem (ne hakeri).
| | |
| | ![jutux13](/profiles/upic_10082.jpg)
![jutux13](/images/sch_level_sml_0.gif) jutux13 | a = 2|||| b =4 ||||| c = 3 |||| d = 5 ||||e = 1 | | |
| | ![Rocket25](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Rocket25](/images/sch_level_sml_0.gif) Rocket25 | a - b c - 3 d - 5 b - 1 e - 4 | | |
| | ![pauchihs](/profiles/defined_pic_2.gif)
![pauchihs](/images/sch_level_sml_0.gif) pauchihs | a) spameris - 2) b) snifferis - 1) c)hakeri, krakeri - 3) d) čīteri - 5) e) spooferi - 4) | | |
| | ![denton](/profiles/defined_pic_1.gif)
![denton](/images/sch_level_sml_0.gif) denton | a) spameri - 2) izsūta vai publicē lielu skaitu reklāmu, sacūko komentārus ar linkiem b) snifferi - 1) "noklausās" interneta plūsmā manas paroles c) hakeri/krakeri - 3) cenšas uzlauzt programmu vai mājas labu aizsardzību d) čīteri - 5) lieto speciālus kodus vai programmas, lai spēlē viegli gūtu priekšrocības pār citiem e) spooferi - 4) uzdodas par mani, t.i. lieto manu ID | | |
| | ![Egmo..](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Egmo..](/images/sch_level_sml_0.gif) Egmo.. | a)2); c)3); d)4); e)5); b)1) | |
|
|