![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 72619, Matemātika, 10 klase Palīdziet lūdzu! | | |
| | ![KEICHA25](/profiles/defined_pic_2.gif)
![KEICHA25](/images/sch_level_sml_3.gif) KEICHA25 | Skat. pielikuma ;) | |
| | № 72640, Matemātika, 10 klase Var kāds lūdzu palīdzēt ar darba izpildi? Jau iepriekš milzīgs paldies. ;) ;) | | |
| | ![Dungaars](/profiles/defined_pic_3.gif)
![Dungaars](/images/sch_level_sml_3.gif) Dungaars | 1.uzd 1) x=16 2) x=-9 3) k=7 4) m=11,5 5) x=-3 6) d=1 7) x=2 8)t=1 9)a=3 10)z=80 11) a=5
Turpinājums failā. | |
| № 72695, Matemātika, 10 klase Palīdziet lūdzu! | | |
| | ![bronzor](/profiles/defined_pic_1.gif)
![bronzor](/images/sch_level_sml_5.gif) bronzor | Risinājums pielikumā. | | |
| | ![sukmaikdik](/profiles/defined_pic_1.gif)
![sukmaikdik](/images/sch_level_sml_0.gif) sukmaikdik | Ko varēju.. | |
| № 72696, Matemātika, 10 klase Palīdziet lūdzu!! | | |
| | ![bronzor](/profiles/defined_pic_1.gif)
![bronzor](/images/sch_level_sml_5.gif) bronzor | Risinājums pielikumā. | | |
| | ![sukmaikdik](/profiles/defined_pic_1.gif)
![sukmaikdik](/images/sch_level_sml_0.gif) sukmaikdik | ;) | |
| № 72729, Matemātika, 10 klase Palīdziet lūdzu! | | |
| | ![Vadims](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Vadims](/images/sch_level_sml_0.gif) Vadims | 1. a) Nē b) Jā c) Nē d) Nē e) Jā f) Jā 2.uzd. A) 3.uzd. D) 4.uzd. A) 5.uzd. B) 6.uzd. D) 7.uzd. C) 8.uzd. D) | | |
| | ![bronzor](/profiles/defined_pic_1.gif)
![bronzor](/images/sch_level_sml_5.gif) bronzor | Risinājums pielikumā. | | |
| | ![KEICHA25](/profiles/defined_pic_2.gif)
![KEICHA25](/images/sch_level_sml_3.gif) KEICHA25 | 1.uzd. a)ne b)ne c)ja d)ne e)ne f)ja 2.uzd A 3.uzd. C 4.b 5.A 6.D 7.B 8.C | |
| | № 72776, Matemātika, 10 klase Luudzu! 1 variants!! Vektori | | |
| | ![lutik_02](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lutik_02](/images/sch_level_sml_0.gif) lutik_02 | Matemātikas kontroldarbs; vektori. 1. variants. | |
| № 72825, Matemātika, 10 klase lūdzu palīdziet.visu interneu izmekle | | |
| | ![Angelly](/profiles/upic_13701.jpg)
![Angelly](/images/sch_level_sml_3.gif) Angelly | 1. Risinājums: Riņķa kvadranti sastāv no grādiem. Piemērs dots radiānos. Lai pārveidotu vērtību grādos, to nepieciesams reizināt ar . Saīsinot un aprēķinot iegūštam, ka rezultāts ir lielāks par 360 grādiem. Turpinām vienkārsi iet it kā pa nākamo apli vēl 480 – 360 = 120 grādi.
Turpinājums failā. | | |
| | ![ritusja55](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ritusja55](/images/sch_level_sml_0.gif) ritusja55 | lūdzu | |
| № 72826, Matemātika, 10 klase palidziet ludzu ar so ari.paldies | | |
| | ![kakislabs](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kakislabs](/images/sch_level_sml_0.gif) kakislabs | 1. a) (1/2)x; b) log3x; c) sinx 2. a) 3. b) 4. b) 5. c) | | |
| | ![Angelly](/profiles/upic_13701.jpg)
![Angelly](/images/sch_level_sml_3.gif) Angelly | 1. a, b, c 2. a 3. c 4. b 5. b | | |
| | ![KEICHA25](/profiles/defined_pic_2.gif)
![KEICHA25](/images/sch_level_sml_3.gif) KEICHA25 | 1.uzd. 1.a 2.b 3.c 2.a funkcija 3.c 4.b 5.a | |
| № 73788, Matemātika, 10 klase STATISTIKA
Lūdzu, izpalīdziet! Ar 1., un 2. uzdevumu. | | |
| | ![OlgaAnele](/profiles/defined_pic_2.gif)
![OlgaAnele](/images/sch_level_sml_0.gif) OlgaAnele | 5:72=0,06944 0,06944 * 82= 5,69 Atbilde – 6 par pirmo kontroldarbu 6:80= 0.075 0.075*88=6,6 Atbilde – 7 par otru kontroldarbu Rezultāts bija labāks otrajā kontroldarbā.
| |
| | № 74192, Matemātika, 10 klase Lūdzu, lūdzu palīdziet atrisināt šos uzdevumus failā | | |
| | ![anetesssss](/profiles/defined_pic_2.gif)
![anetesssss](/images/sch_level_sml_0.gif) anetesssss | 1. D 2. B 3. C 4. B 5. C 6. (4;0) | |
|
|