![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 44554, Kultūras vēsture, 10 klase Izdomājat aptaujas jautājumus (10) par tūrismu, kultūru ne tikai latvijā bet visā pasaulē.. Jautājumiem jābūt ar atbilžu variantiem.. pie .. vai tev patiik... ? 1.jā 2.nē 3.man vienalga STEIDZAMI | | |
| | ![star](/profiles/upic_21896.jpg)
![star](/images/sch_level_sml_0.gif) star | 1)Vai tev is svarīgi iepazīties ar tās valsts kūltūru uz kuru tu brauc?a) jā b)nē c)dažreiz 2)kāda kultūra tev patīk?a) indiešu b)japānas c) acteku | |
| | № 44563, Kultūras vēsture, 10 klase Atbildi uz Aptaujas jautājumiem 1.Vai tev ir svarīgi iepazīties ar tās valsts kultūru uz kuru brauc ? a)jā b)nē c)dažreiz 2.Vai tev ir svarīga tavas valsts kultūra a)jā b)nē c)nezinu 3.Vai tūristi ietekmē valsts kultūru? a)jā b)nē c)nezinu 4.Vai valst ienākumus gūst no tūrisma? a)jā b)nē c)kā kura valsts | | |
| | ![Mao](/profiles/upic_23213.jpg)
![Mao](/images/sch_level_sml_0.gif) Mao | 1,a 2.a 3.a 4.a | | |
| | ![Jurka666](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Jurka666](/images/sch_level_sml_0.gif) Jurka666 | 1)a 2)b 3)a 4)a
| | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | 1. a)ja 2. b)ne 3. a)ja 4. b)ne | | |
| | ![Trahtred](/profiles/defined_pic_3.gif)
![Trahtred](/images/sch_level_sml_0.gif) Trahtred | 1)a 2)c 3)b 4)c | | |
| | ![nika](/profiles/defined_pic_2.gif)
![nika](/images/sch_level_sml_0.gif) nika | 1)a 2)a 3)a 4)a | |
| № 44566, Kultūras vēsture, 10 klase Atbildi uz Aptaujas jautājumiem 1.Vai tev ir svarīgi iepazīties ar tās valsts kultūru uz kuru brauc ? a)jā b)nē c)dažreiz 2.Vai tev ir svarīga tavas valsts kultūra a)jā b)nē c)nezinu 3.Vai tūristi ietekmē valsts kultūru? a)jā b)nē c)nezinu 4.Vai valst ienākumus gūst no tūrisma? a)jā b)nē c)kā kura valsts Tie kas atbildēja, lūgums 2. reizi NEATBILDĒT | | |
| | ![Strawberry](/profiles/upic_23576.jpg)
![Strawberry](/images/sch_level_sml_0.gif) Strawberry | 1.- c 2.- a 3.- a 4.- a
| | |
| | ![Наташа](/profiles/upic_18510.jpg)
![Наташа](/images/sch_level_sml_0.gif) Наташа | 1) a, 2) c, 3) a, 4)a | | |
| | ![Peterisp](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Peterisp](/images/sch_level_sml_0.gif) Peterisp | 1) a 2)a 3)a 4)a
Cerasm noderēja ;) Visur a :D | | |
| | ![kasteeste](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kasteeste](/images/sch_level_sml_0.gif) kasteeste | 1. a 2. a 3. b 4. a | | |
| | ![viiky](/profiles/defined_pic_5.gif)
![viiky](/images/sch_level_sml_0.gif) viiky | 1.-a) 2.-a) 3.-c) 4.-a)
| |
| № 44567, Kultūras vēsture, 10 klase Aptauja | | |
| | ![ievinja188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja188](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja188 | 1. c 2. a 3. a 4. c 5. a 6. c 7. a | | |
| | ![sapnjotajs](/profiles/upic_23691.jpg)
![sapnjotajs](/images/sch_level_sml_0.gif) sapnjotajs | Aptaujas jautājumi par kultūru :
1.Vai tev ir svarīgi iepazīties ar tās valsts kultūru uz kuru brauc ? b)nē 2.Vai tev ir svarīga tavas valsts kultūru? a)jā
Turpinājums failā. | | |
| | ![Strawberry](/profiles/upic_23576.jpg)
![Strawberry](/images/sch_level_sml_0.gif) Strawberry | 1.Vai tev ir svarīgi iepazīties ar tās valsts kultūru uz kuru brauc ? a)jā b)nē c)dažreiz 2.Vai tev ir svarīga tavas valsts kultūru? a)jā b)nē 3.Vai tūristi ietekmē valsts kultūru? a)jā
Turpinājums failā. | | |
| | ![zpvr](/profiles/defined_pic_4.gif)
![zpvr](/images/sch_level_sml_0.gif) zpvr | pareizā atbilde = boldā | | |
| | ![Наташа](/profiles/upic_18510.jpg)
![Наташа](/images/sch_level_sml_0.gif) Наташа | 5) a, 6) c, 7) a | |
| № 44997, Kultūras vēsture, 10 klase Uzrakstiet lūdzu kāds mītu par cilvēka vai pasaules rašanos. | | |
| | ![keta](/profiles/upic_24683.jpg)
![keta](/images/sch_level_sml_0.gif) keta | “Dievs bijis viens pats un staigājis gar jūras malu. Viņš teicis: «Ko lai es daru viens pats?» Tā uzreiz atsaucies viens jūras dibenā: «Es esmu otrs.» Bet nu Dievs saka: «Kuŗš mēs būsim stiprāks par otru?» un sāk runāt: «Kur lai mēs ņemam zemi?» Uzreiz jūŗas cilvēks teicis: «Lai paliek akmens par zemi.»: Tad Dievs teicis: «Tu jau esi muļķis. Kā tad uz akmens lai var augt zāle un koki? Akmens ciets, tur nekas nevar augt.» Tad Dievs saka: «Es nu radīšu kokus un cilvēkus, un lai taisa mājas. Tad būs laba dzīve.” Kad viņi tā sarunājuši, jūŗa palikusi sausa. Nu viņi abi staigā ilgus gadus…” | | |
| | ![zanjeee2](/profiles/defined_pic_5.gif)
![zanjeee2](/images/sch_level_sml_0.gif) zanjeee2 | Piemeram, es lasiju, ka daudzam tautam, ari latviesiem ar pasaules radisanu asociejas Juras putas!egiptiesiem ari super mits- vispirms bija Ra (saules dievs), kas radija pats sevi, tad vinam kluva garlaicigi, vins nosplavas un vina splaviena rezultata radas gaiss un mitrums.Skandinavu mits-Kurs man patik vislabak-iesakuma nebija neka,tikai tuksums Ginnugagaps, kas velejas tikt piepildits.Pa Ginnugagapu saka rotalaaties uguns un ledus, uguns ietekme ledus saka kust...Vins ienjema milza veidolu.Mizlis Iimirs saaka sviist un no vinja kreisaas paduses izauga viiretis un sieviete | | |
| | ![dimantins](/profiles/upic_20504.jpg)
![dimantins](/images/sch_level_sml_0.gif) dimantins | Par to, ka radies cilvēks pastāv dažādi uzskati: daži domā, ka cilvēku radījis Dievs, citi - ka dzīvība vai cilvēks atceļojuši no kosmosa, bet vēl citi - ka cilvēks radies, attīstoties kādam senam dzīvniekam. p.s. ceru ka palīdzēs ;) | | |
| | ![Krištopāāne](/profiles/upic_24489.jpg)
![Krištopāāne](/images/sch_level_sml_0.gif) Krištopāāne | Te ir tāds Indiešu mīts par Pasaules rašanos. Var saīsināt. Arī avots ir pievienots! Ceru, ka noderēs! :) | | |
| | ![JutaLuxuria](/profiles/defined_pic_2.gif)
![JutaLuxuria](/images/sch_level_sml_0.gif) JutaLuxuria | Mīts - cilvēkus radīja Dievs! :D | |
| | № 45018, Kultūras vēsture, 10 klase Emm vai kāds nevarētu izpalīdzēt. :( vajag Eseju par tematu - KULTŪRA KĀ VISUMS. | | |
| | ![lindindins](/profiles/upic_16820.jpg)
![lindindins](/images/sch_level_sml_0.gif) lindindins | Jēdziens kultūra (no lat. Cultura, kas sakņojas vārdā colere – kultivēt) apzīmē cilvēku darbības veidus, kā arī simboliskās struktūras, kas piešķir jēgu šīm darbībām. Dažādas kultūras definīcijas atspoguļo dažādas teorētiskās izpratnes par to, kā saprast cilvēku rīcību, vai kritērijus, pēc kuriem to vērtēt.
Kultūra kopumā apzīmē atsevišķu saprātīgu indivīdu, grupu vai sabiedrību produkta kopumu. Tā sevī ietver tehnoloģijas, mākslu, zinātni, kā arī morālās sistēmas un konkrēto grupu raksturīgo uzvedību un paradumus. Vēl konkrētāk – specifiski dziļākas nozīmes dažādās cilvēku darbības jomās. | |
| № 45022, Kultūras vēsture, 10 klase Kāds nevar uzrakstīt ESEJU - par tēmu Kultūra kā visums... | | |
| | ![lindindins](/profiles/upic_16820.jpg)
![lindindins](/images/sch_level_sml_0.gif) lindindins | Kultūra kā visums sevī ietver ārkārtīgi daudz. Pirmkārt, kultūra ir ārkārtīgi plašs jēdziens. Tas ir , kas unikāls. Kultūrā ietilpst cilvēka valodam zināšanas, mākslas darbi, t.i. gleznas, podi, krēsli, dažādas interesantas lietiņas.Nauda, valūta, vaslts valoda, himna utt. Kultūra ir visapkārt pasaulei, tādēl var teikt tas ir gluži tāpat kā visums, jo Āfrikāņi piemēram dzied un iet dažādos rituālos, kur tiek izmantots Āfrikāņu instruments-didžeridū. Savukārt Eiropieši, piemēram, latvieši svin Līgo svētkus, kur tradīcija ir lekt pāri Jānū ugunskuram un ēst Jāņu sieru, kā arī dzert alu. | |
| № 45306, Kultūras vēsture, 10 klase •Kāpēc dažādās pasaules vietās aizvēstures un vēsturiskā laikmeta mija tiek datēta atšķirīgi?
Jau iepriekš liels paaldies! :) :* | | |
| | ![es....es](/profiles/defined_pic_2.gif)
![es....es](/images/sch_level_sml_0.gif) es....es | jo bija savādāka attīstība un ļoti liela ietekme bija klimatam un apstākļiem kādos viņi dzīvoja. | | |
| | ![agent.](/profiles/upic_1760.jpg)
![agent.](/images/sch_level_sml_4.gif) agent. | tepec ka to laik nebija ne transporta, ne citu sakares lietu, un kamer zinas no vienas vietas sasniegs citu bus pagajis kretns laiks ( dazhkart vairaki gadi) tapec datumi ir atshkirigi ( piem. 8maja tika sakauts hitlers in ir beidzies 2 pasaules karsh eiropa, bet krievija to uzinaja 9 maja, tepec tur uzvaras diena tiek svineta 9 nevis 8 maja) | |
| № 46121, Kultūras vēsture, 10 klase Par ko vēsta jaunā derība? | | |
| | ![Ramix](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Ramix](/images/sch_level_sml_0.gif) Ramix | Jaunā Derība – derība(vienošanās), jeb testaments , kuru slēdza Jēzus Kristus starp saviem mācekļiem un tiem, kas ticēs viņu vēstij, no vienas puses un Dievu no otras puses, ka viņi tiks pestīti (glābti no nākamās Dieva tiesas), ja saglabās ticību Dievam un Jēzum Kristum (Dieva sūtnim) līdz galam. Šo derību Jēzus slēdza svētā vakarēdiena laikā pirms savas krusta nāves, kļūdams par šīs derības starpnieku. | | |
| | ![Siren](/profiles/upic_24417.jpg)
![Siren](/images/sch_level_sml_1.gif) Siren | Jaunā Derība - ir Bībeles daļa, kuras raksti tika sarakstīti 1.gs. otrā pusē. Tā vēsta par Jēzus Kristus dzīvi uz zemes, | |
| | № 46122, Kultūras vēsture, 10 klase Kas bija Jēzus Kristus? | | |
| | ![kikus55](/profiles/defined_pic_1.gif)
![kikus55](/images/sch_level_sml_0.gif) kikus55 | Kas ir Jēzus Kristus? Atšķirībā no jautājuma ”Vai Dievs eksistē?”, diezgan maz cilvēku ir apšaubījuši Jēzus Kristus eksistenci. Tas ir vispārpieņemts fakts, ka Jēzus patiesi bija cilvēks, kas dzīvoja uz šīs zemes, Izraēlā, gandrīz 2000 gadus atpakaļ. Debates sākas, kad tiek izvirzīts jautājums par Jēzus patieso identitāti. Gandrīz visas lielākās reliģijas māca to, ka Jēzus bija pravietis vai liels skolotājs, vai vienkārši dievbijīgs cilvēks. Šeit mums rodas problēma, ja Bībele saka, ka Viņš bija daudz kas vairāk kā pravietis, skolotājs vai dievbijīgs cilvēks. | | |
| | ![asnatss](/profiles/defined_pic_1.gif)
![asnatss](/images/sch_level_sml_0.gif) asnatss | cilveks kuru sita krusta ciema laudis, jo vini kko domaja un izdomaja ja vins ir svets vai kaut kas tads tad vinam tas nesapees. | | |
| | ![Ramix](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Ramix](/images/sch_level_sml_0.gif) Ramix | Jēzus Kristus (dzimis 7.-2. gadā p.m.ē., miris 26.-36. gadā)[1][2], pazīstams arī kā Jēzus no Nācaretes, Jēzus Nācarietis, Pestītājs, Cilvēka dēls, ir centrālā figūra kristietībā un lielākā daļa kristiešu baznīcas viņu pielūdz kā Dieva dēlu un Dieva iemiesojumu. Kristieši viņu uzskata arī par Mesiju, kuru pareģoja Vecajā Derībā; jūdaismā tas tiek noraidīts. Islāmā Jēzus tiek uzskatīts par pravieti. Dažās reliģijās viņš tiek godāts arī savādāk. | | |
| | ![Siren](/profiles/upic_24417.jpg)
![Siren](/images/sch_level_sml_1.gif) Siren | Jēzus Kristus, pazīstams arī kā Jēzus no Nācaretes, ir centrālā figūra kristietībā un lielākā daļa kristiešu baznīcas viņu pielūdz kā Dieva dēlu un Dieva iemiesojumu. Nozīmīgākie informācijas avoti par Jēzus dzīvi un viņa mācību ir četri kanoniskie evanģēliji.Viņš nāca zemes virsū kā dzīvs cilvēks (piedzimis jaunavai no Svētā Gara), lai mācītu un pēc tam mirtu mokās sists krustā, izpērkot pasaules un cilvēku grēkus. | | |
| | ![Eliine](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Eliine](/images/sch_level_sml_0.gif) Eliine | ir skolotājs, pravietis, sludinātājs un brīnumdaris, kas m.ē. 1 gadsimtā dzīvoja Palestīnā, kristietības pamatlicējs. | |
|
|