![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 65452, Kultūras vēsture, 11 klase 3.uzdevums vai 5.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 5.uzdevums. Raksturo dievības! 5p. • Tors. Kuras tautas mitoloģijā tā radusies? Senskandināvu mitoloģijā pērkona un auglības dievs • Šiva. Kuras tautas mitoloģijā tā radusies? Hinduistu mitoloģijā. Iznīcina un pārvērš visu jaunās formās
Turpinājums failā. | |
| | № 65453, Kultūras vēsture, 11 klase 6.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Pārbaudes darbs kulturoloģijā. „Mitoloģiskā domāšana”
Turpinājums failā. | |
| № 65676, Kultūras vēsture, 11 klase Palīdziet atbildēt uz 4 jautājumiem. Jautājumi failā. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Izskaidro, argumentē! 1. Kā mūsu zīmju un simbolu uztveri ietekmē kultūras mantojums? Jau no seniem laikiem katrā kultūrā ir izveidoju;sie ssavi uzskati par zīmēm un simboliem. Katra tauta ir pierakstījusi savus novērojumus un gadās arī tā, ka starp tautām vienādie simboli ir ar atšķirīgu nozīmi.
Turpinājums failā. | |
| № 65708, Kultūras vēsture, 11 klase please help | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| № 65729, Kultūras vēsture, 11 klase 1.uzdevums un 3.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | Pārbaudes darbs kulturoloģijā 11.kl. Reliģiskā domāšana.
_____________________________________________________________________ Vārds, uzvārds klase datums
1.uzdevums. Skaidro jēdzienus! 5p. Reliģiskā domāšana – Šis domāšanas veids balstās uz pārliecību, ka pasaules norises atrodas kādas augstākas būtnes rokās. Dažās reliģijās šī būtne dēvēta par dievu (kristietībā - Dievs, islāmā - Allāhs). Citās reliģijās šo būtni uzskata par augstāko garu, kas neiemiesojas kādā konkrētā veidolā (indiešu brahmans).
Turpinājums failā. | |
| | № 65730, Kultūras vēsture, 11 klase 2.uzdevums un 4.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![dinjuks9](/profiles/defined_pic_2.gif)
![dinjuks9](/images/sch_level_sml_1.gif) dinjuks9 | Pārbaudes darbs kulturoloģijā 11.kl. Reliģiskā domāšana.
_____________________________________________________________________ Vārds, uzvārds klase datums
1.uzdevums. Skaidro jēdzienus! 5p. Reliģiskā domāšana – _______________________________________________________ _________________________________________________________________________ Politeisms – _______________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Monoteisms - ______________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Panteisms - ________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Teocentrisms - _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.uzdevums. Raksturo reliģijas! 10p. Reliģija Teritorija Pamatlicējs Svētie raksti Mācības mērķis Dievi Islāms Arābija Muhameds Korāns Ticība un padevība dievam, kura izpausme ir Allāhs. Allāhs
Turpinājums failā. | |
| № 65775, Kultūras vēsture, 11 klase Uzdevums- Miniet piemērus sadzīvē, komunikācijā, saskarsmē, kas liecina par mūsdienu laika ātrumu un vērtību, un pastāstiet, kā tas izpaužas! | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Sadzīvē-elektroierīces, tās atvieglo mūsu ikdienu un darbus izdara mūsu vietā-piem.velasmasina ar žāvētāju, i-robots. komunikācijā- telefoni,planšetdatori,internets, mēs varam komunicēt ērtāk un ātrāk, salīdzinot ar kādreizējo komunikācijas iespēju-vēstulēm pa pastu. saskarsme-pateicoties attīstītajām tehnikām un komunikāciju iespējām , arī saskarsme ir citā līmenī. Mūsdienās augsta līmeņa saskarsmi parādi masu pasākumi, koncerti , izrādes. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | ceru, ka derēs.. Failā | |
| № 65915, Kultūras vēsture, 11 klase Vajaga uzrakstit pārsprieduma darbu par laiku? apmeram 200 vardi | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Pārspriedums - Mēs esam dzimuši vienā skaista laikā . :) | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Laiks Laiks ir neatņemama sastāvdaļa ikviena dzīvē. Bez laika mēs nespējam eksistēt. Ejot laikam ir mainījusies civilizācija, cilvēki ir palikuši gudrāki un spēj dažādas lietas jau pielietot savā labā. Dzīvē laiks tiek iedalīts no dzimšanas līdz miršanai. Katrai dzīvai būtnei piedzimstot tiek sākta laika atskaite, jo, kas ir uzradies uz šīs pasaules, lai dzīvotu, viņam agru vai vēlu ir arī jāmirst, t.i., jāatstāj šī pasaule.
Turpinājums failā. | |
| № 65922, Kultūras vēsture, 11 klase uzraksti argumentētas pārdomas (līdz 150 vārdiem) Pamato katru argumentu ar pierādījumu (kultūrfaktu)! Izsaki savu viedokli! Tēma: Pats gudrākais no visiem – laiks. Tas atklāj visu. | | |
| | ![wineta-s](/profiles/upic_47431.jpg)
![wineta-s](/images/sch_level_sml_5.gif) wineta-s | Pats gudrākais no visiem – laiks. Tas atklāj visu. Mēs katrs dzīvojam savu dzīvi, mēs dzīvojam tā kā mums patīk un kā mums ir ērtāk un labāk, mēs dzīvojam, lai būtu laimīgi un lai darītu arī laimīgus tos, kuri mums ir līdzās. Dzīves laikā visās sīkajās un lielajās detaļās sastopama konkurence, tā var būt par visu par izskatu, par naudu ,par gudrību, par darbu un par autoritāti . Tas , kuram ir liela autoritāte parasti iegūst vislielākos panākumus un ja viņam ir panākumi ,tad viņa dzīve ir vieglāka kā citiem , viņam pieder vairāk kā citiem.
Turpinājums failā. | |
| | № 66024, Kultūras vēsture, 11 klase Palidziet man ludzu ! Paldies ! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā. | | |
| | ![karina](/profiles/defined_pic_2.gif)
![karina](/images/sch_level_sml_0.gif) karina | Kultūra, jēdziens, būtība (senās civilizācijas, senā Divupe, senā Ēģipte). Starpieskaite kulturoloģijā 11. klasei.
1. Skaidro terminus: (14p) • Kultūra - apzīmē cilvēku darbības veidus, kā arī simboliskās struktūras, kas piešķir jēgu šīm darbībām. • Kultūrslānis - Tumšas zemes kārta . Izveidojas cilvēku darbības rezultāta. • Antropologs - Cilvēks , kura pēta zinātne par cilvēkiem. • Fosīlija - ir dzīvnieku, augu vai citu organismu pārakmeņojušās paliekas. • Lingvistika - ir zinātne par cilvēku valodu , tās īpašībām, uzbūvi, funkcionēšanu un attīstību. • Petroglifi – Akmenī izkalti attēli. • Protovalodas - Valodas tiek grupētas valodu saimēs pēc to kopējā priekšteča.
Turpinājums failā. | |
|
|