![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 66632, Kultūras vēsture, 11 klase Steidzami please un labi | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 5.pd 11kl EIROPA UN AMERIKA 16. GADSIMTA BEIGĀS –18. GADSIMTĀ 1.uzdevums. Izskaidrojiet jēdzienus! 9 Manufaktūra - organizēta standartizētas produkcijas ražotne, kurā ražošanas procesa pamatā ir algotu amatnieku roku darbs un darba dalīšana, kas bija izplatīta pirms mašinizētās rūpniecības Banka - kredītiestāde, kas piesaista uz laiku brīvos naudas līdzekļus, veic norēķinu un kredīta, vērtspapīru, valūtas, naudas apgrozības regulēšanas un vērtību glabāšanas operācijas Merkantilisms - ekonomikas teorija, kad nācijas labklājība ir atkarīga no tās kapitāla, kā arī no pasaules ekonomikas apjoma un starptautiskās tirdzniecības Iežogošana – kopienu un koppiholderu aramzemes atņemšana un pārvēršana aitu ganībās Anglijas karalistē Buržuāzija - socioloģijā un politoloģijā ir termins, ar kuru apzīmē vēsturiskas sociālekonomiskas šķiras Apgaismība - filozofiskās domas attīstības posms Eiropā, kas radās 18. gadsimtā un ievērojami ietekmēja tā laika izglītotās aprindas
Turpinājums failā. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | failā. | |
| | № 66704, Kultūras vēsture, 11 klase Lūdzu palīdziet....Kultoroloģija.....Turpinājums failā...
2.1. Ar trim piemēriem pierādiet, ka Grieķijā meklējamas eiropeiskās kultūras saknes! (ka vēl šodien mēs aktīvi izmantojam sengrieķu kultūras garīgos sasniegumus) (3 punkti) Krētas un Mikēnu arhitektūras attīstība | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā! | |
| № 66736, Kultūras vēsture, 11 klase Lūdzu pēc palīdzības kultroloģija . | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | REĀLISMA LITERATŪRA
Turpinājums failā. | |
| № 66814, Kultūras vēsture, 11 klase Vajaga uzrakstīt mazu pārspriedumu (100 vārdi) par to kāda ir cilvēku loma pasaulē vai arī kultūra kā dialogs. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Cilvēku loma pasaulē
Turpinājums failā. | |
| № 66983, Kultūras vēsture, 11 klase Lūdzu palīdziet...Kulturoloģija RIETUMEIROPAS VIDUSLAIKU KULTŪRA. RENESANSES LITERATŪRA, MĀKSLA UN ARHITEKTŪRA Ievietojiet tukšajās ailēs atbilstošus ciparus, kas norādītu literatūras darbu dzimteni un arhitektūras pieminekļu atrašanās vietu! Turpiājums failā....
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā. | | |
| | ![foreveralone](/profiles/defined_pic_2.gif)
![foreveralone](/images/sch_level_sml_0.gif) foreveralone | Cik zināju. ; ) | |
| | № 67001, Kultūras vēsture, 11 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. un 2. uzdevums
Pārbaudes darbs kulturoloģijā „Viduslaiku un Renesanses māksla”
___________________________
1.uzdevums. Raksturojiet jēdzienus! 6 p. Renesanse - pārejas posms no viduslaikiem uz jaunajiem laikiem, laika posms atsevišķu Eiropas valstu kultūras un ideoloģijas attīstībā, kas raksturojams ar zinātnes, mākslas un literatūras uzplaukumu Itālijā no 14. līdz 16. gs., citās valstīs no 15. gs. beigām līdz 16. gs. vidum. Humānisms – ideju un intelektuālo meklējumu strāva Renesanses laikā, kad dzima jauna pasaules uztveres paradigma domāšanā: cilvēka kā figūras nolikšana pasaules skatījuma centrā, brīvdomīga apziņa un pasaulīgs individuālisms, zināšanu izvirzīšana par pašvērtību Antropocentrisms - uzskats, ka uzmanības centrā jābūt cilvēkiem un attiecībā pret cilvēku interesēm ir vērtējams viss pārējais
Turpinājums failā. | | |
| | ![vetra](/profiles/defined_pic_2.gif)
![vetra](/images/sch_level_sml_1.gif) vetra | Kultūras vēsture, 11 klase | |
| № 67002, Kultūras vēsture, 11 klase 3.uzdevums un 4.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![vetra](/profiles/defined_pic_2.gif)
![vetra](/images/sch_level_sml_1.gif) vetra | История культуры, 11 класс | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija jāraksta, ka jāizpilda 3. un 4. uzdevums
Pārbaudes darbs kulturoloģijā „Viduslaiku un Renesanses māksla”
3.uzdevums. Atrodiet katram renesanses māksliniekam viņam atbilstošo raksturojumu! Savienojiet ciparus ar burtiem! 4 p. 1. Leonardo da Vinči A. Gleznotāju karalis un karaļu gleznotājs. 4 2. Mikelandželo B. Ļoti daudz gleznojis madonnas. Kādā viņa freskā attēloti antīkās pasaules filozofi un matemātiķi. 3 3. Rafaēls C. Akcentēja dievišķo un heroisko pasākumu cilvēkā. Daiļrades beigu posms iesniedzas baroka laikmetā. 1 4. Ticiāns D. Mākslinieks ar ļoti daudzpusīgām spējām. Viņa gleznām raksturīgs sfumato. 2
Turpinājums failā. | |
| № 67071, Kultūras vēsture, 11 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. un 2. uzdevums
Pārbaudes darbs kulturoloģijā. „Mākslas stili Eiropā 17.-19.gs.” _____________________________
1.uzdevums. Izvēlies pareizu variantu! 8p. - Apgaismības kustības priekšgalā bija: a) garīdzniecība b) zemniecība c) intelektuālā elite d) muižniecība
- Par vienu no galvenajiem uzdevumiem apgaismotāji izvirzīja: a) iedzīvotāju migrācijas procesa apturēšanu b) asimilācijas procesa novēršanu c) sabiedrības un katra cilvēka audzināšanu d) ekoloģisko problēmu risināšanu.
Turpinājums failā. | | |
| | ![vetra](/profiles/defined_pic_2.gif)
![vetra](/images/sch_level_sml_1.gif) vetra | Kultūras vēsture, 11 klase | |
| № 67187, Kultūras vēsture, 11 klase Varbūt kāds var līdzēt kultraloģijā.. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Tēma – RIETUMEIROPAS VIDUSLAIKU KULTŪRA. RENESANSES LITERATŪRA, MĀKSLA UN ARHITEKTŪRA
1. uzdevums (7 punkti) Ievietojiet tukšajās ailēs atbilstošus ciparus, kas norādītu literatūras darbu dzimteni un arhitektūras pieminekļu atrašanās vietu! 1 Roma 7. Dziesma par manu Sidu 6. Tadžmahals 2 Grieķija 6. Mahabhārata 3. Parīzes Dievmātes katedrāle 3 Francija 4. Lāčplēsis 7. Alhambras pils 4 Latvija 5. Nībelungu dziesma 2. Partenons 5 Vācija 3. Rolanda dziesma 4. Turaidas pils 6 Indija 1. Eneīda 1. Kolizejs 7 Spānija 2. Odiseja 5. Ķelnes Doms
Turpinājums failā. | |
| | № 67188, Kultūras vēsture, 11 klase Varbūt kāds var līdzēt kultroloģija ..2 | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Raksturojiet, kā šī stila celtņu funkcionālajā lietojumā un arhitektoniskajā veidojumā izpaužas laikmetam raksturīgais pasaules redzējums! (3 punkti) Funkcionālajā lietojumā Arhitektoniskajā veidojumā Romānikas ēkām ir biezas sienas (izstutrīgums) Arku formas Karkasu konstrukcija (gotika) Arhitektūra kļūst sarežģītāka, greznāka, skaistāka.
Jauni dizaina elementi.
Turpinājums failā. | |
|
|