![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 53872, Bioloģija, 11 klase hello homework world es mirīju nost dēļ šitā uzdevuma un visp. dēēļ bioloģijas! tātad, dažādiem liepiņu dzimtas pārstāvjiem ir atšķirīgas asinsgrupas: mammas ir B, tētim - AB, mammas mammai ir 0, bet mammas tēvs ir miris, un viņa asinsgrupa nav zināma, mammas brālim ir A asinsgrupa. liepiņiem ir trīs bērni - divi dēli un meita. viņu asinsgrupas nav zināmas. 1. kāds genotips ir katram dzimtes loceklim, kura asinsgrupa ir zināma! 2. kāda ir vectētiņa asinsgrupa? 3. kādas asingrupas var būt bērniem? | | |
| | ![laila](/profiles/upic_38554.jpg)
![laila](/images/sch_level_sml_0.gif) laila | 1) deliem ir teva genotips un meitai ir mates. 2) vectetina asinsgrua A 3) berniem varetu but meitai-AB deliem- B asinsgrupa
| | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Skaties failā. Rāmītī ir tabula - kādiem fenotipiem atbilst kādi genotipi. Augsējā lapas daļā ir 1 un 2 uzdevuma risinājums. Jautājuma zīmes attēlo tos elementus, pa kuriem mēs neko nevaram pateikt. Tur tikai ar loģiku izspriež, kam kas ticis. Ar zīmuli ierakstītas pareizās atbildes. Vectētiņam ir AB asinsgrupa. 3. uzdevms ir blakus tabulai. | |
| | № 53873, Bioloģija, 11 klase hey hey. vēl pēdējais par bioloģiju jaukie homework ļaudis. tātad kādas būs pēcnācēju apmatojuma krāsas, ja sapāros gaiši pelēkus un pelēkus suņus? izvēletiest to vecāku genotipus, kas dod visdaudzveidīgākās pēcnācēju apmatojumu krāsas? | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Te visticamāk ir monohibrīdās krustošanās gadījums. Tā kā uzdevumā nav nekas precizēts par dominanto un recesīvo pazīmi var izvēleties jebkuru. Piemēram: dominantā pazīme - pelēks, recesīvā - gaiši pelēks. Tātad, viens suns būs gaiši pelēks (aa)(vienīgais rec. pazīmes genotips), bet otrs pelēks (Aa). Teorētiski otram var būt arī AA genotips, bet tad pēcnācēji būs vienveidīgi (Aa), tāpēc jāizvēlas aa un Aa suņi. Lūk viņu krustošana. P Aa(p) X aa(g.p) G A;a a;a F Aa(pel.) aa(g. pel.) Ja par dominanto pazīmi izvēlas gaiši pelēko, tad vienkārši viss jāsamaina attiecīgi vietām. | |
| № 54035, Bioloģija, 11 klase Šūnas sastāvdaļas:citoplazma,kodols,endoplazmatiskais tīkls,ribosomas,Goldži kompleks,sekretorie pūslīši,citoskelets,plazmatiskā membrāna,mitohondriji,hloroplasti.Vielas:olbaltumvielas,ogļhidrāti,lipīdi,DNS,glikoze,ATP,hlorofils. Rūpnīcas teritorija ... ietilpts daudzas dažāda lieluma ēkas.Teritoriju apjož žogs ... ,taču tajā ir vairāki vātri,pa kuiem tiek ievestas izejvielas un izvesta gatavā prece.Paziņojums par dažādu preču nepiciešmību nonāl rūpnīcas administrācija... .Tur glabājas tehniskā dokumentācija par dažādu rotaļlietu uzbūvi ... . | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | Rūpnīcas teritorija citoplazma ietilpts daudzas dažāda lieluma ēkas.Teritoriju apjož žogs plazmatiskā membrāna, taču tajā ir vairāki vātri,pa kuiem tiek ievestas izejvielas un izvesta gatavā prece.Paziņojums par dažādu preču nepiciešmību nonāl rūpnīcas administrācija kodolā.Tur glabājas tehniskā dokumentācija par dažādu rotaļlietu uzbūvi. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Rūpnīcas teritorija (citoplazma) ietilpts daudzas dažāda lieluma ēkas.Teritoriju apjož žogs (plazmatiskā membrāna) ,taču tajā ir vairāki vātri,pa kuiem tiek ievestas izejvielas un izvesta gatavā prece.Paziņojums par dažādu preču nepiciešmību nonāl rūpnīcas administrācija (kodolā) .Tur glabājas tehniskā dokumentācija par dažādu rotaļlietu uzbūvi (DNS) . | |
| № 54289, Bioloģija, 11 klase Помогите чем сможете,заранее спасибо. | | |
| | ![anjka](/profiles/upic_39153.jpg)
![anjka](/images/sch_level_sml_2.gif) anjka | Могу немного помочь 3 daļa 2 uzdevums. Epitēlijaudi: *Sedz visu ķermeņa virsmu *Nodrošina siltumizolāciju. *Aizsargā organismu no kairinājumiem. Saistaudi: *Veido skeletu. *Transportē skābekli, ogļskābo gāzi, barības vielas *Pilda balsta un barošanās funkciju Muskuļaudi: *Nodrošina organisma kustību un iekšējo orgānu saraušanos Nervaudi: *Veido nervu sistēmu. *Vada uzbudinājumu. Надеюсь хоть чем то помогла. | |
| № 54406, Bioloģija, 11 klase izvelieties vienu no šunam orgonoidiem un uzrakstiet motivacijas vestuli, kura izveletais šunas organoids piesakas darba uzņemuma:Šuna 2,uzd,Kas nodrošina šunu ar enerģiju.Kas uzkrai baribas vielu rezerves,saļus.Kas ražo šunai nepieciešamos lipidus (taukus).3.uz.Lai objektu aplukotu mikroskopa,japagatavo plans griezums......Kas,16.gs.beigas izgudroja mikroskopam lidzigo optisko ierici.
| | |
| | ![WaterSpiro](/profiles/upic_8570.jpg)
![WaterSpiro](/images/sch_level_sml_2.gif) WaterSpiro | 1. uzd. (skat pielikumu)
2. uzd. Mitohondriji (nodrošina šūnu ar enerģiju) Vakuolas, šūnu ieslēgumi (uzkrāj barības vielu rezerves, sāļus) Gludais endoplazmatiskais tīkls (ražo lipīdus)
3.uzd. (skat. pielikumu)
Zahariass Jansens (izgudroja pirmo mikroskopam līdzīgo ierīci 1595.gadā)
Ceru, ka palīdzēs! Veiksmi!!! :)
| |
| | № 54462, Bioloģija, 11 klase Ar mikroskopijas metodi noskaidrots,ka kodola diametrs ir 10nm.Aprēķini,ci reižu tas ir palielināts. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | te b'us: 1m=1 000 000 000nm 1 000 000 000:10=100 000 000 | |
| № 54996, Bioloģija, 11 klase a.) Izpētot baktērijas DNS,konstatēja,ka tās sastāvā ir 31% citozīnu saturošu nukleotīdu.Aprēķini pārējo 3 nukleotīdu masas daļu (%) b.)Kuru bioloģisku likumasakarību izmantoji aprēķinos?
2 uzd. a.) Dots mRNS molekulas fragments.Izmantojot mRNS kodu tabulu,uzraksti tam atbilstošo aminoskābju secību olbaltumvielas fragmentā! Uzraksti atbilstošos antikodonus tRNS molekulā! mRNS -- AUGUCA GACAAGUUUCGCCUUGUG olbaltumvielas fragments --- tRNS ----
b.)Kā sauc kodonu AUG? Kādu informāciju tas satur? | | |
| | ![Es](/profiles/upic_14705.jpg)
![Es](/images/sch_level_sml_3.gif) Es | a)ja citozins =31% tad (timins,adenins un guanins)3=x% 3*31/1=93% Butiba fakts ir tads, ka ktra no sim vielam var but lidz 31% daudzumaa. var izmantot to sakaribu, ka visas vielas ir sakartotas proporcionali viena otrai. 2.uzd. mRNS-AUGUCA GACAAGUUUCGCCUUGUG tRNS- UACAGU CUGUUCAAAGCGGAACAC PROTEIINS. AUG KODONS IR TAS, KURS IESAK VISAS mRNS KEDES. | | |
| | ![ka4iic](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ka4iic](/images/sch_level_sml_0.gif) ka4iic | 2.uzd. olbaltumvielas fragments --- metionīns-serīns-asparagīnskābe-lizīns-fenilalanīns-arginīns-leicīns-valīns
b)AUG- metionīns. Ģenētiskajam kodam ir tikai viens sākuma, bet trīs beigu signāli. AUG ir sākuma signāls. | |
| № 55022, Bioloģija, 11 klase Izlasi tekstu,izpēti shēmu un izpildi uzdevumus!
Muskuļšūna saraujas,ja no endoplazmatiskā tīkla izdalās kalcija joni.Muskuļšūna atslābst,ja kalcija joni transportēti lielākas koncentrācijas virzienā un uzkrāti endoplazmatiskajā tīklā.
a) kādi vielu transporta veidi nodrošina šo procesu? b)Izskaidro kalcija jonu transporta secību šūnā! | | |
| | ![Es](/profiles/upic_14705.jpg)
![Es](/images/sch_level_sml_3.gif) Es | a)asins tecēšana nodrošina vielu transportu pa visu organismu. b)kalcija joni visvieglāk pieķeas pie kauliem, stiprinot tos, tad tiek pārvietots secīgi uz citām organisma vietām, kur nepieciešams kalcijas, jeb vietām, kur ir joni, kas peisaista kalciju. | |
| № 55151, Bioloģija, 11 klase Palīdziet lūdzu | | |
| | ![Matenes Dievs](/profiles/upic_36248.jpg)
![Matenes Dievs](/images/sch_level_sml_3.gif) Matenes Dievs | VIELU UN ENERĢIJAS MAIŅA ŠŪNĀ 1.Uzdevums. Pareizo atbildi apvelc ar O!
1.Vielu maiņu citādāk sauc: a) anabolisms; b) katabolisms; c) metabolisms; d) asimilācija.
Turpinājums failā. | |
| | № 55234, Bioloģija, 11 klase palīdziet lūdzu!uz rītdienu vajag.Paldies jau laicīgi! | | |
| | ![Lainucis111](/profiles/upic_36606.jpg)
![Lainucis111](/images/sch_level_sml_1.gif) Lainucis111 | VIELU UN ENERĢIJAS MAIŅA 1.uzd. (10p) Pabeidz fotosintēzes shēmu, daudzpunktes vietās ierakstot atbilstošos jēdzienus! Stroma, fotosintēze, gaisma, grana, NADPH+H+, glikoze, ūdens, tumsa, hloroplasts, ogļskābā gāze, ADP + P, skābeklis, ATP. Uzmanību – daži jēdzieni ir lieki!
Turpinājums failā. | |
|
|