![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 30489, Algebra, 11 klase y²-2y-3=0
zinu ka elementaari bet pasakat kaadas ir jeta saknes :D | | |
| | ![Salaatinjsh](/profiles/upic_8159.jpg)
![Salaatinjsh](/images/sch_level_sml_0.gif) Salaatinjsh | failā :) | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | y²-2y-3=0 y(1)+y(2)=2 y(1)*y(2)=-3 н(1)=-1 н(2)=3 | | |
| | ![richnlv](/profiles/defined_pic_1.gif)
![richnlv](/images/sch_level_sml_0.gif) richnlv | y1=-2 y2=-1 | | |
| | ![lielaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lielaa](/images/sch_level_sml_0.gif) lielaa | y1=3 y2=-1 | | |
| | ![valdzus](/profiles/defined_pic_4.gif)
![valdzus](/images/sch_level_sml_0.gif) valdzus | y=3 y=-1 | |
| | № 30490, Algebra, 11 klase luudzu pasakiet cik ir
log3 1/27
ceru sapratat ko es gribu no jums :)
Thx ieprieksh | | |
| | ![angel](/profiles/upic_3914.jpg)
![angel](/images/sch_level_sml_2.gif) angel | log3 1/27=log3 3^(-3)=-3 | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | log3 1/27=-3 | | |
| | ![valdzus](/profiles/defined_pic_4.gif)
![valdzus](/images/sch_level_sml_0.gif) valdzus | -3 | | |
| | ![richnlv](/profiles/defined_pic_1.gif)
![richnlv](/images/sch_level_sml_0.gif) richnlv | -3
tipa ja interesee kaa
1/27= 27 (-1 pakaape) = 3(-3 pakaapee) 27=3 (3 pakaapee) taatad logoritmam ir iipashiiba ka pakaapi var iznet priekshaa taatad sanaak -3log3 3 un logoritms log a A = 1 taatad -3*1 =-3 | | |
| | ![erots](/profiles/defined_pic_1.gif)
![erots](/images/sch_level_sml_0.gif) erots | Atbilde: -3 | |
| № 30507, Algebra, 11 klase Trigonometrija! Tātad failā esmu ievietojusi no pēdējiem mājas darbiem tos piemērus, kurus nesapratu :) Būšu pateicīga, ja kāds palīdzēs izrēķināt ;) | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | failaa | |
| № 30606, Algebra, 11 klase Trigonometrija.Ir uzrakstīti trīs piemēri, kurus vajadzētu izrēķināt, bet būšu pateicīga, ja kāds izrēķinās kaut vienu no tiem trim piemēriem ;)..PALDIES! | | |
| | ![Rakstinikai](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Rakstinikai](/images/sch_level_sml_0.gif) Rakstinikai | Ir visi trī!!! Ceru, kas saskatīsi! :) | |
| № 30835, Algebra, 11 klase 6. Kundze nodeva bagāžas glabātavā šādas mantas: dīvānu, čemodānu, portfeli, grozu, gleznu, kārbu un nelielu suni. Dīvāns svēra tikpat kā čemodāns un portfelis kopā un tikpat kā glezna, grozs un kārba kopā. Grozs, glezna un kārba svēra vienādi, un katrs no šiem priekšmetiem bija smagāks par suni. Kad izkrāva mantas, kundze paziņoja, ka suns ir cits. Pārbaudot izrādījās, ka suns ir smagāks par dīvānu, ja pie tā pieliek portfeli vai čemodānu. Pierādīt, ka kundzes pretenzijas bija pamatotas. | | |
| | ![astraja](/profiles/defined_pic_5.gif)
![astraja](/images/sch_level_sml_0.gif) astraja | 1)tā kā kundzes suns ir vieglāks par grozu , gleznu un kārbu atsevišķi, tas ir vieglākais priekšmets kopumā. 2)tātad īstais suns nevar būt smagāks jau par vienu pašu dīvānu( jo glezna+grozs+kārba ir vienādi pēc masas ar dīvānu) un ja dīvānam pieliek klāt portfeli un čemodānu ( kuriem kopā ir tāda pati masa kā dīvānam) tad kundzes pretenzijas ir pamatotas. tas pats tikai īsāk: jaunais suns svēra vairāk kā divu dīvānu masa, kura visai loģiski ir lielāka par gleznas groza un kārbas masu kopumā. bet īstajam sunim ir jāsver mazāk kā karbai VAI gleznai VAI grozam. | |
| | № 30854, Algebra, 11 klase Aprēķināt pārējās trigonometriskās funkcijas, ja zināma vienas funkcijas vērtība. a) sin a=4/9 b) ctg a=0.75 c) tg 2a=9/16 | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | failaa | |
| № 30890, Algebra, 11 klase Logoritmi lūdzu palīdziet cilvēki! :\ | | |
| | ![Studentinjsh](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Studentinjsh](/images/sch_level_sml_0.gif) Studentinjsh | Priecājies, viss skaisri salasāms :D
Nav par ko | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | |
| № 31251, Algebra, 11 klase cosx+cosxsin2x=0 vnk so piemeeru jaapreekina | | |
| | ![seerskaabe](/profiles/upic_10882.jpg)
![seerskaabe](/images/sch_level_sml_0.gif) seerskaabe | cosx iznes pirms iekavām: cosx(1+sin2x)=0, tātad , ja reizinājums ir nulle, tad kāds no reizinātājiem ir 0, pielīdzini: cosx=0, ja x=n"pi"/2 , katram nepārna n, tas ir, pie pi/2, 3pi/2, 5pi/2, ....otra daļa 1+sin2x=0, sin2x=-1, 2x=3pi/2, x=3pi/4+2pi, tas ir, ik pēc 2pi jeb rinjkja atkaartosies
| |
| № 31386, Algebra, 11 klase Vienadojumi kurus var reduceet par algebr. vienadojumiem! | | |
| | ![tija](/profiles/upic_11319.jpg)
![tija](/images/sch_level_sml_0.gif) tija | :) | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | |
| | № 31411, Algebra, 11 klase atrisināt vienādojumu. | | |
| | ![lusis987](/profiles/defined_pic_4.gif)
![lusis987](/images/sch_level_sml_0.gif) lusis987 | vaidzētu būt
| | |
| | ![Sarmite](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Sarmite](/images/sch_level_sml_0.gif) Sarmite | 1) lg 4x+7 / 5x+2=0 4x+7 /5x+2=1 4x+7=4x+2 -x=-5 x=5
2)3x-5=x-3 2x=2 x=1 | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | | |
| | ![tija](/profiles/upic_11319.jpg)
![tija](/images/sch_level_sml_0.gif) tija | :) | | |
| | ![alluux](/profiles/upic_10669.jpg)
![alluux](/images/sch_level_sml_0.gif) alluux | failaa! man liekas ka viss pareizi jo mes nesen shito skatiijam | |
|
|