| Atbilžu arhīvs | № 62522, Latviešu literatūra, 12 klase MODERNISMS
Uzraksti pārspriedumu par tematu ,,Vērtības manā dzīvē”. (apmēram 250 vārdu) | | |
| |
Anonmous | Failā! | | |
| |
paliidziiba01 | Ceru, ka patiks
Vērtības manā dzīvē Domāju, ka no sākuma ir jāsāk ar pašu galveno vērtību maniem vecākiem – ar manu nākšanu šajā pasaulē. Jo no šīs vērtības var sākties mana vērtību pasaule. Liela vērtība manā dzīvē ir manai ģimenei, kurai izrādu citas savas dzīves vērtības - mīlestību, pielāgošanos, citu pieņemšanu, izpratni, piedošanu, cieņas izrādīšanu, atbildību, rūpes un iecietību. Kā jau ikviens bērns, es mīlu savus vecākus. Lai gan sanāk strīdu situācijas, tas nenozīmē, ka vecākus mīlu mazāk. Pieņemu savus vecākus tādus, kādi viņi ir, jo citu vecāku man nav – tieši viņi man ir devuši iespēju dzīvot. Izrādu saviem vecākiem cieņu. Ne tikai tāpēc, ka viņi man ir devuši dzīvību, bet arī tāpēc, ka viņi ir daudz vairāk pieredzējuši nekā es un spēj man palīdzēt ar labu padomu.
Turpinājums failā. | |
| | № 62541, Latviešu literatūra, 12 klase Palidziet lūdzu ar literatūras darbu. Pielikumā
Pārbaudes darbs 12.klasē – A.Kamī „Svešinieks” | | |
| |
Siren | Pārbaudes darbs 12.klasē – A.Kamī „Svešinieks”
1) Atbildēt uz jautājumiem par darbu ! (30 punkti) a) Pie kāda literārā darba veida pieder šis darbs, pierādi to! ( 2punkti) b) Kāda ir darba ideja? (1 punkts) c) Par kādu laikaposmu romānā stāstīt, kas par to liecina? (2 punkti) d) Kā veidots romāna vēstījums, pamato! (2 punkti) e) Izveido domu karti par teksta saturu (galvenie notikumi). (5 punkti) f) Kurš, tavuprāt, notikums visbūtiskāk ietekmē romāna gaitu, kāpēc? (2 punkti) g) Kā vēl varēja risināties romāna darbība? (2 punkti) h) Aizpildi tabulu! (7 punkti)
Turpinājums failā. | |
| № 62559, Latviešu literatūra, 12 klase Palidziet lūdzu ar literatūras darbu. Pielikumā
Pārbaudes darbs 12.klasē – A.Kamī „Svešinieks” | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
Siren | Pārbaudes darbs 12.klasē – A.Kamī „Svešinieks”
1) Atbildēt uz jautājumiem par darbu ! (30 punkti) a) Pie kāda literārā darba veida pieder šis darbs, pierādi to! ( 2punkti) b) Kāda ir darba ideja? (1 punkts) c) Par kādu laikaposmu romānā stāstīt, kas par to liecina? (2 punkti) d) Kā veidots romāna vēstījums, pamato! (2 punkti) e) Izveido domu karti par teksta saturu (galvenie notikumi). (5 punkti) f) Kurš, tavuprāt, notikums visbūtiskāk ietekmē romāna gaitu, kāpēc? (2 punkti) g) Kā vēl varēja risināties romāna darbība? (2 punkti) h) Aizpildi tabulu! (7 punkti)
Turpinājums failā. | |
| № 62707, Latviešu literatūra, 12 klase +PD – L.Stumbre „Spalvas” Paldies | | |
| |
Lachuks | Pārbaudes darbs 12.klasē – L.Stumbre „Spalvas”
1) Atbildēt uz jautājumiem! (21 punkti) a) Nosauc 3 dramaturģijas kā literatūras veida pazīmes! (3 punkti) 1) Rakstīti sarunu formā 2) Galveno varoņu raksturi un uzskati atklājas dialogos. 3) Uzskatu sadursme un attiecības ar citiem tēliem. b) Nosauc dramaturģijas žanrus! (2 punkti)] 1) Traģēdija 2) Komēdija 3) Drāma. c) Kādas attiecības veidojas starp lugas galvenajiem varoņiem Olafu, Laumu, Elīnu un Reini? Raksturojiet tās! (4 punkti) Olafs, mīlēdams Elīnu, taču, būdams precējies ar Laumu, nespēja būt laimīgs ne ar vienu no viņām. Tāpēc starp māsām rodas konflikts, jo abām patīk vīrietis. Olafam aizlidojot prom, Lauma uzstāj, lai Reinis prec Elīnu, jo mājās vajag vīrieša rokas. Taču Elīnai puisis nemaz nepatīk, tomēr Laumai viņš patīk.
Turpinājums failā. | |
| № 62728, Latviešu literatūra, 12 klase +PD L.Stumbre „Spalvas” Paldies | | |
| |
paliidziiba01 | Pildīts pamatojoties uz literatūras zināšanām
Ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
Lachuks | Pārbaudes darbs 12.klasē – L.Stumbre „Spalvas”
1) Atbildēt uz jautājumiem! (21 punkti) a) Nosauc 3 dramaturģijas kā literatūras veida pazīmes! (3 punkti) 1) Rakstīti sarunu formā 2) Galveno varoņu raksturi un uzskati atklājas dialogos. 3) Uzskatu sadursme un attiecības ar citiem tēliem. b) Nosauc dramaturģijas žanrus! (2 punkti)] 1) Traģēdija 2) Komēdija 3) Drāma. c) Kādas attiecības veidojas starp lugas galvenajiem varoņiem Olafu, Laumu, Elīnu un Reini? Raksturojiet tās! (4 punkti) Olafs, mīlēdams Elīnu, taču, būdams precējies ar Laumu, nespēja būt laimīgs ne ar vienu no viņām. Tāpēc starp māsām rodas konflikts, jo abām patīk vīrietis. Olafam aizlidojot prom, Lauma uzstāj, lai Reinis prec Elīnu, jo mājās vajag vīrieša rokas. Taču Elīnai puisis nemaz nepatīk, tomēr Laumai viņš patīk.
Turpinājums failā. | |
| | № 62765, Latviešu literatūra, 12 klase Palīdziet, lūdzu, ar pārbaudes darbu "Fonētika". Pirmo uzdevumu nevajag pildīt, to jau esmu izpildījusi. Paldies | | |
| |
Anonmous | 3.uzdevums. 1.Vēstules ar roku rakstītas, es nekam līdz šim nebiju ne sacerējusi, ne sūtījusi, jo neredzēju tādas vajadzības. 2.Dzeltenā pastkastīte, aiz manas mājas stūra, man jau patiešām//pa tiešām sen bija likusies tāds pagātnes rekvizīts šodienas racionālajā pasaulē, tāpat kā, piemēram, pasta baloži 3.Mūsdienu saziņas līdzekļi arī personiskajā komunikācijā ir gandrīz vai pilnībā izkonkurējuši vissenāko saziņas formu vēstījuma nodošanā, kādam kas nav tepat//te pat ar roku sasniedzams 4.Ja vēlies kautko//kaut ko pateikt, tad pietiek nosūtīt īsziņu mobilajā tālrunī vai piezvanīt, vai lietot e-pastu. 5.Klikšķis un pat nepaspēj nožēlot karstumā vai pavirši pateiktus vārdus. 6.Intervāls starp elektroniskā sūtījuma nodošanu un saņemšanu ar vien//arvien ir tik īss, kā bites dzēliens.
Turpinājums failā. | |
| № 62898, Latviešu literatūra, 12 klase Pārbaudes darbs 12.klasē – Dž.Orvels „Dzīvnieku ferma”
Vai apgalvojums ir pareizs. Izlabo nepareizo apgalvojumu! Apgalvojums Pareizi Nepareizi Labojums Dzīvnieki sacēlās pret mistera Džonsa nežēlīgo attieksmi pret viņiem. Pēc sacelšanās dzīvnieki cilvēka mājās nogaršoja visus cilvēka gatavotos ēdienus. Napoleons vēlējās padzīt Sniedziņu no fermas, tādēļ slēpnī noslēpa mazus sivēnus. Sniedziņš ierosināja izstrādāt elektrību labākai dzīvošanai un rosināja visus mācīties. Dzīvnieki izstrādāja 10 baušļus fermā. Ceļot vējdzirnavas, visvairāk strādāja Bokseris. Napoleons dzīvniekus – nodevējus liek | | |
| |
lola | Tātad esmu lasījusi, ceru ka pareizi būs ;D. 1. Pareizi. 2.Labojums, Cūkas nogaršoja ēdienus. 3.Nepareizi 4.Nepareizi 5.Pareizi 6.Pareizi | |
| № 62909, Latviešu literatūra, 12 klase Ja būtu iespēja, pārvērsties par putnu, tad jūs kļūtu par … . Kāpēc? (2 punkti) Skaidrojiet frazeoloģismus! (5 punkti) Nelaimes putns Zilais putns Kā spārnos Spārni par īsiem Glaudīt pa spalvām
Uzraksti pārpspriedumu (apmēram 100 vārdu) par tēmu: «Ja man būtu spārni…». (10 punkti)
Aizpildi tabulu! (3 punkti)
Autors Nosaukums Dramaturģijas žanrs Vilhelms Šillers Pūt, vējiņi! komēdija
| | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
paliidziiba01 | Ceru, ka patiks
• Ja būtu iespēja, pārvērsties par putnu, tad jūs kļūtu par … . Kāpēc? (2 punkti) Es vēlētos būt leģendārais putns Fēnikss. Vēlētos to tāpēc, jo tad spētu visiem palīdzēt. Sadegot es spētu atkal augšāmcelties no pelniem un turpināt iesākto – sniegt miera un labestības sajūtu pārējos. • Skaidrojiet frazeoloģismus! (5 punkti) o Nelaimes putns – nelaimīgs vai neveiksmīgs cilvēks o Zilais putns – laimes simbols o Kā spārnos – apņēmības pilns kaut ko darīt o Spārni par īsiem – nevar paveikt visu vajadzīgo vai iecerēto o Glaudīt pa spalvām – censties visu darīt tā, lai kādam tas būtu pa prātam
Uzraksti pārpspriedumu (apmēram 100 vārdu) par tēmu: «Ja man būtu spārni…». (10 punkti)
Ja man būtu spārni, es paceltos gaisā un vēlētos no augšas apskatīties, kāda izskatās pasaule. No putna lidojuma viss izskatās savādāk, turklāt – redzamības leņķis ir plašāks. Ja man būtu spārni, es vēlētos, kaut ar tiem spētu novērst visas nelaimes, lai spētu palīdzēt citiem, šiem spārniem piemistu brīnuma spēks. Ar spārna vēzienu es spētu apklusināt raudošu bērnu, noslaukot viņa asaras, ar spārna vēzienu es palīdzētu pakritušai tantiņai piecelties, ar spārna vēzienu es spētu apsegt visu pasauli un pasargāt to no ļaunā.
Turpinājums failā. | |
| № 62910, Latviešu literatūra, 12 klase Aizpildi tabulu! (7 punkti) Notikums Iesaistītie tēli Tēlu rīcība Tavs vērtējums
Kā mainās Merso attieksme pret sevi un apkārtējo pasauli romāna 1.daļā un 2.daļas 3.nodaļā, pamato! (4 punkti) Kāpēc rakstnieks nenosoda un arī neattaisno Merso rīcību? (1 punkts) „Cilvēks ir cilvēks, galvenokārt pateicoties tam, par ko viņš klusē, nevis tam, par ko viņš runā.” Par ko klusē Merso, pamato savu viedokli! (2 punkti) Atbildiet uz jautājumiem! (8 punkti) Uzrakstiet prozas kā literatūras veida pazīmes! (2 punkti) Uzrakstiet vismaz 6 prozas žanrus! (3 punkti) Raksturot vienu prozas žanru! (2 punkti) Aizpildi tab | | |
| |
Lachuks | Kāpēc rakstnieks nenosoda un arī neattaisno Merso rīcību? (1 punkts) Rakstnieks nenosoda Merso rīcību, jo ikviens izprot pasauli savādāk. Bet, no otras puses – Merso nepārdzīvo savas mātes nāvi.
Atbildiet uz jautājumiem! (8 punkti) Uzrakstiet prozas kā literatūras veida pazīmes! (2 punkti) 1. Raksturīgs sižetiskums. 2. tēlaini darbi. Uzrakstiet vismaz 6 prozas žanrus! (3 punkti) Romāns, stāsts, novele, eseja, miniatūra, tēlojums. Raksturot vienu prozas žanru! (2 punkti)
... | |
| | № 62957, Latviešu literatūra, 12 klase PD. A.Kamī "Svešinieks" Paldies | | |
| |
olga | Pārbaudes darbs 12.klasē – A.Kamī „Svešinieks”
1) Atbildēt uz jautājumiem par darbu ! (30 punkti) a) Pie kāda literārā darba veida pieder šis darbs, pierādi to! ( 2punkti) Šis darbs ir romāns (proza), jo plaši parādīts laiks, vide un apstākļi. b) Kāda ir darba ideja? (1 punkts) Manuprāt, darba tēma ir cilvēka esamība pasaulē un ļoti spilgts aprakstīts par „citādo cilvēku”, kas atšķiras no apkārtējiem. c) Par kādu laikaposmu romānā stāstīt, kas par to liecina? (2 punkti) 20.gadsimts. d) Kā veidots romāna vēstījums, pamato! (2 punkti) Romāna vēstījums nodots ar galvenā varoņa palīdzību, atklājot viņa iekšējo dzīves uztveri un pasauli. e) Izveido domu karti par teksta saturu (galvenie notikumi). (5 punkti) 1. Mātes bēres. 2. Pārdomas par nāvi. 3. Pārdomas par mammu. 4. Cīņa ar sauli. 5. Ieiešana ciemā.
Turpinājums failā. | | |
| |
Anonmous | Failā! | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
|
|