![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 53043, Latviešu literatūra, 12 klase http://img.lejup.lv/images/1301746098.jpg Jāizpilda pēc exāmena principiem dzejoļa analīze!!! | | |
| | ![Es](/profiles/upic_14705.jpg)
![Es](/images/sch_level_sml_3.gif) Es | Dzejoļa analīze O.Vācietis Melnā bite 1. Motīvs – dzīve, brīvība; liriskais es nepārprotami ir patriots. Viņš vedina savus brāļus stāties pretī problēmām, lai iegūtu brīvību. Par to visizteiksmīgāk liecina trešais pantiņš. Tā saka cilvēks, kas ir pārliecināts par savu cilvēku spēku. 2. Liriskā es pārdzīvojumi – liriskais es cieš, bet ir stiprs. Viņš vēlas brīvību savai tautai. Liriskais es necieš bites, kas meklē sarkanmedu, bet ir gatavs sevi upurēt citu labā. Tas visspilgtāk saskatāms ir rindā „Stājos priekšā namadurvīmi, tagad tev tiks sarkanmedus vien caur manu augumiņu”. Tomēr, liriskais es apzinās, ka ar savu brāļu palīdzību melnā bite nedabūs sakanmedu un „nosprāgs”. Viņš ir pārliecināts, ka ar savu gribasspēku viss ir sasniedzams. Liriskajā es valda neapslāpējamas iekšējās, emocionālās un garīgās brīvības alkas, varonība pret slikto, vēlme cīnīties, ko simboliski attēlo arī cīņa pret melno bite. Liriskais es alkst pēc brīvības. Simboliski tiek runāts par biti, kura meklē sarkanmedu. Patiesībā bite ir lode un sarkanmedus ir asinis, ciešanas.
Turpinājums failā. | |
| | № 53281, Latviešu literatūra, 12 klase man uzdota Andreja Eglisa dzejas analize!man nav saprasanas kaa ir estetiskais un etiskais ideals!var but kads varetu palidzet? | | |
| | ![ievinja188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja188](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja188 | estētiskais ideāls ir tas, kas ir ārēji skaists - skaistuma ideāls gan cilvēkā, gan dabā, gan apkārtnē (visur), bet, neņemot vērā iekšējo pasauli. ētiskai ideāls - dvēseles ideāls, cilvēka garīgās pasaules ideāls. | |
| № 53700, Latviešu literatūra, 12 klase Ir nepieciešama eseja vai informācija esejai par stereotipiem latviešu literatūrā. Jebkāda informācija var būt noderīga. | | |
| | ![vikusja777](/profiles/upic_37274.jpg)
![vikusja777](/images/sch_level_sml_0.gif) vikusja777 | http://www.kurbijkurne.lv/forums/lofiversion/index.php?t40474.html Nezinu vai noderes tev, bet neko citu nevareju atrast | |
| № 54260, Latviešu literatūra, 12 klase Literatūras pārspriedums! - 350 vārdi Laikmets un sabiedrība O.Vācieša dzejā Mana skolotāja vienmēr pamana interneta valodu. tpc neka4ajiet gatavus darbus no neta. Pa šito 50 punkti. ja ne pat vairak | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Daudzos dzejoļos dzejnieks runā par tradīciju pārmantojamību un konkrēti par to, ko pats ir pārmantojis no savas ģimenes. Dzejolī “Mantojums” teikts, ka nekad nevajag samierināties ar sasniegto.
Turpinājums failā. | |
| № 54331, Latviešu literatūra, 12 klase Uzraksti savas domas par tēmu „Vērtības manā dzīvē”! | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | te būs: Es domāju, ka lielākā vērtība ir draugi. Kas ir nepieciešami, lai būtu ar ko aprunāties par lietām ko ar vecākiem nevēlies runāt, lai būtu ar ko izklaidēties un labi pavadīt laiku. Pēc manām domām ,bez draugiem nebūtu interesanti dzīvot. Bet draugam arī ir jābūt uzticīgam, lai uz viņu var paļauties, uzticēties, ka viņš tevi nepievils. Un visbeidzot, mēs nonākam pie izglītības, jo tā ir vērtība, bez kuras nevar dzīvot. Ja tev nav izglītības tu esi mels un maziņš. Tev nav nekādas perspektīvas dzīvē. Tāpēc novēlu visiem labvēlīgu ģimeni, labus draugus. Un protams, mācīties un mācīties. | |
| | № 54332, Latviešu literatūra, 12 klase Lasi dzejoli, atbildi uz jautājumiem! (12 punkti)
1Kāpēc autors šim darbam dod nosaukumu „Svešinieks”? 2Kādas tradicionālās vērtības dzejolī tiek noliegtas? 3Raksturo lirisko „ES”. Ko liriskais „Es” mīl? 4Kāda ir šī darba galvenā noskaņa?
| | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | darbs failaa | |
| № 54336, Latviešu literatūra, 12 klase Skolēnam jāizvēlas viens no piedāvātajiem vai patstāvīgi sameklētajiem literārajiem darbiem (pilnā apjomā,t.i.,īsprozas darbs,luga,dzejolis) un jāveic teksta analīzes uzdevumi saistībā ar izvēlētā literārā darba žanru. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Dzejoļa motīvs ir par dzīvi, jauna cilvēka dzīvi. Dzejoļa liriskais es ir skumjš un nedaudz dusmīgs, jo nespēj sagaidīt, kad Laimīte izaugs un kļūs cēla. Panta forma – pantmērs (sastāv no trīs 4-rindu klasiskiem pantiem)
Turpinājums failā. | |
| № 54397, Latviešu literatūra, 12 klase Imants ziedonis 1. Dzejas temaatika 3 teemas - japierada ar piemeeriem( jaaraksturo dzejas valoda + spilgt. makslas izteiksmes liidzekli, jaaraksturo leksiku) Luudzu palidziet!
| | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Tēma – Milestība dažkārt var padarīt cilvēku aklus, tādējādi viņi var ie bojā. Piemēri – Mīlestība mūža ir tik viena; Milestība tā kā zibens nāk – atnāk, balta uzliesmo un nosit.
Turpinājums failā. | |
| № 55042, Latviešu literatūra, 12 klase Nosauciet ludzu 5 absurda literaturas iezimes S.Beketa lugas 'Gaidot Godo.
1.Ieverojamakie absurda literaturas autori ir.......? 2.Absurda literaturas piekriteji noliedza: 1................? 2...................? 3..............?
| | |
| | ![♪Djia♪](/profiles/upic_28470.jpg)
![♪Djia♪](/images/sch_level_sml_2.gif) ♪Djia♪ | Ievērojamākie autori : Francs Kafka, Ežēns Jonesko, Semjuels Bekets, Arturs Adamovs, Herolds Pinters. Absurda litetaratūra noliedza : Reālismu un naturālismu, psiholoģismu un cēloņsakarību, lieterāro teksu un dialogu teātrī, novecojušus paņēmienus un dialogu teātrī. Lugas iezīmes : Valoda kā antikomunikācijas līdzeklis, klaunāde, atspoguļota vientulība un ciešanas, pasaule tēlota ar banālām detaļām. | | |
| | ![jaoleg](/profiles/defined_pic_1.gif)
![jaoleg](/images/sch_level_sml_0.gif) jaoleg | 1 - Semjuels Bekets un Guntis Bērelis
Absurda literaturas piekriteji noliedza: 1 - reālismu un naturālismu 2 - psiholoģismu un cēloņsakarības 3 - literāro tekstu un dialogu teātri | |
| | № 55207, Latviešu literatūra, 12 klase Palīdziet lūdzu uzrakstīt sacerējumu uz 350 vārdiem. Tēma: Skaistais un neglītais A. Čaka dzejā. Liels paldies jau iepriekš!!! | | |
| | ![iksene](/profiles/defined_pic_2.gif)
![iksene](/images/sch_level_sml_0.gif) iksene | A.Čaka dzejā daudzviet minēta sērīgā mūzika, kas ļauj lasītājam sajust un izprast dzejnieka sastapto cilvēku skumjās atmiņas, neveiksmes, sirdssāpes. Daudz šādu dziesmu ir dzirdamas krogos, dzertuvēs, jo pārsvarā šeit uzturas cilvēki ar savām sāpēm un vientulību.
Turpinājums failā. | |
|
|