![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 68337, Kultūras vēsture, 12 klase xxx | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 3. PĀRBAUDES DARBS VĒSTURĒ 12. KLASEI ,,EIROPA UN LATVIJA 1. PASAULES KARĀ. 1. VARIANTS. 1.uzdevums. Sakārto notikumus secīgi! 1.Antantes nodibināšana. (1907.g.) 2.Kauja pie Marnas. (1914.g.) 3.Ziemassvētku kaujas. (1916-1917.g.) 4.Iskolata republikas nodibināšana. (1917.g.) 5.Brestļitovskas līguma noslēgšana. (1918.g.) A B C D E
Turpinājums failā. | |
| | № 68754, Kultūras vēsture, 12 klase Lūdzu palīdziet. Kulturoloģija.... Atrodiet katrā dotajā būtisko vienojošo pazīmi! (Būtiskās pazīmes: laikmets, stils, piederība kādām grupām vai organizācijām, profesija, nostādnes, idejas u.tml., nebūtiskās – fonētiskās vai morfoloģiskās pazīmes, personu dzimums u.tml. formālās pazīmes). Māksliniekiem nepietiek vienīgi ar šo norādi. Turpinājums faila.... | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Geimeris | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Kultūras izpausmes Latvijā laikmeta griežos | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | KULTUROLOĢIJA / Vārds Uzvārds klase Tēma – KULTŪRAS IZPAUSMES LATVIJĀ LAIKMETU GRIEŽOS 1. uzdevums.Sakārtojiet hronoloģiskā secībā! (9 punkti) 1.1. Rakstniecība
Turpinājums failā. | |
| № 68953, Kultūras vēsture, 12 klase help | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | vara un kultūra | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Pārbaudes darbs „Vara un kultūra”
Vārds, uzvārds:________________________
1.uzdevums. Izskaidro, kādā veidā par varas avotiem kalpo minētās parādības! Mini piemērus!(3 p.) -Īpašas spējas – ja sabiedrība ir pārliecināta, ka kādam piemīt īpašas (labākas) spējas nekā citiem, viņiem rodas lielāka pārliecība uzticētiem šai varai. Piemēri: Jēzus Kristus, Muhameds. -Slava – cilvēki slavenības un slavenas personas uzskata par piemēru. Piemēri: slavena modele ietekmē modi; slavena dziedātāja. -Nauda- naudai ir liela nozīmē, jo, kam ir nauda, tam ir vara pār citiem. Piemēri: bizness ietekmē politiku.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Geimeris | |
| № 68969, Kultūras vēsture, 12 klase 1. uzdevums un 2.uzdevums un 3.uzdevums. Paldies par palidzibu! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka: 1. uzdevums un 2.uzdevums un 3.uzdevums.
Vārds, uzvārds:________________________
1.uzdevums. Izskaidro, kādā veidā par varas avotiem kalpo minētās parādības! Mini piemērus!(3 p.) -Īpašas spējas – senie ticības sludinātāji Jēzus Kristus un Muhameds -Slava – populāru personu spēja ietekmēt modi un uzskatus -Nauda – biznesa ietekme uz politiku
Turpinājums failā. | |
| № 68970, Kultūras vēsture, 12 klase 4.uzdevums un 5.uzdevums un 6.uzdevums. Paldies par palidzibu! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 4.uzdevums. Raksturo šīs attiecības! (5 p.) Ģēnijs –vara Ģēnijs ir cilvēks ar augstu radošas apdāvinātības pakāpi, kas izpaužas inovatīvā, tas ir, pilnīgi jaunā, savdabīgā un oriģinālā darbībā, kurai ir vēsturiska nozīme cilvēku sabiedrības attīstībā. Ja šīs prasmes apvieno ar varu, tad var teikt, ka ir iespējams veikt „lielas lietas”, paveikt dažādus notikumus, kas ietekmētu cilvēces nākotni.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Geimeris | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Tev rakstīts, ka jāpilda: 4.uzdevums un 5.uzdevums un 6.uzdevums | |
| | № 69035, Kultūras vēsture, 12 klase pomogite pozalujsta | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Ieskaite kulturoloģijā par 10.kl.
_______________________________________________________________________________________ Vārds, uzvārds klase datums
A.Kultūras jēdziens:
1. uzdevums Izvēlieties vienu pareizu atbildi! 4p. 1. No kuras valodas ir cēlies vārds kultūra? a. Spāņu valodas; b. grieķu valodas; c. latīņu valodas; d. angļu valodas. 2. Ko arheologi apzīmē ar vārdu „kultūra”? a. noteiktos zemes slāņos atrastās liecības par cilvēku dzīvi; b. irigācijas sistēmas; c. rituālā centra arheoloģiskās atliekas; d. dabas resursi. 3. Bez kā neeksistē kultūra? a. bez materiālās bāzes; b bez sabiedriski politiskas sistēmas; c. bez cilvēka; d. bez kultūras slāņa. 4. Kas kultūrā ir būtiskākais? a. materialitāte; b. filozofija; c. savstarpējā saskarsme; d. cilvēka garīgā darbība.
Turpinājums failā. | |
| № 69036, Kultūras vēsture, 12 klase pomogite pozalujsta... | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 |
_______________________________________________________________________________________ Vārds, uzvārds klase datums
1.uzdevums. Turpini teikumus! 5p. Mitoloģiskajai domāšanai raksturīgs - paralēli cilvēku pasaulei eksistē un darbojas tikpat saprātīga dievu un garu pasaule, turklāt tās darbība būtiski ietekmē norises cilvēku pasaulē. Reliģiskajai domāšanai raksturīgs – pasaules norises atrodas kādas augstākas būtnes rokās. Filozofiski zinātniskajai domāšanai raksturīgs – cilvēks ar sava prāta palīdzību var izzināt un izprast pasauli un tās norises. Noliedz augstākas būtnes pastāvēšanu.
Turpinājums failā. | |
| № 69291, Kultūras vēsture, 12 klase help | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Kultūra | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | failā | |
| № 69292, Kultūras vēsture, 12 klase help | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 3.uzdevums. Atbildi uz jautājumu! Savu atbildi pamato! 4p. Vai reklāma ietekmē kultūru? Kāpec? Kā?.. Reklāma ietekmē kultūru. Reklāma ietekmē, jo ir nepieciešams popularizēt kādu preci vai pakalpojumu, lai patērētāji to iegādātos un pārdevēji saņemtu peļņu. Reklāma ietekmējas uz cilvēku psihi, t.i., uz zemapziņu. Cilvēks darbojas masu iespaidā nemaz nedomājot, ko iegādājas. Ja vairākums iegādājas, tātad man arī to vajag, lai gan nemaz nezinu, kas tas ir.
Turpinājums failā. | |
| | № 69293, Kultūras vēsture, 12 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums. Paldies par palidzibu! | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | 1. uzdevums POPKULTŪRA - masu kultūra. Piemērs: domāta masu baram, t.i., kad indivīds pakļaujas vairākuma domām. ELITĀRĀ KULTŪRA - kultūras norises, kuru izpratnei nepieciešamas specifiskas zināšanas. Piemērs: iegūta izglītību kādā no mākslas jomām - izglītību, kas saistīta ar mūziku, teātri, mākslu. KONTRKULTŪRA - dzīvesveids, arī kultūras, mākslas u. tml. virzība, kas atšķiras no tradicionālajām un vairākuma pieņemtajām normām un vērtībām un var būt apzināti pret tām vērsta. Piemērs: goti, emo, hipiji
Turpinājums failā. | | |
| | ![M.K](/profiles/upic_74084.jpg)
![M.K](/images/sch_level_sml_5.gif) M.K | failā | |
|
|