| Atbilžu arhīvs | № 20859, Matemātika, 4 klase Grāmata: Matemātika 4.kl. Skolotāja grāmata (Mencis J. (sen.) u.c.) Uzdevuma numurs: 5\47st v treh odinakovih mewkah 180kg kartofelja.skoliko takih mewkov nadokupiti 4tobzapasti 300kgkartofelja | | |
| |
lola6a6 | 180:3=60 (kg)- v odnom mi6kie. 300:60=5(m) -stolko mi6kov nada zapastis | | |
| |
ORANGE | 1. 180:3=60(kg)1 mewok 2. 300:60=5(mewkov) Otvet: neobhadimo 5 mewkov ! :) | | |
| |
Anjutik | 180/3=60 300/60=5 Ответ: 5 мешков | | |
| |
vlastek | 180/3=60 300/60=5 Ответ: 5 мешков | | |
| |
sandra | 1)180/3=60 кг в одном мешке 2)300/60=5 мешков понадобится! | |
| | № 20887, Matemātika, 4 klase Андрей купил 3 порции мороженого по 6 рублей.И торт за 27 рублей.Сколько сдачи он получил с 50 рублей? | | |
| |
Sima | 1)3x6 2)50-27-18=5(РУБ) | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | цена мороженного 3*6=18 50 - 27 - 18 = 5 - столько сдачи получит Андрей | | |
| |
ДашуЛькин :* | 1 dejstvije skolko on zaplatil za 3 porcii morozenovo?6*3=18(sant),50-27-18=5(sant) on polu4il s 5o rublej | | |
| |
AndR | 3 порции мороженого*6 рублей=18 рублей Торт 27 рублей
50 рублей - (27+18) = 5 рублей сдачи | | |
| |
sandra | 1)6*3=18(р)-За мороженное 2)27+18=45(р)-за морож. и торт 3)50-45=5(р)-осталось с 50 р. | |
| № 20898, Matemātika, 4 klase Aprēķini: 5 _no 36 12 | | |
| |
Katrina 8.klass | sanak 5 36 5 3 - * - = isinam 12 un 36 un sanak - * - = 15 12 1 1 1 | | |
| |
andvas | 5 _no 36=36:12*5=3*5=15 12 | | |
| |
Anjutik | vajag 5/12*36/1=5*36 un daliit uz 12=180/12=15 | | |
| |
AndR | 36 * 5/12 = 15 | | |
| |
ORANGE | 5 _ no 36= 12
36:12*5=3*5=15 !:) | |
| № 20974, Matemātika, 4 klase v 1 bedone 2 litra vodi,a vo v tarom na 3 litra boljshe,a vtretem summa 1 2 bidona.skoljko vsego vodi? | | |
| |
ORANGE | 1. 2+3=5(litra) v 2. 2. 5+2=7(litra) v 3. 3. 2+5+7=14(litrov) Otvet : vsego 14 litrov ! :) | | |
| |
Schrei | 2+3=5(vo 2 bidone) 2+5=7(v 3 bidone) 7+5+2=14(litrov vodi vsego) | | |
| |
Anjutik | 1) 2+3=5 l vo 2-m bedone 2)2+5=7 l v 3-em 3)2+5+7=14 litrov Otvet 14 litrov | |
| № 20978, Matemātika, 4 klase slon vesit 30 kg. a ziraf na 20 kg menjshe.skoko vsego vesjat i slon i ziraf? | | |
| |
Zerky | 1.) 30-20=10(kg)-жираф 2.)30+10=40(kg)-слон и жираф Ответ: слон и жираф весят 40 кг. | | |
| |
ORANGE | 1. 30 - 20 = 10(kg) vesit ziraf ! 2. 30+10=40(kg) vesjat oba ! Otvet : oni oba vesjat 40 kg ! :) | | |
| |
Anjutik | 1) 30-20=10 kg vesit ziraf 2)30+10=40 Otvet 40 kg | | |
| |
Schrei | 30-20=10(vesit ziraf) 30+10=40(kg slon i ziraf). | | |
| |
galjasik | 1)30-20=10(kg)-vesit ziraf 2)10+30=40(kg)vesjat i ziraf i slon ответ:40 kg vesjat zivotnie | |
| | № 20985, Matemātika, 4 klase 1 centner skoljko eto kg? | | |
| |
Анфиса | 100 кг | | |
| |
ORANGE | 100 kg.:) | | |
| |
sakura | 100kg | | |
| |
Schrei | 1center=100kg | | |
| |
galjasik | 100 kg | |
| № 21069, Matemātika, 4 klase Starp pilsetam ir 261km liels attalums.Vilciens brauc ar vienu atrumu kad sakas 3h vilciens palielinaja savu atrumu par 12km/h.Kads bija vilciena sakotnejais atrums ja zinams ka visu celu vilciens veica 5h? | | |
| |
Sergikkk | x - sakotnejais atrums, sastadisim vienadojumu: 3x+2(x+12)=261 risinasim: 3x+2x+24=261 5x=261-24 5x=237 x=47,4km/h atbilde: sakotnejajs vilcena atrums 47,4km/h | | |
| |
Kitez,~4 klase | 1) 261:5=52,2 2) 52,2-12=40,2 | | |
| |
katerina | x-sakotnejais atrums, tad 3x+2(x+12)=261 3x+2x+24=261 5x=237 x=47.4 | |
| № 21105, Matemātika, 4 klase Starp cipariem ieraksti + vai - tā lai beigās sanāktu iznākuma rezultāts
9 9 9 7 8 3 9 8=30 | | |
| |
an4iks | 9-9+9-7+8+3+9+8 | | |
| |
Slinkaa Ieva | 9-9+9-7+8+3+9+8=30 :)) | | |
| |
papikis22 | 9+9+9+7-8+3+9-8
| | |
| |
zazzy2 | 9-9+9-7+8+3+9+8=30 | | |
| |
Sergikkk | 9-9+9-7+8+3+9+8=30
| |
| № 21106, Matemātika, 4 klase * Atrisini teksta uzdevumu!
Matemātikas ieskaites kontroldarbā skolēniem bija jāatrisina 25 uzdevumi,par katru noo tiem varēja saņemt 0 vai 1 punktu. Vērtēšanas tabula bija šāda: 24-25punkti-10 22-23punkti-9 ,19-21punkti-8 ,16-18punkti-7 ,13-15punkti-6,kā arī zemākas atzīmes Mārtiņš bija risinājis 4 | 5 daļas uzdeumu,un no tiem 3 | 16 bija nepareiza! Kādu atzīmi dabuja Mārtiņš | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | 4/5 no 25 - tas ir cik Mārtiņš ir risinājis kopā 25*4/5=20 no time 20 atrisinātiem 3/16 bija nepareiza, tad 13/16 bija pareizas 20*13/16 = 16 un 1/4 No 16 līdz 18 punktiem atzime ir 7! | |
| | № 21113, Matemātika, 4 klase Grāmata: Ar gudru ziņu. Matemātika 4.kl., 1.d. Darba burtnīca (Milaša I.) Uzdevuma numurs: 103 uzzīmē divus taisnsturus,kuru laukumi butu vienadi 16 kvadratcm bet perimetrs butu dažadi! | | |
| |
zubre | nezimesu,bet varu pateikt kadiem jabut perimetriem ..
P=(4+4)*2=16cm P=(2+6)*2=16cm uzzime tadus taisnsturus un bus oky .. :) | | |
| |
manager | risinaajums redzams pievienotajaa bildee( bilde faila) P=(4+4)*2=16cm P=(2+6)*2=16cm | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | 1) Viens taisnsturis ar malam 4x4. Perimetrs būs 16 cm. 2) otrs taisnsturis ar malam 2x8. Perimetrs būs 20 cm. | |
|
|