![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 28254, Ģeometrija, 7 klase Дано BC=AD ,AB=CD.(рис.32).Докажите что: a)треугольник ABD=CDB B)угол A=угол C | | |
| | ![An4ous](/profiles/upic_554.jpg)
![An4ous](/images/sch_level_sml_0.gif) An4ous | Решение, 1,Рассмотрим треугольник АВО и треугольнИК DCO, V nix:1)AO=OC(kak radiusi) 2)ugol BOA=uglu COD(t.k ugli vertikaljnije) 3)ugol A=uglu C(po usloviju) Zna4it,treugoljnik ABO=treugoljniku DCO. 2.Iz ravenstva treugoljnikov sleduet,4to CD=AB | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | a) treugolniki ravni po primete st,st,st AD = BC CD = AB BD - obshaja storona b) tak kak treugolniki ravni, to i <a = <c | |
| | № 28255, Ģeometrija, 7 klase Dano;okr.(O;r),ugo A= ugol C.dokazi 4to; a)treygolnik ABO=treugolnik DCO b)CD=AB | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | a)Triugolniki ravni po premete s,u,s,(storona, ugol, storona) >BOA = >COD AO =OC = OD = BO potomushta radiusi b)Tak, kak eti triugolniki ravni, to i CD = AB | |
| № 28420, Ģeometrija, 7 klase Help | | |
| | ![Moncereli](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Moncereli](/images/sch_level_sml_0.gif) Moncereli | ABC=DEF, tadad visas malas un leņķi ir vienadi. ja pagriezisi ABC nedaudz, redzesi, ka AC=DF=7cm un, ka DE=AB=12cm un protams, ka leņķis D=C=67 gradi | |
| № 28508, Ģeometrija, 7 klase Helppp | | |
| | ![Cronat](/profiles/upic_9258.jpg)
![Cronat](/images/sch_level_sml_1.gif) Cronat | Redzi katram trijstūrim ir tādas svītriņas katrā malā, pēc tām arī var pateikt piemēram ja ir trīs malas tad divas ir vienādas tad piemēram vienādas tad ir || un trešā | | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | a) UVT ~ SRP pec pazimes mmm c) MNO ~ ABC pec pazimes lml b)GHI~JKL pec pazimes mlm d)ACF~BED pec pazimes mmm Vienados trijsturos, gan malas , gad lenki visi ir viensadi
| |
| № 28765, Ģeometrija, 7 klase Vai apgalvojumi patiesi? | | |
| | ![Cronat](/profiles/upic_9258.jpg)
![Cronat](/images/sch_level_sml_1.gif) Cronat | 1. Ja 2.Ja 3. Ne 4. Ja | | |
| | ![Skiper](/profiles/defined_pic_3.gif)
![Skiper](/images/sch_level_sml_0.gif) Skiper | Ne JA JA JA | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1.Ja 2. ja 3. Ne 4. Ja | | |
| | ![Mcooper](/profiles/defined_pic_5.gif)
![Mcooper](/images/sch_level_sml_0.gif) Mcooper | Visi apgalvojumi ir patiesi izņemot 3!!! | | |
| | ![kimbolis](/profiles/upic_9058.jpg)
![kimbolis](/images/sch_level_sml_0.gif) kimbolis | 1)jā 2)jā 3)Nē 4)Jā | |
| | № 28771, Ģeometrija, 7 klase Uzzīmē divus vienādus trijstūrus:KLM un PTR!Norādi,kuras malas un kuri leņķi ir vienādi! | | |
| | ![globe](/profiles/upic_9437.jpg)
![globe](/images/sch_level_sml_0.gif) globe | KL=PT, LM=TR, KM=PR lenkis k= lenki p, lenkis l= lenki t, lenkis m=lenki r | | |
| | ![multispeed](/profiles/defined_pic_1.gif)
![multispeed](/images/sch_level_sml_0.gif) multispeed | te būs | | |
| | ![Cronat](/profiles/upic_9258.jpg)
![Cronat](/images/sch_level_sml_1.gif) Cronat | Sk, failaaa | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Fails
| |
| № 28809, Ģeometrija, 7 klase Taisnleņķa trijstūra viens šaurais leņķis ir par 40 grādiem lielāks nekā otrs. Aprēķināt trijstūra leņķus!
Lūūūdzu,Lūūdzu izpildiet. :( :)** | | |
| | ![jaica](/profiles/defined_pic_4.gif)
![jaica](/images/sch_level_sml_0.gif) jaica | visu lenku summa ir 180grādi tatad abu sauro summa ir 180-90 taisna lenka gradi tatad kopa90gradi un nemot vera ka viens ir par 40 lielaks ir x un x+40 kas kopa ir 90 x+x+40=90 2x=90-40 2x=50 x=50dalit ar2 x=25 tatad lenki ir 90 25 un 65 gradi | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Taatad ta. Mes zinam, ka trisjturi lenku summa ir 180 gradi. Taisnelnka trijstura viens lenkis ir 90 gradi, taatad abu citu lenku summa ir 180 - 90 = 90 gradi. sanaak.. x... tik liels ir 1. lenkis x + 40... tik liels ir 2. lenkis
x + x + 40 = 90 2x = 50 x = 25 (1.lenkis) 25 + 40 = 65 (2.lenkis) | | |
| | ![vaarna](/profiles/defined_pic_2.gif)
![vaarna](/images/sch_level_sml_0.gif) vaarna | x- nezināmis leņķis, x+40- otrs nezināmais 90+x+x+40=180 2x=180-90-40 x=25 x+40=65 Atbilde:trijstūra šaurie leņķi ir 25 un 65 grādi | | |
| | ![skolnieks](/profiles/defined_pic_4.gif)
![skolnieks](/images/sch_level_sml_0.gif) skolnieks | x.....pirmais leņķis x-40.....otrai leņķis --------------------------- x+x-40=90 2x=90+40 2x=130 x=65 (pirmais leņķis) 2)65-40=25 (otris leņķis) | | |
| | ![dinceits](/profiles/upic_8952.jpg)
![dinceits](/images/sch_level_sml_0.gif) dinceits | x...tik gr. mazākais leņķis x+40...tik gr.lielākais leņķis
x+(x+40)=90 (jo taisnl. trīsst. šauro l. summa 90 gr.) 2x+40 = 90 2x=90-40 2x=50 x=50:2 x=25 (mazākais l.) x+40=25+40=65 (lielākais l.)
| |
| № 28811, Ģeometrija, 7 klase CE un AD ir trijstūra ABC augstumi , kuri krustojas punktā 0. Aprēķini <EOA , ja <A=42 grādi un <C = 7 4grādi. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | <B = 180 - 42 - 74 = 66gradi 360 - 90-90-66 = 114gradi(<EOD un <AOC ka krustlenki) <EOA = 180 - 114 = 66gradi
| | |
| | ![skolnieks](/profiles/defined_pic_4.gif)
![skolnieks](/images/sch_level_sml_0.gif) skolnieks | <EAO=42÷2=21grādi <EOA=90-21=69grādi
| |
| № 28825, Ģeometrija, 7 klase Trijstūra PTR leņķa P ārējā leņķa bisektrise ar trijstūra malu PR veido 100 grādu leņķi, bet <R ārējā leņķa bisektrise ar malu PR- 110 grādu leņķi. Aprēķini leņķi , kādu veido ārējo leņķu bisektrises to pagarinājuma krustpunktā.
Lūdzu izpildi,tā lai saprotu. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | <POR = 180-100 = 80gradi <ORP = 180-110=70 gradi <POR = 180 - 70-80 = 30 gradi | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | failaa | |
| | № 29114, Ģeometrija, 7 klase В равнобедренном треугольнике АВС проведена медиана BF.На боковых сторонах отложены равные отрезки DA =EC .Доажите что... а)ADF=CEF b)DBF=EBF c)ABE=CBD | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | failaa | |
|
|