![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 25108, Matemātika, 7 klase Kādu mazāko daudzumu no skaitļiem 1; 2; 3; ... ; 14; 15 var izsvītrot, lai katru divu atlikušo summa būtu salikts skaitlis ? | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Šādi pirmskaitļi var būt, piemēram, 23; 41; 59; 67. To summa ir 190. Tā nevar būt citāda, jo cipari 2; 4; 5; 6 nevar būt saskaitāmo pirmskaitļu vienu cipari; tāpēc tie ir desmitu cipari, un meklējamā summa noteikti ir . | | |
| | ![I want a former](/profiles/defined_pic_5.gif)
![I want a former](/images/sch_level_sml_0.gif) I want a former | 1 3 5 7 9 11 13 15 | | |
| | ![Tonijs](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Tonijs](/images/sch_level_sml_0.gif) Tonijs | var izsviitrot 1/2/3/4 | | |
| | ![WOscar](/profiles/upic_5711.jpg)
![WOscar](/images/sch_level_sml_0.gif) WOscar | septini ( 7 ) 1+15=16 2+14=16 3+13=16 utt. | |
| | № 25114, Matemātika, 7 klase Nogriežņu AB, BC, CD, DA, BD garumi ir 2cm, 3cm, 4cm, 7cm, 10cm (varbūt citā secībā). Nekādi 3 no punktiem A, B, C, D neatrodas uz vienas taisnes. Cik garš ir nogrieznis BD? | | |
| | ![vlad](/profiles/upic_6739.jpg)
![vlad](/images/sch_level_sml_0.gif) vlad | DIOGONALE BD -uzimet S bd=(bd²=bc²+cd²)/2=29cm 29-(3+7)=19cm | |
| № 25342, Matemātika, 7 klase kto bistree edet-5,5m/s ili 19,8 km/4???POMOGITEEEEEEEEEE!!!!!!!! | | |
| | ![tawama](/profiles/upic_6018.jpg)
![tawama](/images/sch_level_sml_0.gif) tawama | 5,5m/s | | |
| | ![LoKaT13](/profiles/upic_1689.jpg)
![LoKaT13](/images/sch_level_sml_0.gif) LoKaT13 | Esli tak pasmatret to 19.8 :60 =0,33 atdelajem 1 znak i palu4aem 3,3 m v minutu a 5,5 : 60 =0,09 v sek i otdel 2 znaka zna4it 9 cm sek palu4aetsja 5,5 bistreee
| | |
| | ![Deluxe](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Deluxe](/images/sch_level_sml_0.gif) Deluxe | Oni obe odinakovie 5.5 x3600 = 19800 (m/4) 19800m = 19.8km
O4en prastoe rishenie | | |
| | ![Deni15](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Deni15](/images/sch_level_sml_0.gif) Deni15 | odinakova | | |
| | ![Zek2](/profiles/upic_6090.jpg)
![Zek2](/images/sch_level_sml_0.gif) Zek2 | 5,5 m/s = 19,8 km/h | |
| № 25364, Matemātika, 7 klase Grāmata: Matemātika. Algebra katrai stundai 7.kl. (Lude I., Januma S.) Uzdevuma numurs: 42.2 Nosaki funkcijas definīcijas apgabalu! a)y=-2x+4 b)y=x²-4 c)y=x÷x+4 d)y=2x÷5-x e)y=x-1÷3 f)y=2x+13÷x²+2 | | |
| | ![hhlady](/profiles/upic_6422.jpg)
![hhlady](/images/sch_level_sml_1.gif) hhlady | a.)x=-2 b.)x=2 c.) d.)x=-5 e.)x=viena trešdaļa
:) | | |
| | ![2Fast4Me](/profiles/upic_5315.jpg)
![2Fast4Me](/images/sch_level_sml_0.gif) 2Fast4Me | a)y=-2x+4 (-∞;+∞) b)y=x²-4 (-∞;+∞) c)y=x÷x+4 (1;4) d)y=2x÷5-x (-∞;+∞) e)y=x-1÷3 (-∞;+∞) f)y=2x+13÷x²+2 (-∞;+∞) | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | a) (-∞; +∞) b) (-∞; +∞) c) (-∞; 0) apv (0;+∞) d)(-∞; +∞) e)(-∞;1) apv (1; +∞) f)(-∞;0) apv (0;+∞) | | |
| | ![Frikadele](/profiles/upic_5085.jpg)
![Frikadele](/images/sch_level_sml_0.gif) Frikadele | a) (-∞;∞) b) (-∞;∞) c) (-∞;-4);(-4;∞) d) (-∞;5);(5;∞) e) (-∞;∞) f) (-∞;∞) | | |
| | ![SupRiseD :p](/profiles/upic_5826.jpg)
![SupRiseD :p](/images/sch_level_sml_0.gif) SupRiseD :p | a)y=-2x+4 (-∞;+∞) b)y=x²-4 (-∞;+∞) c)y=x÷x+4 (-∞;+∞) d)y=2x÷5-x (2,5;0) e)y=x-1÷3 (-3;0) f)y=2x+13÷x²+2 ( es nezinu sho aizmirsu ka jarekina bija) | |
| № 25598, Matemātika, 7 klase Grāmata: Matemātika 7.kl. (France I. u.c.) Uzdevuma numurs: 4 (5a)²·(0,5a)², ja a=2 | | |
| | ![swimmer JSPS](/profiles/upic_5962.jpg)
![swimmer JSPS](/images/sch_level_sml_0.gif) swimmer JSPS | (5*2)²*(0.5*2)²=(5*2)*(5*2)*(0.5*2)*(0.5*2)=25+10+2.5+4+2.5+10+4+1+4+1+4=73 | | |
| | ![Bitiite](/profiles/upic_7190.jpg)
![Bitiite](/images/sch_level_sml_0.gif) Bitiite | =(5*2)²*(0,5*2)²= =10²*1²=100 | | |
| | ![Garik](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Garik](/images/sch_level_sml_0.gif) Garik | (5a)²·(0,5a)², ja a=2 (10)²·(1)²=100·1=100
| | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | 10²*1²=100 | | |
| | ![ari6ka](/profiles/upic_7021.jpg)
![ari6ka](/images/sch_level_sml_0.gif) ari6ka | 10²*1²=100 | |
| | № 25711, Matemātika, 7 klase Grāmata: Matemātika. Algebra katrai stundai 7.kl. (Lude I., Januma S.) Uzdevuma numurs: 43.6 Pa ceļu viena aiz otras ar vienādu ātrumu brauc divas automašīnas. Ja pirmā automašīna palielinātu ātrumu par 10 km/h, bet otrā brauktu ar 10 km/h mazāku ātrumu, tad pirmā automašīna 2 stundās nobrauktu tikpat lielu attālumu, cik otrā automašīna 2 h 48 min. Ar kādu ātrumu brauc automašīnas? | | |
| | ![bumbuliiC](/profiles/defined_pic_2.gif)
![bumbuliiC](/images/sch_level_sml_0.gif) bumbuliiC | x+10... pirmā x-10... otrā 2(x+10)...pirmā pec divām 2.8(x-10)... otrā pec 2.8h
2(x+10)=2.8(x-10) 2x+20=2.8x-28 -0.8x=-48 x=60 km/h | | |
| | ![arieta1](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta1](/images/sch_level_sml_0.gif) arieta1 | failaa | |
| № 25995, Matemātika, 7 klase Kaadas ir paralelograma malas?! | | |
| | ![pukis](/profiles/defined_pic_2.gif)
![pukis](/images/sch_level_sml_0.gif) pukis | Divu paralelogramu malas ir atbilstoši vienādas.
es ceru ka tev šo vajadzēja:) | | |
| | ![vlad1986](/profiles/defined_pic_1.gif)
![vlad1986](/images/sch_level_sml_0.gif) vlad1986 | visas paralelograma malas ir vienmer vienadas | | |
| | ![Una](/profiles/upic_6850.jpg)
![Una](/images/sch_level_sml_0.gif) Una | paralelogramam peretējās malas ir vienādas! Piemēram - paralelograms ABCD - malas AB un CD ir vienādas, bet malasBC un DA arī ir vienādas, tikai garums ir citāds nekā pirmajām divām! | | |
| | ![sapp](/profiles/defined_pic_1.gif)
![sapp](/images/sch_level_sml_0.gif) sapp | Paralelograma malas ir pa pāriem paralēlas :) | | |
| | ![Echo](/profiles/upic_6294.jpg)
![Echo](/images/sch_level_sml_0.gif) Echo | Paralelograma malas ir savsarpēji paralēlas. | |
| № 26286, Matemātika, 7 klase 2x²-8x-1=0 | | |
| | ![spooky](/profiles/upic_4048.jpg)
![spooky](/images/sch_level_sml_0.gif) spooky | 2x²-8x-1=0 D=-8² - 4 ·2 · (-1) = 64+8=72 x= √72=2√36=2√6
x=8+2√6 / 2
x=8-2√6 / 2 | | |
| | ![Дианчик](/profiles/upic_3217.jpg)
![Дианчик](/images/sch_level_sml_0.gif) Дианчик | 2x²-8x-1=0 2x²-8x=0+1 -6x²=1 x²=1:(-6) x²=-одна шестая | | |
| | ![girL](/profiles/defined_pic_2.gif)
![girL](/images/sch_level_sml_0.gif) girL | 1x=4-3√2/2 2x=4+3√2/2 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 2x²-8x-1=0 D = 64 - 4 · 2 · (-1) = 72 x1 = (8 - √72)÷ 4 = (8 - 6√2) /4 x2 = (8 + 6√2)/4
Kautkads stulbs piemers! | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | 2x²-8x-1=0 D=64+8=72 x1=(8+6√2)/4=(4+3√2)/2 x2=(8-6√2)/4=(4-3√2)/2 | |
| № 26618, Matemātika, 7 klase Grāmata: Matemātika. Algebra katrai stundai 7.kl. (Lude I., Januma S.) Uzdevuma numurs: 68.8 2y | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | a)6(k+3)+(3-k)=6k+18+3-k=5k+21 b)2y(y+1)+4y(2-y)=2y^2+2y+8y-4y^2=-2y^2+10y tas y^2 nozime y kvadrata c)3a(a^2-7)-a^2(3a+2)=3a^3-21a-3a^3-2a^2=-2a^2-21a | |
| | № 27031, Matemātika, 7 klase Rindā uzrakstīti 13 veseli skaitļi (starp tiem var būt vienādi), kuru summa ir pozitīva. Katru 3 pēc kārtas uzrakstīto skaitļu summa ir negatīva. a)parādīt kaut vienu piemēru, kā to izdarīt, b) pierādīt: vismaz 5 no uzrakstītajiem skaitļiem r pozitīvi. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | http://nms.lu.lv/olimpiades/rajol/06_07/ro57_58atr.doc | | |
| | ![LittleEWa](/profiles/upic_7926.jpg)
![LittleEWa](/images/sch_level_sml_0.gif) LittleEWa | a) 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7 b) pozitīviem jābūt skaitļiem 1., 4., 7., 10., 13. pozīcijās. Uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem esošo citu skaitļu skaits dalās ar 3; sadalot tos grupās pa 3, iegūstam, ka uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem A esošo skaitļu summa ir negatīva. Lai visu skaitļu summa būtu pozitīva, jābūt A>0.
| | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | a) 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7 b) pozitīviem jābūt skaitļiem 1., 4., 7., 10., 13. pozīcijās. Uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem esošo citu skaitļu skaits dalās ar 3; sadalot tos grupās pa 3, iegūstam, ka uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem A esošo skaitļu summa ir negatīva. Lai visu skaitļu summa būtu pozitīva, jābūt A>0.
| |
|
|