![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 30481, Ģeometrija, 7 klase 27 (a i b) 29... pozalujusta! ja vas umolajuuu... :* | | |
| | ![Sikais](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Sikais](/images/sch_level_sml_0.gif) Sikais | a) 4+8+10=22cm b)1,2+3,4+4=8,6m | | |
| | ![fps_](/profiles/defined_pic_4.gif)
![fps_](/images/sch_level_sml_0.gif) fps_ | N27 Периметр это сумма длин всех сторон. a)4+8+10=22 b)1.2+3.4+4=8.6
N29 x+2x-12+2x=48 x+2x+2x=48+12 5x=50 a) x=10 - BC b) x*2 10*2=20 - AC c) x*2-12 10*2-12=8 - AB
| | |
| | ![nade4ka](/profiles/upic_7399.jpg)
![nade4ka](/images/sch_level_sml_0.gif) nade4ka | ... | | |
| | ![lielaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lielaa](/images/sch_level_sml_0.gif) lielaa | 27.a 4+8+10=22cm b. 4+1.2+3.4=8.6m 29. 2x+x+2x-12=48 5x=60 x=12 2x=2*12=24 AB=2x-12=24-12=12 BC=x=12 AC=2x=24 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 27. a) P = 4+8+10 = 22cm b) P = 1,2 + 3,4 + 4 =8,6m
29. x...BC 2x....AC 2x-12...AB x+2x+2x-12=48 5x = 60 x = 12cm(BC) 12*2 = 24cm(AC) 24-12 = 12cm(AB)
| |
| | № 30658, Ģeometrija, 7 klase Сколько сторон имеет правильный многоугольник, каждый из внутренних углов равен 171(градус)? | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Takova nemozhet bit. 171. radus tada dolzhen bit u vseh vnutrennih uglov i ih summa dolzhna bit 360, no 360/171=2,1storoni, a tak bit nemozhet | | |
| | ![uglyduckling](/profiles/upic_10127.jpg)
![uglyduckling](/images/sch_level_sml_2.gif) uglyduckling | 360 : (180-171)= 360: 19=19 storon dlja togo chtobi vighislitj kolichestvo uglov, 360 delitsja na vnesnij ugol (180 - dannoje chislo) U treugoljnika bilo bi 360: (180-60)= 360:120=3 u chetirehugolnjika 360 : (180-90)= 360:90=4 i tak daleje | |
| № 31202, Ģeometrija, 7 klase Kuri no apgalvojumiem ir patiesi,kuri ne? Neazmirsti savu atbildi pamatoti! 1)Trijstūrī var būt divi plati leņķi?? 2)Visiem taisnleņķa trijstūriem, kuru katetes ir vienadas,to šaurie leņķi ir 45graadi? 3)Trijstūra ārējais leņķis ir vināds ar trijstūra leņķu summu? 4)Ja trijstūra viens leņķis ie oplats,tad parejie 2 leņķi ir šauri? 5)Trijstūra leņķu summa ir vienāda ar trijstūra viena leņķa un tā blakusleņķa summu..? | | |
| | ![lielaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lielaa](/images/sch_level_sml_0.gif) lielaa | 1)N 2)P 3)P 4)P 5)N | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | 1. ne 2. ja 3. ne 4. ja 5. ne Tas viss ir pec teoremam un definicijam | | |
| | ![LindūC*](/profiles/upic_10095.jpg)
![LindūC*](/images/sch_level_sml_0.gif) LindūC* | 1)Trijstūrī var būt divi plati leņķi?? - nē 2)Visiem taisnleņķa trijstūriem, kuru katetes ir vienadas,to šaurie leņķi ir 45graadi?- jā 3)Trijstūra ārējais leņķis ir vienāds ar trijstūra leņķu summu? - jā 4)Ja trijstūra viens leņķis ir oplats,tad parejie 2 leņķi ir šauri? - jā 5)Trijstūra leņķu summa ir vienāda ar trijstūra viena leņķa un tā blakusleņķa summu..? - jā | | |
| | ![lusis987](/profiles/defined_pic_4.gif)
![lusis987](/images/sch_level_sml_0.gif) lusis987 | 1)nē 2)jā 3)Nē 4)jā 5)jā | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1) Ne, jo lenku summa ir tikai 180 gradi 2) Ja, vienadam malam atbilst vienadi lenki. (180-90)/2=45 3) Ne, lenku summa ir 180 gradi, bet arejais lenkis var but dazads 4) Ja, Divi taisni lenki trijsturam nev 5) Ne, visu tris lenku summa ir 180 gradi, tatad tikai 2 lenku summa nevar but 180 gradi | |
| № 31309, Ģeometrija, 7 klase Trijstūrī BEK augstums EF sadala malu Bk divos vienādos nogriežņos. Pierādi, ka trijstūris BEF ir vienāds ar KEF
lūdzu ar visu zīmējumu un risinājumiem PALDIES | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | | |
| | ![LindūC*](/profiles/upic_10095.jpg)
![LindūC*](/images/sch_level_sml_0.gif) LindūC* | sen vairs nemācos 7. klasē tāpēc vairs neatcaros tās mmm, lml, mlm teorēmas. bet pa savam ar visu zīmējumu un 9. klases līmeņa pskadrojumiem te būs mans risinājums! | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Trijsturi ir vienadi pez pazimes mlm 1) mala, ko veido augstums ir kopejs 2) augstums veido 90 gradus abas puses, tatad lenki ir vienadi 3) pec dota BF = FK | |
| № 31568, Ģeometrija, 7 klase plss bistre | | |
| | ![uglyduckling](/profiles/upic_10127.jpg)
![uglyduckling](/images/sch_level_sml_2.gif) uglyduckling | Cerams, būs OK :) | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1. uzd Diamtri krustojoties, dalas uz pusem. vienadmalu Trijsturi AOB un COD ir vienadi, pec pazimes LLL, taatad AB = CD
2. uzd Trijsturi ir vienadi pec pazimes LML. Bet, ja trijsturi ir vienadi, tad tam ari lenki ir vienadi. 3. uzd Trijsturi BOC un AOD ir vienadi pec pazimes LLL, taatad ari lenki ir vienadi. | |
| | № 31787, Ģeometrija, 7 klase HeLp Me Plizzz... . | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | | |
| | ![Aliffa](/profiles/upic_11610.jpg)
![Aliffa](/images/sch_level_sml_0.gif) Aliffa | Ну как тебе обьяснить?! Хорошо, короче. Тебе же известны 2 угла и сторона. Можно сказать самое главное. Ну вот сначало с самого ты должна построить одну сторону-оснавание CD, а потом угол один проводишь под транспортиром и с другой стороны второй, а потом просто эти сторону проводишь с обеих сторон, пока они не сделаются в одну точку. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1. Narisuj storonu CD 2. Izmer ugol A i narisuj ego iz tochki C 3. Izmer ugol B i narisuj ego iz tochki D Tam gde peresikajutsa otmet E.Poluchilsa triugolnik CDE | |
| № 31806, Ģeometrija, 7 klase .... | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ² | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | fail | | |
| | ![4ikaaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![4ikaaa](/images/sch_level_sml_0.gif) 4ikaaa | faila | |
| № 31807, Ģeometrija, 7 klase Pomogite reshitj esli mozno v Pismenom vide. | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1. Narisuj liniju MN (= AC) 2. Narisuj cirkulem krug, kotorogo centr A i radiuss kotorogo = BD 3. Narisuj cirkulem krug, kotorogo centr C i radiuss kotorogo = EF 4. Gde krugi perekrestivajutsa, ot tuda risuj liniji to A i C. Vot tebe i treugol'nik. | | |
| | ![Aleksa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Aleksa](/images/sch_level_sml_0.gif) Aleksa | Vot tak i postroj, lenejkoj pomerj storoni i otlozi ih na treugolnike. Mozesh prosto raspechatatj, chto ja tebe prislal. TOlko v mashtabe ne budet sabludatsja | | |
| | ![4ikaaa](/profiles/defined_pic_2.gif)
![4ikaaa](/images/sch_level_sml_0.gif) 4ikaaa | faila | |
| № 31820, Ģeometrija, 7 klase Wiss no dotā jau irr atzīmēts.. ! :D :) | | |
| | ![nasty](/profiles/upic_11608.jpg)
![nasty](/images/sch_level_sml_0.gif) nasty | 1.jo trijsturim pamati ir vienadi 2. NO=MT [o paralelogramam ir pretejas malas vienadas] | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | ÷ | | |
| | ![Echo](/profiles/upic_6294.jpg)
![Echo](/images/sch_level_sml_0.gif) Echo | 1) Jo abu trijstūru šķērsleņķi un pamati ir vienādi.
2) NP = MT , jo paralelograma malas ir pa pāriem vienādas! | | |
| | ![mentix](/profiles/upic_11416.jpg)
![mentix](/images/sch_level_sml_0.gif) mentix | 1) jo figūra ir simetriska 2)jo figūra ir simetriska | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 1) MP saddala paralelogramu divos vienados trijsturis. Taatad NA = BT Taakaa tie ir vienadi, tad tos sadalto vienadas vietas, veidojas vienadi trijsturi. 2) NP = MT pec dota (tas ir dots uzdevuma) | |
| | № 32154, Ģeometrija, 7 klase Даны прямые a,k,m,n. Известноб что m перпендикулярно а, n перпендикулярно а, и к параллельно m. Докажите, что к перепендикулярно а, к параллельно n, m параллельно n. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | fail
Po risunku vidno kak 6to raspolochilos'. I vse mozhna dokazat'... | |
|
|