![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 27032, Matemātika, 7 klase Profesoram cipariņam ir 10 monētas; tieši 2 no tām ir viltotas, bet viņš nezina, kuras. Cipariņš pazīst burvi, kuram vienā reizē var iedot pārbaudīt 3 monētas; pēc pārbaudes burvis atdod atpakaļ un klusējot norāda uz vienu no monētām. Ir zināms: burvis NENORĀDA uz īstu monētu, ja starp viņam iedotajām trim monētām ir kaut viena viltota. Kā ar 4 pārbaudēm Cipariņš var garantēti noskaidrot vismaz vienu viltoto monētu.? | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | http://nms.lu.lv/olimpiades/rajol/06_07/ro57_58atr.doc | | |
| | ![SupRiseD :p](/profiles/upic_5826.jpg)
![SupRiseD :p](/images/sch_level_sml_0.gif) SupRiseD :p | Burvis norādis tikai uz istajam monetam! ta sanak ka Ciparinam 1 monet jadod visu laiku! :) un jaskatas vai burvis kaut reizi noradis uz to monetu! :)
| | |
| | ![santag](/profiles/upic_7637.jpg)
![santag](/images/sch_level_sml_0.gif) santag | Vinjsh tachu jau noraada uz vienu viltotu moneetu. | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | Var rīkoties, piemēram, šādi: 1. Iedodam burvim 3 monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar A, pārējās – ar B un C. 2. Iedodam burvim 3 citas monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar D, pārējās - ar E un F. 3. Iedodam burvim 3 citas monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar G, pārējās – ar H un I. 4. Iedodam burvim A, D, G. Pieņemsim, ka viņš norāda uz A (citus gadījumus analizē tieši tāpat). Pierādīsim, ka A ir viltota. Tiešām, vismaz viena viltota monēta starp jau pārbaudītajām deviņām ir. Tāpēc vismaz viena no A, D, G ir viltota; tāpēc A ir viltota.
| |
| | № 27039, Matemātika, 7 klase Profesoram cipariņam ir 10 monētas; tieši 2 no tām ir viltotas, bet viņš nezina, kuras. Cipariņš pazīst burvi, kuram vienā reizē var iedot pārbaudīt 3 monētas; pēc pārbaudes burvis atdod atpakaļ un klusējot norāda uz vienu no monētām. Ir zināms: burvis NENORĀDA uz īstu monētu, ja starp viņam iedotajām trim monētām ir kaut viena viltota. Kā ar 4 pārbaudēm Cipariņš var garantēti noskaidrot vismaz vienu viltoto monētu.? | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | http://nms.lu.lv/olimpiades/rajol/06_07/ro57_58atr.doc | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | Var rīkoties, piemēram, šādi: 1. Iedodam burvim 3 monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar A, pārējās – ar B un C. 2. Iedodam burvim 3 citas monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar D, pārējās - ar E un F. 3. Iedodam burvim 3 citas monētas; to, uz kuru viņš norāda, apzīmējam ar G, pārējās – ar H un I. 4. Iedodam burvim A, D, G. Pieņemsim, ka viņš norāda uz A (citus gadījumus analizē tieši tāpat). Pierādīsim, ka A ir viltota. Tiešām, vismaz viena viltota monēta starp jau pārbaudītajām deviņām ir. Tāpēc vismaz viena no A, D, G ir viltota; tāpēc A ir viltota.
| |
| № 27040, Matemātika, 7 klase Rindā uzrakstīti 13 veseli skaitļi (starp tiem var būt vienādi), kuru summa ir pozitīva. Katru 3 pēc kārtas uzrakstīto skaitļu summa ir negatīva. a)parādīt kaut vienu piemēru, kā to izdarīt, b) pierādīt: vismaz 5 no uzrakstītajiem skaitļiem r pozitīvi. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | http://nms.lu.lv/olimpiades/rajol/06_07/ro57_58atr.doc | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | a) 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7; -4; -4; 7 b) pozitīviem jābūt skaitļiem 1., 4., 7., 10., 13. pozīcijās. Uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem esošo citu skaitļu skaits dalās ar 3; sadalot tos grupās pa 3, iegūstam, ka uz katru pusi no katra no šiem skaitļiem A esošo skaitļu summa ir negatīva. Lai visu skaitļu summa būtu pozitīva, jābūt A>0.
| |
| № 27094, Matemātika, 7 klase Kas ir hipotēze, kā to uzrakstīt? | | |
| | ![paula](/profiles/defined_pic_2.gif)
![paula](/images/sch_level_sml_0.gif) paula | hipotēze ir pieņēmums.
pierakstīt to var gan jau vienkārši pieņemu, ka.... | | |
| | ![hhlady](/profiles/upic_6422.jpg)
![hhlady](/images/sch_level_sml_1.gif) hhlady | hipotēze=nosacījums. | | |
| | ![forshais](/profiles/defined_pic_1.gif)
![forshais](/images/sch_level_sml_0.gif) forshais | hipoteze ir pieņēmums , kuru darba gaitā apgāž vai pierāda | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Hipotēze ir zinātnisks pieņēmums, kas balstās uz teorētiskiem konceptiem vai empīriskiem secinājumiem, kādi rezultāti gaidāmi pētījuma gaitā. Hipotēzes ir pētījuma konceptuālais pamats. Hipotēzes pētījuma gaitā tiek apstiprinātas vai apgāztas. Izvirzot hipotēzi jāievēro vairāki principi: 1) tai loģiski jāiekļaujas visa pētījuma koncepcijā; 2) hipotēzes pamatā jābūt zināšanām par pētāmo objektu; 3) tai jābūt pārbaudāmai. Hipotēze kā pieņēmums pēc savas struktūras ir loģisks slēdziens, ko veido cēloņu daļa un spriedums, kas izriet no pirmajā daļā izteiktajiem nosacījumiem. | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | hipoteeze ir apgalvojums, kuru vajag pieraadiit vai apgaazt..
Veelu veiksmi ;) | |
| № 27218, Matemātika, 7 klase Какие натуральные числа равны сумме ирех своих разных положительных делителей? | | |
| | ![Diekrupps](/profiles/upic_6968.jpg)
![Diekrupps](/images/sch_level_sml_0.gif) Diekrupps | 6( 1+2+3)
| | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | eto k primeru chislo 6 a deliteli ego 1,2,3
Zelaju udachi ;) | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 6 1+2+3 = 6 Znachet i 12, 18, 24... butud delitsa | |
| | № 27495, Matemātika, 7 klase Piecpadsmit 7. c klases skolēni kopā ar audzinātāju nolēma aktīvi pavadīt laiku atpūtas bāzē pie ezera. Skolēni izvēlējās gulēt teltīs , paši gatavot siltas vakariņas un brokastis. Uzrakstiet, kam un kādi būs nepieciešamie naudas tēriņi skolēnu vecākiem, lai visi garšīgi, veselīgi un ekonomiski varētu paēst vakariņas un brokastis?
| | |
| | ![McP**](/profiles/upic_8528.jpg)
![McP**](/images/sch_level_sml_0.gif) McP** | Vecākiem janoperk tēja pa kadiem 40 santimiem.. vel varetu kadus cisinju kas maksātu 1ls 20 sant. vel maizi pa 60 sant. un uzcept olas 75 sant. olas varetu cept gan no rita gan vakarinas.. vis kopa buss 2,95 sant. ! | | |
| | ![jurga](/profiles/defined_pic_1.gif)
![jurga](/images/sch_level_sml_0.gif) jurga | ja ta labi parekina vecakiem vajadzetu dot katram bernap 20latus | | |
| | ![mirdzuminjsh](/profiles/upic_8086.jpg)
![mirdzuminjsh](/images/sch_level_sml_0.gif) mirdzuminjsh | es domāju,ka katrs vecāks varētu iedot 5ls katram bērnam savam. Lai tas var nopirkt pilngraudu maizi. Pienu, negāzēto ūdeni. Sulu bez ķīmijas, augļus , dārzeņus( Latvijas raz.) Pilngraudu miltus lai brokastis varetu uzcept pankukas. Un protams kādus jogurtiņus kas ir veselīgi. Max Green cepumus kas ir loti garshigi un veseligi. Un taam apmeeram. Un,ja katrs tā samestos pa 5Ls sanāktu un vēl varētu vēl ko labu nopirkt, es domāju veselīgu pārtiku :) | | |
| | ![baibux](/profiles/defined_pic_2.gif)
![baibux](/images/sch_level_sml_0.gif) baibux | Vecākiem, lielākie tēriņi noteikti būs uz bērnu edināšanu....! Par maizi, jo tā palikusi ļoti dārga Par kautkādu mosh karbonādi vakariņās Par kartupeļiem un no rīta par desu un kafiju
Īsti nesaprotu kas tas par uzdewumu :S
| |
| № 27532, Matemātika, 7 klase Veikalā pārdeva 5 dažādu nosaukumu saldos sieriņus; visas 5 cenas bija dažādas. Gunārs, Dzintars un Maija katrs nopirka trīs dažādu nosaukumu sieriņus; visi trīs bēri samaksāja vienu un to pašu naudas summu. Pierādīt: vismaz divi no bērniem noopirka vienu un to pašu nosaukumu sieriņus! :) | | |
| | ![jurga](/profiles/defined_pic_1.gif)
![jurga](/images/sch_level_sml_0.gif) jurga | 2 nopirka karumu, nakts sierinu un lauku sierinu | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | atrisinaajums failaa
Veelu veiksmi :) | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Fails | |
| № 27833, Matemātika, 7 klase Divu naturālu skaitļu summa ir 42,bet šo pašu skaitļu reizinājums ir 440....Aprēķināt šos skaitlus.....Ar risinājumu....S reweniem pliiizzz......!!! =) | | |
| | ![LadyMystery](/profiles/upic_6038.jpg)
![LadyMystery](/images/sch_level_sml_0.gif) LadyMystery | 20+22=42 20*22=440
=) | | |
| | ![Kickis](/profiles/upic_8838.jpg)
![Kickis](/images/sch_level_sml_0.gif) Kickis | x1+x2=42 x1*x2=440 x1 = 20 x2 = 22 | | |
| | ![agent.](/profiles/upic_1760.jpg)
![agent.](/images/sch_level_sml_4.gif) agent. | sie skaitlji ir 22 un 20 jo : 22+20=42 un 22*20=440 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | x.. viens skaitlis y.. otrs skaitlis
x + y = 42 x · y = 440
x = 42 - y x · y = 440
(42 - y) · y = 440 42y - y² =440 y²-42y+440 = 0 D = 1764 - 4 · 1 · 440 = 1764 = 1760 = 4 x1 = (42 + √4)/ 2 = 22 y1 + x1 = 42 y1 + 22 = 42 y1 = 20
x2 = (42 - √4) ÷ 2 = 20 y2 = 42 | | |
| | ![Blizko](/profiles/upic_5488.jpg)
![Blizko](/images/sch_level_sml_2.gif) Blizko | x - viens skaitlis 42-x - otrs skaitlis x(42-x)=440 42x-x²=440 x²-42x+440=0 D=1764-1760=4 x1=(42+4)/2=23 x2=(42-4)/2=19
Veelu veiksmi ;) | |
| № 27838, Matemātika, 7 klase Sadali reizinātajos: x²-x-72....................; 2x²+5x+2.............2)Uzraksti kvadratvienādojumu,kura saknes ir 1÷√7 +1 un 1÷√7 -1................pliizz=)))) | | |
| | ![hhlady](/profiles/upic_6422.jpg)
![hhlady](/images/sch_level_sml_1.gif) hhlady | x²-x-72=x(x-1)-72 2x²+5x+2=2(x²+1,5x+1) | | |
| | ![mcmadara](/profiles/defined_pic_2.gif)
![mcmadara](/images/sch_level_sml_0.gif) mcmadara | x²-x-72 D = 1²*-4*1*-72=1+288=289 x=(1+17)/2=18/2=9 2x= (1-17)/2=-16/2=-8
2x²+5x+2 D = 5²*-4*2*2=25-16=9 x=(-5+3)/2*2=-2/4= 1/2 2x=-5-3-4=-8/4=-2 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | x²-x-72 = x(x-1-72/x) 2x²+5x+2 = 2(x²+2,5+1) x²-√7+7=0 | |
| | № 28161, Matemātika, 7 klase 7/12 в десят дроби | | |
| | ![agent.](/profiles/upic_1760.jpg)
![agent.](/images/sch_level_sml_4.gif) agent. | 7/12=7:12=0.58333333333......=0.58(3) | | |
| | ![disko_diva](/profiles/upic_2034.jpg)
![disko_diva](/images/sch_level_sml_4.gif) disko_diva | 0.58(3) | | |
| | ![Danik™](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Danik™](/images/sch_level_sml_0.gif) Danik™ | 0.5 | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | 7/12 = 0,58(3) | | |
| | ![proxy](/profiles/defined_pic_2.gif)
![proxy](/images/sch_level_sml_0.gif) proxy | в десятичной дроби это будет :0,583333 но можно считатаь просто как 0,58 | |
|
|